Svi mi kažu beži od Francuza – Zašto?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, komšije mi kažu beži od Renaulta, a to mi kaže i majstor koji mi je održavao Xsaru. Prodao sam auto, i već mesec dana muku mučim, gledam kola po placevima.  Kad nađem neki solidan Megane, u  servisu ne mogu da mi kažu koliko je vraćena, ali kažu da je vraćena kilometraža, i da taj auto nije video njihov servis pet punih godina.

Imam na raspolaganju 3 500 evra. Nisam pametan više šta da činim. Kupovina polovnjaka mi se pretvorila u noćnu moru. Žena mi je na ivici živaca zbog toga, meni nije toliki problem ja idem na posao busom. Kum mi preporučuje Stilo (on ima Stilo 1.9 JTD), a otac mi kaže kupi Opel Astru, da mi se ne smeju u selu kad dođeš da obiđeš. Sad ja ne kupujem kola zbog sela. Dopada mi se Renault Megane, provozao sam jedan sa 1.9 DCI motorom, i mogu reći da auto prosto leti.

Pitajte Aleksandra Todorovića

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Najbolji auto placevi

Usmeni odgovori vam najviše pomažu oko izbora automobila!

Pronalazim za vas polovne automobile

Zašto mi svi kažu “beži od francuza” skupo održavanje, nećeš moći posle da gqa prodaš, i tako unedogled. Molim Vas da mi preporučite nešto i da to bude dizel pošto ga po prvi put kupujem. Ne mogu više da slušam priče te ovaj ima plivajuci zamajac te ovaj ima fap filter, te ovog ne možeš posle da “udaš”. Znam da na ovo pitanje mozete da mi odgovorite na 1000 strana ali Vas molim da napravite neki izbor od dva tri automobila. Unapred zahvalan! Zoran Milošević.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

Odgovara Aleksandar Todorovič: Poštovani g.Miloševiću, hvala vam na poverenju, i hvala vam na pitanju. Kupovina polovnog automobila je rizik, i toga ste verujem svesni, ali proverovom automobila u servisu, probnom vožnjom, ipak možete utvrditi da li kilometraža koliko toliko realna, ili je vraćena za 200 000 km, što je u Srbiji prosek. (tekst je pisan 3.aprila 2015. godine, ali je jedan od najčitanijih na mojim sajtovima)

Da li kupiti nov ili polovan auto?

 

Imajte na umu da je Renault Megane 1.9 DCI je bolji automobil od Fiata Stilo 1.9 JDT, ali i od Astre G 1.7 DTI, gotovo po svim aspektima. Što se tiče rezervenih delova, odnosno cena, pa delovi su za Megane jeftiniji bar za 30% u odnosu na Opel Astru G, ako upoređujemo cene originalnih rezervnih delova. To vam je bar lako do proverite, izvolite pozovite jedan, drugi, i treći servis i problem je rešen. Vaši prijatelji vas loše savetuju, odnosno govore vam blago rečeno neistine.

 

Da li su vam to zaista pravi priatelji, ili im je samo “malo krivo” što ćete kupiti bolji automobil od njih, recimo jedan Megane 1.9 DCI? Ovaj Megane ima samo jedan ozbiljan problem: karticu, koja se lako dekodira, pa morate imati Zeder bravu, mehanički blokadu menjača, i neki bolji alarm, jer su lopovi u Srbiji sada već jako dobro apsolvirali Megane.

megane-lep-autoImajte na umu da svaki automobil ima svog kupca, i nije tačno da se Megane II generacije, ako ne njega mislite teže prodaje od Astre G, baš naprotiv. Možda je u nekom selu lakše udomiti Astru G, ali ne i u Beogradu, Novom Sadu.

Toplo vam savetujem da pročitate bar dvadesetak mojih odgovora, koji se uklapaju u vaš cenovni limit, naći ćete jako puno saveta koji su baš za vas. Nemojte previše strahovati od plivajućeg zamajca, on otkazuje jako retko, druga je stvar što naši majstori “govore istinu”, kao vaši prijatelji, zamene nosač motora, a klijentu kažu da su mu zamenili plivajući zamajac koji košta neuporedivo više. Uvek konsultuje nekoliko servisa, i tražite da vam napisemno napišu da je problem u plivajućem zamajcu, a potom idite do HIT Auta na Novom Beogradu, i dobro poslušajte njihovu dijagnozu vašeg automobila. Svakako, pre kupovine Megane, “morate” posetiti servi HIT AUTA, za njega vam jedino garantujem da su majstori prošli obuku u Francuskoj.

 

 

Što se tile tri automobila za preporuku, to je najmanji problem: Toyota Corolla 2.0 D-4D, Ford Focus 1.8 TDCI, Alfa Romeo 156 1.9 JTD. Vaš izbor, Renault Megane, sigurno ulazi u prvih 10 automobila koje bih preporučio, Opel Astra G 1.7 DTI i Fiat Stilo 1.9 JTD na žalost ne. Prvi zbog slabašnog motora i tvrdog oslanjanja, a Stilo zbog toga što je po svim mogućim parametrima jedna od najlošijih automobil u kompakt klasi, ima samo vrlo dobar 1.9 JTD motra (ali je Renaultov 1.9 DCI moderniji, tiši, i uglađeniji).

V.Lazarević: Koja je tačno procedura da vas kontaktiramo g.Todoroviću

 

Renault Megane II je rezultat želje da se osmisli model uočljiv na prvi pogled. Elegantan sportski stajling francuskog kompakta bi trebalo da vas podseti na veliki uspeh Renaulta u Formuli 1, a kvalitetni materijali, i robustan izgled da je Megane sazreo, ozbiljan automobil koji će ispuniti i zahteve najprobirljivijih kupaca kada je kvalitet u pitanju. Kako su u Renaultu, za razliku od nemačke konkurencije, uvek imali hrabrosti da eksperimentišu sa oblicima, i rešenjima u enterijeru, ne treba da vas čudi izrazito dinamičan i originalan izgled kokpita, i originalno rešenih instrumenata koji nimalo ne nalikuju onome što nudi konkurencija.

Pronalazim za vas polovne automobile

Svima je već poznato da je Renault brend sa najvećim brojem modela koji su osvojili maksimalnih 5 zvezdica na EuroNCAP kreš testu, pa tako nije iznenađenje što je novi Megane zaslužio maksimalne ocene, i što je postavio nova merila u C segmentu, kada je u pitanju pasivna i aktivna bezbednost putnika.

Za odlično ponašanje u krivinama zaslužno je usklađeno oslanjanje, koje nudi maksimalni komfor putnicima, ali i zavidnu stabilnost. Na vama je samo da odaberete motor po vašoj meri, iz palete od pet common-rail dCi agregata od 85, 90, 105, 110 i 130 KS koji najveću snagu razvija pri niskih 3750 obr./min.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

foto-todorovic-renoSlike – Sajam automobila u Beogradu – 2015.

Beogradski sajam: Salon automobila 2015.

Testoviautomobila.rs: TOYOTA na dohvat ruke!

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

V.Stanišić: Koliko je BMW bolji od Golfa V?

Astra H bolji auto od FIAT-a 500L?

Kakav auto je Mitsubishi Carisma?

Pitanje iz Crne Gore: ZAMENA ZUPČASTOG KAJIŠA

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

 

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

Polovan auto: Civic ili Cruze?

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

 

 

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura: 

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde) 
  • 2) Nakon toga uplaćujete 4.000 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 6.000 dinara ako želite odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled.
  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana
  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice. Ukoliko vam ne odgovara moj način rada onda mogu samo da vam poželim srećnu kupovinu i mnogo zdravlja, ljubavi i sreće vašoj porodici!

 

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Poštovani gospodine Todoroviću,

Pre dve nedelje sam kupio Peugeot 308 koji ste mi našli.  Kupovina automobila preko vas je za mene jedno novo i drugačije iskustvo. Čitao sam vas godinama, i kada sam konačno skupio dovoljno novca, definitivno sam rešio da mi vi preporučite i nađete odgovarajući automobil. Muka mi je raznoranih prevaranata, i ne želim da kupim sumnjiv auto. Imao sam prilike konačno da doživim i vidim kako taj proces funkcioniše i hteo sam da sa Vama i čitaocima podelim to iskustvo, jer verujem da se mnogi potencijalni kupci lome da li da vas angažuju ili ne, sumnjičavi su prema internetu, i vole da biraju boju, opremu, i imaju hronični nedostatak poverenja. Svima predlažem da odvoje par meseci, pa i godinu dana, da zaprate objave urednika Todorovića na njegovim facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto, i da se uvere na koji način piše, deli savete, komunicira sa čitaocima. To je čovek kome je cilj da se prevarantima stane na rep, i novinar koji je meni, ali i mojim prijateljima svojim tekstovima razjasnio mnogo toga. Usluga košta, ali meni je Todorović uštedeo mnogo vremena, natezanja sa prodavcima, majstorima. Posle pet dana nestrpljivog iščekivanja, dobio sam slike, sve specifikacije najboljeg automobila koji je našao za mene. Dobio sam auto u boji koja mi nije omiljena, ali evo vozim taj auto par nedelja, sve funkcioniše besprekorno, ja sam prosto prezadovoljan!
Zašto sam nekom drugom prepustio odabir auta, a ne samom sebi?
Kao i svaki prosečan Srbin, volim lep izgled auta, komfor… Još i ako on podiže društveni status, apsolutno onda znam šta bih birao. Ali pošto sam svoj prvi auto imao Renault, odlučio sam se da se još malo zadržim na ovo, brendu jer mi pruža udobnost a i imali su dobre benzince. Barem sam ja dobrog našao. Samo što taj auto sada ima 20 godina. Moj prvi odabir je bio Renault Megane 1.6 benzinac, godišta negde oko 2010, jer mlađi nisam mogao da nađem. Korona i ratovi su poremetili sve, tako da je odabir auta sada mnogo teži nego što je bio.
Nisam uspeo da nađem model koji mi odgovara jer to što sam tražio, brzo se prodalo. Kad sam krenuo da tražim alternativu, vidim da ta podela na benzinac/dizelaš nije uopšte više tako jednostavna. Ovi novi turbo-benzinci su jednako složeni i ništa jeftiniji za popravku od dizelaša. Vozio sam benzinca sa mišlju da su popravke jeftinije a sada pojma nemam šta je jeftinije.
E onda kad ne može kako ja hoću, sad ću iz inata da uzmem za te pare nekog matorog BMW-a ili Audija i obavezno limuzinu sa puno opreme i sebi oči povadim posle šta sam uradio. Naravno postoji velika verovatnoća da je taj auto dušu ispustio i da od tog auta više nikad ne bih napravio POUZDAN AUTO.
U stvari to me je nateralo da razmišljam. Šta ako sad uložim sav ovaj novac u tako neki auto i on se ispostavi kao kompletan promašaj? Pokvari se dok sam ja vlasnik, i sad ne mogu ni da ga prodam za te pare a još i treba da ga popravim. A ja podigao keš kredit. I sad ostajem sa kršem od auta koji jedva mogu da prodam a za pare koje mi ostanu od prodaje mogu samo skuter da kupim. A rata kredita ide još 6 godina.
 6 GODINA KREDITNOG ROPSTVA da bih ja uživao jedva mesec dana u svom superiornom statusu neke kao face u gradu. Neće ovo ići. Ja ne mogu da se odrekem pogodnosti auta. Da stižem od tačke A do tačke B kad god želim i da ne mislim da li ću stići. Ja moram da stignem tamo gde želim. To je potreba i život 21. veka. Kakav god da je auto. Ma i da je najružniji, ipak meni treba da on ide, da se vozi…
Moj izbor je definitivno Aleksandar Todorović

Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.

Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.

Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.

Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.

Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.

PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.

DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.

TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…

Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.

Peugeot 308

Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio.  Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.

Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.

Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.

Za kraj

Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.

Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan.  Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.

 

Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.

U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.

Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep. 

Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.

Srdačan pozdrav

Bojan Tokić

 

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost! 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

 

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde) 
  • 2) Nakon toga uplaćujete 4.000 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 6.000 dinara ako želite odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled.
  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana
  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.

 

Uvozi se svašta, ali zato sam ja tu, da vam proverim, i pronađem za vas najbolji primerak. Izbegavam da tražim automobile starije od 10 godina, jer to su islužena vozila, sa mnogo kilometara i potencijalnih skupljih i jeftinijih problema koji vam kidaju živce, i tope novčanik. Ali redovnim čitaocima, starim klijentima, onima koji su dobili bebu, ili imaju malu decu, izlazim u susret, i tražim automobile koji su stariji od 10 godina. Zašto sam odredio ovo ograničenje? Nije mala stvar tražiti i proverati polovnjake dve decenije! Mnogo je to vremena i mnogo polovnjaka. Pre korone, prosečna cena automobila koju sam tražio bila je 7.500 evra. Sada je tu negde oko 4.000 evra, toliko nam se srozao standard. Nikada se nije desilo za tih 20 godina da imam problem sa kolima koja su stara 4, 5 godina.

Ni jedan jedini kvar, ni jedna jedina greška. Nemojte misliti da je lako naći dobar auto star 5 godina, jer i na njima ima brdo mana, ozbiljnih kvarova, ili kvarova u najavi. Ali sa svojim znanjem, iskustvom, i uz pomoć dobrih mehničara, sa kolima koja su stara 7,8,9 godina, bude po neki sitniji kvar, vrlo retko kvar koji traži dublje zavlačenje u džep.

U svim tim situacijama, naravno da su vam na raspolaganju moji majstori, koji vas prime preko reda, i koji vam poprave samo to što se pokvarilo (majstori u Srbiji imaju neobičan način da zarađuju tako što vam zamene i ispravne delove) i za minimalnu cenu. To je ono što sigurno mogu da vam obezbedim. Neki moji klijenti se jave i sa najmanjim kvarom, i to rešimo brzo, kvalitetno i za malo nova. Neki drugi kupci, ljutiti što im se dogodio kvar od 100 evra posle godinu dana, biraju drugog, svog majstora, koji im popravku istog naplate 1 000 evra, ali to već nije moj problem. To je problem svakog od vas, koji misli da moji majstori nisu pošteni kvalitetni, i koji misle da auto star 10 godina ne sme da ima ni jedan kvar u godini dana! Imam i one koje smatraju da procureli amortizer, ležaj točka ne spada u redovno održavanje, i da je normalno da se to menja na tako starim kolima.

Ako rešite da me angažujete uplaćujete 6.000 dinara za pismeni odgovor (ako želite i usmeni odgovor cena je 18 000 dinara). Potom vam mejlom pošaljem konkretnu ponudu za traženje konkretnih modela – koje vi želite – i modela koje ja preporučujem. Cena je od 250 evra za kola koja su 3.000 evra, pa do 499 evra za automobile od 10.000 ili 14.000 evra. Honorar naplaćujem unapred, jer moram da kaparišem najbolji auto koji nađem za vas sa 400, 500 evra. 

Dragi moji čitaocinavršava se uskoro 21 godina kako nudim uslugu traženja polovnog automobila za vas! Dok sam pisao i uređivao list i sajt Mojauto, radio sam i deo vezan sa marketing, pa sam još u većoj meri sarađivao sa vlasnicima placeva. Nije mi bilo drago da vidim kako vraćaju kilometražu, kako maskiraju ozbiljne mane motora, automobila. Mehaničari su mi uvek maksimalno pomagali, ali oni nikako nisu svemogući. Ali tužno je što auto placevi mnogo manje varaju ljude, nego što to čine ostali kada prodaju svoj lični auto. Srbin je u stanju da vrati 400 000 km, da napuni auto aditivima, zameni ono najnužnije (naravno sa falš kineskim delovima), i da takav auto prodaje kao kola bez ulaganja! Na auto placevima za isti novac, u proseku (dakle navodim u proseku – jer svaki auto je za sebe) dobijate više, bar dobijate auto koji ima DPF (ozbiljni placevi odavno ne skidaju DPF i katalizator – ali UVEK PROVERAVAJTE!) i u koji su ugrađivani kvalitetni zamenski delovi.

