Honda Jazz iako najprostraniji, i najmoderniji automobil u B segmentu, nije se u Srbiji prodavala po očekivanjima. Razlog? Visoka cena “malog” automobila. Kupci su za nešto više novca birali, kupovali Civic. Novi Jazz bi trebalo da ima više uspeha u Evropi, ali i u Srbiji, jer je postao znatno udobniji. Godinu dana nakon što je predstavljena u Japanu, nova Honda Jazz imaće evropski premijeru na pariskom salonu automobila.
Za evropsku promociju izabran je sajam automobila u Parizu. Ipak, kupci u Evropi moraće da se strpe do leta 2015, kada novi Jazz stiže u prodajne salone u ovom delu sveta. Zbog velike vremenske razlike između premijere i početka prodaje, Jazz koji će biti prikazan pariskoj publici ima oznaku “prototip”, iako je reč o automobilu koji se neće razlikovati od produkcijske verzije.
Paleta motora će opet biti veoma skromna. Potvrđeno je da će Jazz biti pogonjen 1.3 litarskim i-VTEC benzinskim motorom, dok će se umesto petostepenog, snaga prenositi na točkove pomoću šestobrzinskog manuelnog menjača. Kao opcija biće dostupan i menjač sa kontinualno-varijabilnim prenosom (CVT). Više detalja biti poznato 2. oktobra, kada će se u Parizu održati prezentacija nove Honde Jazz.