Renault ili Nissan?

Evo Aco da Vam i ja napokon napisem sta me muči 😊 Hvala Bogu doslo je vreme za drugi auto Trenutno vozim Reno Klio 2011 god 1500cc 105 KS i jako sam zadovoljan sa njim Kupio sam ga u Austriji u Auto kuci pre 2 godine i nisam imao nikakvih problema Jedini razlog zasto želim da ga promenim je sto nam je sada jako mali Nas je za sada troje a bice nas hvala Bogu i vise Dvoumim se izmedju dva modela Prvi je Reno Kadjar a drugi Nisan Qasqai Zeleo bi da oba modela budu sa dizel motorima.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Budžet sa kojim raspolažem je maximum 23.000 evra I video sam da je ovde dosta dobra ponuda za te pare Želeo bih da opet kupim auto u nekoj auto kuci jer sam tako sigurniji. Čitam redovno Vase tekstove i pročitao sam sve što ste napisali i o Reno Kadjaru i o Nisanu Qasqaiju I ako se ne vaream vrlo ste pohvalno govorili o oba modela koji imaju puno toga zajednićko ali su opet nekako različiti zar ne? Ja sam vozač koji vozi umereno jer mi je bezbednost moje porodice a i moja na prvom mestu. Ali isto tako volim da na auto putu dodam malo gas 😊
Želeo bih da mi pomognete da izaberem model koji cu voziti narenih 6-7 godina i apsolutno imam poverenje u Vaš izbor. Na prvom mestu mi je naravno bezbednost automobila a tek onda cena održavanja automobila. Bitna mi je i velicina gepeka jer kada dolazimo u Srbiju ili idemo u Grčku na more uvek sa Kliom imamo problema. Nekako sam prvo više bio zagrejan za Kadjara ali kako vreme više prolazi Nissan mi se više sviđa. Miroslav, Austrija.
http://www.testoviautomobila.rs/da-li-mozete-da-pojasnite-kako-trazite-polovne-automobile/
Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani gospodine Miroslave, jesam se pozitivno izjasnio o modelu Renault Kadjar, a jako sam pozitivno ocenio i Nissan, koji je najprodavaniji japanski automobil u Evropi, i to dodao bih zasluženo, ali dobrim delom zahvaljujući Renaultu, njihovoj prodajnoj mreži (jer su Renaultovi dileri imali mogućnost, da odmah pored otvore i Nissanov salon) ali i zahvaljujući Renaultovim DCI motorima, koje danas ugrađuje jedan Mercedes u limuzinu CLA na primer.
Treba sada ustanoviti kakve performanse vama trebaju, i kakav bi motor vas zadovoljio u smislu ubrzanja, maksimalne brzine, i da li je 1.5 dci motor dovoljno jak za jedan SUV.

Renaultov 1.6 dCi motor je uglađen, tih i prefinjen poput Mercedesovih dizelaša od 2,2 litra, ali naravno da nudi osetno manje snage i manji obrtni moment. Nije konkurencija Nissanu, ali jeste VW-u, Peugeotu, Citroënu. Kadjar je pravi francuski automobil, ali ovoga puta bez previše avangardnih rešenja. Dovoljno je originalan, prepoznatljiv i svež. Izgleda skuplje nego što jeste: najskuplji paket opreme Bose Edition  ima mnogo više opreme od nemačke konkurencije za sličan novac.

Nissan jeste kvalitetniji

Mercedes, BMW, Volvo imaju u ponudi mnogo bolje SUV-ove.  Retki mogu sebi da dozvole BMW X5. Ali Renault je uspeo da konstruiše jednu veoma dobru “igračku”: Kadjar po mnogo nižoj ceni. Ovaj SUV prožima harmonija udobnosti, moderne tehnike, bezbednosti. Čak nije nužno da budete vični vožnji van asfaltiranih puteva, jer vam elektronika u velikoj meri pomaže i čini da često pomislite kako ste preko noći postali mnogo bolji vozač.

 

Znajte da je veoma nezahvalno porediti automobile, a još je nezahvalnije preporučivati određene motore, modele.  Pravo je pitanje šta su to dobre performanse za vas na auto putu?  Da li želite malo brži auto od vašeg Clia 1.5 dci 105 ks? Ili želite primetno brži automobil?

Na primer, ako iz BMW-a X3 sednete u Kadjar, vama će performanse Kadjara biti nezadovoljavajuće, da ne kažem smešne. Ili možemo da koristimo rečnik prosečnog vozača, koji će vam reći da je u odnosu na BMW, Kadjar lenj, kilav, spor.

