Vozila sa 160.000 km moraće dva puta godišnje na tehnički!

Ako ste verovali, da će država odustati od namere da one najsiromašnije udara po džepu grdno ste se prevarili!

Vozila koja su prešla više od 160.000 kilometara moraće dva ili više puta godišnje da idu na tehnički pregled, bez obzira na starost.

To pravilo biće uvršteno u novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju, čije će pisanje početi na jesen.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Audi A4 3.0 TDI ili 2.0 TFSI?

Provera kilometraže: Scenic, Xsara Picasso…

Koji polovnjak za 800€?

Nezadovoljni kupci polovnih automobila

Vlasnici autombila starijih od 15 godina, za koja su bila predviđena dva tehnička pregleda godišnje tek su se obradovali pošto je ukinuta ova uredba koja je trebalo da stupi na snagu 5.jula, ali će ih nešto slično sačekati već od sledeće godine. Ali ne samo njih , već sve vozače čiji su automobili prešli više od 160.000 kilometara. Cilj je da se poveća prodaja novih automobila, jer uvoznički lobi ima jak uticaj na Vladu Srbije!

Naime, u MUP-u već prpremaju novi zakon, u kome će jedna od novina biti upravo dupli tehnički pregledi, samo po drugačijiem kriterijumu.

Direktiva Evropske unije je da vozila sa pređenih 160.000 kilometara imaju dva ili više tehničkih pregleda godišnje.

Tako je već na Zapadu i to Srbija morati da uradi u narednom periodu. U oktobru ili novembru kreće se sa pisanjem novog zakona, što znači da bi 2019. ili 20120. godine mogao da se nađe na dnevnom redu Skupštine Srbije.

Ovom merom najviše će biti pogođena službena i komercijalna vozila, pre svega autobusi i kamioni-

Jedan broj vozila će da nestane iz saobraćaja, jer njihovi vlasnici neće moći da isprave nedostatke. Recimo, popravka limarije “juga” košta 500 evra, a cena  tih vozila je svega nekoliko stotina evra. Takođe, od 5. jula 2021. godine sva vozila će morati da imaju katalizatore, a njihova ugradnja će vlasnike vozila koštati praktično kao i vozila. Prosečna starost putničkih vozila u Srbiji  je 16,6 godina.

Mnoge se sada odlučuju na kupovinu znatno mlađih automobila, a novac izgleda da nije problem, jer mnogo koji imaju plate od 60.000 dinara ili više od toga, voze automobile koji vrede manje od 500 evra, misleći da su to sasvim korektni automobili jer su sa njima prolazili tehnički pregled. Naravno da ima i onih koji svu svoju ušteđevinu daju za kupovinu automobila, ali su oni u manjem broju. Plate su nam male, ali i oni koji imaju dobra primanja, biraju one jeftnije delove, lošije servise, jer im se tako može, i jer prolaze tehnički pregled.

Narednih godina će svest naših vozača morati iz korena da se menja, ali nije tajna, da jedan deo stanovništva neće moći da priušti da poseduje automobil, koji jeste potreba ali i luksuz.

Pregledi će biti rigorozniji već od ove godine, a 2021. će vaš auto morati da ispunjava Euro normu  koja mu stoji u evidenciji. Tako će to najviše boleti vozače mlađih automobila, jer Euro 5 normu je jako teško ispunuti. U prevodu biće najbolje je da kupite auto koji možete besprekorno da održavate!

To je ono o čemu ja pišem već preko 16 godina! I preko 16 godina vas upozoravam da angažujete vrhunske majstore pre kupovine automobila!

Ko nema svog majstora, može da angažuje mene i moje majstore.

ODMAH DA NAPOMENEM DA JA LIČNO PODRŽAVAM OVAJ POTEZ VLADE SRBIJE, JER AUTOMOBILE KOJE JE NALAZIM, IMAJU KATALIZATORE I DPF FILTERE, I 100% SU ISPRAVNA. I TO TAKO PREKO 16 GODINA. VI SAMI KUPUJETE KOLA BEZ DPF FILTERA DA BISTE UŠTEDELI 300 EVRA. SAD ĆE VAM TAKVA KUPOVINA DOĆI NA NAPLATU. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Audi A4 3.0 TDI ili 2.0 TFSI?

Provera kilometraže: Scenic, Xsara Picasso…

Koji polovnjak za 800€?

Nezadovoljni kupci polovnih automobila

Volvo