Uvoze se polovnjaci koji u EU ne mogu proći tehnički

Hiljadu puta sam vam skretao pažnju, da prilikom kupovine polovnog automobila angažujete nekoliko najboljih majstora, jer novac uložen u dobre majstore i njihove savete nikada nije bačen! Ako nemate iskusne majstore pored sebe, koji nisu imali prilike da prođu najnovije obuke, ili neće da vam pomognu, ja ću vam pomoći. Naravno da vi morata platiti majstore koje ja angažujem. U Srbiji se uvoze uglavnom polovnjaci koji u Evropi ne mogu da prođu tehnički pregled. Zato vam ja stalno ističem, da pogledam 50, a nađem tek 2 solidna polovna automobila, čak i kad gledam kola koja su mlađa od 5 godina.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Testoviautomobila RS LOGO

Ove godine u Srbiji su se najviše kupovala polovna vozila. Iz inostranstva ih je uvezeno oko 80.000. Većina je proizvedena od 2000. do 2006. godine, a kod nas se na pijacama i placevima prodaju za 2.000–3.000 evra. Stručnjaci kažu da su to najčešće vozila čiji merači pokazuju više od 400.000 pređenih kilometara, i da su problematičnog porekla i tehničkog stanja.

Država preko Agencije i ovlašćenih revizora za uvoz 80.000 polovnih vozila u budžet godišnje inkasira oko osam miliona evra, a i pored toga što je bilo reči o tome, još nije moguć uvoz automobila iz Amerike i nekih tržišta koja nemaju EC norme.

Uvozi se sve što na Zapadu ne može da prođe tehnički pregled, vozila kojima je emisija izduvnih gasova veća od dozvoljene ali kod nas prolaze tehnički pregled, i stručnjaci upozoravaju na to da ćemo za godinu-dve morati, kao ove godine u Sarajevu, da uvedemo ulazak u grad par-nepar.

“Najveće probleme prave vlasnici automobila koji skidaju katalizatore, oni su najveći zagađivači”, rekao je Boris Antić sa Saobraćajnog fakulteta.

Testoviautomobila RS LOGO

Pitajte Aleksandra Todorovića

Počela prodaja Toyote C-HR: cena 20.990 evra

Kako vi g.Todoroviću tražite auto?

Volvo