Renault je u Ženevi sve prijatno iznenadio sa svojim novim SUV-om Kadjar, koji je konstruisan na osnovi Nissana Qashqai. Novi model nosi pomalo neobičan naziv Kadjar. Francuski SUV nešto je veći od japanskog (dugačak 4,45 metara, širok 1,84 m i visok 1,6 m).
Kadjar odlikuju i neki off-road detalji, kao što su zaštitne ploče napred i pozadi, nešto veći klirens, od oko 20 centimetara, kao i solidni napadni i odlazni ugao, od 18, odnosno 25 stepeni. Renault za Kadjar može nudi i opcioni 4WD pogon, koji pruža automatski način rada (Auto), pogon isključivo na prednjim točkovima (2WD), kao i blokadu srednjeg diferencijala, odnosno konstantno uključen pogon na sva četiri točka (Lock). Sve kao kod Nissana.
Verzija samo sa 2WD pogonom nije bespomoćna van puteva, jer Renault tvrdi da novi Extended Grip sistem omogućava uspešno savladavanje rastresitih i klizavih podloga. Kadjar će, kada je reč o opremi, novi Renault dolazi sa novim R-Link 2 informaciono-zabavnim sistemom, koji omogućava glasovne komande, navigaciju, Bluetooth konekciju i radio/mp3 reprodukciju. Motori su preuzeti od Nissana.
POSETILI SMO: Renaultov salon – Jevtović Auto d.o.o., Čačak
TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI