TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI

Clio četvrte generacije je vratio Renault na vrh B segmenta. Novi veliki adut Renaulta je Laurens van den Acker, dizajner novog doba i krivac za najlepši Renault u istoriji, Clio IV. Već je na prvi pogled jasno da je Van den Acker učio od najboljih – od Italijana. Skrivena brava na zadnjim vratima je precrtana sa Alfe 147 i 156 Sportwagon, a zadnja svetlosna grupa takođe evocira stil italijanskih majstora iz Alfa Romea. Enterijer je sasvim francuski – skladan, oku ugodan i donekle avangardan.

Proverite detaljno polovni auto pre kupovine!

 

testoviautomobila-rsTestirana verzija trošila je u proseku 4,4 litara evro dizela, a potrošnja bi bila još i niža da temperature nisu bile u minusu, a sneg na putevima u “plusu” (zaista sam mogao da proverim da li ESP može da mi spasi život). Maksimalna brzina sa zimskim pneumaticima iznosi 183 km/h, a fabrika skromno obećava 181 km/h. Pred vama je jedan odličan automobil, koji nije bez mana, pa saznajte da li je ovo možda idealan automobil za vas.

Tekst: Aleksandar Todorović

Foto: Branka Todorović

Dizajn – Laurens van Den Acker: čista desetka

Francuzi tvrde da se kupci C-segmenta sve više okreću automobilima B segmenta. Zbog toga je Clio porastao na 406 cm, odnosno, za čitava 3,5 centimetra. Gepek ima čak 300 litara! Međutim, u putničkom prostoru on nudi manje mesta nego Clio III – na primer, širina na nivou laktova na prednjim sedištima je manja za 4 cm u odnosu na stari model. Manje je mesta i za glave putnika na zadnjem sedištu, ali je zato sada daleko više uživanja za volanom, toliko više da mnogi novinari širom Evrope nisu ni primetili gore navedene nedostatke (pogledaj video). Ponovo se potvrdilo da su emocije vozača važnije od statistika, performansi i spiskova opreme, pa su u Renaultu, izgleda, zaista rešili da primene filozofiju Alfa Romea, jer je sada dinamika vožnje bolja, a unapređen je i servo upravljač, koji nije više tako bezosećajan.

clio-4-foto-todorovicVerzija sa troja vrata neće se nuditi kupcima, ali niko neće ni plakati za njom – kome treba takav auto, neka kupiti Twingo (koji se ne prodaje baš sjajno). Kabina je moderna, “razigrana” i prijatna, a zanimljivo je da ima i veoma pregledan digitalni brzinomer, koji mi se veoma dopao. Dizajn instrumentalne ploče je originalan i pomalo avangardan, ali to se od francuskog automobila i očekuje.

Novi Clio je najbolji dokaz da Renault ume da napravi i lep, a ne samo originalan automobil. Proporcije su gotovo idealne, i mada su prednje svetlosne grupe ogromne, veoma se dobro uklapaju sa linijama automobila. Takođe, novi Clio je za 4,5 cm niži od Clia III, a njegovo oslanjanje ujedinjuje preciznost vožnje i smanjeni nivo buke i vibracija. Ovo je, zapravo, samo temeljno revidirano ogibljenje starog Clia.

Motor i menjač jesu vrlo dobri

Agregat 1.5 dCi od 90 KS je nedavno blago obnovljen, a fantastični Stop & Start sistem prilično snižava potrošnju u gradskim uslovima vožnje – za preko pola litra goriva. Novi motor sa četiri cilindra razvija 90 KS pri 4 000 o./min. i obrtni moment od 220 Nm, dostupan već pri 1750 o./min. radilice, što je povećanje od 20 Nm u odnosu na stari 1.5 DCI motor od 90 KS.

motor-testoviautomobila-rsMotor veoma ravnomerno razvija snagu i vrlo je uglađen, tako da manji iskusni vozači neće ni znati da ispod haube radi dizelaš. Menjač je dosta dobar, mada ima i boljih u klasi. Peti stepen prenosa je dugačko izračunat, tako da nema razloga da plačete za šestom brzinom. Motor kao motor zaslužuje barem ocenu 8,5. Iako je auto vožen i po snegu, a klima uređaj je radio bar svaki drugi dan tokom testa (na odmagljivanju), potrošnja je iznosila tek 4,4 litara evro dizela. Fabrika deklariše prosečnu potrošnju od samo 3,3 l/100 km uz emisiju CO2 od 145 g/km.

