Remont plivajućeg zamajca

Ako ste pažljivo čitali moje tekstove o plivajućem zamajcu, verujem da ste shvatili koja je uloga ovog zamajca. On jeste veoma skup, i zamena u ovlašćenom servisu je i preko 1.000 €, jer se menja ceo set (cena u Opelovom ovlašćenom servisu u Beogradu za Corsu 1.3 CDTI je oko 1.000 €). To vozačima koji imaju automobile stare desetak godina, čija je vrednost oko 2.500 € predstavlja veliki izdatak.

plivajuci-zamajac-slikaTo su iskoristili pojedini servisi koji navodno nude remont plivajućeg zamajca, a neki daju i garanciju na rad. Problem je u tome što takav remontovani plivajući zamajac izdrži maksimalno 20,000 km u proseku, ako se to odradi koliko toliko valjano. Sam remont plivajućeg zamajca je teško odraditi, jer proizvođač nije predvideo da se on remontuje. Zbog svega navedenog, ja ne mogu da preporučim ni jedan servis koji radi takvu vrstu remonta, jer vlasnici nisu baš najzadovoljniji njihovim radom. Mahom, za remont plivajućeg zamajca se odlučuju ljudi koji žele da prodaju svoj polovan automobil, neki čak „pošteno“ napišu da prodaje auto zbog selidbe u inostranstvo, i još navedu kao plus, da su nedavno uradili remont zamajca.

Postoji jedna druga, dugoročno mnogo bolja solucija, a to je da se plivajući zamajac zameni klasičnim zamajcem. To je svakako moguće ako postoji takav zamajac za vaš motor. Recimo ako imate 1.9 JTD agregat sa plivajućim zamajcem, vi ga možete zameniti klasičnim zamajcem, jer se za taj motor nudi i takav zamajac (1.9 JTD motor od 2002.godine ima plivajući zamajac – 1.9 JTD motor iz 2000., 2001.godine ga nema).

zamajacKupci polovnih automobila u Srbiji, se u preko 90% slučajeva opredeljuju za kupovinu polovnih dizelaša, svi „beže“ od benzinaca, koji su daleko jeftiniji za održavanje, i čiji kvarovi daleko manje koštaju.

Đelmaš Auto: Servis sa vrhunskom uslugom po niskim cenama

Super Opel: Nova Corsa ispred konkurencije

Plivajući zamajac: sve prevare vašeg majstora

Volvo

5 komentara

  1. Deki

    Ima jedan opasan majistor iz Ripnja taj sam remontuje sve i svasta jeste da vozila kod njega stoje malo duzi period na klocnama ali kad sidju s klocni na zemlju to posle tera i tera inace covek bukvalno na livadi radi punu generalnu ako treba 🙂 tako da sve zavisi od toga ko vam radi ja sam s mojim majistorem prezadovoljan i nebi ga menjao nikad i od kad sam ga upoznao auto mi vise nejuri klocne po gradu sad je hvala bogu na tockovima i teracu ga dok se ne raspadne

  2. Nikola

    Jeste sve je to lepo, samo što kada se stavi običan zamajac umesto plivajuceg menjač će izdržati 50 000 km pa vi vidite šta vam se više isplati, drugi menjač, ili orginal zamajac

  3. VladaR

    Ne može samo običan zamajac da se zameni, a ostalo da ostane kako je bilo. Mora ceo set predvidjen za običan zamajac i u tom setu ide lamela koja ima opruge u srcu i preuzima ulogu ublažavanja vibracija koju fabrički ima plivajući zamajac. Takvi setovi za konverziju na klasičan zamajac budu jeftiniji od fabrički predvidjenog za nekih 100-150 EUR kako se kome zalomi i zavisi i gde kupujete 🙂

    ————–

    A.Todorović: HVALA g.Vlado na komentaru gospodine! Moja greška što nisam napisao da se menja i lamela.To se valjda podrazumeva, ali treba sve napisati!

Leave a Reply to Deki Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.