Šta kupiti za 2.500 evra?

Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću, Pre svega da pohvalim ljubav prema automobilima i vašu posvećenost istima.Ovde ima neverovatno mnogo korisnih informacija i saveta a pre svega realnih i odgovorno tvrdim da je 90% svega što ste napisali tačno. E, sada pitanje… Dvoumim se oko kupovine nekog od gore navedenih modela automobila.Nije mi prvenstveno bitna potrošnja.Bitnije su mi vozne karakteristike.

 

logo-tst-hr

Po redosledu kojim sam poređao automobile tako ih i tražim.Prvenstveno Focus 1 benzinac Zetec 1.8, posle redom ostali.Godišnje prelazim oko 12 000 km i to 50-50 grad – otvoreno.Buduća supruga već vozi svog Punta a ja sam u prvom braku već imao punta ( zastavu 10 ).

Pre toga sijaset većih i manjih automobila i od malena sam uz automobile. Koji auto od ovih bi bio najbolji za mene, na šta da obratim pažnju kod ovih navedenih modela, koje su im mane i prednosti ( sem potrošnje koja nije bitna )i da li bi ste pogledali jedan automobil preko linka? http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8317072/ford-focus-18i-klima-ch Veliki pozdrav i nastavite sa dobrim poslom!Pratim vas sa velikim zadovoljstvom.

  • Ime i prezime: Nebojša Maćašević
  • Kada planirate kupovinu?: U sledećih mesec dana
  • Kakav auto kupujete?: polovan
  • Koliko novca želite da potrošite?: 2500 E
  • Šta trenutno vozite?: Punto 1.2 44Kw
  • Između kojih se automobila dvoumite?: Ford Focus 1 1.8 Zetec, Opel Astra 2.0 DTI, 1.8 Benzin, Opel Vectra B 1.8 Benzin, Golf 4 2.0 Benzin
  • Gde ste čuli za ovaj sajt?: Izguglao po preporuci prijatelja
  • Koliko kilometara godišnje prelazite? : do 15 000
  • Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

aleksandar-t-urednik

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Mačeševiću, odgovor na sva vaša pitanja može biti u samo jednoj rečenici, a mogu napisati i deset različitih odgovora, a da svaki od njih bude onaj pravi.

Kad kupujete auto za tako malo novca, a glavni cilj vam je da vas najbolje služi, onda treba gledati sve marke automobila od FIAT-a do Chevroleta, od Seata do Forda.

Onaj Focus je farban, i to 100%. I sam prodavac priznaje da je farban i da je bio udaren. Kilometraže je takođe vrlo verovatno vraćena. Performanse tog automobila su solidne, ali nemojte očekivati od tog motora sportska ubrzanja.

Iako kod nas Fordovi odavno nisu na ceni, Focus ima nekoliko ubedljivih argumenata zbog kojih ga treba uvrstiti u naj uži izbor. Pojavom novog fokusa II, cene starog su postale povoljnije. Za oko 2.500 evra možete postati vlasnik ovog pravog svetskog automobila. Pored toga, statistički izveštaji o pouzdanosti, često Focus stavljaju ispred izvikanih Golfova i Astri. Ima uzoran kvalitet izrade, solidne dizel motore i još bolje benzince.

Najzastupljenije su verzije sa troja i petoro vrata. Najpraktičniji je karavan, a sve je češće u ponudi auto dilera i verzija sa stepenastim zadnjim delom. Po povoljnijoj ceni, može se naći i američka verzija, ali je ona lošijeg kvaliteta.

Na auto placevima je često viđen gost, i uprkos neskrivenim kvalitetima, kod nas teško nalazi put do kupaca.

Bolji od konkurencije

Na rang listi nemačkog TUV-a deli 29. mesto sa Audijem A4, sa 4,3 poena. Drugim rečima nalazi se odmah iza poslovično pouzdanih japanskih automobila i nekih mercedesovih modela. Konstantno visok nivo kvaliteta fokusa tokom 7 godina proizvodnje, pozitivno je uticao na popravljanje imidža ove američko-nemačke marke.

Nudi dovoljno mesta za pet odraslih putnika. Na putu se ponaša sigurno zahvaljući izvrsnom ogibljenju, čak i kada je natovaren.
Vole ga ljubitelji brzih krivina, ali i početnici, zahvaljući preciznom i predvidljivom vođenju. Kočnice su dovoljno ubedljive, za uzor drugima. Korozija kod ovog modela gotovo da nije prisutna. Izolacija putničkog prostora je temeljna, ali naši kupci ga ne kupuju preterano. A da li ste zapitali zašto?
Srbi ga slabo kupuju!

Nezvanične brojke, govore da su kod nas Astra G i Golf IV nekoliko puta prodavaniji od fokusa. Gledano na svetskom nivou, fokus je omiljen, prodano ih je više od Golfa IV. Međutim, na Balkanu deluju sasvim drugi zakoni tržišta. Na prvom mestu se traži dizelaš, potom takođe dizelaš, i tek na trećem mestu eventualno dolazi u obzir benzinac. A to je za ford dugi niz godina bio nepremostiv problem. Nemačka filijala u Kelnu, je zasebno morala razvijati svoj dizel agregat. Pozicije forda su sa tek prosečnim dizelašima iz eskorta i mondea bile poljuljane. Tako da solidni agregat 1.8 DI sa direktnim ubrizgavanjem, fordove konstrukcije nije dovoljno brzo zadobio poverenje naših kupaca.

Pored toga, viša cena rezervnih delova za ogromnih 20% u odnosu na opelovu astru II je naše kupce dodatno obeshrabrivala.
Pored toga, činjenica je da je ford 90-tih godina kod nas igrao samo epizodnu ulogu. Tek smo nedavno dobili ozbiljnog zastupnika. A marketing ipak čini čuda!

Drugim rečima, kako je to davno veliki Henri Ford opisao: kad kokoška snese jaje, zakokodače. Patka ćuti. Epilog – ceo svet jede kokošija jaja.

U prevodu, Ford je već krajem 80-tih kod nas izgubio pozicije. VW je imao TAS, Opel (GM) je tesno sarađivao sa livnicom IDA, Reno sa IMV-om, Fiat sa Zastavom, itd. Forda nigde nije bilo, i uvozio se samo sporadično.
Pored toga, fokus kao polovan nije bio dovoljno jeftin. A specifičan izgled kokpita, a pogotovo dizajn karoserije, koji se može okarakterisati kao prilično smeo, je konzervativnije kupce odbijao.

Benzinci bolji izbor

Paleta benzinskih motora je izuzetno bogata. Sve verzije namenjene evropskom tržištu su sa 16 ventila i dve bregaste osovine. Slabiji benzinac od 1.4 litra, i 75 KS, je za one kojima su performanse kranje nebitne. Iako je sam po sebi relativno elastičan i tih, težina karoserije od 1.140 kg je preveliko breme za ovaj motor.

OVO JE SAMO UVOD ODGOVORA

RAZMISLITE DOBRO DA LI VAM VAŠ DRAGI MAJSTOR PREPORUČUJE AUTO KOJI SE NAJVIŠE, ILI AUTO KOJI SE NAJMANJE KVARI. PUNOLETNI STE.

Mogu da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs

najbolji-_auto_logo_670-

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Da li da menjam Scenic za Lagunu?

Peugeot 308 sa motorom 1.6 VTi nije za preporuku?

U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€

Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?

Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz

Polovan BMW X3 ili Corolla 1.6?

Šta kupiti: Nov Sandero ili polovan auto?

Dopada mi se Zafira i C-Max: Koji je bolji?

Đorđe Živković: Izgleda da je nameštena priča oko VW-a

Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3

G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda

G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Najbolji auto za 10.000€: šta preporučujete?

Kakav je auto Citroen Xsara Picasso?

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Da li je BMW 320d bolja kupovina od Passata?

 

najbolji-_auto_logo_670-

Volvo