Odlična oprema, preskočite osnovni paket

Povećan međuosovinski razmak od 259 cm (za 1,4 cm) i prošireni trag točkova (za 3,4 do 3,6 mm) unapređuju stabilnost i ponašanje na putu. Sniženo oslanjanje daje utisak bolje kontrole nad vozilom, a doprinosi i boljoj aerodinamici vozila. Najvažnije od svega je što je novi Clio “smršao” za čitavih 100 kilograma u proseku, što se itekako oseti u krivinama. Clio nije samo temeljno dorađen stari model, već nudi i veliki broj inovacija. Kvalitet zvuka poboljšan je uvođenjem sistema Renault Bass Reflex, ima i vezu sa pametnim telefonima, a već sa drugim paketom opreme odozdo – Expression – stiže ekran osetljiv na dodir sa navigacijom od 18 cm. Sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici je standardan, kao i ESP i tempomat, što do sada nije bio slučaj u ovoj klasi. Zanimljiva aerodinamična krilca ispred hladnjaka se pomeraju i prilagođavaju strujanje vazduha u skladu sa trenutnim potrebama za hlađenje motora, što doprinosi da ionako odlična aerodinamika bude još i bolja.

DSCN0433Clio IV nudi naprednu multimedijsku ponudu, a podrazumeva se da ima i Bluetooth za slušanje muzike sa prenosivih uređaja i telefoniranje bez ruku. Ostale uređaje i gadžete moguće je priključiti preko prednjih USB i AUX priključaka. MEDIA NAV nudi navigaciju Nav N Go sa 2D i 3D (Birdview) prikazom. Zahvaljujući USB-u i internetu, kupci mogu ažurirati sadržaj auto karata. Inače upravo je Renaultova navigacija najbolja navigacija koja se fabrički isporučuje u nekom serijskom automobilu.

U ponudi je i aplikacija R-Link (dostupna uz doplatu), koja pokriva brojna područja: elektronsku poštu, društvene mreže, internet pretraživače, izbor najbolje rute uz usluge LIVE TomTom (HD traffic, upozorenja na radare u državama gde je to dopušteno, TomTom Places, vremenske prognoze Coyote Series u državama gde je ponuda dostupna), cene goriva, traženje mesta za parkiranje, praktične informacije (imenik, žute stranice, hoteli, restorani), podaci o vozilu (praćenje održavanja, uputstva za upotrebu), a tu su i igre, turističke informacije, izbor zvuka motora, personalizacija i slično. Dakle, sasvim je jasno kome je ovaj automobil namenjen – prevashodno mlađim vozačima i novoj generaciji kupaca, koji žele najmoderniju tehnologiju u svom automobilu.

kokpit-testoviautomobila-rsPostoje tri paketa opreme (Authentique, Expression i Dynamique), a u svakom je sadržan ESP, najmanje četiri vazdušna jastuka, servo, tempomat i limiter, putni računar, pomoć pri kretanju na uzbrdici, deljiva zadnja klupa, LED dnevna svetla, električni podizači stakala, električno podesivi retrovizori sa grejanjem, daljinsko centralno zaključavanje, priprema za radio sa bass-reflex zvučnicima, otključavanje i pokretanje vozila karticom umesto ključem i sve ono što ima i konkurencija.
Kupcima je na raspolaganju osam boja – pet metalik (crvena Flamme, smeđa Ardent, siva Cassiopee, siva Platine, crna Etoile), jedna “besplatna” (bela Glacier, koja mu ne stoji loše) i dve pastelne, koje se dodatno plaćaju (žuta Éclair i plava France). Kasnije će se ovoj paleti pridružiti i smeđa Ivoire (nije metalik, ali se doplaćuje) i plava Marine Fumé (metalik).

Bezbednost je odlična

Nezavisno evropsko udruženje Euro NCAP objavilo je listu najbezbednijih automobila u 2012. na osnovu sigurnosnih kreš testova sprovedenih na 36 novih modela. Automobili su razvrstani u sedam kategorija, a Clio IV je proglašen za najbezbedniji automobil u B segmentu. Renault je osvojio maksimalnih pet zvezdica u kategoriji bezbednosti odraslih putnika i postigao 88 od 100 procenata. Za zaštitu dece osvojio je 89%, što je odličan rezultat, a za dodatnu bezbednosnu opremu (Safety Assist) 99% što je izvrstan rezultat i ubedljivo najbolji u klasi. Kočnice su dobre i vrlo se teško pregrevaju, pa Clio ostvaruje kratke zaustavne puteve i kada je natovaren. Ovaj automobil takođe ima odlične farove i savršeno podešen ESP i ABS.

Gde je u odnosu na konkurenciju?

Život Clia IV će biti veoma lep, bez mnogo briga i uzbuđenja, jer će svojim dizajnom lako pronaći put do srca kupaca, a samim tim i do njihovih novčanika. Sve ostalo Renault odavno ima: udobnost, pouzdane i veoma štedljive motore, umerene cene održavanja i veoma bezbedne i čvrste karoserije. Ovaj model će vratiti veru u život i mogućnost opstanka u Srbiji svim Renaultovim dilerima na našim prostorima. Konkurencija ne nudi ovakav nivo bezbednosti ni komfora kao Clio IV. Što se ekonomičnosti tiče, tu mu može parirati samo Peugeot 208 sa HDI motorima, ali pustimo Francuze da oni sami igraju svoj derbi. Start & Stop sistem genijalno funkcioniše – za čistu desetku, kao kod Mercedesa. Jesam li pomenuo da Mercedes i Renault tesno sarađuju? Ova saradnja je nešto sasvim prirodno, jedina je razlika što Mercedes proizvodi udobne automobile za “snobove”, a Renault za narod. Ako niste snob, možda ćete moći da se zadovoljite prosečnim kvalitetom ugrađenih materijala u Cliu IV, koji jesu bolji nego na starom modelu, ali nisu kao kod Mercedesa.

prednosti-i-mane-clio4Danas noviji modeli u B segmentu imaju ESP, ali on kod Clia IV funkcioniše najbolje, što sam mogao da potvrdim na vratolomno brzoj vožnji po snegu i ledu. Bezbednost, kako pasivna, tako i aktivna, prosto je izvanredna, i to će možda umeti da cene porodični ljudi u Srbiji. Kome je prtljažnik Clia od 300 litara mali, neka sačeka karavan, koji stiže za Sajam automobila. Njegov kapacitet prtljažnika iznosi 443 litara i obaranjem sedišta povećava se na 1.380 litara, što bi trebalo da vam bude dovoljno.

Šta ona kaže: Clio IV izgleda zavodljivo, originalno, drugačije i mnogi će se u njega zaljubiti već na prvi pogled. Kada prorade emocije, teško je racionalno oceniti automobil, a meni se novi Clio IV dopao na prvu loptu. Jako je udoban, dovoljno brz, ali i praktičan. Takođe je prostran za svoju klasu i veoma dobro opremljen. Dopada mi se i njegov menjač, iako nema sportski kratke hodove kao što vole oni koji voze na limitu. Tu je sada i garancija od pet godina, a i veoma štedljivi motori – snažni dizelaš troši samo 4,4 litara, a može i manje uz nežniju vožnju. Možda ovaj automobil nije jeftin – verzija 1.5 DCI Dynamic Energy dCi 90 Start & Stop košta 14.990€. Da li je vaš džep dovoljno dubok za jedan ovako dobar automobil i da li će osvojiti vašu ženu, to je na vama da vidite. Možda se vašoj ženi ovaj auto toliko dopadne da ga ona vama kupi – na kraju krajeva, Clio dolazi iz Francuske, gde su polovi u svakom smislu ravnopravni.

Kome je namenjen ovaj automobil?

