UPOZORENJE SVIMA: UGRADIO SAM PLIN I PLAČE MI SE!

Oni koji ugrađuju i održavaju plin su uspeli kuće da naprave

Zato im smeta svaki tekst koji realno opisuje probleme. Moje je da informišem ljude, čitaoce, vozače. Lično sam video na hiljade automobila u servisima sa brojim problemima, koje je izazvao plin. Vozio sam puno automobila koji imaju ugrađeni plin, ali njihove performanse nisu ni približno onima, kada idu na benin, tako da sve te tvrdnje renomiranih magazina i servisa ne držve vodu. Ja stojim iza onoga što sam napisao, a vi verujte onima koji ugrađuju gas.

 

Jako je mnogo foruma koji promovišu ugradnju plina. Servisi koji ugrađuju plin trljaju ruke, lepo zarađuju. Jako je mnogo sajtova koji promovišu ugradnju TNG-a, a zamislite ne postoji ni jedan jedini sajt, koji upozorava na probleme koje plin stvara motoru. Inženjeri su kontruisali motor da bi sagorevao benzin, koji je u tečnom stanju, a naši genijalni majstori ga nateraju da radi na plin u gasnom stanju. Sve je to moguće, i sve to funkcioniše, ali to nije idealno rešenje, i ugradnja gasa vam se isplati ako vozite puno, ali imajte na umu da će vam motor kraće trajati, i da ćete češće biti u servisu. Ja vam u celini prenosim sa sajta B92.net, ispovest čoveka koji je ugradio plin u svoj automobil, i koji nije bio preterano srećan zbog toga. Mislim da će vam koristiti da ga pročitate, jer od majstora koji ugrađuju plin, ne može da se dođe do reči na forumima, a narod ko narod, naivan, i željan da prištedi koji dinar.

Drago Kanostrevac: Golf II na plin – iskustva

 

Pošto sam pročitao sve forume, rešim se da ipak ugradim plin. Imam veći auto, dosta mesta, pa ko velim – što da ne? Pregledam još tekstove u SAT reviji na ovu temu, spisak servisa, sve ih okrenem i izbor padne na auto centar Rašić – imaju sajt na kojem su okacene nagrade, licence, reference, itd. Kazem sebi – idi kod profesionalaca, nemoj da se stiskas za pare, uradi to ljudski.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Kako da proverim da li je vraćena kilometraža?

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Sednem u auto, sa kojim nemam nikakvih problema sa paljenjem, sa radom motora u voznji, ni sa potrosnjom, prede kao macka, kad ga zgazim na auto putu oko 160 km/h – sve je ok, nikad ne gubi snagu, ni na najvecem broju obrtaja u nizim prenosima. Iako je u pitanju vremesni auto iz 90te, peugeot 405, sve je radilo kako treba – jer godinama uredno servisiram auto.

Nikola Nedić: Kupio sam auto i zeznuo se

Auto ima običan karburator – znači nema koplikovanih i naprednih sistema za ubrizgavanje.

Takav auto sam ostavio u servisu i otisao zadovoljno na posao.Posle posla sam dosao po auto, cekao jedno 2 i po sata, nisu mogli da ga upale. Ispraznili su mi ceo akumulator verglajuci, ali nije uspelo. Posalju me kuci i kazu da ostavim auto jos sutra – resice problem. Sutra su me pozvali i rekli da nisu uspeli da upale auto. Čak su zvali električara – nista nije uradio ni on. Napokon, kazu da dodjem i da odslepam auto, oni tu ne mogu nista, a plin su ugradili i svoj posao su zavrsili time. Tu smo se tesko posvadjali, ja sam pretio trzisnom inspekcijom mad.gif , oni me ubedjivali da je moj auto neispravan, da je moguce da je bas nakon sto sam im ostavio ispravan auto, onako ugasen u servisu.

KOMPLETAN TEKST KAO I KOMENTARE, PROČITAJTE NA MOM DRUGOM PORTALU NAJBOLJIAUTO.COM

KLIKNITE OVDE:

UPOZORENJE SVIMA: UGRADIO SAM PLIN I PLAČE MI SE!

Volvo