Zoran: Koji auto preporučujete?

Hvala g.Todoroviću na brzom javljanju. Vrlo profi,a i stil pisanja Vam je veoma privlačan.  A najviše poštujem ljude koji vole svoj posao,unose u njega stast,ljubav i znanje, to je dobitna kombinacija za uspeh.

Imate dagoceno višegodišnje iskustvo koje kaže da ko je odlučio da kupi NOV AUTO to i uradi?
U dilemi “Maksimalno uživanje ili umereno uživanje uz insistiranje na novim kolima“-naravno da bih izabrao ovo prvo ALI ALI ALI:
Da li je istina ili predrasuda da automobili iz E klase imaju zbog veće kubikaže,konjske snage,točkova,raznih dodataka:
SKUPLJI SERVIS
SKUPLJE KASKO OSIGURANJE
SKUPLJU REGISTRACIJU
SKUPLJE GUME …..???
Ako je istina, imamo povećane troškove održavanja

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Meni se čini da naši putevi nisu toliko loši, za benzin ne znam (a valjda to sve važi i za ove iz E klase???da su i njima loši putevi i benzin)
A SERVIS ako je nov auto se valjda svodi smo na zamenu ulja, filtera-…?A isti ti servisi su valjda loši i za ove polovne iz više klase za koje možemo očekivati da će pre biti nekih problema nego kod novih?
I na kraju problem je što nemam pouzdanoog stručnjaka koji bi mi mogao proveriti polovan auto a posebno priču oko vraćanja pređene kilometraže.
Ja bih vama rado platio i poverio kupoprodaju i mog i novog-polovnog auta ali je problem što je moja Mokka na bosanskim taablicama.
Do sad sam vozio već  Opel Mokku i generalno sam zadovoljan,malo više troši jer volim stisnuti gas na autoputu,pošto skoro svaki vikend prelazim nekih 400 km između Zvornika i Beograda.Imam dvojno državljanstvo,auto na BiH tablama.
Ne volim previše novca trošiti na auto što podrazumeva sama cena auta, registracija, servisi, gume…dakle bolje da je manji budžet nego veći. U tom smislu i potrošnja je bitan momenat
Ali ipak sam spreman dati za ovaj nivo B-SUV ili crossover segmenta i taj Must have novog auta bi trebalo biti:
AUTOMAATSKI MENJAČ
EKRAN 7-8″
LED DAN NOĆ SVETLA
KAMERA ZA VOŽNJU UNAZAD
KVALITETNIJE VOZEČEVO SEDIŠTE
VIŠE BENZINSKI MOTOR MANJE KUBIKAŽE A VEĆE KW SNAGE nego dizel
4×4 ne
Ovo je neki okvir u kojem bih se kretao,a svaki vaš argumentovan predlog bih prihvatio naravno jer sam priličan laik za automobile. A ko se može snaći u ovolikoj ponudi sličnih modela. Nadam se da ovo za vas nije težak zadatak i da ćete mi dati pravu sugestiju. Ja bih dao vama da mi tražite auto ali je problem sa bih tablicama.

Ime i prezime: Zoran
Mejl adresa: kom””””@gmail.com
Telefon: 064 3######
Kada planirate kupovinu?: u toku ove godine,recimo do jeseni 2018.
Kakav auto kupujete?: Nov
Koliko novca želite da potrošite?: kada prodam svoj još oko 12000 evra+- 2-3000 evra
Šta trenutno vozite?: Opel Mokka 1.4 ,140KS 4×4 2013.godište
Između kojih se automobila dvoumite?: volim da je bar malo neobičan ko što je Mokka,Kaktus,Toyota chr(ali kad sam pročitao vaše mišljenje shvatio sam da je Honda Civic ili HR-V mnogo bolja) ,..Ali mogu i Kia Soul,Škoda Koraq,Daaccia Duster…šta god što ispunjava MUST HAVE..
Gde ste čuli za ovaj sajt?: vrele gume, najbolji auto…
Koliko kilometara godišnje prelazite?: 15 000-20 000
P.S.očekujemm ponudu novo za staro od servisa gde servisiram moju Mokku u Tuzli pa ako vam nije problem da vam prosledim i čujem komentar? Jaa stvarno ne znam šta je dobra loša šponuda, ne znam koliko se kreću polovne Mokke jer ih nešto nema mmnogo u oglassima itd.
Veliki pozdrav,u kontaktu smo
Zoran
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, hvala na poverenju. Ja želi svima, pa i vama da pružim objektivne informacije, nije na meni da utičem na to kako ćete trošiti vaš novac, i da li ćete sa njim postupati kao dete ili kao ozbiljan porodični čovek. Ekonomska računica je jasna, kupovina novog automobila se isplati ako prelazite godišnje preko 40.000 km. Jer osim što imate veliki gubitak vrednosti od 20%, u samo prvoj godinu, morate plaćati preskupi ovlašćeni servis bar tri, a vrlo često pet godina, kako ne bi izgubili garanciju, koja zapravo i nije sveobuhvatna garancija. Kod novog automobila imate garanciju samo na blok motora, nemate garanciju na glavu motora, ventile, karike, dizne. Za mojih 16 godina koliko pišem odgovore na pitanja, javljalo mi se mnogo ljudi koji su kupili nove kola, i koji su posle 20 000 ili 30 000 km imali havariju motora, a da im garancija nije bila priznata, ili jeste bila priznata posle tužbe, ili sudskog natezanja. Naš standard je toliko bedan, da je kupovina novog autombila stvarno preveliki luksuz. Polovni automobili koji se kod nas uvoze nisu Zastavina vozila, koja su išla na generalnu posle 80 000 km, već automobili koji prelaze i preko 600 000 km bez generalnog remonta. Kilometražu dileri vraćaju, jer naši kupci ne žele da kupe auto sa 500 000 km, a samo za takav imaju novac. Kod nas radni sat u servisima košta i do deset puta manje nego u EU, pa u Srbiji popravka vozila jeste isplativa. Broj novih automobila koji kupe fizička lica  u Srbiji ne prelazi 5.000, dok se kupi oko 120.000 polovnih automobila. Jako je puno kupaca, vozača, koji jako dobro zarađuju, ali 15.000 evra ulože i neki luksuzni polovni BMW ili Mercedes, umesto u novi FIAT, Hyundai ili Kiju, ili možda Opel, i putuju mnogo udobnije, brže, sigurnije, voze se u automobilu koji ima mnogo više opreme. Mislim da je smešno porediti Opel Mokku i BMW X1 na primer. Velika je razlika, jer premijum automobila, nije premijum samo zbog svog kvaliteta, već i zbog svojih voznih osobina.
Jako mali broj ljudi ima mogućnosti da testira, provoza recimo 100-ak automobila, ili preko 600 automobila poput mene, da bi imao kakav takav realan pogled na svet automobila, tržište automobila. Pri tome imate vozače koji nikada nisu prešli 120 km/h, za njih BMW ne znači ništa, i nema potrebe da “bacaju” novac na kupovinu tako moćnog automobila koji je konstruisan za brzine od 250 km/h, bez obzira na motor koji je u njega ugrađen.
Kasko osiguranje vas vidim veoma zanima. Cena kasko osiguranja zavisi od godišta automobila. Najveće cena polise takvog osiguranja je kod novih automobila. Svake godine se smanjuje. Zavisi i od marke automobila, da li se krade ili ne. Za Opel Astru je polisa manja nego za VW Golf, jer se Golf neuporedivo više krade. Ali proverite ponude kod osiguravajućih kuća. Vidite šta vam se više isplati. Ali dobra mehanička zaštita i dobar alarm znače puno! Samo znajte alarmi mogu da poremete neke sisteme kod automobila, ako se ne ugrade stručno, jer su danas automobili veoma kompleksni.
BMW gaji posebnu vrstu filinga za volanom, na primer. Neguje svoj zadnji pogon, pruža vrhunsku upravljivost, koji možete primetite ako vozite automobile do limita, na krivinama. To zaiste retko ko čini, ali opet, veliki broj ljudi kupuje BMW zbog imidža, zbog prestiža, zbog želje za nekim dokazivanjem, ali i zbog kompleksa. BMW-u to ništa ne smeta, oni zadovoljno trljaju ruke, profit im enormno raste, a cene BMW-ovih automobila su primerenu ugledu i imidžu ovog  brenda. Ali zaista BMW nudi mnogo uživanja, čak i ako odaberete seriju 1 sa najslabijim motorom, ili čak polovnu seriju 1. To je auto koji ima vrhunski menjače, vrhinske kočnice, vrhunsku upravljivost, i radije bi vozio polovni BMW od 3.000 evra u koji ću uložiti još 1.000 e da ga dovedem u besprekorno stanje, nego najskuplji novi Hyundai, Opel ili Kiju. Prosto je razlika prevelika u uživanju u vožnji.
Hyundai, Opel ili Kia, imaju drugačiju poslovnu politiku. Oni nude automobile za prosečne vozače, pokušavaju da se nametnu tržištu sa povoljnim cenama, velikim popustima. Rezultat toga je da polovni automobili ovih brendova loše drže cenu, dakle brzo im pada vrednost, niko ne sanja da kupi ove automobile, nego ih kupuju jer nemaju novca za Hondu, Audi, Mercedes ili na primer gore pomenuti BMW. Na kraju, ruku na srce budimo iskreni, mnogi vozači prosto žele samo nov auto, i kupe nov auto koji ima najviše opreme, koji nudi najveći gepek, koji ima najviše mesta, prosto gledaju na automobil iz nekog drugačijeg ugla. Proveravaju koliko mesta ima na zadnjem sedištu, iako ne njemu nikada ne sede, i iako su deca već dovoljno velika i ne žele odavno da idu na odmor sa roditeljima. Pravo je pitanje, šta je u životu racionalno. Da li je racionalno lečiti svoje komplekse, kupit nov auto, koji posle 7 godina ne vredi “ništa”, iako ima samo 100.000 km (taman razrađen motor kako treba) ili je racionalno kupiti luksuzan auto koji je pravo uživanje voziti. Prodavci novih automobila se nikako neće složiti samnom. Njima je cilj da vam uzimaju mnogo novca, svakih 5 godina, ili češće, ako je to moguće.
E segment vozila su automobili poput BMW-a serije 5, Mercedeseove E klase, Audija A6, tu spadaju i egzotični modeli Infintija, Lexusa, ali eto vraća se polako i Volvo.
 Daciju Duster nikada nikom nisam preporučio jer je nebezbedna! Samo 3 zvezdice na kreš testu, a kočnice jako loše, zaustavni put predugačak.
Krosover u kombinaciji sa benzinskim motorom i automatskim menjačem jako mnogo troši. Ali to nije najveći problem, a shvatićete na šta sam tačno mislio kad poželite da ga prodate.
Ako volite da stisnete gas na auto putu sa tim je gotovo, meri se prosečna brzina od napletna rampe do naplatne rampe, ako vozite 121 km/h kazna je 3.000 dinara.
Krosoveri imaju vekli klirens od automobila, samim tim su manje stabilni od limuzina. Civic je mnogo neutralniji, stabilniji od bilo kog krosovera.
Cena guma vas zanima?
Projektovatni vek pneumatika je 8 godina. Dakle 8 godina ste mirno. Ako kupite nov auto, ili polovan auto koji na sebi ima gume stare 2 godine, vi ste mirni 8 godina (sa novim kolima) ili recimo 6 godina sa polovnim kolima, što se tiče guma. Tako da je nebitno kolika je cena guma.
Na kraju, ne znam koje gume da vam poredim, vi imate 17-ice za 5.500 dinara Tigar, a imate i Michelin za preko 15.000 dinara. Srbi kupuju Tigar, i misle da je razlika mala, a razlika u zaustavnom putu, komforu je ogromna. Zar mislite da guma od 5.500 dinara vredi kao guma od 15.000 dinara? Pa onda bi cela Evropa vozila kola sa pneumaticima marke Tigar. Ako mene pitate, Tigar gume nemojte montirati, bolja vam je proverena polovna guma Michelin ili Continental, nego Tigar, taj pneumatik ne zalužuje da uopšte pišem o njemu. To je kao da me pitate kakav je auto Jugo?
Prenos 4 x 4 nema gotovo ni jedan krosover. A kada ga ima, on nije uključen stalno, nego samo kad  senzor pošalje informaciju da trakcija na prednjim točkovima nije dobra.
Cena servisa je raznolika. Ako idete u ovlašćeni servise, cene su ujednačene, nebitno da li je to Honda ili Škoda.
Kamera za vožnju unazad se ugrađuje u sve modele, samo treba odabrati paket opreme koje je ima, isto važi i za LED svetla.

Mirko Vujadinović: Da li Duster preporučujete g.Todoroviću?

Kad nešto ne valja, potrebna je velika reklama, a Toyota izuzetno mnogo reklamira CH-R. Primetiće ovih dana ako dođete na sajam automobila, da najveću reklamu upravo ima testirani automobil. Ova Toyota je poput coca – cole, potrebna joj je ogromna reklama, da bi se kupci prevarili i kupili nešto toksično (svaki dobronamerni lekar će vas prvo pitati da li pijete coca-colu, kada vidi da su vam nalazi ALT-a previsoki). Pošto me vi finansirate, ja sam rešio da se lišim Toyotine reklame, i vama objavim realnu sliku o ovom automobilu. Ali, želim da ga kupite, ukoliko vam se dopada! Ionako je opšte poznato da kupci novih automobila u Srbiji, imaju toliko mnogo novca, da uopšte ne analiziraju prednosti i mane vozila koje kupuju. Kada neko zaradi CH-R za manje od godinu dana, on ne mora uopšte da se obazire na činjenicu da kupio najgori krosover u klasi.

CH-R je samo loša kopija Honde HR-V. Sramota za jedan brend, koji je stvorio SUV klasu pre tri decenije. Da stvari budu još gore Toyota je brže bolje najavila prestanak proizvodnje dizelaša, tobože zbog ekologije – a zapravo se pokazalo da motori iz Minija nisu dovoljno dobri (reklamirali ih kao BMW motore, a BMW  ih  u svoje modele nikada nije ugrađivao) – svoje nisu razvijali i izgubili su bitku sa konkurencijom.

TESTIRALI SMO: Honda Civic 1.0 VTEC TURBO

Ja vam preporučujem od svih navedenih automobila samo Hondu Civic, koja je veoma štedljiva, i sa benzinskim motorom, zapravo ispod haube se krije štedljivi turbo benzinac. Dizelaš naravno troši manje, ali razlika nije tako velika.

Civic  je muški automobil, i automobil samo za sigurne, snažne, brze i moćne žene, koje imaju hrabrosti da ga voze. Nema Civic previše snage, nudi tačno 129 KS i 200 Nm, ali to je sasvim dovoljno za opasan udes.

Foto: Tanja Todorović, Testoviautomobila.rs

Honda pravi automobile za ljude koji ih obožavaju, i za one koji zaista uživaju u vožnji.

Ovaj automobil ima i dosta mana, neke od njih su vrlo ozbiljne, i moram da priznam da su me prilično iritirale. Ali kad ste zaljubljeni, možete itekako lako preći preko njih. Mane ove Honde neću napisati javno. Ako želite da ih saznate, posetite  rubriku PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNI OVDE) i pošaljite pitanje, pa ću vam usmeno odgovoriti.Preko 16 godina, objektivno pišem o testiranim automobilima. Od toga nisam imao ama baš nikakvu korist. I ne radi se sve u životu radi koristi i novca, ali ću kompletnu informaciju, pružati samo onima koji cene moje znanje i uskustvo. Kada budete kupovali automobil, obratite mi se i dobićete sve potrebne informacije, pa i više nego što vam je potrebno, čak i usmenim putem, a može i uz kaficu. Naravno, nemojte mi zameriti, što živim od svog znanja i rada, i što više besplatno neću objavljivati mane automobila, u testovima koji će uslediti narednih dana.

Moje kolege novinari iz regiona ne navode prave mane automobila, kako bi dobili reklamu, novac, iznose neke minuse, koji su netačni i stavljaju ih u tekst reda radi, pa se uvek dobro nasmejem kada ih pročitam.  Nedostatak objektivnosti, širom Evrope, hara u neizdržvim količinina, stoga, ni ja ne želim više da ispravljam krivu Drinu. Od sada pišem samo ono što je najbolje kod automobila, a ako želite da saznate koje su mane automobila, za takvo zadovoljstvo moraćete da platite, to će vas koštati proseku 0,15% od vrednosti vozila, to je “jako mnogo” novca, a novac je samo vaš. Možda je i bolje, da potrošite ogroman  novac, i da onda shvatite da ste napravili veliku grešku, i da auto nije uopšte onakav kakav ste misli da jeste. To vam je isto kao kada ste se ženili, pa ste spoznali da vaša žena nije ni nalik ženi za koju se predstavljala. To vam je sve život, življenje u očekivanju, da vam bar nešto bude onakako kako želite. Ja vam bar mogu preporučiti auto koji će biti tačno onakav kakav vama treba. Za izbor žene ćete morati sami da se pomučite.

 

Honda Civic je jeftin automobil. Jeftin ako uzmete u obzir koliko vam mnogo uživanja za volanom nudi ovaj nesvakidašnji auto. Benzinjare su prošlost (atmosferski benzinci san nikad dovoljno obrtnog momenta)! Taman kad su nas oduševili Hondini turbo dizelaši, sada nas jednako pozitivno iznenađuju turbo benzinci. Novi Civic je daleko bolji automobil od starog Civica, tako da ako imate model prethodne generacije, otarasite ga se što pre, dok još drži basnoslovno visoku cenu (polovne Honde su preko svake mere precenjene) i kupite novi Civic, jer je čak i osnovni motor 1.0 Turbo puno bolji od motora 1.8.

Nije Honda automobil za svakoga. Nije za one koji su kupili vozačku dozvolu (a takvih je većina u Srbiji), već za one koji vole, i umeju da voze brzo, tečno i bezbedno. Civic je savršen za takve vozače, a jednako je savršen i novi 1.0 VTEC Turbo agregat, koji zaista zaslužuje čistu desetku. Na tržištu postoji samo jedan bolji motor ove radne zapremine, ali i nekoliko automobila koji imaju preciznije menjače. Ali kao što sam u tekstu naveo, ako želite detaljniji test ovog modela, opis Civica, pošaljite vaše pitanje u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića i dobićete odgovor, cene je simbolična.

Da kupujem automobil u kompakt klasi u ovom trenutku, bez sumnje bih se opredelio za novi Civic, iako mi se dizajn nove Mercedesove A klase mnogo više dopada. Razlog je sasvim jednostavan: Civic na dužim putovanjima neobično malo zamara,  kao da vozite Mercedes ili BMW (nova serija 1 je neobično udobna) a ja volim da se “veoma malo” umorim dok “veoma mnogo” vozim. Zahvaljujući Hondi, konačno je napravljen i jedan kompaktni automobil po mom ukusu, koji je opet najzabavniji za vožnju klasi, iako nema merenja pokazuju da nije u svim segmentima bolji od konkurencije. Sa ovom Hondom možete brzo putovati i regionalnim putevima, pošto je vožnja auto putevima brzinom od 119 km/h smešna, i opasna, jer možete lako utonuti u san, jer je zvučna izolacija na ovoj Hondi izuzetno dobra!

 Zaboravite na Daciju Duster i Toyotu CH-R, kupite Hondu Civic. Ako baš mora krosover, onda odaberite Hondu HR-V.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

 

KAKO PAMETNO KUPITI POLOVNI AUTOMOBIL

Kupci automobila u Srbiji su potpuno nezaštićeni. Garancije su mrtvo slovo na papiru, kilometraže se vraćaju više nego ikad pre, pismena garancija na kilometražu NIKAKO ne znači da je to originalna kilometraža. Pravu kilometražu je jako teško utvrditi, ali je lako utvrditi koliko je auto prešao pre recimo 5,6 godina. Najvažnije je detaljno utvrdite u kakvom je stanju motor, turbo punjač, dizne, zamajac, elektronika, i da li je auto bio havarisan ili u poplavi, a takvih ima najviše na tržištu u Srbiji.  Kupovina automobila od prvog vlasnika itekako može biti mačka u džaku, jer on je možda bio jedini vlasnik – ali pošto se zna da naši vozači loše održavaju automobile, a takođe je poznato da su majstori u ovlašćenim servisima neiskusnu, loše i veoma bedno plaćeni, a samim tim nemotivisani da kvalitetno odrade posao – shvatićete da zlata vredi provera profesionalaca automobil koji želite da kupite.

Tekst i foto: Aleksandar Todorović urednik 

Najvažnije je da ne kupite automobil koji je:

– Pod izvršenjem

– Ukraden

– Zalog za kredit

– Nekoliko godina stariji nego što piše u dokumentima

– Havarisan

– Bez DPF filtera

– Bez katalizatora

– Bio u poplavi

– Nema čitak broj motora

 

Odredite prvo budžet. Ali to nije samo budžet za kupovinu automobila, morate odvojiti novac za veliki i mali servis, nove gume, novi akumulator, ugradnju mehaničke zaštite, alarma, novac za proveru stanja vozila u servisima na 4,5 meseci ako kupujete auto stariji od 5 godina, i NE kupujete auto koji je skup za održavanje ukoliko vam je plata prosečna – jer vozićete stalno neispravan auto. Ako je auto bez DPF filtera ili sa zapušenim DPF filterom nećete moći da ga registrujete 2021. , odnono sledeće godine. Isti slučaj važi i za benzince koji su bez katalizatora. Problem sa automobilima na gas država tek treba da rešava, jer oni imaju uništen katalizator – a zakon je jasan: bez katalizatora koji je ispravan auto ne može da prođe test emisije gasova – a samim tim NE može da bude registrovan.

 

 

 

Tražim za vas najbolje polovne automobile!

Budimo iskreni, najbolji auto je automobil koji vi želite! Tu veliku mudrost otkrio mi je vlasnik auto placa koji mesečno prodaje više od 50 automobila (neke prodaje drugim auto placevima, preprodavcima). Kada sam počeo da poslujem po toj filozofiji broj klijenata koji imam se povećao znatno, čak nekoliko puta. Moja ideja ovih dvadeset godina da vam preporučim najbolje modele za vaš novac nije se pokazala kao dovoljno efikasna. Moje preporuke posluša oko trećine klijenata. Preko 60% kupaca želi modele koji nisu najpouzdaniji, najbezbedniji niti najbolji u klasi – ali im ja itekako izađem u susret. Ako neko želi Suzuki, ja ću mu naći najbolji Suzuki za novac koji ima, iako je to možda najnebezbedniji auto, isto važi i za modele Dacije. Ako želite najgori SUV u klasi nema problema – to što želite ja vam nađem. Neću vam sugerisati da postoje kvalitetniji, bolji automobili za manje novca. Jer klijent zna najbolje kakav auto želi, i ja to podržavam.

 

Bezbednost većini vozača u Srbiji nije bitna. Meni savest nalaže da vam dam objektivne informacije o automobilu koji želite da kupite. Da vam pošaljem link ka kreš testu agencje Euro Ncap. Ako model koji želite da kupite ima loše kočnice, dug zaustavi put, ja ću vam to napomenuti, ali vas neću odgovarati od izbora koji ste vi napravili.