Ako sednete iz Dustera ili Suzuki Vitare u Kadjar, mislićete da ste selu u jedan veoma udoban, bezbedan i dobar SUV. Dakle sve zavisi iz kog ugla, iz kog automobila posmatrate željeni auto.

 

Imate porodicu? Čestitam! I nadam se će se ona uvećavati! Želite veliki gepek? Znate dobro koliki je gepek kod Nissana, a koliki je kod Kadjara. Renault u ovom smislu nudi više, ali ako zaista želite veliki gepek, imate karavane koji za manje novca nude veće ptrljažnike, a nude i mnogo više stabilnosti, a manje buke, i manju potrošnju.

 

Ljudi žele štedljive automobila a kupuju SUV. Ljudi žele modele sa velikim gepekom a kupuju SUV.  Više  i bolje vam nude karavani, ali karavani se sve slabije prodaju, a SUV ovi sve bolje.

 

Meni je nakad realno, bez uvrede smešno  da pišem o stabilnosti autoobila. Kakva crna stabilnost, kad u krivinama, gde ja bez naprezanja opušteno vozim 80 km/h, 99% vozača jedva vozi 40 km*h, kome je da upoređujem stabilnost? Onom 1% vozača koji ume da vozi?

 

Ovde stavljam tačku, bar tačku za ono što je javno dostupno, jer kritike ne voli ni jedan diler, ni jedan proizvođač, a mane itekako imaju i Mercedesi…..kao i svi ostali. Tako da ću te informacije zlate vredne prosledite onima koji zaista kupuju automobil, i koji cene moje znanje, i žele da plate za isto.

 

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Aleksandar Todorović je profesionalac koji je našao perfektan automobil za moju porodicu. Proverili smo kilometražu u Delti, i originalna je!

Ja kao i svaki ljubitelj kola sam želeo automobil koji mi se najvise sviđa za novac koji sam odvojio za kupovinu.  Želeo sam Renault Kadjar, ali sam razmišljao i o nekim drugim SUV modelima.

Od 5-6 modela koji su dolazili u obzir on mi je prvo preporučio NAJBEZBEDNIJI, zatim najkvalitetniji, komforan, najbrži i najbolji automobil.

 

Naravno takav automobil mi je i našao! Mnogo bolji nego sto sam se nadao  🙂
Izuzetno kvalitetan, očuvan.

Ako me pitate da li bi ga preporučio, SVAKAKO DA! I Nadam se da cu ga nekada opet ja angažovati!

Veliko hvala Aleksandru Todorovicu!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Dušan Sremčević, Kraljevo

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Piše Aleksandar Todorović:

Porodici Sremčević iz Kraljeva od srca želim sve najbolje, da im dragi Bog podari sreću, i da im automobil koji sam im našao i proverio BMW X1 X drive služi besprekorno! Juče su se lepo i bezbedno vratili u lepo Kraljevo, iako su putevi bili zavejani, kola pored puta, ali X Drive je X Drive, i zato kupujte SUV koji ima pogon 4 x 4, ali ne bilo koji, i ne bez detaljne provere.

Auto ovaj je iz Švajcarske, i na moje iznenđenje stvarno nije imao vraćenu kilometražu. Naravno da kilometraža nije najbitnije merilo, ili što kažu neki moji čitaoci, ako neko pita za kilometražu kao kupac, odmah je jasno da ne zna ništa o automobilima. Ali treba razumeti takve ljude, oni mogu samo da se drže kilometraže, i da pokušaju da makar to utvrde.

Primera radi, ako imate dva automobila sa 200 000 km, jedan može imati motor u perfektnom stanju, drugi može biti za generalni remont. Onaj prvi je možda menjao ulje na 10 000 km, onaj drugi na 30 000 km. Onaj prvi je vozio 150 km/h, onaj drugi 180 ili 190 km/h, što je za automobil čija je maksimalna brzina 200 km/h smrt za turbinu, turbo dizelaš tu brzinu ne može da podnosi duže vreme, bez naprezanja.

Mnogo zavisi da li je vlasnik vozio laganu u prvih 5 munuta, dok je motor hladan, ili je gledao da odmah stisne gas. To vam je kao čovek. Neko je zdrav i živi 90 godina. Neko umre od raka u 30 godina. Genetika jeste važna, ali je itekako važnio, kako živite, kako radite, kako sebe održavate, a to važi i za automobil.

Moji majstori, na slici je majstor Dragan, proveravaju sve na automobilu, i sve se menja, što nije kako treba, pored naravno Velikog servisa. NA ovom automobilu je trap bio perfektan. Bukvalno je sve u odličnom stanju. Nema ni korozije.

Motor posle svakih 100 000 km, gubi oko 5-7% snage. Posle 300 000 km u vožnji morate da osetite da mu nedostaje 15% do 20% posto snage, i to se lako oseti! Ja osetim kad motoru nedostaje 3% snage, a o 10 ili 20% neću ni da govorim. Pošto me ljudi stalno pitaju kako znaš da li ovaj auto ima 400 000 ili 700 000 km iz 2013.. Pa prosto ga provozam. Nakon toga, uradimo dijagnostiku. Skinemo sva creva oko motora, naravno da ne vadimo turbinu.

Nisam nikada stavljao kupce automobila kojima nađem i rezervišem automobil, na moj sajt. pre svega jer nisam hteo da se reklamiram, i jer ljudi žele da budu anonimni. Ne žele da se zna da su kupili automobil! Gospodin Sremčević je pristao da napiše utisak o meni, i dozvolio da stavim njegovo cenjeno ime i prezime. 

Svakoj porodici koja ceni tuđe znanje, koja ceni moj profesionalizam ću izaći u susret. Ako želite da budete anonimni, to može, ali ću vam od danas naplaćivati za to znatno više, nego do sada. Ne želim da se moji čitaoci pitaju, a gde su ti ljudi kojima je urednik Todorović pronašao auto. Zašto se ne hvale po forumima?

Ovo je moj majstor Dragan! Profesionalac i vrhunski stručnjak. Ne znam da li vi imate poštenijeg i boljeg majstora, verovatno imate, kao što se verovatno bolje razumete  u automobile od mene, i ja to poštujem 🙂 Ja samo znam da majstor Dragan za moje čitaoce odradi servis za deset! Kako vama održava auto moj majstor, u to ne ulazim! 

Foto: Testoviautomobila.rs

Ja ovo radim profesionalno, da bi dobio reklamu, za moje sajtove, moje Facebook stranice (Testovi Automobila Srbija klikni ovde) , i da bi pokazao ljudima da mogu da kupe proveren polovan automobil, i da NE moraju da gube 25% vrednosti automobila u prvoj godini, jer su kupili NOV auto. A kupili su nov auto, jer ne veruju placevima, preprodavcima, koji vraćaju kilometražu sve manje i manje, a ima sve više dilera koji ne diraju kilometražu ni 1 km (neću vam reći kojo su to placevi, jer danas mogu da rade korektno sutra da nastave po starom). i ponuda dobrih automobila u Srbiji je sve bolja. Mnogo prodavci, placevi su shvatili da treba raditi profesionalno i dobro. Mnogi majstori i servisi rade savesno. Nemojte mislite da samo ja imam dobre majstore. Ali ja insistiram kod mojih majstora da sve kažu kupcu, i da mu sve zamene što treba da se zameni, jer neću da ljudi voze  nebezbedan automobil.

Naši majstori u želji da zadrže klijente, ne zamene sve što mora da se zameni, da bi cena bila prihvatljiva za džep vlasnika automobila. I to mogu da razumem. Sve mogu da razumem. Svako bira koji auto kupuje, kod koga kupuje, i gde ga održava.

Reklamiram se jer mene mesečno konktira simboličan broj ljudi, a mogu da pomognem mnogima, naravno ukoliko žele da zaista imaju dobar i ispravan auto. Kod mene nema šminke, farbam vam kola tek nakon kupovine! Sve što vam nije ok, farba se kod mojih farbara. Birate kvalitet boje, materijala, sve birate.

U Srbiju se mesečno uveze i proda oko 8.000 polovnih automobila. Ja smatram da mogu pomoći da bar 0,1% kupaca preko mene kupi bezbedan, komforan i dobar auto.

Nemojte zaboraviti da vas ja savetujem koji model da kupite, na osnovu vaših želja  i potreba. Savetujem vas oko motora, opreme, svega što vas zanima.

U usmenom odgovoru dobijete sve potrebne informacije, ništa ne ostaje nejasno. To vam posle sve potvrdim mejlom. Da ne bude da ste rekli auto NE mora da ima alu felne i navigaciju, a da posle meni tvrdite da mora da ih ima. Većina mojih kupaca su jako uspešni, sposobni mladi ljudi sa decom, i njima najradije tražim automobil od srca. Ja osećam vašu energiju, vaše poverenje, i kada ga imate ja dam 300% od sebe, potrudim se više nego kada tražim auto za samoga sebe.