Ako volite Renault, nemojte da razbijate glavu, već – pravac Renaultov salon automobila. Ukoliko želite jedan veoma udoban, stabilan i bezbedan automobil, nećete naći ništa bolje u B segmentu – pre nekoliko dana, Clio IV proglašen je najbezbednijim modelom u klasi. Troškovi održavanja su niži od proseka klase, a garancija je duža (iznosi pet godina). Ovo je ujedno i najlepši Renault ikada proizveden i teško je racionalno razmišljati o njemu.

clio IV i JAAko ste ljubitelj nemačkih automobila, gubite vreme na ovom tekstu, jer je francuska filozofija proizvodnje automobila sasvim drugačija od germanske. Renault ne može da napravi kvalitetnu limuzinu kao Mercedes, ali može da napravi bolje motore, za šta nema boljeg dokaza od F1, kada nije bilo hibridne tehnologije. No, ovde se radi o serijskim automobilima, gde jedna A klasa ima ispod haube Renaultov benzinac od 1,6 litara. Mercedes od prošle godine sarađuje sa Renaultom i, iako se Mercedesovi prodavci stide tog podatka, meni je drago zbog ovoga, jer Renault proizvodi vrhunske agregate. Doduše, ova informacija još nije stigla do “zabačenih” krajeva po Srbiji, gde su nemački automobili i dalje neprikosnoveni. Nadam se da neće morati da prođe čitav vek da bi kupci u Srbiji stekli malo više poštovanja prema Renaultu.

thumbs-upAvangardan i originalan dizajn, koji će još godinama biti aktuelan. Izuzetno bezbedan automobil, nedavno proglašen najsigurnijim vozilom u B segmentu. Za zaštitu dece osvojio je 89%, a za dodatnu bezbednosnu opremu (Safety Assist) 99% što je izvrstan rezultat i ubedljivo najbolji u klasi. Veoma štedljiv motor sa kojim je moguće bez mnogo muke ostvariti prosečnu potrošnju od 4,0 litra goriva. Elastičan, uglađen i tih motor koji ima dovoljno snage i za duža putovanja. Jako sigurne vozne osobine, bolji hendling u odnosu na stari model. Udobno ogibljenje, vrlo dobra finalna obrada. Dobra serijska oprema i konkurentna cena. Konačno i Clio ima amortizer koji podiže-drži haubu, poput svake Alfe, pohvalno. Napredna multimedijska ponuda. Niski troškovi održavanja. Garancija od pet godina. Renaultova navigacija je najbolja navigacija koja se fabrički isporučuje u nekom serijskom automobilu.

thumbs-downManje mesta za putnike u odnosu na Clio III. Visok nivo buke od vetra pri brzinama iznad 160 km/h. Prečnik okretanja veći nego kod proseka klase. Slab osnovni benzinski agregat od 1,2 litra i 75 KS. Servo upravljač i dalje pomalo nedefinisan oko nulte tačke – jedva prosečna preciznost u B segmentu. Nedovoljno dobra paleta motora, nema u ponudi snažnijeg motora od 90 KS. Rezervoar je samo 45 litara. Kvalitet plastičnih materijala je tek prosečan za ovu klasu vozila.

Cena: od 10.990€

POSETILI SMO: Renaultov salon – Jevtović Auto d.o.o., Čačak

DIMENZIJE: SPECIFIKACIJA Renault Clio IV 1.5 DCI

Dužina: 4.060, širina: 1.730, visina: 1.450 mm
Međuosovinski razmak: 2.590 mm
Prtljažnik: 300 l
Težina: 1.070 kg

MOTOR : SPECIFIKACIJA
Zapremina: 1.461 ccm
Snaga: 90 KS pri 4.000 o./min
Obrtni momenat: 220 Nm pri 1.750 o./min.

