megane-sport

Svi mi kažu beži od Francuza – Zašto?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, komšije mi kažu beži od Renaulta, a to mi kaže i majstor koji mi je održavao Xsaru. Prodao sam auto, i već mesec dana muku mučim, gledam kola po placevima.  Kad nađem neki solidan Megane, u  servisu ne mogu da mi kažu koliko je vraćena, ali kažu da je vraćena kilometraža, i da taj auto nije video njihov servis pet punih godina.

Imam na raspolaganju 3 500 evra. Nisam pametan više šta da činim. Kupovina polovnjaka mi se pretvorila u noćnu moru. Žena mi je na ivici živaca zbog toga, meni nije toliki problem ja idem na posao busom. Kum mi preporučuje Stilo (on ima Stilo 1.9 JTD), a otac mi kaže kupi Opel Astru, da mi se ne smeju u selu kad dođeš da obiđeš. Sad ja ne kupujem kola zbog sela. Dopada mi se Renault Megane, provozao sam jedan sa 1.9 DCI motorom, i mogu reći da auto prosto leti.

Zašto mi svi kažu “beži od francuza” skupo održavanje, nećeš moći posle da gqa prodaš, i tako unedogled. Molim Vas da mi preporučite nešto i da to bude dizel pošto ga po prvi put kupujem. Ne mogu više da slušam priče te ovaj ima plivajuci zamajac te ovaj ima fap filter, te ovog ne možeš posle da “udaš”. Znam da na ovo pitanje mozete da mi odgovorite na 1000 strana ali Vas molim da napravite neki izbor od dva tri automobila. Unapred zahvalan! Zoran Milošević.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

Odgovara Aleksandar Todorovič: Poštovani g.Miloševiću, hvala vam na poverenju, i hvala vam na pitanju. Kupovina polovnog automobila je rizik, i toga ste verujem svesni, ali proverovom automobila u servisu, probnom vožnjom, ipak možete utvrditi da li kilometraža koliko toliko realna, ili je vraćena za 200 000 km, što je u Srbiji prosek.

Imajte na umu da je Renault Megane 1.9 DCI je bolji automobil od Fiata Stilo 1.9 JDT, ali i od Astre G 1.7 DTI, gotovo po svim aspektima. Što se tiče rezervenih delova, odnosno cena, pa delovi su za Megane jeftiniji bar za 30% u odnosu na Opel Astru G, ako upoređujemo cene originalnih rezervnih delova. To vam je bar lako do proverite, izvolite pozovite jedan, drugi, i treći servis i problem je rešen. Vaši prijatelji vas loše savetuju, odnosno govore vam blago rečeno neistine. Da li su vam to zaista pravi priatelji, ili im je samo “malo krivo” što ćete kupiti bolji automobil od njih, recimo jedan Megane 1.9 DCI? Ovaj Megane ima samo jedan ozbiljan problem: karticu, koja se lako dekodira, pa morate imati Zeder bravu, mehanički blokadu menjača, i neki bolji alarm, jer su lopovi u Srbiji sada već jako dobro apsolvirali Megane.

megane-lep-autoImajte na umu da svaki automobil ima svog kupca, i nije tačno da se Megane II generacije, ako ne njega mislite teže prodaje od Astre G, baš naprotiv. Možda je u nekom selu lakše udomiti Astru G, ali ne i u Beogradu, Novom Sadu.

Toplo vam savetujem da pročitate bar dvadesetak mojih odgovora, koji se uklapaju u vaš cenovni limit, naći ćete jako puno saveta koji su baš za vas. Nemojte previše strahovati od plivajućeg zamajca, on otkazuje jako retko, druga je stvar što naši majstori “govore istinu”, kao vaši prijatelji, zamene nosač motora, a klijentu kažu da su mu zamenili plivajući zamajac koji košta neuporedivo više. Uvek konsultuje nekoliko servisa, i tražite da vam napisemno napišu da je problem u plivajućem zamajcu, a potom idite do HIT Auta na Novom Beogradu, i dobro poslušajte njihovu dijagnozu vašeg automobila. Svakako, pre kupovine Megane, “morate” posetiti servi HIT AUTA, za njega vam jedino garantujem da su majstori prošli obuku u Francuskoj.

Što se tile tri automobila za preporuku, to je najmanji problem: Toyota Corolla 2.0 D-4D, Ford Focus 1.8 TDCI, Alfa Romeo 156 1.9 JTD. Vaš izbor, Renault Megane, sigurno ulazi u prvih 10 automobila koje bih preporučio, Opel Astra G 1.7 DTI i Fiat Stilo 1.9 JTD na žalost ne. Prvi zbog slabašnog motora i tvrdog oslanjanja, a Stilo zbog toga što je po svim mogućim parametrima jedna od najlošijih automobil u kompakt klasi, ima samo vrlo dobar 1.9 JTD motra (ali je Renaultov 1.9 DCI moderniji, tiši, i uglađeniji).

Renault Megane II je rezultat želje da se osmisli model uočljiv na prvi pogled. Elegantan sportski stajling francuskog kompakta bi trebalo da vas podseti na veliki uspeh Renaulta u Formuli 1, a kvalitetni materijali, i robustan izgled da je Megane sazreo, ozbiljan automobil koji će ispuniti i zahteve najprobirljivijih kupaca kada je kvalitet u pitanju. Kako su u Renaultu, za razliku od nemačke konkurencije, uvek imali hrabrosti da eksperimentišu sa oblicima, i rešenjima u enterijeru, ne treba da vas čudi izrazito dinamičan i originalan izgled kokpita, i originalno rešenih instrumenata koji nimalo ne nalikuju onome što nudi konkurencija.

Svima je već poznato da je Renault brend sa najvećim brojem modela koji su osvojili maksimalnih 5 zvezdica na EuroNCAP kreš testu, pa tako nije iznenađenje što je novi Megane zaslužio maksimalne ocene, i što je postavio nova merila u C segmentu, kada je u pitanju pasivna i aktivna bezbednost putnika.

Za odlično ponašanje u krivinama zaslužno je usklađeno oslanjanje, koje nudi maksimalni komfor putnicima, ali i zavidnu stabilnost. Na vama je samo da odaberete motor po vašoj meri, iz palete od pet common-rail dCi agregata od 85, 90, 105, 110 i 130 KS koji najveću snagu razvija pri niskih 3750 obr./min.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

foto-todorovic-renoSlike – Sajam automobila u Beogradu – 2015.

Beogradski sajam: Salon automobila 2015.

Testoviautomobila.rs: TOYOTA na dohvat ruke!

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

V.Stanišić: Koliko je BMW bolji od Golfa V?

Astra H bolji auto od FIAT-a 500L?

Kakav auto je Mitsubishi Carisma?

Pitanje iz Crne Gore: ZAMENA ZUPČASTOG KAJIŠA

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

Polovan auto: Civic ili Cruze?

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

4 komentara

  1. West

    Ja gospodine jos nisam upoznao nikoga ko se usrecio sa tim nesrecnim 1.9 DCI koji tako hvalite. Mora da niste nikada imali u vlasnistvu taj automobil. Taj motor je napravljen da trosi malo, da bi srecni vlasnik svu razliku u odnosu na benzinca ostavio majstoru. Ne znam o kom kvalitetu govorite, plastike su unutra gore nego na Yugu. Ja opet verujem da je lepse baciti pare na pumpi nego u servisu, ne znam mozda gresim. Od ovih automobila koje je covek pomenuo, mozda je najmanje zlo Astra 2.0 dti, strvina i na trapu i motorski, osim elektronike bos pumpe koju danas rade na svakom koraku pa i to nije nesto strasno. Uz to ima i lanac umesto kaisa pa i tu ima neke racunice. Da je tvrda i ruzna unutra stoji ali je narodski auto koji polako zamenjuje golfa dvojku. 1.7 dti zaobici, ide kao prebijena baba i cesto na vecoj km ume da crkava. Stilo odlican motor JTD, lepo se vozi, malo jeftinija plastika unutra, po meni best buy. Uglavnom najbitnije pri kupovini polovnog auta je ne kupiti sa motorom 1.9 DCI. Sto se tice dizela, mozemo do sutra da pricamo, nemacki automobili su tu kao i u svemu prvenci. To sto je neki francuz tisi nista mi ne znaci ako ce na 200 hiljada da okrene lezajeve na radilici. Mozda je gospodinu najbolja opcija da kupi benzinca pa da ugradi plin, em je usteda veca, em su mnogo vece sanse da nadje primerak sa manje km. Uz to nema potencijalnih skupih kvarova, turba, dizni, dmf-a i sl.

  2. Gospodine West, bilo bi dobro da ste se makar potpisali, imenom i prezimenom. Pustio sam vaš komentar, iako je pun nebuloza. Nemačka auto industrija ni danas, ni nikada nije imala najbolje dizelaše, to pod jedan. Pod dva motor 2.0 DTI je ispod proseka klase, i agregat 1.9 DCI je mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Opel nikada, ali nikada nije znao da napravi dizel motor. Zato su i kupili motore od FIAT-a. 1.9 Multijer je Opel prekrstio u 1.9 CDTi, na primer. Ugradnju plina nikada ne preporučujem, i napisao sam mnogo tekstova o tome, zašto i kako. Imate kompletno pogrešne informacije. Meni uopšte nije cilj da nemaćem vama svoje znanje, živite u zabludama vaše pravo gospodiine.

  3. Gospodine “West” pitaju me sa Facebook stranice Testovi Automobila Srbija da li ste vi iz Valjeva, da li vi vozite benzinca, Škodu Octaviju, i da li ste vi Momir Marković? Ne morate se mučute da mi sa različitih adresa šaljete komentare jer vam je isti IP broj, koji takođe vidim, a i da pošaljete sa drugog kompjutera jasno se vidi po stilu pisanja i velikom neznanju da ste to vi. Nemojte se ljutiti, ja moram da se ogradim od ovih netačnih informacija koje ste napisali. Računam, biće vam drago što sam pustio vaš komentar. Svako dobro vam želim. A.Todorović urednik.

  4. Nesha

    Vlasnik sam Fiatovog dizel motora Multi Jet 2.0. Imam ogromno iskustvo i posedovao puno razliciti automobila. Iskreno tvrdim da bolji motor (pogotovu dizel) nisam imao prilike da vozim (a vozio WV golf dizel, Audi diel, Peugeot dizel, Skodu Octaviju dizel) Pezoom sa i bio zadovoljan a Skodom (uzas) i nemcina ,,, onako. Ovaj motor je bez premca. Presao 170000km bez i jednog jedinog kvara, samo redovan servis (na 150000 veliki). Potrosnja nikakva (oko 6 u proseku) a ulje bez potrosnje izmedju zamena. Dokaz original servisna knjizica (sve u ovlascenom servisu). Moj surak (zagrizeni nemac) sa golfom dizel je totalno nezadovoljan) (nece da prizna ali se tesi “to je nemac) a fruncuzima puca blok na 100 hilada a Fijatu ne valja lim). Smesno. Ako gospodin West zeli, mogu da mu posaljem kopiju servisne knjizice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *