Šta kupiti: Passat B 5.5 ili BMW?

Poštovani Aleksandre,reših da Vam se obratim za pomoć u vezi kupovine polovnog automobila. Vec 8 godina vozim Astru g, 2001. god, 1,7dti, 55 kw motor, hachback. Želim da promenim auto s tim da sadašnji necu prodavati, kupovina auta mi nije hitna.

Bitno mi je da je auto komforan, udoban i tih. To sve znaci da bih klasu D automobila. Napomenuo bih da automobile odrzavam vrhunski, po pravilu originalni delovi (osim kada im cena nije realna), vecinu stvari znam sam pedantno da zamenim ili popravim. Nikada ne preskacem servis, sve se menja u roku i preventivno, jedan sam od onih mogu da nemam za nove cipele ali za auto imam. Moja mesecna zarada je 75.000dinara , nisam ozenjen i imam 30 godina, ekonomista zaposlen u banci, zivim u porodici s roditeljima.

Auto retko vozim na kratke relacije. Cesto godisnje idem na duge ture 500+km u jednom pravcu. Auto ne bih menjao 4 godine.Kod auta mi je najbitniji dozivljaj u voznji, i samo to, do sada sam vozio vise automobila i nikada se nisam pronalazio u fijatima, toyoti, cevroletu, i sl automobilima(cast tojoti sto je vrv najbolji auto ali se ja ne pronalazim u toj unutrasnjosti , plastici i svemu, sto bi se reklo u zvuku zatvaranja vrata). Vise bih vozio auto koji se vise kvari ali da mi je dozivljaj u voznji vrhunski. Ovo pisem jer porodicno imamo vise automobila, jedan je dacia sandero 2011. godiste 1.4.beznin kupljen nov. Iako je to bio kupljen nov auto ja bih pre vozio neki premium auto star 20 godina neko daciu iako bi me taj auto skupo kostao za popravke, nego pasticna daciu.

Dvoumim se izmedju nekoliko automobila, pa cu izneti po mom sudu za mene prednosti njih i mane.Red nabrajanja nije bitan, tjs. nije mi prvi najdrazi i obrnuto sa poslednjim. Bitno mi je da auto bude kvalitetan, a naravno da to ne znaci da se ne kvari vec samo da ne bude da se tragicno kvari pa da vise vremena provede u servisu neko u voznji.

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

– Audi A4, 2001-2003 godiste, limuzina:spoljasnost mi nije nista posebno, deluje mi kvalitetno uradjen, unutrasnjost mi je super

motorizacija 1.9tdi 130 ks. dizel, prednosti: motor je cuveni tdi koji dobro ide i malo je bucniji, meni mehanika poznata Mane, kilometraza nece sigurno biti manja od 200.000-250.000km kod kupovine, sto bi znacilo da bi morao da razmisljam o plivajucem zamajcu, diznama, pumpi…ovo ce vaziti za sve dizele kod drugih u nabrajanju
motorizacija 2.0 benzin + plin. – odah znam da ste protiv plina ali ipak prihvatam rizik, ok ako treba menjacemo dizne, raditi glavu i sl. Mane: nepoznat mi je motor nisam ga nikada vozio, nadam se da cu biti zadovoljan snagom i samim ponasanjem

BMW serija 3 – 2002-2004 godiste, limuzina:atraktivan mladalacki auto, spolja savrsen, unutrasnjost onako, prosta nista posebno. dozivljaj u voznji odlican, mada mi je i Audi i Passat skoz dobar

motorizacija neki dizel od 3 u ponudi 116ks, 136 ks ili 150ks. Obrtni moment posebno kod 150 ks fantastican. Mane verovatno jako jako skup za odzavanje
motorizacija benzin 318 143 ks ili 320 150 ks, naravno icice na plin. Mislim da su oba motora dobra.

Mercedes c klace 2001-2003, limuzina: eleganta spoljasnost, sto bi se reklo mercedes je mercedes, nikada ga nisam vozio, nadam se da je udoban i tih kao i svi veci mercedesi i da je kvalitet vrhunski.Unutrasnjost je je ok, a veliku manu koju bi evetnualno morao da progutam je po meni najruznija instrument tabla sa onom glupom zutom bojoj i onim pokazivacem brzine gde se vidi samo mali deo kazaljke, verujem da znate na sta mislim
motorizacija benzici c180 ili c200, da li sa kompresorom ili bez to je pitanje. Ne znam sa sigurnoscu kako su se oni pokazali. Naravno ide plin, opet znam da ste protiv

– Passat b 5.5, limuznina: spoljasnost nista posebno, obozavam osecaj u voznji kod njega, ergonomiju i posebno kako nocu sijaju plava i crvena kombinacija.

motorizacija dizel 1.9tdi 130 ks 6 brzina, highline oprema. znam da je kod jnjega kao i kod Audija A4 vesanje problematicno ali bi ga sredili jednom i posle smo veci broj kilometara mirni.

motorizacija 2.0 benzin + plin. NIsam vozio sa ovim motorem nisam siguran sta od njega da ocekujem.

Imam dve rezervne varijante, jedna je mazda 6 2003-2005 gosiste ali sam bio od nje odustao jer sam cuo vise losih iskustava sa rdjom, tu sam se licno uverio kada nisam mogao da verujem da auto 2004 god toliko zardja, i losih iskusta sa mazdinim motorem 2.0 dizel 136ks i 121ks mislim poreklom od forda. Druga je dobra stara nista posebna ali dovoljnio kvalitetna i trazena VW Bora 1.9tdi 130ks, 6 brzina highline, znam da nije u D klasi ali ako zapadne dobra ne bih bezao od nje.

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

 

Godisnje prelazim 15.000-25.000km, nekada i celih 30.000km ali mislim da ce narednih godina bit brojka ne veca od 20.000km. Vozim duge relacije, ne forsiram motor, uvek cekam da se zagreje na radnu temperaturu(ne temper. rash tecnosti), pa pocnem da opterecujem motor, posle duge voznje obavezno motor odradi min 5 min u leru. Relacije su dosta auto put i brze magistale gde se vozi oko 100km/h(Italija i sl).

Novac koji bi tao za auto se krece od 3500-4500 eura, sto ne znaci da ako mi se bas bas svidi neki od 5.000eura ne bih mogao da izdvojim i celih 5.000. Naravno ovo su cene prilikom kupovine, kada dodam jos registraciju i servis, i jos ponesto cena ce biti vrv od 500-1000evra visa, ali bi inicijalna cena kupovine bila 3500-4000km. Kada na kraju razmislim na mislim da bih istinski bio zadovoljan samo sa automobilima koje sam naveo. Cene odrzavanja mi nisu presudne, samo da ne budne da je recimmo filter za vazduh kod jednog 1000din a kod drugog 6000din, ili veliki servis kod jednog 300eura a kod drugog 700eura to su drasticne razlike. Odrzavanje skuplje 10% nije problem od auta do auta. I na kraju pogledao nekoliko auta na placevima i bio razocaran stanjem i maskiranjem istih. Da ne zaboravite prehashodno auto koji je udoban i za duga putovanja. Gledajuci oglase, mislim da bih mogao kupiti dobra primerak sa svojim budzetom. Naveli ste a ja sam i spremam da vam platim da kupimo auto za mene.

S postovanjem,Nikola.

 

Između kojih se automobila dvoumite?: Audi A4, BMW 320, Mercedes C, Passat b5.5

Koliko novca želite da potrošite?:  3.500 do 5.000 evra.

vw-passat-5-5

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Nikola, hvala vam na poverenju, i zanimljivim pitanjima. Imam utisak da ste veoma loše informisani, jer ono što je realnost, ne odgovara vašim željama. Znate da uvek preporučujem kupovinu novih automobila, jer je novo pre svega novo, dok sa polovnim kolima nikada ne znate na čemu ste, posebno kada se radi o modelima starijim od 10 godina. Dobar BMW ili Passat za 5.000 evra nije moguće kupiti nigde, ni u Nemačkoj, a ni u Srbiji. Možete kupiti BMW koji je nedavno kompletno ofarban, što košta recimo oko 600 evra, ali to što on sija kao da je izašao iz fabrike ne znači da taj auto nije jako blizu otpadu. U Nemačkoj ljudi kupuju nove automobile. Polovne kupuju oni koji jako malo voze, i oni koji rade loše poslove, a tako je u svakoj razvijenoj državi. Kod nas vlada neko mišljenje kako je “bolje” kupiti polovan auto, jer pobogu, ne može toliko da se kvari, koliko novom automobili pada vrednost. Imajte na umu da i polovnim kolima pada vrednost, ali i da cene popravki zaista mogu biti i paprene, a kada vam je auto u servisu, morate rentirati neki auto, ili odložiti posao, put, pa onda sračunajte koliko tu gubite.

