SVE O AUTO SEDIŠTIMA ZA DECU

Postoje tri vrste auto sedišta koja se koriste zavisno od uzrasta deteta i stepena razvoja.  Ona kvalitetnija su pažljivo i do detalja testirana ali prednost dajte uvek sedištima sa Isofix priključkom! Naravno proverite da li ga vaš auto ima. Većina Euro 4 automobila poseduje isofix. Auto sedišta neproverenih proizvođača precrtajte! Nemojte kupovati polovna  – ona verovali ili ne imaju rok trajanja (osim toga ne znate da li je baš to sedište bilo u nekom sudaru). Neđe se “ubuđati”, ali se elastičnost materijala od kojih su izrađena smanjuje  sa godinama. 

 

Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!

NAJBOLJIAUTO.COM: Sigurna kupovina polovnih automobila bez prevare

Prodajem vaš automobil!

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

Pitajte Aleksandra Todorovića

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

 

U prvu grupu se ubrajaju sedišta za novorođenčad

 

 

U drugu grupu se ubrajaju sedišta za decu od 1-3 godine starosti

 

Postoje tri vrste navedenih sedišta (iz druge grupe).

1. 0-18kg : sedišta namenjena za novorođenčad i za veću decu, tj. za decu koja zadovoljavaju uslove za vožnju u smeru vožnje. Mogu biti montirana u smeru vožnje  i u smeru suprotnom od smera vožnje.

2. 9-18kg : sedišta za decu koja samostalno stoje na nogama uz pridržavanje za predmet i imaju preko 9kg. Mogu biti montirana isključivo u smeru vožnje!

3. 9-36kg : kombinovana sedišta koja su u rasponu od 9-18 kg namenjena za vožnju dece po principu vezivanja sedišta sigurnosnim pojasom, i od 18-36 kg gde se deca vezuju u sedištu pojasevima automobila – sedište koja spada u treću grupu, tzv.booster.

 

U treću grupu se ubrajaju takozvani busteri

 

Namenjeni su za vožnju dece od 15 do 36 kg težine.

-Montiraju se isključivo u smeru vožnje;
-Deca se vezuju pojasevima automobila;
-Postoje dve vrste: s naslonom i bez naslona; Ja preporučujem isključivo one sa naslonima. Ponuda bustera u Srbiji je katastrofalno loša! Nude se samo ona koja nude minimalnu potporu!

Priredio: Aleksandar Todorović urednik 

 

U svakoj dečjoj prodavnici obavezni su da vam omoguće da pre kupovine probate autosedište na sedištu vašeg automobila!

 

 

 

 

Šta kaže zakon?

 

  • Dete niže od 135 cm prevozi se vezano u odgovarajućem homologovanom bezbednosnom sedištu, koje je pričvršćeno za vozilo u skladu sa deklaracijom proizvođača vozila, odnosno proizvođača bezbednosnog sedišta, osim u vozilima za javni prevoz putnika.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, dete do tri godine može se prevoziti na prednjem sedištu, ukoliko se prevozi u bezbednosnom sedištu koje je okrenuto suprotno pravcu kretanja vozila, kada vozilo nema ili je isključen bezbednosni vazdušni jastuk.

 

Izuzetno od stava 2. ovog člana, lice starije od četiri godine može se prevoziti vezano sigurnosnim pojasom vozila uz upotrebu homologovanog bezbednosnog podmetača, ukoliko visina lica omogućava bezbedno vezivanje i ukoliko na mestu gde lice sedi postoji ugrađen naslon za glavu.

Izuzetno, odredbe iz st. 2. i 4. ovog člana ne primenjuju se u slučaju prevoza lica nižeg od 135 cm na sedištu u vozilu za koje po važećim propisima ne mora postojati sigurnosni pojas, odnosno priključak za vezivanje sigurnosnog pojasa.
Propise koji bliže uređuju način prevoženja dece i uslove koje mora da ispunjava bezbednosno sedište donosi ministar nadležan za poslove saobraćaja.

 

Najbezbednija pozicija za bebu u automobilu!

Ako vam se desilo nešto najdivnije u životu, da ste dobili bebu, ili je ona na putu.  jako je važno da odaberete – kupite automobil koji ima ISOFIX priključke na zadnjem sedištu. ISOFIX je standard koji imaju svi moderniji automobili unazad desetak godina, a Volvo, Mercedes, BMW su počeli da ga ugrađuju mnogo ranije.

Piše: Aleksandar Todorović urednik testoviautomobila.rs  i najboljiauto.com 

Kompletan tekst pročitajte na mom drugom sajtu Najboljiauto.com 

Kliknite dole na link:

Auto sedišta za decu i bebe

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

 

Imajući u vidu da je u Srbiji smrtnost na putevima jezivo velika pokušaću da dalje u tekstu, pojasnim i objasnim budućim roditeljima, koje su pozicije dobre za vašu divnu bebu! A bebe su ono najlepše u našim životima! Odgovori na sva pitanja u vezi auto sedišta su besplatna, ukoliko pitanje postavlja roditelj, pod uslovom da redovno komentarišete na mojim facebook stranicama Testovi Automobila Srbije ili Najboljiauto.

Priredio: Aleksandar Todorović

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Koja pozicija u automobilu je najsigunija za bebu?

Vožnja bebe na prednjem sedištu je ponekad jedina opcija. Mama u tom slučaju može da vidi šta se dešava sa bebom.

Zakon dozvoljava da se na suvozačkom sedištu voze bebe u takozvanom “jaje” sedištu koje se koristi u obrnutom smeru vožnje. Ako se odlučite da tako krenete na put, obavezno morate isključiti vazdušni jastuk ispred suvozača. Kod nekih modela to nije moguće, jedan od njih je Ford Mondeo (prethodne generacije), pa pre kupovine obavezno to proverite.

Međutim, ja vam ne bih preporučio da ono najvrednije što imate vozite na ovaj način.

Suvozačko mesto je najugroženije jer kad dođe do neke opasne situacije svako od nas instinktivno reaguje tako što smota volan u levo ili desno postavljajući prednju desnu stranu automobila najizloženiju koliziji.

To je instinktivna reakcija svakog prosečnog vozača. Zbog toga je moj savet da deca u “jajetu” budu pozadi. Idealno je na sredini zadnje klupe ukoliko imate pozadi tri odvojena sedišta, pošto ISOFIX na srednjem sedištu postoji samo kod takvih modela. Recimo VW Touran ih nema, a Citroen C4 Picasso ih ima, kao i Renault G.Scenic – Pišem o modelima koji se kod nas najviše uvoze – 2013/2014.god.

Foto: Aleksandar Todorović urednik testoviautomobila.rs i najboljiauto.com

Montiranja sedišta koje nema ISOFIX ((specijalne metalne kopče za pričvršćivanje auto-sedišta za sedište u kolima), već ga  pričvršćavate pojasom nije dovoljno bezbedno, a takva sedišta se uglavnom prodaju u Srbiji! .Ovo naglašavam jer stručnjaci koji se bave ovom tematikom u Srbiji, jako malo znaju o kreš testovima i ISOFIX sedištima, ali struka, i profesionalci u svom poslu su u Srbiji gurnuti u zapećak.

Ako ne postoje uslovi za bezbednu montažu sedišta u sredini, onda se može smestiti iza vozača ili suvozača. Svakako je bolje nego da je beba napred. Ja tvrdim da je bolja opcija da beba bude iza vozača. Tako sam ja montirao svoje sedište za moju bebu. Jer ako se vratimo na priču izbegavanja udesa, sve će vam biti jasno.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Kako se isključuje vazdušni jastuk ispred suvozača?

Deaktiviranje je veoma jednostavno. Većina automobila poseduje “bravu” koja se nalazi u prostoru ispred suvozača sa dva položaja – uključen i isključen. Prebacivanje se vrši kontakt ključem. Noviji modeli imaju ovu on/off opciju i u meniju sistema. Po deaktiviranju, pali se lampica koja jasno ukazuje da taj vazdušni jastuk nije u funkciji.

Ema Olenberger, specijalista za bezbednost dece u saobraćaju iz Severne Kalifornije, skreće pažnju na sedam najčešćih grešaka koje roditelji prave:

Ne čitate uputstvo!

Mnogim roditeljima je najlakše da na Jutjubu odgledaju uputstvo za montažu auto sedišta, međutim tako propušataju mnoge bitne stvari iz priručnika koji se dobije uz kupljeno sedište – uputstvo za montažu i korišćenje, kojoj težini je namenjeno sedište, kao i do kog uzrasta se sme koristiti.

Ema kaže da je razgovarala sa roditeljima koji nisu čitali uputstva, ali i sa onima koji su ih do detalja pročitali i pratili korak po korak, bez obzira na to da li je uputstvo pogodno za njihovo dete/vozilo.

Postoje i oni preterano zabrinuti roditelji koji, kako bi zaštitili svoje dete, koriste oba načina za montiranje auto-sedišta – pojas od automobila i  ISOFIX  sistem. Proizvođači sedišta savetuju da ako već imate ISOFIX priključak koji je neuporedivo bezbedniji od vezivanje pojasevima, da koristite samo njega.

Ne vezujete decu u buster sedištima

Buster je sedište za decu stariju od tri godine, odnosno za decu od 15 do 36 kg. Deca u ovim sedištima moraju da se vežu pojasem iz automobila, s obzirom da buster sedišta nemaju svoj sigurnosni pojas, već su samo fiksirana za sedište automobila.

Mnogim mališanima se ne sviđa da se voze okrenuti licem unazad, a isto tako mnogi će poželeti da ranije pređu u buster sedište. Moj savet je da roditelji ne bi trebalo da žure sa ovim promenama, ma koliko se deca protivila.

Svako dete je sigurnije ukoliko se vozi okrenuto unazad, a isto tako je obično auto-sedište bezbednije od bustera. U Kanadi je obavezno da se dete do tri godine vozi u sedištu okrenuto nazad.

Shvatite da morate kada vam je beba u kolima da kočite mnogo nežnije, i izbegavajte nagle manevre volanom, ili nagla ubrzavanja. Odaberite onaj najbezbedniji automobil za novac koji imate, a ne onaj koji vam se sviđa na oko. Nemojte da se igrate sa životom vaše bebe. Znam da me nećete poslušati, ali ja apelujem na majke, a manje na očeve koji su večiti dečaci.

Ako ste dobili bebu, urednik Aleksandar Todorović vam čestita od srca! Vama pišem odgovore preko reda i sa popustom!

NISU SVA ISOFIX SEDIŠTA BEZBEDNA I KVALITETNA! ZATO POGLEDAJTE TESTOVE SEDIŠTA PRE KUPOVINE, GOOGLE JE BESPLATAN! 

ALI SE ISOFIX SEDIŠTA PROSTIM KLIKOM INSTALIRAJU BRZO I NA PRAVI NAČIN I NUDE STALNO ČVRSTU VEZU! 

KUPITE SEDIŠTA OD PROVERENOG PROIZVOĐAČA! KAO ŠTO VAS SAVETUJEM DA KUPITE MERCEDES, VOLVO, BMW, a ne Daciju, Suzuki ili Ladu? Ako nemate dovoljno novca, bolje je kupiti polovni Volvo, nego novu Daciju. Uvek dajte prednost kvalitetu! 

Evo šta kažu na ovu temu stručnjaci koji proizvode sedišta:

Isofix vs. Car Seat Belt

What’s the best Car Seat fitting

Car seats for infants can be attached using Isofix fittings or seat belts. But how do you decide which is the best option? We’ve set out the pros and cons below to help you make up your mind.