Kada dođete da kupite auto, na sva pitanja dobijate odgovore, često obezbedim i da moj majstor bude prisutan, jer će vam on održavati automobil, i njega uvek možete da konktarate ukoliko dođe do bilo kakvog problema, i odmah vas prima u servis, ako se desi neki kvar. Verujem da će to biti samo minimalni kvarovi, a to mnogo zavisi od vaše vožnje. Vi možete da pokidate auto za 5 dana koji vam ja nađem.

Ne možete da održavate auto koji vam ja nađem kod vašeg majstora, jer ja vašeg majstora NE poznajem, i nemam poverenja u njega. Ja sam dužan, da vam održavam auto, i kada dođe vreme za prodaju da vam preprodam auto koji sam vam našao i prodao. Imate mogućnost, da mi uvke pošaljete mejl sa dodatnim pitanjima, i savetima u vezi sa održavanjem automobla, naravno.

Moje vreme košta, moje znanje košta, moji majstori koštaju. Neki tvrde da imaju majstore koji će besplatno proveriti kola na placu. Ali gospodo bez prebacivanja kola u servis nema provere! Ima placeva koji NE dozvoljavaju prebacivanje vozila u servis, tu je valjda sve jasno. Ja takv kola NE smem da vam preporičim. Bez uvrede. I nisu mi jasni ljudi koji tako kupuju bez provere. Idete na sreću i na oko. A zna se ko su ljudi koji se oslanjaju na sreću, sve to znate bolje od mene, dragi moji čitaoci.

Ja vam pružam ruku. Nudim vam pomoć, nisam i sutaciji da radim besplatno, jer meni država nije dala stan, kao političarima koje obožavate, niti mi dala da za 300 DM otkupim stan koji pripada stambenom fondu grada, države, kako god. Nije me tata zaposlio preko veze kao neke od vas, i ja znam da tako funkcioniše cela Srbija. Znam da sudije uzimaju mito, da policajci uzimaju mito, političari možda i najviše. I Srbe vole takvu državu i vole da tako žive. Srbi ne vole da cene prave profesionalce i one koji imaju znanje, i ja to jesam. Nikada neću imati ni 1% popularnosti koji je imao veliki i cenjeni g.Mirko Alvirović. Ali ja vam neću raditi putopise do Grčke, u 21.veku kada postoji navigacija, i sve moguće informacija na internetu (osim toga mnogo više volim Crnu Goru i Hrvatsku, i ne idem u Grčku). Ako vam i budem pravio putopis to će biti do Herceg Novog, Bara, ili Pule. Problem je što ako želite da imate emisiju i automobilima, morate da zaboravite na ponos  i obraz. Ne smete da iznosite prave mane automobila, jer vam ono koji su dali kola, daju  i reklamu koja papreno košta. E kada smo sve novinarstva sveli na to, da su novinari postali eksperti za marketing, a da narod daje sve od sebe da veruje političarima i novinarima, dotakli smo civilizacijsko dno.

  • Ja odbijam da čitaocima, kupcima pišem i pričam laži. Ne zato što verujem u Boga, i što verujem da je laž nešto što razara celo društvo, već zato što se mnogo lepo osećam kad pišem, pričam ono što mislim. Tada mi je srce puno. A presrećan sam što sam jednoj divnoj porodici kao što je ovaj iz Kraljeva pronašao jako dobar automobil, i jer sam ih posavetovao koliko je jedan BMW X1 bolji od Kadjara. Svaka čast Renaultu, to je više nego solidan SUV, ali ne i dovoljno dobar, da bi bio najbolji u klasi. Možda vama preporučim Mercedes GLK, ili Audi Q3. Jer vi imate drugačije vozačke afinitete. Ako ste ceo život vozili Mercedes, pa neću vam valjda preporučiti BMW, jer nikako nećete moći da se naviknete. Uvek uvažavam vaše želje i potrebe, i preporučujem vam ono što vi želite. Možda bi ja kupio X1, a možda ne. Možda bi ja radije odabrao BMW serije 3, jer ja vozim mnogo brže od gospodina Sremčevića.

I priznajem, ja prosto uživam dok vam pišem odgovore, dajem savete, i mnogo mi je drago kad uspem da vam pronađem jako dobar automobil, razume se, za naše, sprske uslove.

 

vaš Aca

 

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

 


Aleksandar Todorović: Nešto lično o meni

Mi muškarci bolujemo od jedne ozbiljne bolesti, pa prvi Ja, a to je GORDOST. Ako niste znali to je jedan od najvećih grehova. Veličina muškarca, ili žene se stiče, delom, ne našom „veličinom“ koja nam je Bogom dana, nego pre svega delima. Žene u nama vide muškarca koji je voli na način na koji se ona oseća voljenom, ne našim kolima, brzinom, novcem, našom veličinom, no pre svega ljubavlju, ali onom ljubavlju koja se stvara, u kojoj oboje od nas učestvuje. Time su i naša deca srećna, u meri u kojoj stavimo i ona i ja drugog ispred sebe i trebalo bi da se takmičimo ko će kome više učiniti.

Piše: Aleksandar Todorović

Sve je to teško danas učiniti u stvarnosti gde mi dopuštamo da drugi nama vladaju, a ne mi našim mozgom, no naša oholost, naše strasti, novac, loše društvo. Takmičimo se našim kolima, ko će imati veća i brža kola, ne biramo ih u zavisnosti od toga ko kako može da ih održava, koliko smo dobri vozači. Biramo ih kako nam komšija, brat, na oko kako mnogi kažu, a ne koliko možemo sebi da priuštimo. Pa i kada ih kupimo neki ih peru po tri puta dnevno a ženu se ne sete ni da zagrle uveče, a deca im ne postoje.Sve je na ženi, a ona se bira za ženu tek kada ostane trudna, ne zato što se mi volimo, podržavamo i poštujemo. Sve nam je bitnije od nje, a da nije nje, bili bi prljavi, gladni žedni, sami bez dece….Neki nisu ni u crkvenom braku….žive u grehu, i zato toliko preljuba.

Govorim samo da smo mi muškarci krivi, mada i one žele da su glavne, da rade, donose novac, i decu zapostavljaju, a jedno je samo bitno, a to je ljubav medju nama i naša deca. Ona to od nas žele, a kada odrastu, mi im nismo potrebni…Žena je najispunjenija kada je voljena i kada ima dete. Kada vodite ljubav sa njom nekoliko puta dnevno. Kad je ispunjena. Tada je u stanju da se pokori i ostvaruje svoj smisao na zemlji, a to je da voli muža, podržava ga, savetuje i deci zajednički pruža ljubav. Tada je žena iznad muškarca, zaista u onom pravom smislu, a muž iznad žene. Onako kako Bog zapoveda.

Foto: Aleksandar Todorović

Jeste li čuli za našu Pravoslavnu Veru? Mnogi misle da je to samo slavljenje slave, odlazak do crkve, ali Pravoslavna vera u čoveku je oživljenost duše. Duša je živa zahvaljujući našim oživljavanjem molitvom, postom, delima, Liturgijom, ispovešću i pričešću. Veliku ulogu ima osvećenje kuće, čuvenog automobila ili našeg posla, crkveni brak, dela ljubavi, ali i post, molitva i pričešće.Pravoslavna Vera je sredstvo kojim se rukovodimo u životu da bi pravilno živeli, sebe ispunili, stekli bisere za večni život i bili zaista srećni.

Ja i dan danas ispred radnog stola imam autiće koje volim i još uvek sam mali dečak koji mazi autiće na ulicama.Izborio sam se za moje sajtove od kojih živim, ali pravu sreću sve više stičem zahvaljujući održavanju duhovnog života u Crkvi. Svakome od Vas ovo želim i volim da usrećujem ljude. Koliko ćete me voleti ili kritikovati na Vama je. Svako ima pravo da bira, pa i Vi. Ovo je moje upustvo za sreću…

Ja svoju bebu obožavam! Volim je više od svih automobila na ovom svetu zajedno. Zahvalan samo Bogu što mi je podario predivnu ženu, i dete koji me svojim osmesima tokom celog dana, osnažuje i smiruje, da svima vama mogu da maksimalno pomogne,  od srca, sa osmehom na licu. Uživajte sa vašom decom, a ako ih nemate, nemojte ih odlagati, zbog skupljeg automobila, boljeg stana, samo su deca u životu važna.

Vaš Aca Todorović

– Prizivanjem Imena Gospodnjeg, Presvete Bogorodice i Svetih sami sebe i druge spašavamo.Presveta Bogorodice pomiluj nas!
Amin

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo