Šta mislite o Hondi Jazz iz 2005.god?

Pitanje: Šta mislite o Hondi Jazz 1.3 (83KS) 2005?Porodičan sam čovek, bitna mi je bezbednost, ekonomičnost, ne samo potrošnja već sve zajedno, potrošnja, održavanje, gubitak vrednosti, itd. Pored Honde Razmišljam o Renault Megane II ili Ford Focus II. Benzinci u koje bi ugradio plin sa kojim imam jako dobra iskustva. (6 godina bez ikakvih problema).

[table]Ime i prezime: Marko
Kada planirate kupovinu?: Proleće 2014
Kakav auto kupujete?: polovan
Koliko novca želite da potrošite?: 4.000 €
Šta trenutno vozite?: Mitsubishi Carisma 1.6 (LPG) 1997
Između kojih se automobila dvoumite?: Jazz, Renault Megane, Ford Focus II (2004-2006)
Gde ste čuli za ovaj sajt?: Slučajno sam naleteo prilikom pretrage
Koliko kilometara godišnje prelazite? : 10-15.000km
Da li želite da vam zakažemo probnu vožnju?: ne[/table]

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Marko, ovaj automobil sam testirao pre više od 15 godina, i još uvek imam lepe uspomene na ovu Hondu. Kasnije se pokazalo, dokazalo, da je Jazz prve generacije kvalitetnije napravljen od aktuelnog Jazza, odnosno da se manje kvari. Pouzdanost Honde je tradicionalno vrhunska, ali NE mogu da vam preporučum kupovinu ovog automobila, ćak i ukoliko je u dobrom stanju, jer ima jako loše kočnice – izuzetno dugi zaustavni putevi, i loša zvučna izolacija – bučna je već na 130 km/h – bučnija je od Dačije Logan. Servisna knjižica je plus, ali nikako dokaz da je auto za preporuku – napravi se falsifikovana za par sati – čak može da se kupi falsifikovana knjižica. Ja znam da kupci ne žele da plate valjanu proveru kola, sve misle mogu sami, mogu besplatno, pa posle prođu kao bosi po trnju, ali  ako kupujete na takav način posle nemojte da se žalite prodavcu. Kupljeno je u viđenom stanju. Honda je prodavala Jazz u verzijama 1.2 (78 KS), i 1.4 (83 KS), radna zapremina je 1.339 ccm, pa mnogi ovaj automobil registruju kao verziju “1.3”. Naravno da je onima koji su kupili ovaj auto, i onima koji žele da ga prodaju ove velike mane Honde Jazz žele da sakriju, ali mene čita oko 10 000 ljudi dnevno, tako da ipak uspevam da besplatno informišem kupce u Srbiji! ? Aleksandar Todorović urednik

Foto: Nemanja Pantelić

Nalazim vam dobre automobile

 

Ogibljenje je kod redizajniranog Jazza iz 2005.godine, nanovo podešeno, ono je nešto udobnije od prve serije ovog automobila, ili u prevodu manje poskakuje, a u krivinama i dalje dobro drži.  Nemojte naravno očekivati udobnost francuskih automobila. Raspored mase je povoljan, pa je stabilnost solidna. Izrazito precizan i direktan je upravljač koji se retko sreće u ovoj cenovnoj kategoriji, kao i menjač sa kratkim sportskim hodovima više su nego dovoljni za tečnu vožnju.

Ostaje mirna i prilikom prelaska preko neugodnih uzdužnih neravnina, a motor u četvrtom stepenu prenosa pri brzini od 100 km/h daje dovoljno snage za solidna ubrzanja (imajte u vidu da je to benzinac – a ne turbo dizelaš koji ima mnogo veći obrtni moment!). Benzinski motor 1.4 od 83 KS ima za Hondu čudnih samo 8 ventila, ali to nikako ne treba shvatiti kao manu.

Najbolji auto je onaj auto koji kupac želi!

 

Pre svega zahvaljući tehnologiji i-DSI (Inteligent-Dual and Sequental Ignition). To u prevodu znači da ima dve svećice po cilindru i sekvencijalno paljenje smeše u intervalu koji zavisi od broja obrtaja motora. Prvo baca varnicu svećica na strani usisnog ventila, a potom dok se plamen širi komorom za sagorevanje, aktivira se druga na strani izduvnog ventila, čime se postiže ravnomernije sagorevanje. Rezultat je mala potrošnja i čistiji izduvni gasovi. Proverite kod polovnjaka da li je katalizator na mestu, održavani primerci u Srbiji ga retko imaju, a nov košta papreno i teško se nalazi.

V.Lazarević: Koja je tačno procedura da vas kontaktiramo g.Todoroviću

 

Na testu sam potrošio manje od 7,0 litara, u proseku, a vozio sam ga relativno brzo. Ubrzanje do stotke je prosečno, iznosi 12,6 sekundi, ali su međuubrzanja dobra za motor ove radne zapremine  i tu Jazz ostavlja konkurenciju iza sebe ali šta to vredi kad su joj kočnice veoma loše (naravno da je mnogo sporiji od turbo dizelaša). Motor ravnomerno razvija snagu, prilično je tih, mada mu u tome me pomaže loše izolovana karoserija. U gradu Beogradu potroši skoro 10 litara, ali to je benzinac!

jazz nemanja 2005Honda Jazz je ubedljivo najsprostraniji, i najpraktičniji automobil u B segment, to joj treba priznati. Ali za isti novac možete kupiti i mnogo veći auto, recimo Megane Karavan i to sa dizel 1.5 dci motorom. Nije jeftina, to joj je ozbiljna mana, a razočaraće vas svojom bukom pri brzinama preko 130 km/h.  Rezervni delovi takođe za nju nisu najjeftiniji u klasi, a pored toga servisna mreža je nedovoljno dobra ili da kažem slaba. Ponuda ovog modela na tržištu nije velika, tako da se naoružajte strpljenjem ako baš želite da kupite ovaj model.

Uprskos svim svojim prednostima, ona nikako ne može da se poredi sa većinom automobila iz C segmenta, posebno ne sa Focusom II, koji nudi daleko više komfora, bezbednosti, snažnije i elastičnije agregate. Ako nađete dobar Ford Focus II 1.8 TDCi za malo novca, ne razmišljajte, kupite Ford.  Renault Megane je automobil koji se kvari više od Forda, I mnogo više od Honde, osim toga, jako se mnogo krade, zbog kartice, koja se lako dekodira, a najnovije statistike pokazuju da motor 1.5 dCi nije nimalo dugovečan, i pouzdan, prava šteta, jer je štedljiv, i uglađen. Posle Carisme nećete biti zadovoljni sa Jazzom. Ukoliko kupite Focus II postaće vam jasno zašto se Carisma nije bolje prodavala. Prevelika buka  i loše kočnice, jaka visoka cena kvare ocenu izuzetno mnogo. Limarija joj nije najboljeg kvaliteta (japanski automobili zaista nemaju dobru antikorozivnu zaštitu), tako da pogledajte malo bolje, gde i koliko ima korozije. Dok za Fiat Ideu, ili Opel Merivu relativno lako možete naći polovne delove za Hondu Jazz je to mnogo teže, a i kada pronađete neki deo, cena je tri puta veća nego kod italijanskog automobila – koji recimo nema probleme sa korozijom kao ova Honda. Tako da ipak izbegavajte ovaj model!

 

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

 

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

RAV4 bolji od Honde CR-V?

Bravo 1.9 JTD ili Astra H 1.9 CDTI?

Focus 1.6 TDCi sa 90 KS ima plivajući zamajac

Kupio sam polovnjak – Micru K12

Bojan Kukić: želim besplatan odgovor

Fiat Bravo 1.6 mjtd ili i30 1.4?

Posle Aurisa 2008. kupuje Auris 2010.

U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€

Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?

Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz

Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3

G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda

Da li je Focus II najbolji izbor za 4.500 evra?

G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

Foto: Aleksandar Todorović

Dizelaši su mnogo štedljiviji od benzinaca, u proseku za 40%, a to je jako velika razlika. U Srbiji benzin jeste jeftini, ali čim izađete iz Srbije, možete točiti evro dizel po znatno nižim cenama.  Dizelaši imaju mnogo veći obrtni moment.  Dizelaši prelaze do tri puta veće kilometraže pre generalnog remonta.

 

Dizelaši se lakše voze. Dizelaši su bolji za početnika – imaju elastičnije motore – teže se gase ako niste vešti sa papučicom kvačila i gasa.

Tekst i foto: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Cena velikog servisa kod dizelaša je ista kao cena velikog servisa kod benzinca. Isto se odnosi i na mali servis. Održavanje trapa isto košta i kod dizelaša i kod benzinca, ogibljenje je identično.  Razlika je samo što će te kod benzinca jako brzo morati da odvojite preko 2000 evra za generalnu, i to naravno ako ne kupujete originalne delove. 

Svi koji voze dizelaše, ostaju na dizalašima. Oni koji su imali, vozili benzince, kada kupe dizelaš – nikada se više ne vraćaju na benzince! Jer kada bi to učinili bili bi preveliki mazohisti. Premali obrtni moment kod benzinaca prosto svako putovanje čini napornim!

Naravno, NEMOJTE KUPITI DIZELAŠ sa ISTROŠENIM TURBO PUNJAČEM! Nemojte kupiti dizelaš sa zamajcem koji se čuje! Nemojte kupiti dizelaš sa lošim diznama! Sve je proverivo! Sve može da se izmeri, utvrdi! Ako vam je teško da priznate da vam treba pomoć – ako ne želite da angažujete majstora – onda ste vi za psihijatra – a ne za ozbiljno poređenje automobila.

Da bi realno mogli da uporedite dizelaše i benzince, potrebno je da imate nekoliko godina i dizelaše i benzince, da promenite 100 – ak automobila (50 dizelaša – 50 benzinaca), da prelazite godišnje bar 200 000 km, i onda mi imali ličnu sliku, koja je realna, koliko – toliko.

I na kraju, dajte mi ime i prezime bilo kog vrhunskog majstora u Srbiji koji ne vozi dizešala, već ima i vozi benzinca! Hvala.

…..Pod uslovom da nema servis za ugradnju plina. Razume se….

Istina nekima je dovoljno da sa benzinca pređu na dizelaš, i da posle mesec dana sebi postave pitanje: Da li je moguće da sam bio toliki idiot i da sam sve ove godine vozio benzince?

Auto placevi sve ređe uvoze automobile sa benzinskim motorima – kupci traži kvalitetnije automobile sa kvalitetnijim motoriam a to su dizelaši – i postoje kupci koji kupuju auto jer im je zaista neohodan – a takvi kupci žele auto koji ne troši putno – opet se vraćamo na dizelaše.

Moje iskustvo je jako negativno kada su u pitanju benzinci. Retko bude problama sa automobilom koji nekom nađem i prodam – ako bude problema to je benzinac! Zadnji kvar koji sam imao pre malo manje od godinu dana, bio je na benzinskom motoru Renault 1.6 1.6V, Megane II je bio u pitanju – otkunuo se ventil posle 100 km vožnje. Moji majstori tvrde posle 100 km sulude vožnje – naterovanjem u crveno polje – kupac tvrdi da nije prešao 2.500 o,/ min (naravno smešna tvrdnja jer se benzinac vozi na 4 000 o./min).

 

Dakle, benzince vam tražim na vašu odgovornost – Proveriću vam sve modele koje su u ponudi, rezervisaću vam onaj najbolji – izvolite – kupite – vozite – ako budet imali kvar na motoru – izvinite hteli ste benzinca!

Foto: Aleksandar Todorović

Kod trošenja ulja – ono isto na mnogo manjoj kilometraži javlja kod motora koji sagorevaju benzin. Plin naravano da NE preporučujem, nikada za 20 godina nisam prodao auto sa plinom, i nikada i neću. Ako vas dobro služi – Odlično! Kupite auto ponovo sa plinom, odaberite ga sami i vozite ga sami.

Još jedan minus imaju moderni turbo benzinci – traju jako malo  – troše mnogo – zaista nešto što je prava mačka u džaku!

 

Za vas pronalazim polovne automobile!

Čuveni Klarkson je izjavio: Svi automobili proizvedeni nakon 2008. godine su lošeg kvaliteta! Engleski novinar ume i voli da pretera, ali moram reći da ovoga puta nije daleko od istine. Ako uspeli da kupite sami dobar polovni auto sa malo znanja i bez detaljnih provera pre 5 ili 10 godina, ili ako se radi o modelima koji su stariji od 2008. onda je jasno da NE razumete u kakvom ste problemu ako poželite da kupite polovnih auto koji je star desetak godina danas. Kvalitet benzinskih motora je postao očajno loš, a cena generalne paprena, preko 2 000 evra za jednostavnije motore. Dizelaši jesu dugotrajniji, ali treba izbeći loše održavane primerke. Pismeni ODGOVORI su za sve kojima tražim automobile BESPLATNI! Usmeni odgovori su sada namenjeni samo onima kojima tražim automobile. Prosto nemam vremena da svima odgovorim, i ne želim da svakom pružam informacije kako proveramo automobile, i šta sve gledamo.

Veliki i mali servis su obavezni odmah po kupovini, ukoliko želite da vas taj auto solidno služi. Ukoliko NE želite da odradite veliki servis i to je OK, ali ako vam sutra ili istog dana pukne zupčasti kaiš, i napravi štetu od 2500 evra naravno da to sve plaćati sami. Auto koji kupite preko mene, morate na proveru kod mojih majstora na 4 mseca (na 5 meseci mlađi automobili od 6 godina) jer sam primetio da skoro niko ne provera nivo ulja, kočione tečnosti, antifriza. Polovan auto zahteva stalne kontrole i brigu ako želite da vas služi. Ukoliko auto vozite po dubokoj vodi i prodre voda u motor, to neće rešavati moji majstori. Isto tako ako vozite auto po provali oblaka (umesto da se zaustavite) i dozvolite da voda uđe u motor i izazove hidro udar i skup kvar, popravku morate platiti vi, ako želite da opet vozite taj auto. Ja mogu samo da vam pronađem najbolji polovni auto za vaš novac. Najbezbedniji. Ja mogu sa mojim majstorima da vam predložim šta sve treba zameniti – popraviti nakon kupovine. Mogu vam skrenuti pažnju koje su mane modela koje ste kupili (serijske). Mogu vam pomoći kasnije oko prodaje automobila. Ali ne mogu vam naći polovan auto koji je kao nov. Zna se da je najbolji auto nov auto. Polovan auto zahteva stalne kontrole i ulaganja. Ja mogu da se potrudim da imate najbolje moguće održavanje i da vam pronađem polovni auto koji će vam praviti najmanje problema. Ne možete očekivati od polovnog automobila koji ima 15 godina da se jednako malo kvari kao polovni auto koji ima 4 godine. Moji majstori ne ugrađuju najlošije delove sa najnižim cenama, i to imajte u vidu. Ako želite najgore delove morate da se obratite vašim majstorima.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.

Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više).  NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.

Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).

Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju  uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).

Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor.  Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano.  Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

 

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Naravno da ću vas posavetovati oko izbora modela, motora, oprema.

 

Održavanje automobila vam je obezbeđeno kod mojih majstora
Kao i pomoć kasnije, kada želite da auto koji sam vam ja našao i prodate!

A.Todorović: PRODAJEM B klasu 200 CDI 2016 Automatic

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

Volvo