Whichever method you choose, remember that it’s absolutely crucial to instal your car seat correctly. The seat must be firmly fixed to the car to help restrain your child and minimise the chance of life-threatening

Advantages of ISOFIX

Ultimately, we advise you to use ISOFIX rather than car seat belts to install your car seat. ISOFIX:

  • minimises the risk of incorrect installation. Child car seats fitted using seat belts are often installed and used incorrectly.
  • provides a solid, permanent connection between the car seat and the car body.
  • is proven to be outstandingly safe in tests. (Prevedeno: Dokazano je na testovima da su znatno bezbednija!!!!)

Knowing this, let’s go through the pros and cons of both types of installation:

Seat belt method

Pros

  • It’s safe if installed properly
  • It’s flexible – not all cars have Isofix so it’s easy to switch your car seat between cars.

Cons

  • Up to eight in ten inexperienced parents instal their car seat incorrectly when using a seat belt. This dramatically reduces the protection offered to your child in a crash. Car seats that use seat belts take more time to install than those installed with ISOFIX.
  • The most common mistakes are not pulling the belt tight enough, or leaving the belt twisted. It’s also easy to make a mistake if the car seat has no obvious way to fit the belt through it.

 

Isofix method

Most cars manufactured over the past ten years have Isofix fittings. This means that you can quickly click an Isofix car seat securely into place without the need to use a seat belt.

Pros

  • Safety tests show that it’s extremely safe, providing a strong and rigid connection to the car frame.
  • The risk of incorrect installation is low – 94 per cent of parents use Isofix correctly.
  • It’s fast and easy: just one click attaches the car seat solidly to the car.
  • An extra support leg or top tether strap increases stability and minimizes forward movement, keeping your child securely in place.
  • Booster seats can be permanently secured using Isofix.

Cons

  • Not all cars have Isofix. Check the car fitting list to see if yours has.
  • Some Isofix seats cannot be installed using a seat belt, offering less flexibility.
  • Isofix seats are often more expensive than belt-based seats due to the construction and reinforced materials needed to make it super safe.
  • An Isofix seat generally weighs more than a belt-based seat, although this isn’t always the case.

Link ka ovom sajtu je vode : https://www.maxi-cosi.com/international/isofix-vs-car-seat-belt

Ovaj tekst je takođe od velike pomoći:

Are Isofix baby car seats safer?

Are Isofix baby car seats safer?Are-isofix-baby-car-seats-safer?

By Alison Potter

Read more: https://www.which.co.uk/reviews/child-car-seats/article/isofix-baby-car-seats/are-isofix-baby-car-seats-safer – Which?

Oni tvrde citaram:

– If you have Isofix anchor points in your car, we’d recommend using an Isofix child car seat.U prevodu : Ako imate Isofix kopče u svom automobilu prpeoručujemo vam da koristite Isofix auto sedišta 

 

Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!

NAJBOLJIAUTO.COM: Sigurna kupovina polovnih automobila bez prevare

Pitajte Aleksandra Todorovića

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Vaše pravo je da kupite loš auto!

Boris Čabunac: Vozači nisu realni

 

Mogu da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorovićurednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs

najbolji-_auto_logo_670-

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

 

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

 

Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni. Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka. Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela.

 

 

Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.

 

 

 

Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego  u nekim mnogo bogatijim državama.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

 

Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila.

Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina.

Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.

Urednik Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.

Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više).  NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.

Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).

Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju  uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).

Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor.  Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano.  Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Vaše pravo je da kupite loš auto!

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

 

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

 

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

 

 

 

Da li da menjam Scenic za Lagunu?

Peugeot 308 sa motorom 1.6 VTi nije za preporuku?

U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€

Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?

Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz

Polovan BMW X3 ili Corolla 1.6?

Šta kupiti: Nov Sandero ili polovan auto?

Dopada mi se Zafira i C-Max: Koji je bolji?

Đorđe Živković: Izgleda da je nameštena priča oko VW-a

Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3

G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda

G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Najbolji auto za 10.000€: šta preporučujete?

Kakav je auto Citroen Xsara Picasso?

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Da li je BMW 320d bolja kupovina od Passata?

Volvo