Vuk Jančić: Odgovorite mi u kratkim crtama!

Poštovani gospodine Todoroviću, pre svega bih voleo prvo da pohvalim vaša oba sajta, koji su postali obavezna literature za sve one koje se interesuju za automobilizam i za one koje planiraju da kupe polovna kola. Iz vaših odgovora se vidi da radite posao koji volite, da imate dosta iskustva i znanja. U krajnjoj liniji, neko ko planira da kupi kola ne može ni u ludilu da sedne i istraži sve moguće opcije koje postoje.

Moje pitanje je sledeće:
Planiram kupovinu novog polovnjaka. Vozićemo ga i ja i supruga koja je dobar vozač ali umeren. Ja mislim da ja vozim umereno ali drugi imaju drugaćije mišljenje. Svakako ne vozim brže od dozvoljenog limita. Imamo ćerkicu od dve godine. Prelazimo oko 15,000 km godišnje. Ono što nam je bitno jeste sigurnost, ekonomičnost (potrošnja, pouzdanost (manjak kvarova), komfor (zbog dužih relacija) ali i “value for money”, stvarna vrednost nečega i da što manje gubi vrednost.

Budžet je oko 10.000 evra ali bi bili spremni da idemo i preko ako bi to nešto stvarno vredelo.

Gledali smo prvo 2014 Civic 1.8 ali nam nešto nije legao. Možda nam je bio suviše sportski.

Gledali smo takođe Aurisa 1.6 2014 ali stvarna potrošnja goriva je nešto što nismo očekivali (8~9 kombinovano), iako znam da to dosta zavisi od vozača. Ujedno mi se čini da Toyota možda ima malo vise nabijene cene. U jednom trenutku smo razmišljali da pozajmimo novac i proširimo budžet da kupimo novu Corolu sa TSS (TSS deluje fantistično za duže vožnje). Pošto se dosta gubi vrednost u prvih pet godina, odustali smo od tog plana. (doduše iz par izvora smo čuli da to nemora da bude tako i da zavisi ako dignu cenu novih vozila).

Gledali smo još i Ford Focus i on je zanimiljiv ali me plaši da uzimam Ecoboost motor sa turbinama zbog kvaliteta goriva u Srbiji.

Tako smo došli i do A3 i do V40.
Ono što sam video na oglasima je

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13159917/audi-a3-tfsi-hit-vikend-cena

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13050968/volvo-v40-16-nov

imamo i neku opciju za relativno klot Auris 2017 koji je prešao oko 10000 za 13500 evra, proverena kilometraža preko salona.

Molim vas za savet. Koja kola bi ste vi nama preporučili?

Odgovor ne mora da bude ništa preterano detaljan i može u kratkim crtama da mi odgovorite… nekada je to sasvim dovoljno.

Ukoliko imam neku nedoumicu da li možemo da se čujemo telefonom, pa da to direktno razjasnimo.

Unapred zahvalan, Vuk

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Jančiću, hvala vam na poverenju, i zanimljivim pitanjima.  Imate veliki dar
vašu ćerkicu pa je čivajte kao oči u glavi i više od toga!


Usmeni odgovor je 4000 din

Napisaću vam pismeni odgovor
na sva vaša pitanja

iako sam na odmoru!

Neverovatno je dokle sve mogu da idu prodavci novih kola
poskupeće nova kola? kako da ne…
mozete samo za isti novac
da dobijete vise opreme i noviji bolji model

Linkove ne komentarišem, niti automobile, koje nisam pregledao, provozao, i dok ne čujem procenu, analizu mojih majstora. Ovako da ja pišem bilo šta na osnovu linka je neozbiljno i neprofesionalno. Mada jesam čuo da postoje majstori, koji daju procenu samo na osnovu linka, kako to čine, to je za mene pravo nedoumica, ja se ne igram pogađanja. Automobil mora da se pregleda.

Honda Civic 1.8 je odličan porodični automobil, vrhunskih vozanih karakteristika, a taj motor je elastičan za jedan atmosferski benzinac, razume se, ne može da se poredi sa modernijim turbo benzincima, kada im uporedimo međuubrzanja i potrošnju. Izuzetno je udoban, prostran, kvalitetan, problem je što je ponuda ovog modela na tržištu veoma slaba, retko se uvozi, jer je Honda u Evropi postala eksluziva, drže manje od 1% tržišta. Honda je napravila nekoliko propusta, koji su je udaljili od evropskih kupaca. Ali Civic je klasa za sebe, i ovaj mogu da vam preporučim, iako ima veoma jaku cenu. Možda ste pomislili da je to sportski automobil, jer ima precizan, i brz upravljač, perfektan menjač i lep metalni zvuk motora kada brojevi radilice pređu 5 000 o./min.

Karakter Audija A3  nije nikako naklonjen sportskoj vožnji. Napravljen je značajan zaokret sa ovim modelom koji vi želite da kupite. Kod nas je popularniji dizelaš 2.0 TDI, a ostali benzinski TFSI agregati u potpunosti podržavaju mogućnosti ovog Audijevog ogibljenja, ali ovom automobilu je sasvim dovoljno 105 KS i 250 Nm, pa nekako motor 1.6 TDI vidim kao najrazumniji izbor.. Urađeno je mnogo po pitanju dobrog ležanja i apsorbovanja loših deonica puta, ali, u oštrim krivinama, Audi ne želi da prati mogućnosti BMW-a,. Upravo se tako i ponaša ovaj automobil. On je veoma udoban i ugodan za vožnju. Volvo V40 je stabilniji, okretniji, i možete da brže voziti kroz krivine od Audija. A3 se lepo ponaša na brzinama preko 160 km/h, ipak je to nemački automobil!

 

Volvo V40 je nešto sasvim drugo. Stabilan, kvalitetan i veoma bezbedan automobil. Ponuda prostora nije za pohvalu, posebno kada ga uporedite sa Civicom, ali je od njega stabilniji, ima bolje kočnice, moćnije farove, ali i štedljive dizelaše. Onaj motor od 1.6 litara, delo PSA grupacije je ugrađen, tih, dovoljno štedljiv, ali nudi tek prosečne performanse.

Ponuda ovog modela na tržištu je relativno slaba, ali ipak uz malo više strpljenja i muke, možete pronaći dobar primerak, znajte da je cena održavanja slično cenu održavanje Peugeota 308. Volvo jeste premijum brend, ali ga je jeftnije održavati od Mercedesa ili BMW-a.

Ogibljenje je nešto tvrđe nego što naši vozači vole, očekuju, jer je Volvo pokušao da napravi pravi vozački automobil.

Auris je solidan automobil. Cena mu je kao polovnom zaista previsoka. Zaostaje po kvalitetu i za Mazdom 3, ali i za Nissanom Pulsar, i naravno da je daleko iza Honde Civic, koja je poslednjih nekoliko godina stvarno mnogo nadvisila Toyotu.

Problem sa Toyotom je loša servisna mreža, isto kao i sa Mazdom. Ali ako bi morao da se nosim u Srbiji sa lošim majstorima, lošim putevima i lošim servisima, radije bih to činio sa dinamičnijom, lepšom i bržom Mazdom 3.

Sa motorom 1.6, Auris ima sasvim pristojne performanse, naravno, morate malo više raditi sa ručicom menjača, i ne možete očekivati da ima performanse većeg i snažnijeg Hondinog 1.8 benzinca, ali je on sasvim dovoljan za većinu prosečnih vozača. Jedino je potrebno više pažnje i koncetracije prilikom preticanja. Morate dobro procenite situaciju na putu, uvek gas do poda, i morate odabrati pravi stepen prenosa, u suprotnom rizikujete da vašu porodicu pošaljete u smrt, jer preticanje su vrlo opasna, gotovo uvek, čak i kada vam se čini da je bezbedno, i da imate dovoljno vremena i prostora da obavite tu radnju.

Od navedenih automobila najmanje gubi vrednost Honda Civic, koju ste precrtali, potom Audi A3 i Toyota, i na kraju Volvo V40. Nemojte misliti da je Volvo teško prodati, jer je model V40 sve popularniji, sve se više auto placeva odlučuje da uvozi ovaj model, a iskren da budem, mene moji čitaoci jako često angažuju da im pronađem baš taj model.

Želim vam sve najbolje od srca, i nadam se da ćete uživati u vašem “novom” automobilu. Kupovina novog automobila se itekako isplati ako prelazite preko 50 000 km godišnje, ili ako su vam mesečni prihodi bar 2.000 evra, ako tako gledamo rata od par stotina evra, stvarno ne bi trebalo da predstavlja prepreku, osim ako ne mislite da vaš dijamant, vašu ćerku šaljete na studije u inostranstvu, ako vam je to plan, onda bolje kupite polovni auto star nekoliko godina.

  • Nemojte kupiti Auris star 2 godine sa 15 000 km za 13.500 evra, jer taj auto ima 2 godine, iako je kilometraža smešna. Mnogo je bolje da dodate malo novca, i kupite nov auto, na primer Golf VII. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 4 000 dinara – za USMENI ODGOVOR.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više). Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs.  odgovor od 6.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru). Ako vam i tražim auto, onda uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 6 000 din (ili 4 000 din za usmeni odgovor), i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Majstore morate vi platite, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 50 evra, za sve vas iz Hrvatske je 40 evra(zato što sam sva pitanja koja sam dobijao u poslednjih 20 godina bila uglavnom iz Hrvatske) a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 35 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 85 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

Volvo