Stroža pravila na tehničkom put do bezbednije vožnje!

Vlada je pokušala da uvede dva puta tehnički pregled za vozila starija od 15 godina, ali revolt naroda ih je naterao da tako nešto odloži. Demokratije je još jednom pokazala, svoje manjkavosti, gde vlada većina, neinformisana većina, manjinom koja svoje automobile besprekorno održava. Imamo male plate, imamo stare automobile, pa zašto onda da ih ne kontrolišemo češće i detaljnije? Zar život ima cenu? Posebno je velika problematika onih koji žele da voze snažnije i veće automobile nego što mogu da održavaju. Naši vozači misle da mogu da skinu DPF filter, da mogu da stave kineske ksenone, i tako zaslepljuju druge, i truju našu decu.

Želim da mi nađete auto za 3.500 evra

Potrebno je da se uvede više reda na linijama tehničkog pregleda. Računa se oko 20% vozila u Srbiji, koja su registrovana nikada nisu bila na tehičkom pregledu. To je više nego alarmantno. Ova odluka Vlade, je jednim delom usmerena na to, da se ljudi nateraju da kupuju nova kola, a zapravo će samo povećati prodaju polovnih automobila, jer neko ko vozii auto star 20 godina, njemu je maksimalni domet auto star 10 ili 15 godina. To je naša realnost!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

PADATE TEHNIČKI – Ako imate ovo:

U prethodne dve godine stradalo je više od 180, a povrećeno više od 1.800 ljudi u saobraćajnim nesrećama izazvanim tehničkom neispravnošću vozila. Nova pravila tehničkog pregleda koja se primenjuju od 5. jula trebalo bi to da spreče, ali i da smanje zloupotrebu potpisivanja blanko uverenja o tehničkoj bezbednosti vozila, kažu u Komitetu za bezbednost saobraćaja. Poručuju da od novih pravila zaziru oni koji do sada vozila nisu ni dovozili na pregled.

Vlasnici ne treba da se plaše ovakvog pregleda jer je to samo jedna od mera koja treba da dovede do veće ispravnosti vozila. Cilj izmena pravila na tehničkom pregledu je veća bezbednost automobila i vozača. Ipak, vozači se pitaju da li su baš svi detalji koji se kontrolišu ključni.

Od novih pravila zaziru oni vozači koji vozila nisu ni dovozili na tehnički pregled. Sve što se do sada gledalo na tehničkom pregledu gledaće se i u buduće, samo što će to biti i fotografisano.

Servisi jesu upoznati sa novim pravilima ali mnogi još ne funkcionišu po njima. Takođe, tu je i problem otpada i kupovine rezervnih delova u njima, koji se onda i zamenjuju van servisa.

Pripremaju se izmene i kada je reč o obuci vozača. Vlasnici auto-škola se još nadaju kompromisu, ali Pravilnik koji se sada pominje predviđa da svaka škola ima svoj ili iznajmljen poligon koji bi trebalo da ima i izvestan nagib.

Srbi imaju ideju da ako imaju malu platu, da moraju po svaku cenu da voze kola. Čak i ako su kola neispravna vozači  u Srbiji smatraju da imaju pravo da ih registruju, i da mogu da sa njim prođu tehnički pregled. Izgleda da nam je dobar deo nacije za psihijatriju. Ili toliko veruju Vladi Srbije da žive bolje, a nemaju pare da kupe nove gume, diskove, pločite, pa ih sve to buni.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Želim da mi nađete auto za 3.500 evra

PADATE TEHNIČKI – Ako imate ovo:

Nov ili polovan?

Koliko košta da mi pogledate auto?

Kad 7 majstora ne može da reši problem

Grčka/Hrvatska: Potrebna dokumenta

Lažni presretači haraju Srbijom

Volvo