 

Nije lako pronaći dobar, ili bar solidan polovni auto. Očekivanje većine vas su apsolutno nerealna. Prvi korak koji vam može pomoći je ako krenete od cene novog automobila, koji kupujete kao polovan. Ako je cena novog vozila bila 35 000 evra, a vi kupujete takav star 10 i više godina i auto koji sada košta 3.500 evra, dakle on je 10% vrednosti novog automobila, što treba da vam bude znak, da je auto pohaban 90%. Dakle vrlo je blizu otpadu, ili možemu da kažemo vrlo brlizu je generalnom remontu svih mogućih delova, odnosno takav  auto nije rentabilan za eksploataciju, ulaganje. Itekako veliki problem imam sa kupcima koji su fiksirali u svojim željama jedan model, i tačka. Često je to onaj auto koji je najnepouzdaniji u klasi, i model koji ima brdo fabričkih mana. Ja tražim takav auto, želim da klijentu izađem  u susret. Ali se uvek pitam, da li je trebalo da pokušam sve da ga ubedim da postoje bolji, mnogo bolji automobili za novac koji ima. Ovaj drugi pravac mog savetovanja se završava na tri načina. Prvi je 1) Trošio sam bespotrebno silno vreme jer kupac želi samo auto koji mu se dopada – bez obzira što znam da za taj novac neće kupiti dobar primerak  2) Kupac pristaje da mu nađem neki drugi model koji se njemu NE dopada – to za posledicu ima da kupi auto koji mu se ne sviđa, nije zadovoljan, nije oduševljen, kvar od 100 evra doživljava kao da je generelna 3) Kupacc pristaje da mu nađem neku drugi bolji auto za taj novac – Ali kad mu nađem auto, odustaje od kupovine, jer ipak shvata da žarko želi auto koji je insitirao da mu ja nađem. U najvećem broju slučajeva tražim auto koji kupac želi. Tako je bolje za moje klijente, bar tog dana kada kupuju automobil. Dugoročno gubimo svi, i kupac, i ja, ali i diler koju mu je prodao relativno loš auto. Ja nađem najbolji primerak modela, tu nema sumnje, i nema greške. Svaki auto koji ja nađem, može da ga proveri vaš majstor, i može da se prebaci šlepom u vaš servis!

 

 

Ali su RETKI iskusni mehaničari koji će vam reći kupi ovaj polovnjak ili nemojte ga kupiti! Jer je to veoma nezahvalan posao! Posao koji ja radim nije zahvalan, pun je rizika, problema. Ali nastavljam da ga radim, jer je 90% mojih kupaca zadovoljno kolima koje nađem, i meni je to veliki podstrek da nastavim da pomažem porodicama da dođu do solidnog automobila. Ako ste kreditno sposobni, uvek gledajte da kupite auto za više novca. Jer rata keš kredita je malo veća ako podignete 7000 evra umesto 5000 evra, ali je auto od 7 000 e često neuporedivo bolji od onog koji košta 5000 e, ako naravno govorimo o modelima koje ja preporučujem. Sigurno NE možete kupiti dobar Audi A6 za 7.000 evra, već možete kupiti krš, ali za 7.000 evra možete kupiti dobar Peugeot ili Ford na primer. Garanciju dobijate za automobile koji su stari 4, 5 ili 6 godina! Daje vam diler gde kupite auto. Jer diler bolje od mene zna koliko je dobar taj auto, diler zarađuje mnogo više od mene. I diler je lice koje vam prodaje auto, a ne ja. Za kola stara 10 i više godina, svaka garancija je nerealna. Neki dileri je daju, ali zahtevaju veliki servis u ovlašćenom servisu, zahtevaju da se svaki kvar tamo popravlja, i niz drugih nerealnih zahteva. A i kada ispunite te zahteve, diler ne želi da vam izađe u susret, iako je dao pismenu garanciju. Garanciju na dizne nemate ni kod novih automobila. Najgori su mi kupci službenih automobila. Celog života su vozili nova, i to službena kola. Sada im ja tražim kola za 4.000 evra, prilična stara,  sa puno km, koja nemaju ništa slično sa novim vozilima. Razmislite dobro, koliko mogu da vam pomognem, i da li vam znači da za to malo novca što imate dobijate preporuku, najbolji primerak za vaš novac i brižno održavanje. Nisam čarobanjak, i ne mogu da vam ponudim ono što vi želite, već ono što je realno, i iza čega mogu da stojim. Svaki auto možemo da prekontrolišemo 70%, maksimalno 80%. Ostalo je nagađanje.

 

 

Najbolji auto placevi

Usmeni odgovori vam najviše pomažu oko izbora automobila!

 

Tražim najbolji polovnjak za vas!

Polovni automobili jesu mačka u džaku. Zato je potrebno da ih detaljno proverite pre kupovine! Ako vi to niste u stanju urednik Todorvić jeste. Ukoliko ste debili bebu, imate malu decu, vama ću izaći u susret i tražiti automobil koji je stariji od 10 godina (izbegavam da tražim i preporučim auto koji ima više od jedne decenije – jer je jako teško naći u dobrom stanju – a kupci su nerealni u svojim očekivanjima).

Nije smak sveta ako nemate novca za nov auto. Samo 3% stanovnika Srbije može da kupi nov auto, ali i njihova iskustva nisu sjajna, jer garancija za nov auto ne pokriva sve. Naročito se iznenade kupci kada shvate da recimo dizne nisu pod garancijom, pa čak ni kod Mercedesa. Oni koji godinama kupuju polovne automobile dobro znaju da nije lako pronaći dobar primerak. Ali najvažnije kod polovnjaka je:

  1. Da nije ukraden
  2. Da nije izvršitelj stavio šape na njega. Notari to NE proveravaju!
  3. Da nije bio u sudaru (havarisan)
  4. Da ima ispravnu elektroniku
  5. Da ima ispravan motor
  6. Da je trap besprekoran (Foto: Aleksandar Todorović)

 

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: Najboljiauto.com

Volvo

10 komentara

  1. West

    Ja gospodine jos nisam upoznao nikoga ko se usrecio sa tim nesrecnim 1.9 DCI koji tako hvalite. Mora da niste nikada imali u vlasnistvu taj automobil. Taj motor je napravljen da trosi malo, da bi srecni vlasnik svu razliku u odnosu na benzinca ostavio majstoru. Ne znam o kom kvalitetu govorite, plastike su unutra gore nego na Yugu. Ja opet verujem da je lepse baciti pare na pumpi nego u servisu, ne znam mozda gresim. Od ovih automobila koje je covek pomenuo, mozda je najmanje zlo Astra 2.0 dti, strvina i na trapu i motorski, osim elektronike bos pumpe koju danas rade na svakom koraku pa i to nije nesto strasno. Uz to ima i lanac umesto kaisa pa i tu ima neke racunice. Da je tvrda i ruzna unutra stoji ali je narodski auto koji polako zamenjuje golfa dvojku. 1.7 dti zaobici, ide kao prebijena baba i cesto na vecoj km ume da crkava. Stilo odlican motor JTD, lepo se vozi, malo jeftinija plastika unutra, po meni best buy. Uglavnom najbitnije pri kupovini polovnog auta je ne kupiti sa motorom 1.9 DCI. Sto se tice dizela, mozemo do sutra da pricamo, nemacki automobili su tu kao i u svemu prvenci. To sto je neki francuz tisi nista mi ne znaci ako ce na 200 hiljada da okrene lezajeve na radilici. Mozda je gospodinu najbolja opcija da kupi benzinca pa da ugradi plin, em je usteda veca, em su mnogo vece sanse da nadje primerak sa manje km. Uz to nema potencijalnih skupih kvarova, turba, dizni, dmf-a i sl.

  2. Gospodine West, bilo bi dobro da ste se makar potpisali, imenom i prezimenom. Pustio sam vaš komentar, iako je pun nebuloza. Nemačka auto industrija ni danas, ni nikada nije imala najbolje dizelaše, to pod jedan. Pod dva motor 2.0 DTI je ispod proseka klase, i agregat 1.9 DCI je mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Opel nikada, ali nikada nije znao da napravi dizel motor. Zato su i kupili motore od FIAT-a. 1.9 Multijer je Opel prekrstio u 1.9 CDTi, na primer. Ugradnju plina nikada ne preporučujem, i napisao sam mnogo tekstova o tome, zašto i kako. Imate kompletno pogrešne informacije. Meni uopšte nije cilj da nemaćem vama svoje znanje, živite u zabludama vaše pravo gospodiine.

  3. Gospodine “West” pitaju me sa Facebook stranice Testovi Automobila Srbija da li ste vi iz Valjeva, da li vi vozite benzinca, Škodu Octaviju, i da li ste vi Momir Marković? Ne morate se mučute da mi sa različitih adresa šaljete komentare jer vam je isti IP broj, koji takođe vidim, a i da pošaljete sa drugog kompjutera jasno se vidi po stilu pisanja i velikom neznanju da ste to vi. Nemojte se ljutiti, ja moram da se ogradim od ovih netačnih informacija koje ste napisali. Računam, biće vam drago što sam pustio vaš komentar. Svako dobro vam želim. A.Todorović urednik.

  4. Nesha

    Vlasnik sam Fiatovog dizel motora Multi Jet 2.0. Imam ogromno iskustvo i posedovao puno razliciti automobila. Iskreno tvrdim da bolji motor (pogotovu dizel) nisam imao prilike da vozim (a vozio WV golf dizel, Audi diel, Peugeot dizel, Skodu Octaviju dizel) Pezoom sa i bio zadovoljan a Skodom (uzas) i nemcina ,,, onako. Ovaj motor je bez premca. Presao 170000km bez i jednog jedinog kvara, samo redovan servis (na 150000 veliki). Potrosnja nikakva (oko 6 u proseku) a ulje bez potrosnje izmedju zamena. Dokaz original servisna knjizica (sve u ovlascenom servisu). Moj surak (zagrizeni nemac) sa golfom dizel je totalno nezadovoljan) (nece da prizna ali se tesi “to je nemac) a fruncuzima puca blok na 100 hilada a Fijatu ne valja lim). Smesno. Ako gospodin West zeli, mogu da mu posaljem kopiju servisne knjizice.

  5. Imam renault fluence 1.5dci. Za 4.5 god presao 490000. Osim redovnih servisa i ovo: sva 4 lagera tockova, 2 spone ili jabucice (to nikako da upamtim i napravim razlike), senzor pokazivaca temperature na displeju, sajlu rucne kocnice i otisao je ali nisam promenio onaj granicnik/kocnica da vrata ostanu otvorena, sa vozacke strane.
    I to je to: kraj. Ako neko insistira i plati gorivo: dolazim da pokazem. Pozdrav svima

  6. Borivoje Bozinovic

    Postovani ,

    trenutno vozim Opel Astru 1.6 SEDAN iz godine 2012. Zadovoljan sam i osim redovnih servisa za sada nisam imao nikakvih dodatnih servisa. Presao sam sa njom skoro 60.000km.
    Sacekao bih Opel Astru K SEDAN, ali mi nije jasno zasto su isli na varijantu benzinca sa 1400 ccm3 . Kada uporedjujem obrtni momenat
    nove Astre i moje, vidim da je nova Astra u svakom slucaju tromija ? Jasno mi je da se negde stedelo, ali mi je neshvatljivo da su stedeli na motorou , a na touch-screen monitoru nisu ?
    Ispade da se sva nova vozila prodaju iskljucivo zarad sto veceg ekrana, tj entertainmentu u kabini ?

    Gledam cenovnik za Reno Megan Grandtours 2016.
    Nije mi bas najjasnije zasto su se u Renou odlucili za LANAC umesto kaisa , jer je skoro nemoguce da im se potkrala greska u stampanju ?

    Hvala lepo.
    Srdacan pozdrav.

  7. Strahinja Milicevic

    1.Renault clio 1.5 dci 2002 god
    Vozio sam ga 2 godine presao 50000km sem velikig malog servisa zamenio sam zamo jedsn amortizer
    2.Renault Megane 2006 god 1.5 dci
    Vozio sam ga isko oko 2 godine presao 70000 uradio samo veliki i mali servis i zamenio nosac motora
    3.Renault Espace 2.2dci 2006 god
    Kupljen sa 190000 sada ima 300000
    nikada nista ulagano sem redovnih
    servisa.Pored njega posedujem vec 4 godine Renault Master hladnjacu koja radi svakodnevno minimum 150km sem redovnih servisa servisirao sam samo dizne i senzor radilice ,ali s obzirom da je presao kod mene oko 300000 mislim da je to vise nego odlicno.
    Tako da tvrdim da je Renault jedna jako ozbiljna i kvalitetna marka i mnogo bolja u odnosu na konkurenciju,a svi koji ga kude ili su kupili neodrzavam auto koji je presao brdo kilometara ili bi da a da mali servis ako je moguce ne urade nikada a kampli veliki i onda kude auto koji nije mogao sam sebe da odrzava.

  8. Goran

    Evo da se i ja pohvalim sa jednim nemcem, opel astra g 1.4, sjajan auto nemacki u opste se ne kvari. Samo izgleda da su mog nemca pravili francuzi, kupljen sa 4.5 godine i 66k sad ima 130k i 5 godina god mene. Nije imao krupnih kvarova, ali malo malo pa u servis po nesto sitno da zavrsim. Dosao sa pokvarenim motorom koji prebacuje klapnu vazduha pa maglio prvu zimu jer je ostao u zatvorenom polozaju. 2 puta popravljan, i 3 motora promenjena ali nesto stalno glavi… to je glupost, najnovije je da mi otisla lamela…. neki stabilizatori, gumice balans stangle, pletenica auspuha, usis vazduha ciscen svakih par meseci. Nosaci motora3-i4 komada. Strasno neudoban i tvrd.

  9. Bojan Filipović

    Sasvim slučajno sam se zakačio za ovu,, drugarsku”preporuku za kupovinu bilo čega što ima točkove i dci motor. Moj brat od strica je istog ovog nahvaljenog krsa kupio sa pravih 178000 u Holandiji, lično od prvog vlasnika i menjao plivajući zamajac nakon svega 4500 posle carinjenja i registracije. To je bilo 2016. godine u oktobru, da bi 2017.u martu radio reparaciju turbine na istom, jer je crkla bez ikakvih naznaka, da bi poslednje u nizu bila pumpa visokog pritiska u paketu sa reparacijom dizni. Sve to u ukupno 21500 km, uz naravno urdjen veliki servis pri kupovini. MOLIM VAS, O ČEMU VI OVDE PRIČATE, I O KOMKVALITETU UKOLIKO IZUZMEMO DIZAJN FRANCUSKE KANTE.
    P. S. Nisam ljubitelj Fiat Stila, nimalo, ružan je za moj ukus, ali taj auto u kombinaciji sa JTD motorom je ubica puteva za razliku od plastične francuske kante.
    Hvala i izvinjavam se ako sam ikoga uvredio

  10. Mita

    Aj sada realno.Ovde svaki ciga hvali svoga konja i tako je uvek kada Srbi pricaju o autu..Megan je za Stila ozbiljan auto,pa i za Astru,ali sva 3 nisu dobri,a gospodin Todorovic je napisao sta je najbolje u tom segmentu,dakle Fokus i Korola.

Leave a Reply to Aleksandar Todorović Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.