Unajmite iskusne majstore za traženje polovnjaka

Nije moguće za 2h pronaći solidan polovan automobil, morate pogledati 50 i više automobila, one najbolje mora proveriti  majstor, provozati, sve to traži mnogo vremena, znanja, i živaca koje ja za sve vas koji me nađete preko Googl-a nemam vremena. Meni nije više isplativo da vam naplatim za troškove traženje automobila 80 evra, a da mi oni na kraju budu dva puta veći od toga, jer svaka provera jednog automobila košta samo 20 evra.

Foto: Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Koji auto kupiti za 4.500 evra?

Testoviautomobila RS LOGO

Najlepše vas molim da ubuduće angažujete iskusne majstore, specijalizovane za određenu marku automobila, kada budete kupovali polovnjake, a ne mene. Naravno morate platiti i limare da provere polovnjake koje ste pronašli. Znam da će vas to mnogo više koštati, ali ja imam sve manje vremena, i volje da bez zarade radim.

Bolje je da vaš majstor gubi dragoceno vreme, živce, i on na kraju sve to može kasnije da vam naplati kroz održavanje automobila. Ja nisam prodavac automobila.

“Silne ogrebotine” (stavio sam navodnice) na Opel Zafiri 2006. (koju sam mu pronašao) su zasmetale g.Draganu Đuriću iz Beograda. Ali ipak je prešao preko njih. Ja svima koji žele u polovnjaku nov enterijer  savetujem da kupe nov auto, on je bez ogrebotina, eventualno da posete dilere u Šapcu, oni se najviše trude da ih saniraju, našminkaju, i prepakuju ceo auto.

zafira-dsc_0032

Želeo sam samo da vam pomognem da izbegnete automobile sa vraćenom kilometražom. Draganu Đuruću sam uspeo da pronađem auto, koji ima originalnu kilometražu, na kojem je sve ispravno, Opel Zafiru, ali je bio nezadovoljan sa brojem ogrebotina u enterijeru, sa ogrebotinama na lajsnama, jer auto ima “samo” 10 godina.  Poslao sam mu slike koje i vi vidite (doduše u maksimalnoj rezoluciji, slikane profesionalnim Nikonom) jer sam bio prezadovoljan stanjem automobila, u svakom pogledu, bar za 4.400 evra.

Problem je bila i boja, jer crvena izgleda nije bila na listi želja. Iako sam ja naravno g.Đurića pre potrage zamolio da mi navede sve boje koje ne dolaze u obzir, jer ne želim nekom da tražim auto u boji koja mu je odbojna. Takođe sam ga zamolio da mi sastavi spisak automobila koje nikako i nikada ne bi kupio. Tražio je miniven koji nije dizel, koji nema ugrađeni gas, koji nije havarisan, i koji nema vraćenu kilometražu. Sve sam to uspeo da ispunim. Na kraju je g.Đurić kupio ovaj automobil, nije mi javio, i naravno nije mi isplatio honorar. Ovakav slučaj nisam imao za 15 godina, koliko vam pišem odgovore, savete na vaša pitanja, i koliko vam pomažem u pronalaženju automobila.

Siguran sam da će gospodina Dragana Đurića ova Opel Zafira 1.6 16V koju sam mu pronašao služiti dobro, bar dok je kvalitetno održava, i njegovo je pravo što misli da nije potrebno platiti za moj rad, znanje, trud i znoj. Ako ne bude plaćao majstore, mislim da neće daleko stići sa ovom Zafirom.

Provera nije bila nimalo laka, ni jeftina. Uvek počinje ovako:

dragan-djuric

I na kraju, znate kako se kaže, narod ima onakvu vlast, kakvu i zaslužuje. Nekima smeta g.Nikolić sa diplomom koja je stečena na način, koji nije baš transparentan, nekome smeta što Premijer Vučić ništa u životu nije uradio i stvorio, osim što je pratio politiku Šešelja, a sada MMF-a. Neko ne voli Pink, i ne može da shvati tu količinu kiča. Ali to smo mi. Sve to navedeno je slika i prilika  našeg naroda, koji samo gleda kako da te prevari, kako da ti podvlali, i kako da ti ne plati za tvoj trud, rad i znanje.

Ja sam u životu skoro 12 godina pisao odgovore, savete besplatno. Poslednje tri godine ih naplaćujem, i pravo je pitanje zašto to nisam ranije činio, jer sada pišem mnogo kvalitetnije odgovore, i to onima koji zaista kupuju automobil, a ranije sam odgovarao i onima koji su samo trošili moje vreme. Sad ću naplaćivati i traženje automobila, ali sa dobrom zaradom, tačno onoliko koliko naplaćuju najbolji majstori da vam provere 50 automobila, ni manje, ni više. Ko želi to da plati može, ali unapred. Smatram da neko ko ima 4.000 ili 6.000 evra za kupovinu automobila ima novca i da me plati, onoliko da ja mogu dobro da zaradim. Za simbolični honorar od 100 evra mislim da vam niko u Srbiji neće tražiti automobil, bar ne sa mojim iskustvom, i znanjem. Srećnu vam kupovinu želim. I još nešto, ko ne želi da bude potpisan punim imenom i prezimenom u pitanjima na mom sajtu, moraće da plati pet puta veći iznos za savete. Kad toliko krijete vaše cenjeno ime i prezime, sigurno postoji jako valjan razlog za to, i ja to poštujem, ali ću od sad to dobrano da naplaćujem.

Svima želim srećnu kupovinu, potrudite se malo više, jer dileri i preprodavci uvoze sve lošija i lošija kola, jer prodaja pada, a njihova zarada se topi, pa su prinuđeni na taj potez. Ako mislite da imate više znanja i iskustva od mene, bolju ekipu majstora, napravite svoj sajt, i ponudite čitaocima odgovore na pitanja, i nalaženje automobila. Na kraju, takvih ljudi koji dovode kupce na placeve, ima na hiljade samo u Beogradu, ljudi žive od toga, raspitajte se malo, jer i u vašoj ulici ih ima nekoliko. Oni će biti presrećni da vam nađu neki auto za honorar od 100 evra, e sad što nemaju moje znanje, zar je to bitno? Čovek koji vodi Srbiju nema nikakvo znanje, pa šta ima veze?

najboljiauto_160x160 Baner

Koji auto kupiti za 4.500 evra?

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Toyota Yaris ili Mazda 2?

G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?

Kako izabrati polovni automobil?

Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?

Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Saveti za kupovinu polovnog automobila

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Grande Punto ili Ford Focus?

Kupovina polovnog vozila

Testoviautomobila-RS-LOGO

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Komentari sa Facebook-a

Jovan Petrovic Vidim da je A.Todorović pogrešno shvaćen.Ne branim Aleksandra ali covek ima sistem iza kojeg stoji i za koji je siguran da funkcioniše.Naravno da imamo svu slobodu da radimo sta hoćemo i da sami i sa svojim prijateljima kupujemo auto.Ja recimo skupljam pare i nemam kog majstora da zovem da idemo da gledamo auto.Drugar mi kaže da ima on nekog majstora koji traži 100evra da pogleda auto koji ja nadjem ,i naravno gorivo do tamo i klopa,stim sto ako auto ne valja on nema veze sa tim.Nova kola novih 100 evra, Servis veliki i ostale dodatne stvari su normalno da se rade kod njega.
Šta je Aleksandar ovde pogrešio,On za 200evra nadje auto i nemaš cimanja i sad juri majstora za servis pa delovi .Dodjemo sto se tiče para na isto.Pogledao drugarev majstor dva auta i odoše 200evra plus klopa i gorivo, i da li si kupio ili ne kupio njega ne zanima jer čovek troši vreme i,imas nula garancije na bilo šta,jer ti si birao kola a ne on.Aleksandar bar nadje auto sa nekom detaljnom analizom,Servis moras da radis i da platiš te moras,i dobijes neku garanciju,od njega.Koji majstor danas daje neku garanciju,Nijedan.
Nemam neka iskustva sa majstorima za kola,vozio sam Jugice,koji pola stvari brat menja jer je prosto.Ali iz iskustva sa alatom,testerama,trimerima vidim da je sve isto.Te loša marka,te loši delovi,te ovo te ono,i stalno.nešto drugo ne valja a ne on,na kraju pukne film i odes i kupiš novo i preskupo jer je marka.Isto.tako je i ovde sa kolima,te ne valja deo,mala privreda,te mator auto,te ne znas da voziš,i stalno strepnja sta ce da crkne i stalno ne znas na čemu si sa tim autom i sta treba zbog toga da odem da kupim Novu mecku?
Meni se ova njegova priča svidja jer istu tako i sa majstorom koji odrzava moj alat za plantazu imam priču,isto mi je našao alat,uradio servise,i svake godine pred sezonu odnesem i testere i trimere na.kontrolni pregled i nijedan veliki kvar nisam imao a znam da imam suguran alat.

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Aleksandar Todorović je profesionalac koji je našao perfektan automobil za moju porodicu. Proverili smo kilometražu u Delti, i originalna je!

Ja kao i svaki ljubitelj kola sam želeo automobil koji mi se najvise sviđa za novac koji sam odvojio za kupovinu.  Želeo sam Renault Kadjar, ali sam razmišljao i o nekim drugim SUV modelima.

Od 5-6 modela koji su dolazili u obzir on mi je prvo preporučio NAJBEZBEDNIJI, zatim najkvalitetniji, komforan, najbrži i najbolji automobil.

 

Naravno takav automobil mi je i našao! Mnogo bolji nego sto sam se nadao  🙂
Izuzetno kvalitetan, očuvan.

Ako me pitate da li bi ga preporučio, SVAKAKO DA! I Nadam se da cu ga nekada opet ja angažovati!

Veliko hvala Aleksandru Todorovicu!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Dušan Sremčević, Kraljevo

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Piše Aleksandar Todorović:

Porodici Sremčević iz Kraljeva od srca želim sve najbolje, da im dragi Bog podari sreću, i da im automobil koji sam im našao i proverio BMW X1 X drive služi besprekorno! Juče su se lepo i bezbedno vratili u lepo Kraljevo, iako su putevi bili zavejani, kola pored puta, ali X Drive je X Drive, i zato kupujte SUV koji ima pogon 4 x 4, ali ne bilo koji, i ne bez detaljne provere.

Auto ovaj je iz Švajcarske, i na moje iznenđenje stvarno nije imao vraćenu kilometražu. Naravno da kilometraža nije najbitnije merilo, ili što kažu neki moji čitaoci, ako neko pita za kilometražu kao kupac, odmah je jasno da ne zna ništa o automobilima. Ali treba razumeti takve ljude, oni mogu samo da se drže kilometraže, i da pokušaju da makar to utvrde.

Primera radi, ako imate dva automobila sa 200 000 km, jedan može imati motor u perfektnom stanju, drugi može biti za generalni remont. Onaj prvi je možda menjao ulje na 10 000 km, onaj drugi na 30 000 km. Onaj prvi je vozio 150 km/h, onaj drugi 180 ili 190 km/h, što je za automobil čija je maksimalna brzina 200 km/h smrt za turbinu, turbo dizelaš tu brzinu ne može da podnosi duže vreme, bez naprezanja.

Mnogo zavisi da li je vlasnik vozio laganu u prvih 5 munuta, dok je motor hladan, ili je gledao da odmah stisne gas. To vam je kao čovek. Neko je zdrav i živi 90 godina. Neko umre od raka u 30 godina. Genetika jeste važna, ali je itekako važnio, kako živite, kako radite, kako sebe održavate, a to važi i za automobil.

Moji majstori, na slici je majstor Dragan, proveravaju sve na automobilu, i sve se menja, što nije kako treba, pored naravno Velikog servisa. NA ovom automobilu je trap bio perfektan. Bukvalno je sve u odličnom stanju. Nema ni korozije.

Motor posle svakih 100 000 km, gubi oko 5-7% snage. Posle 300 000 km u vožnji morate da osetite da mu nedostaje 15% do 20% posto snage, i to se lako oseti! Ja osetim kad motoru nedostaje 3% snage, a o 10 ili 20% neću ni da govorim. Pošto me ljudi stalno pitaju kako znaš da li ovaj auto ima 400 000 ili 700 000 km iz 2013.. Pa prosto ga provozam. Nakon toga, uradimo dijagnostiku. Skinemo sva creva oko motora, naravno da ne vadimo turbinu.

Nisam nikada stavljao kupce automobila kojima nađem i rezervišem automobil, na moj sajt. pre svega jer nisam hteo da se reklamiram, i jer ljudi žele da budu anonimni. Ne žele da se zna da su kupili automobil! Gospodin Sremčević je pristao da napiše utisak o meni, i dozvolio da stavim njegovo cenjeno ime i prezime. 

Svakoj porodici koja ceni tuđe znanje, koja ceni moj profesionalizam ću izaći u susret. Ako želite da budete anonimni, to može, ali ću vam od danas naplaćivati za to znatno više, nego do sada. Ne želim da se moji čitaoci pitaju, a gde su ti ljudi kojima je urednik Todorović pronašao auto. Zašto se ne hvale po forumima?

Ovo je moj majstor Dragan! Profesionalac i vrhunski stručnjak. Ne znam da li vi imate poštenijeg i boljeg majstora, verovatno imate, kao što se verovatno bolje razumete  u automobile od mene, i ja to poštujem 🙂 Ja samo znam da majstor Dragan za moje čitaoce odradi servis za deset! Kako vama održava auto moj majstor, u to ne ulazim! 

Foto: Testoviautomobila.rs

 

Ja ovo radim profesionalno, da bi dobio reklamu, za moje sajtove, moje Facebook stranice (Testovi Automobila Srbija klikni ovde) , i da bi pokazao ljudima da mogu da kupe proveren polovan automobil, i da NE moraju da gube 25% vrednosti automobila u prvoj godini, jer su kupili NOV auto. A kupili su nov auto, jer ne veruju placevima, preprodavcima, koji vraćaju kilometražu sve manje i manje, a ima sve više dilera koji ne diraju kilometražu ni 1 km (neću vam reći kojo su to placevi, jer danas mogu da rade korektno sutra da nastave po starom). i ponuda dobrih automobila u Srbiji je sve bolja. Mnogo prodavci, placevi su shvatili da treba raditi profesionalno i dobro. Mnogi majstori i servisi rade savesno. Nemojte mislite da samo ja imam dobre majstore. Ali ja insistiram kod mojih majstora da sve kažu kupcu, i da mu sve zamene što treba da se zameni, jer neću da ljudi voze  nebezbedan automobil.

Naši majstori u želji da zadrže klijente, ne zamene sve što mora da se zameni, da bi cena bila prihvatljiva za džep vlasnika automobila. I to mogu da razumem. Sve mogu da razumem. Svako bira koji auto kupuje, kod koga kupuje, i gde ga održava.

Reklamiram se jer mene mesečno konktira simboličan broj ljudi, a mogu da pomognem mnogima, naravno ukoliko žele da zaista imaju dobar i ispravan auto. Kod mene nema šminke, farbam vam kola tek nakon kupovine! Sve što vam nije ok, farba se kod mojih farbara. Birate kvalitet boje, materijala, sve birate.

U Srbiju se mesečno uveze i proda oko 8.000 polovnih automobila. Ja smatram da mogu pomoći da bar 0,1% kupaca preko mene kupi bezbedan, komforan i dobar auto.

Nemojte zaboraviti da vas ja savetujem koji model da kupite, na osnovu vaših želja  i potreba. Savetujem vas oko motora, opreme, svega što vas zanima.

U usmenom odgovoru dobijete sve potrebne informacije, ništa ne ostaje nejasno. To vam posle sve potvrdim mejlom. Da ne bude da ste rekli auto NE mora da ima alu felne i navigaciju, a da posle meni tvrdite da mora da ih ima. Većina mojih kupaca su jako uspešni, sposobni mladi ljudi sa decom, i njima najradije tražim automobil od srca. Ja osećam vašu energiju, vaše poverenje, i kada ga imate ja dam 300% od sebe, potrudim se više nego kada tražim auto za samoga sebe.

Kada dođete da kupite auto, na sva pitanja dobijate odgovore, često obezbedim i da moj majstor bude prisutan, jer će vam on održavati automobil, i njega uvek možete da konktarate ukoliko dođe do bilo kakvog problema, i odmah vas prima u servis, ako se desi neki kvar. Verujem da će to biti samo minimalni kvarovi, a to mnogo zavisi od vaše vožnje. Vi možete da pokidate auto za 5 dana koji vam ja nađem.

Ne možete da održavate auto koji vam ja nađem kod vašeg majstora, jer ja vašeg majstora NE poznajem, i nemam poverenja u njega. Ja sam dužan, da vam održavam auto, i kada dođe vreme za prodaju da vam preprodam auto koji sam vam našao i prodao. Imate mogućnost, da mi uvke pošaljete mejl sa dodatnim pitanjima, i savetima u vezi sa održavanjem automobla, naravno.

Moje vreme košta, moje znanje košta, moji majstori koštaju. Neki tvrde da imaju majstore koji će besplatno proveriti kola na placu. Ali gospodo bez prebacivanja kola u servis nema provere! Ima placeva koji NE dozvoljavaju prebacivanje vozila u servis, tu je valjda sve jasno. Ja takv kola NE smem da vam preporičim. Bez uvrede. I nisu mi jasni ljudi koji tako kupuju bez provere. Idete na sreću i na oko. A zna se ko su ljudi koji se oslanjaju na sreću, sve to znate bolje od mene, dragi moji čitaoci.

Ja vam pružam ruku. Nudim vam pomoć, nisam i sutaciji da radim besplatno, jer meni država nije dala stan, kao političarima koje obožavate, niti mi dala da za 300 DM otkupim stan koji pripada stambenom fondu grada, države, kako god. Nije me tata zaposlio preko veze kao neke od vas, i ja znam da tako funkcioniše cela Srbija. Znam da sudije uzimaju mito, da policajci uzimaju mito, političari možda i najviše. I Srbe vole takvu državu i vole da tako žive. Srbi ne vole da cene prave profesionalce i one koji imaju znanje, i ja to jesam. Nikada neću imati ni 1% popularnosti koji je imao veliki i cenjeni g.Mirko Alvirović. Ali ja vam neću raditi putopise do Grčke, u 21.veku kada postoji navigacija, i sve moguće informacija na internetu (osim toga mnogo više volim Crnu Goru i Hrvatsku, i ne idem u Grčku). Ako vam i budem pravio putopis to će biti do Herceg Novog, Bara, ili Pule. Problem je što ako želite da imate emisiju i automobilima, morate da zaboravite na ponos  i obraz. Ne smete da iznosite prave mane automobila, jer vam ono koji su dali kola, daju  i reklamu koja papreno košta. E kada smo sve novinarstva sveli na to, da su novinari postali eksperti za marketing, a da narod daje sve od sebe da veruje političarima i novinarima, dotakli smo civilizacijsko dno.

  • Ja odbijam da čitaocima, kupcima pišem i pričam laži. Ne zato što verujem u Boga, i što verujem da je laž nešto što razara celo društvo, već zato što se mnogo lepo osećam kad pišem, pričam ono što mislim. Tada mi je srce puno. A presrećan sam što sam jednoj divnoj porodici kao što je ovaj iz Kraljeva pronašao jako dobar automobil, i jer sam ih posavetovao koliko je jedan BMW X1 bolji od Kadjara. Svaka čast Renaultu, to je više nego solidan SUV, ali ne i dovoljno dobar, da bi bio najbolji u klasi. Možda vama preporučim Mercedes GLK, ili Audi Q3. Jer vi imate drugačije vozačke afinitete. Ako ste ceo život vozili Mercedes, pa neću vam valjda preporučiti BMW, jer nikako nećete moći da se naviknete. Uvek uvažavam vaše želje i potrebe, i preporučujem vam ono što vi želite. Možda bi ja kupio X1, a možda ne. Možda bi ja radije odabrao BMW serije 3, jer ja vozim mnogo brže od gospodina Sremčevića.

I priznajem, ja prosto uživam dok vam pišem odgovore, dajem savete, i mnogo mi je drago kad uspem da vam pronađem jako dobar automobil, razume se, za naše, sprske uslove.

 

vaš Aca

 

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

 


Aleksandar Todorović: Nešto lično o meni

Mi muškarci bolujemo od jedne ozbiljne bolesti, pa prvi Ja, a to je GORDOST. Ako niste znali to je jedan od najvećih grehova. Veličina muškarca, ili žene se stiče, delom, ne našom „veličinom“ koja nam je Bogom dana, nego pre svega delima. Žene u nama vide muškarca koji je voli na način na koji se ona oseća voljenom, ne našim kolima, brzinom, novcem, našom veličinom, no pre svega ljubavlju, ali onom ljubavlju koja se stvara, u kojoj oboje od nas učestvuje. Time su i naša deca srećna, u meri u kojoj stavimo i ona i ja drugog ispred sebe i trebalo bi da se takmičimo ko će kome više učiniti.

Piše: Aleksandar Todorović

Sve je to teško danas učiniti u stvarnosti gde mi dopuštamo da drugi nama vladaju, a ne mi našim mozgom, no naša oholost, naše strasti, novac, loše društvo. Takmičimo se našim kolima, ko će imati veća i brža kola, ne biramo ih u zavisnosti od toga ko kako može da ih održava, koliko smo dobri vozači. Biramo ih kako nam komšija, brat, na oko kako mnogi kažu, a ne koliko možemo sebi da priuštimo. Pa i kada ih kupimo neki ih peru po tri puta dnevno a ženu se ne sete ni da zagrle uveče, a deca im ne postoje.Sve je na ženi, a ona se bira za ženu tek kada ostane trudna, ne zato što se mi volimo, podržavamo i poštujemo. Sve nam je bitnije od nje, a da nije nje, bili bi prljavi, gladni žedni, sami bez dece….Neki nisu ni u crkvenom braku….žive u grehu, i zato toliko preljuba.

Govorim samo da smo mi muškarci krivi, mada i one žele da su glavne, da rade, donose novac, i decu zapostavljaju, a jedno je samo bitno, a to je ljubav medju nama i naša deca. Ona to od nas žele, a kada odrastu, mi im nismo potrebni…Žena je najispunjenija kada je voljena i kada ima dete. Kada vodite ljubav sa njom nekoliko puta dnevno. Kad je ispunjena. Tada je u stanju da se pokori i ostvaruje svoj smisao na zemlji, a to je da voli muža, podržava ga, savetuje i deci zajednički pruža ljubav. Tada je žena iznad muškarca, zaista u onom pravom smislu, a muž iznad žene. Onako kako Bog zapoveda.

Foto: Aleksandar Todorović

Jeste li čuli za našu Pravoslavnu Veru? Mnogi misle da je to samo slavljenje slave, odlazak do crkve, ali Pravoslavna vera u čoveku je oživljenost duše. Duša je živa zahvaljujući našim oživljavanjem molitvom, postom, delima, Liturgijom, ispovešću i pričešću. Veliku ulogu ima osvećenje kuće, čuvenog automobila ili našeg posla, crkveni brak, dela ljubavi, ali i post, molitva i pričešće.Pravoslavna Vera je sredstvo kojim se rukovodimo u životu da bi pravilno živeli, sebe ispunili, stekli bisere za večni život i bili zaista srećni.

Ja i dan danas ispred radnog stola imam autiće koje volim i još uvek sam mali dečak koji mazi autiće na ulicama.Izborio sam se za moje sajtove od kojih živim, ali pravu sreću sve više stičem zahvaljujući održavanju duhovnog života u Crkvi. Svakome od Vas ovo želim i volim da usrećujem ljude. Koliko ćete me voleti ili kritikovati na Vama je. Svako ima pravo da bira, pa i Vi. Ovo je moje upustvo za sreću…

Ja svoju bebu obožavam! Volim je više od svih automobila na ovom svetu zajedno. Zahvalan samo Bogu što mi je podario predivnu ženu, i dete koji me svojim osmesima tokom celog dana, osnažuje i smiruje, da svima vama mogu da maksimalno pomogne,  od srca, sa osmehom na licu. Uživajte sa vašom decom, a ako ih nemate, nemojte ih odlagati, zbog skupljeg automobila, boljeg stana, samo su deca u životu važna.

Vaš Aca Todorović

– Prizivanjem Imena Gospodnjeg, Presvete Bogorodice i Svetih sami sebe i druge spašavamo.Presveta Bogorodice pomiluj nas!
Amin

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo