Povećanjem nameta za TNG gotovo da neće biti potrošača kojem će se isplatiti ovo gorivo. Za tri godine, zabeleženo 30 odsto manje korisnika. Osim što gas skraćuje životni vek motoru, skraćuje servisne intervale, i pored činjenice da vam oduzima pola gepeka, sada ekonomska računa pokazuje da se on ne isplati onima koji prelaze manje od 25 000 km godišnje, a i tad je sve upitno, zbog gore navedenih stvari.
VW sa gasom: Stalno problemi
TDI Vs HDI: Koji motor je bolji?
Koji polovnjak za 800€?
Zbog konstantnog povećanja akciza za tečni naftni gas poslednje tri godine, za trećinu je opao broj korisnika ovog goriva. Najnovije povećanje nameta za 1,2 dinara po litru, koje se očekuje od narednog meseca, ali i skraćivanje roka na koji se vozila na plin kontrolišu, misle naftaši, potpuno će odvratiti potrošače od TNG u narednih nekoliko godina.
Ipak, namet na TNG je dva puta manji nego na dizel ili benzin, pa se postavlja samo pitanje zašto država znatno više zavlači u džep onima koji nisu prerađivali i budžili svoje automobile?
Zbog “ekologije”? To je smešno, jer sagorevanjem gasa, katalizator se uništava, prvo se delimično topi, jer su izduvni gasovi znatno veće temperature, ali to mnogo vlasnike sa TNG uređajima nije doticalo, jer oni odavno nemaju katalizatore ili ih nikada nisu ni imali na svojim Golfovima, Ladama, Jugićima.
U Srbiji TNG košta 70 dinara, u BiH 52, a u Hrvatskoj 63 dinara. Zato mnogo u BiH sipaju tečni naftni gas.
Audi A4 3.0 TDI ili 2.0 TFSI?
Provera kilometraže: Scenic, Xsara Picasso…
Koji polovnjak za 800€?
Nezadovoljni kupci polovnih automobila
Dajte da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs
DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.
Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali: