VW sa gasom: Stalno problemi

Drugar ima Wolksvagen Dzetu i ne zna više šta da radi. Tolike mu probleme pravi gas da je poludeo. Koliko ga je puta samo ostavila na putu. Kad idem sa njim kolima imam utisak da mu Dzeta vuče kao Fića. Savković Vladimir. 

UPOZORENJE SVIMA: UGRADIO SAM PLIN I PLAČE MI SE!

Testoviautomobila RS LOGO

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Savkoviću, baš mi je “čudno” vaše pitanje. Na forumima se svi hvale sa ugrađenim gasom, tvrde kako nemaju problema, ili kako su retki, i još tvrde da i sa sadašnjom cenom gasa imaju velike uštede. Da li je zaista tako?

lovato-gas

Ugradnju gasa ne preporučujem ni u jedan automobil. Problemi čak i sa sekvent sistemima najnovije generacije javljaju se već nakon 20.000 ili 30.000 pređenih kilometara. Problem može delimično da se otkloni čišćenjem dizni, ali time se samo odlaže neminovna zamena benzinske pumpe, injektora, koji rade samo kod startovanja motora, jer čim se postigne optimalna temperatura, sekvent sistem preuzima snabdevanje motora gorivom, tačnije tečnim naftnim gasom.

Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne.

Zbog ugradnje gasnog uređaja stradaju još neki delovi na motoru. Stradaju sicevi ventila. Izduvni ventili su preopterećeni mnogo većim temperaturama izgaranja gasa – za više od 30%, pa nije čudo što se brzo oštete.

Vlasnici koji imaju ugrađeni sekvent plin stalno muku muče sa lampicama koje se pale i gase u kokpitu, a često se pali i “chek engine”. Ovo se naravno odnosi na malo modernije automobile, ne one iz prošlog veka.

To se to dešava jer benzinski motori imaju gornju i donju lambda sondu, a sagorevanjem gasa stvaraju se premale ili previsoke temperature u samom katalizatoru, što remeti normalan rad motora. Kompjuter dobija nepravilne parametre sa tih senzora i zbog toga agregat ne radi kako treba.

Gospodine Savkoviću, savetujem vašem prijatelju da proda taj auto, ima dovoljno ljudi koji misle je da njegov automobil idealna kupovina, lako će ga prodati, Srbi vole kola sa ugrađenim gasom, i neka kupi dobro očuvanog Fiću, ili Jugo, imaće mnogo manje troškove, i voziće se lepše i brže.

boca-gas

Testoviautomobila RS LOGO

Kako rešiti problem sa DPF filterom?

Passat 2005 ili Ford Mondeo?

Kad je plivajući zamajac za zamenu?

Kakva je ova Corsa iz oglasa? Da li je Golf IV dobra kupovina?

Da li je dobro reparirati plivajući zamajac?

TESTIRALI SMO: Nissan Juke 1.2 DIG-T

Kupujem auto za 2.000 €, da li je Almera bolja kupovina od Punta?

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.