PERFORMANSE

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 12,1 s
Maksimalna brzina: 181 km/h
Potrošnja (fabričko obećanje): 3,3 litara
Potrošnja na testu: 4,4 litara
Euro NCAP kreš test: 5 zvezdica

TESTIRALI SMO: Škoda Octavia A7 1.4 TSI

TESTOVIAUTOMOBILA.RS: Testirali smo Clio Grandtour 1.2 TCE

TESTIRALI SMO: Novi Nissan X-Trail 1.6 DCI

TESTIRALI SMO: Nissan Juke 1.2 DIG-T

TESTIRALI SMO: Toyota Avensis 2.0 D-4D

TESTIRALI SMO: novu Toyotu Yaris 1.3

TESTIRALI SMO: Honda Civic Tourer 1.8

Testoviautomobila.rs: Testirali smo Citroën C4 1.6 HDI

TESTIRALI SMO: Kia Sportage 2.0 CRDi

POSETILI SMO: Renaultov salon – Jevtović Auto d.o.o., Čačak

Proverite detaljno polovni auto pre kupovine!

Proverite detaljno polovni auto pre kupovine!

Preporučujem vam na osnovu svog višedecenijskog iskustva da proverite detaljno polovni automobil pre kupovine. Znate, ili možda ne, da je kilometraža vraćena, čak i kada vam plac ponudi ili da pismenu garanciju na kilometražu to nije dokaz da je kilometraža prava. Često se dešava da kilometražu vraćaju i zvanični dileri automobila u Italiji, Holandiji, doduše oni gledaju da to bude vraćeno za oko 100.000 km, ne rade to bez mere kao neki placevi u Nemačkoj, koje drže Nemci. Osnovno je pravilo, da vi imate pravo na detaljnu kontrolu automobila, i to učinite sa veoma iskusnim majstorima, ili angažujete nekoliko majstora, poput mene, jer jedan majstor ne vidi jednako dobro kao njih troje. Dijagnostika itekako pomaže, ali ne vidi sve, posebno ako proveru radite u neovlašćenom servisu. Ne tvrdim da su ovlašćeni servisi mnogo bolji, ali jesu mnogo skuplji, i kod njih možete naleteti na nezainteresovane majstore, koji i nemaju previše iskustva. U Srbiji često u ovlašćenim servisima rade majstori koji nisu prošli obuku u inostranstvu.

Tekst: Aleksandar Todorović urednik najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

 

Automobili su danas mnogo skuplji za održavanje, puni su elektronike, tako da mehaničarima nije nimalo lako, a oni najbolji vam nikada neće preporučiti određeni polovnjak, jer je polovan auto pun iznenađenja, uglavnom neprijatnih.

  • Svestan sam da polovni automobili jesu veliki rizik, ali dobro znam, da većina naših vozača kupuje kola na oko, pa sam sasvim siguran, da kontrolom dvadesetak automobila uz pomoć mojih majstora, mogu pronaći bar malo bolji automobil nego vi sami sa svojim prijateljem, jer naravno svako od vas ima komšiju, kolegu, poznanika koji je vrsni poznavalac automobila. Svi se Srbi razumeju u fudbal i kola! Šalu na stranu, ali sami razmislite šta je najbolje za vas, i vašu porodicu. Jer dobar auto mora biti i bezbedan auto, a to nije auto, koji nije u potpunosti ispravan.

Kad već gledate automobile sa vraćenim kilometražama, nađite onaj koji je u najboljem stanju, tako što ćete proceniti u kavom je realnom stanju motor, turbina, zamajac, pa i DPF filter, koji često i nije deo automobila koji kupujete, a morao bi to biti.

Modele automobila preporučujem samo ako vam ja tražim automobil sa mojim timom majstora, koji će vam i održavati auto u narednim godinama.

 

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Naravno da ću vas posavetovati oko izbora modela, motora, oprema.

 

Održavanje automobila vam je obezbeđeno kod mojih majstora
Kao i pomoć kasnije, kada želite da auto koji sam vam ja našao i prodate!

A.Todorović: PRODAJEM B klasu 200 CDI 2016 Automatic

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Vaše pravo je da kupite loš auto!

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni. Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka. Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela. Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.

 

Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego  u nekim mnogo bogatijim državama. Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina. Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.

Urednik Aleksandar Todorović

Želim crnu B klasu

A.Todorović PRODAJE B KLASU 200 CDI AUTOMATIC

 

Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor

Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…

a vi kako hoćete

Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno

Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.

Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….

Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.

  • – – – – ————– ————————————————————-

 

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…

 

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

 

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!

 

Najbolji Auto Hvala Pedja Lazarevic Ti si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model 🙂 Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

 

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.
——————————————-
Goran Kovačević A da li Vi garantujete sa auto koji nadjete ?
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Testovi Automobila SrbijaSve zavisi o koliko starim kolima je reč. Ako su to automobili mlađi od 2013.godine. Dobijete od dilera GARANCIJU od godinu dana na motor! I pismenu garanciju na kilometražu! Kod starijih automobila dobijete garanciju na Veliki servis, i da auto nije bio havarisan. I mogućnost provere u bilo kom servisu, kako bi utvrdili da je sve u maksimalno ispravnom stanju. Ako fabrika daje garanciju na nov auto 3 godine, Ludo je davati i tražiti garanciju na kola stara 10 godina, od 3 godine???!!! Mislim da fabrika može da pruži garanciju od 10 ili 12 godina na motor ona bi to učinila.  Da ne bi dolazilo do skupih kvarova, ja insistiram kod kola starijih od 5 godina, da se rade kontrolni servis kod mojih majstora na 5-6 meseci, jer je bolje popraviti nešto za 30 evra, nego ćekati kvar od 1.000 e, ako se slažete. Ko neće da dolazi na kontroli pregled na 5 meseci, već hoće da mu njegov majstora održava kola, ja u tom slučaju ne garantujem ništa. Izbor svakog kupca. Zaista ne mogu d apronađem dilera koji ne kola stara 10 godina dati garanciju na motor od 2 godine. A ti dileri koji to daju to NE poštoju. A daju zbog bolje prodaje. NAdam se da sam odgovorio na sva vaša pitanja. Na kraju, znajte da ja nađem najbolji auto za recimo 5000 e. shodno vašim potrebama. gledamo sve modele. što više modle je u užem izboru to vam nađem bolji auto. Možete vi reći hoću Bravo 1.4 turbojet, ali ako ih ima samo 3 u pounudi, ja vam ga neću ni tražiti. Jer ja moram da pogledam bar 20 automobla, da bi našao jedan dobar. Cilj je da nađem dobar auto, auto koji vas služi. jer da nije tako, moja ponuda nema smisla, loš auto možete da nađete sami. Automobile gledam na placevima, ne kod preprodavaca koji uglavnim nisi ni vlasnici automobila koje prodaju, i koje ne možete tužiti jer nisu vlasnici ničega. Srećna vam nova godina i Sve najbolje g.Gorane!
PS.
Neki dileri i na kola starija od 10 godina daju garanciju na motor, ali onda podignu cenu za bar 1.000 evra! Da bi imali od čega da vam plate taj kvar. Svaki motor može da se uništi i za nekoliko dana vožnje, pa i nov motor. Dakle neko može namerno da uništi motor. Ko onda odgovara? 
———————————————————————
Νεκις Μρντακοπουλος Jedan dan savet kupite benzinca, drugi dan ubeđivanje za dizela i svi mi koji smo se čudili šta se događa, odakle takva nagla promena, smo dobili BLOK.
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica???
  • Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Дејан a koje su garancije? nek se plati sve maksimalno kod vasih majstora, preventivni servisi kod vas, i opet se desi havarija? ko to pokriva? i da li se ugovorom stite obe strane il se novac salje na poverenje rekla kazala bez pravne zastite i napismenih obaveza vas kao nekog ko pruza usluge, i sta ako se stavke ugovora ne ispune?
Najbolji Auto Garancija je pismena na motor godinu dana za automobile koji su 2013, 2014 (pismenu garanciju daje diler). Na starije automobile od 6 godina nema garancije na motor. Dobijete garanciju na uradjeno u servisu. Ako želite garanciju na auto koji ima 10 godina, a fabrika je dala garanciju od 3 godine, onda morate da se obratite SAT plusu koji je podržavao takav suludi zakon. Istina neki diler daju garanciju na motor od 6 mesecili ili godinu dana, ako platite uvećanu cenu vozila za recimo 1.500 ili 2.000 e, pa kad se nešto pokvari, diler ima odakle to i da popravi. I u Nemačkoj kola sa garancijom imaju daleko veću cenu. Ja naplatim kad vam nađem auto 100 ili 200 e, I za taj novac vam garantujem da je auto apsolutno ispravan, i da sam vam našao najbolji mogući automobil za vaš novac. Ako hoćete da vam ja dam garanciju na motor i da pravimo ugovor, onda mi platite 3000 evra, tražim da na svaka 3 meseca idete u ovlašćeni servis, i da se pri svakom servisu utvrdi da li automobil koristite onako kako je fabrika propisala, i morate da ugrađujete samo originalne delove u ovlaš.servisu, da li vam to odgovara?
Najbolji Auto Samo da pojasnim garancija na motor se odnosi na BLOK MOTORA. Kao kod novih automobila. Nema garancije na dizne, na primer.
Najbolji Auto Takođe znate da svaki motor može da se uništi i posle 500 km vožnje. A naveo sam da automobile tražim samo redovnim čitaocima i onima koji imaj MAKSIMALNO poverenje u mene. Pošto vi tražite nešto nerealno, vama sigurno ne bi tražio auto.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs.  odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite  i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.

Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

 

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

Aleksandar Todorović: Nešto lično o meni

Mi muškarci bolujemo od jedne ozbiljne bolesti, pa prvi Ja, a to je GORDOST. Ako niste znali to je jedan od najvećih grehova. Veličina muškarca, ili žene se stiče, delom, ne našom „veličinom“ koja nam je Bogom dana, nego pre svega delima. Žene u nama vide muškarca koji je voli na način na koji se ona oseća voljenom, ne našim kolima, brzinom, novcem, našom veličinom, no pre svega ljubavlju, ali onom ljubavlju koja se stvara, u kojoj oboje od nas učestvuje. Time su i naša deca srećna, u meri u kojoj stavimo i ona i ja drugog ispred sebe i trebalo bi da se takmičimo ko će kome više učiniti.

Piše: Aleksandar Todorović

Sve je to teško danas učiniti u stvarnosti gde mi dopuštamo da drugi nama vladaju, a ne mi našim mozgom, no naša oholost, naše strasti, novac, loše društvo. Takmičimo se našim kolima, ko će imati veća i brža kola, ne biramo ih u zavisnosti od toga ko kako može da ih održava, koliko smo dobri vozači. Biramo ih kako nam komšija, brat, na oko kako mnogi kažu, a ne koliko možemo sebi da priuštimo. Pa i kada ih kupimo neki ih peru po tri puta dnevno a ženu se ne sete ni da zagrle uveče, a deca im ne postoje.Sve je na ženi, a ona se bira za ženu tek kada ostane trudna, ne zato što se mi volimo, podržavamo i poštujemo. Sve nam je bitnije od nje, a da nije nje, bili bi prljavi, gladni žedni, sami bez dece….Neki nisu ni u crkvenom braku….žive u grehu, i zato toliko preljuba.

Govorim samo da smo mi muškarci krivi, mada i one žele da su glavne, da rade, donose novac, i decu zapostavljaju, a jedno je samo bitno, a to je ljubav medju nama i naša deca. Ona to od nas žele, a kada odrastu, mi im nismo potrebni…Žena je najispunjenija kada je voljena i kada ima dete. Kada vodite ljubav sa njom nekoliko puta dnevno. Kad je ispunjena. Tada je u stanju da se pokori i ostvaruje svoj smisao na zemlji, a to je da voli muža, podržava ga, savetuje i deci zajednički pruža ljubav. Tada je žena iznad muškarca, zaista u onom pravom smislu, a muž iznad žene. Onako kako Bog zapoveda.

Foto: Aleksandar Todorović

Jeste li čuli za našu Pravoslavnu Veru? Mnogi misle da je to samo slavljenje slave, odlazak do crkve, ali Pravoslavna vera u čoveku je oživljenost duše. Duša je živa zahvaljujući našim oživljavanjem molitvom, postom, delima, Liturgijom, ispovešću i pričešću. Veliku ulogu ima osvećenje kuće, čuvenog automobila ili našeg posla, crkveni brak, dela ljubavi, ali i post, molitva i pričešće.Pravoslavna Vera je sredstvo kojim se rukovodimo u životu da bi pravilno živeli, sebe ispunili, stekli bisere za večni život i bili zaista srećni.

Ja i dan danas ispred radnog stola imam autiće koje volim i još uvek sam mali dečak koji mazi autiće na ulicama.Izborio sam se za moje sajtove od kojih živim, ali pravu sreću sve više stičem zahvaljujući održavanju duhovnog života u Crkvi. Svakome od Vas ovo želim i volim da usrećujem ljude. Koliko ćete me voleti ili kritikovati na Vama je. Svako ima pravo da bira, pa i Vi. Ovo je moje upustvo za sreću…

Ja svoju bebu obožavam! Volim je više od svih automobila na ovom svetu zajedno. Zahvalan samo Bogu što mi je podario predivnu ženu, i dete koji me svojim osmesima tokom celog dana, osnažuje i smiruje, da svima vama mogu da maksimalno pomogne,  od srca, sa osmehom na licu. Uživajte sa vašom decom, a ako ih nemate, nemojte ih odlagati, zbog skupljeg automobila, boljeg stana, samo su deca u životu važna.

Vaš Aca Todorović

– Prizivanjem Imena Gospodnjeg, Presvete Bogorodice i Svetih sami sebe i druge spašavamo.Presveta Bogorodice pomiluj nas!
Amin

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo

2 komentara

  1. Vlada

    Mali komentar na odličan prikaz i sada dve godine upotrebe clia 1.2 u srednjem paketu – kupljen kao suprugin “gradski” auto –
    prve godine ni 5000 km a ove druge kao porodični oko 10000 sa vožnjom po Vojvodini i BG.
    subjektivan osećaj bolji od astre h (isto novu) koju sam do tada vozio – jeste malo manji i dosta slabiji ali puno udobniji i nudi onaj x faktor koji mami osmeh i, vrlo bitno, sigurnost kao što je napomenuto gore u textu!
    motor 1.2 slab ali me je naterao da smanjim brzinu u zakonske okvire i uživam u vožnji pod tempomatom.
    Više puta sam izbegao situacije da “jurim” nekog ko preseca ili pravi druge gluposti da bi se “objasnili”
    što sam inače redovno radio – i mnogo se bolje osećam 🙂
    Prostora ima – visok sam 183 i sa “bahatim” poluležećim položajem ima dovoljno mesta za manju decu iza.
    Nekoliko puta se zbog “veselosti” vozio na zadnjoj klupi – dovoljno prostora i udobno ako je vozač niži!
    osim redovnog servisa nikakvih troškova – reklamacija u garanciji za hladan vazduh iz
    jedne mlaznice tokom uključenog grejanja i to je to za sada uz napomenu da je zviždanje vazduha
    u startu bilo osetno kod bočnih prozora već pri 80 km/h i nakon “izvlačenja izolacije prstima rešeno.
    Imam osećaj da su u zadnjem momentu rešili da ugrade tanja stakla radi uštede..
    Potrošnja 7 do 7,5 prosek, u gradu 8 do 8,5 na putu oko 5,5 pri 90 i 8 pri 130 km/h što je realna granica
    sa ovim motorom uz napomenu da je do 100 natprosečno tih što sa Astrom nije bio slučaj.
    Zbog slabog motora i vetar je, ovih prolećnih dana, na otvorenom putu dosta bitan faktor, više nego broj putnika.
    Za kraj, negativno zapažanje, za razliku od Astre i pre nje Golfa 6 – posle 2 godine se ponekad čuje krckanje plastike nazad –
    verovatno danak naših puteva i početak uvijanja karoserije odnosno “mekših” materijala u odnosu na nemačku školu,
    ali to je potpuno druga tema 😉

    Pozdrav iz Novog Sada

  2. Momir

    Poštovani g. Todoroviću, u ovom prikazu ste i vi i “Šta ona kaže” zaboravili da napomenete koliko je auto nepregledan.

Leave a Reply to Momir Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.