Ako kupujete auto, samo radi “komšiluka” ili mislite da ćete time impresionirati neku damu, grdno ste se prevarili. Danas je internet svima dostupan, pa gospođice koje jure muškarce sa puno para, itekako znaju koji automobil koliko vredi.

Cene održavanje su raznolike. Za sve ove modele veliki servis košta oko 350 evra, naravno sa delovima koji se prodaju u radnjama širom Srbije, koji su naravno kineske proizvodnje, iako će mnogi tvrditi da su original, što je laž. Ako kupujete Passat ili BMW od fizičkog lica u Srbiji, znajte da je vratio bar 300 000 km, i da u tom automobilu nema ni “o” od originalnih delova, sve su to kineski delovi, ili delovi sa otpada, koji jesu kvalitetniji, ali znate kako, ako počnete da održavate kola na otpadu, šta postaje onda vaš auto? Otpad? Nije to baš tako jednostavno, možete na otpadu kupiti kvalitetne delove, koji će vas dobro služiti, ali novo je novo, a originalan deo je originalni deo, i verujte mi da vredi svaku paru, ako naravno mislite da auto puno vozite.

Pošto vi prelazite godišnje 25.000 km, to i nije tako mala kilometraža da biste kupili našminkani krš. Prosto to možete pazariti za 5.000 evra, ako kupujete Mercecedes C klase, Audi A4, odnosno Passat ili BMW.

Ja mogu da pokušam da vam nađem najmanji krš od svih krševa, da probam da vam nađem auto koji nije baš kompletno ofarban, koji ima manje od 400 000 km (mada ću to jako teško uspeti), i koji je u koliko toliko pristojnom stanju.

Danas postoje različiti aditivi, pa se tako može desiti, da kompjuter pokazuje da motor radi dobro, da je kompresija dobra, a već posle 5.000 km mogu nastati skupi problemi, a možda već iza prve krivine.

Ono što ja mogu je da vam pronađem makar legalan auto, auto koji nije bio totalno havarisan, auto sa ispravnim trapom, i motorom koji u tom trenutku radi kako treba.

Moja vam je preporuka, d BMW, Mercedes ili Audi A4 nikako ne kupujete sa manje od 10 000 evra, iako je to malo novca za dobar Mercedes, jer dobar je onaj nov, sve ostalo je “mačka u džaku”,  manje ili više.

Mazda 6 zaista mnogo rđa, uostalom japanski automobili u proseku imaju lošiju limariju i od FIAT-a, a kamoli od nemačkih automobila, ali imaju mnogo pouzdanije motore, menjače i elektroniku. Istina u Mazdi 6 je Peugeotov dizelaš 2.0 HDI, tako da ne možete očekivati od tog motora da pređe 600 000 km bez problema kao Toyotin 2.0 D-4D.

VW Bora nije tako skupa, ali to je osetno manji automobil, mnogo tvrđi, neudobniji, i za taj novac imate mnogo komfornijih modela.

Dakle, morate prvo da odlučite da li želite auto, Mercedes, BMW koji ćete stalno popravljati, ili da vam nađem Astru H za nekih 5.000 evra koja će vas koliko toliko dobro služiti.

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

OVO JE SAMO UVODNI DEO ODGOVORA. KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT GOSPODINU NA MEJL.

 

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

Da li je Toyota zaista kvalitetna?

Šta kupiti: Alfu 156 ili Volvo V50?

Da li da kupim Mitsubishi Colt ili Daihatsu Sirion?

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Golf V bolja kupovina od Focusa i Astre H ili ne?

Ford Kuga 1.5 EcoBoost troši 12 litara?

Pitanje iz Travnika: Qashqai 1.2 Vs Qashqai 1.5 DCI

Da li kupiti Mondeo 1.8 TDCI sa 143.000 km?

Kakva je Opel Vectra C?

Polovan automobil: Dodge Caliber 1.8

Šta kupiti: Accord, Avensis, Lacetii ili…

Testoviautomobila RS LOGO

Volvo