Raspada se 16.000 km puteva u Srbiji

Svi oni koji se malo više voze po Srbiji, znaju da su nam putevi u očajnom stanju. Nikad nije biko gore. Novi delovi auto puta koji su izgrađeni, oni su izgrađeni uz pomoć kredita, koji mora da se vrati i to uz velike kamate. Stariji delovi auto puta su u očajnom stanju. Kad uđete iz Hrvatske u Srbiju prvih 40 km su u takvom stanju, da automobil poskakuje i na 70 km/h. Izgradnja deonica auto puta na tom delu je jeftina, jer se radi o ravnici. Loše projektovani putevi, loše održavani putevi odnose na stotine života svake godine. A narednih godina biće i gore, jer se nemam para za održavanje 16.000 km puteva u Srbiji.

Stroža pravila na tehničkom put do bezbednije vožnje!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

50 posto mostova je zrelo za rekonstrukciju, a mi nemamo para ni za jedan, a ne 50 odsto”, rekao je Cvetanović, nekadašnji državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva. 

On je rekao i da se “16.000 kilometara raspada”, i da nije samo poenta napraviti, nego i održavati.

Cvetanović je rekao i da mi imamo četvrtinu para, pa da mora da se odabere da li će da se popunjavaju rupe ili održava signalizacija.

“Pogledajte na šta nam liči auto-put od granice sa Hrvatskom do petlje Ruma-Šabac, juče sam prošao, pogledajte po Srbiji, vi samo gledate Koridor 10”, rekao je on i dodao da treba pogledati puteve po unutrašnjosti Srbije.

“Imamo 5.800 dolara po glavi stanovnika, ne možete da imate apoteku od države, treba se racionalno ponašati i napraviti prioritete”, rekao je on i istakao da je po njemu prioritet Koridor 10 i Ibarska magistrala.

Cvetanović je rekao da prvo mora de se ima plan, a da nakon toga određene privredne strane sprovode taj isti plan.

Kada je reč o Grdeličkoj klisuri i obrušavanju potpornog zida on je rekao da je sve isprojektovano “navrat-nanos, a trebalo je da se planira godinama”.

“Trebao je drugi sistem nego nemate para, pa hoćete za ono što imate da odradite. Sve navrat-nanos za minimaln pare i onda tražite kvalitet i date stranim firmama, a domaće firme su podizvođači”, kaže on, ističući da “niko korektno nije dobio posao, nego sa damping cenama”.

Volvo