 

Naravno da su najzadovoljniji kupci automobola koji poslušaju sve moje savete oko izbora modela, motora. Oni dobijaju ubedljivo najbolji auto u klasi, najbolji auto za svoj novac, koji nudi najviše bezbednosti, što znači da vaša porodica u sudaru ima najveće šanse da preživi. Takvi klijenti me preporučuju, jer budu veoma zadovoljni, tako da kod mene imaju specijalni status.

Neki klijenti imaju svoj spisak modela koji im se dopadaju, ne žele da im preporučim najbolji auto u klasi, ili best buy model, Žele samo da im uporedim automobile koji si njima dopadaju, i eventualno me poslušaju da izbacimo sa spiska, užeg izbora one najgore. Oni su zadovoljni, nađem im model koji žele u najboljem stanju. Dugoročno gube, jer nisu hteli da kupe onaj najbolji automobil za svoj novac. Već onaj koji im se najviše dopada.

 

U treću kategoriju klijenata spadaju kupci koji žele da im nađem određeni model sa motorom koji oni misle da je najbolji. Ja im nađem tačno to što žele, u najboljem moguećem stanju, makar to bio automobil koji se najviše kvari, i koji nudi najmanje bezbednosti. Ali to je izbor kupca, i on troši svoj novac onako kako on želi. Moji majstori mi odrade najkvalitetnije moguće sve servise, i uvek su mu na raspolaganju za sve kvarove, koje su česte za te modele. Naučio sam da veliki broj kupaca uopšte ne želi da kupi najbolji automobil, Želi samo da im ja potvrdim da je njihov izbor modela najbolji mogući izbor. Ja to zaista niti mogu, niti želim da radim, ali svima iskreno napomenem, da ako vi želite najgori auto u klasi – ja ću vam taj auto i naći. Ja nemam nikakav uticaj na Euro Ncap i njihove rezulatate. Ako neko želi da zanemari loše rezultate kreš testa to je već njegov problem.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.

Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više).  NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.

Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).

Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju  uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).

Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor.  Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano.  Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

 

 

Tražim pouzdane polovne automobile za vas

Prošlo je vreme kada ste sami mogli da kupite polovni automobil. Danas su automobili sa mnogo više mana, kvarovi su nemerljivo skuplji. Skuplji automobili imaju kompleksniju ektroniku, i njjihpva provera jer neuporedivo komplikovanija, a prodavci dovitljiviji nego ikada pre i spremni da sakriju sve te mane, čija će vas popravka koštati na hiljade evra. Šta je alternativa? Zar nije mudrije da angažujete nekog ko će umesto vas da proveri 20, 30 automobila, nađe auto bez mana, odradi vam veliki i mali servis, zameni gume po potrebi i i diskove, registruje auto umesto vas i doveze vam auto ispred kuće ili stana ako živite u Beogradu, a ako ne, da vam obezbedi probne tablice?

Za vreme vanrednog stanja Delta BMW je nudio da vam auto posle servisa dovoze ispred kuće. Ja vam to nudim već godinama. Moj majstor vam na teritoriji Beograda isporuči nakon servisa auto ispred vašeg doma. Auto koji je proveren, spreman za svako putovanje. Imate u besplatne kontrole kod mojih majstora na 6 meseci. Imate moje savete oko izbora modela, motora, opreme. Seve ono znanje koje sam sticao preko 20 godina testirajući automobili po najrazličitijim putevima, svo ono iskustva iz servisa od 20 ak godina, i na hiljade i hiljade pitanja čitalaca koje sam morao da shvatim, razumem, i da na njih odgovorim. Sva ta pitanja su mi itekako pomogla da razumem vaše strahove, vaše nepoznavanje mehanike, elektronike.

Vrhunski majstori nemaju kada da napuštaju servis, nemaju vremena da vam obilaze automobile na placevima, i to stoji. Dobar majstor nikada vam neće dati prognozu koliko će jedan motor još da traje. Iskusan majstor nikada neće hvaliti polovni automobil. Neću ni JA. Jer najbolji auto je nov auto. Ali naše plate su takve, da nemaju svi oko 20 000 evra za pristojan auto. A da kupujete nebezbedan, slab i loše opremljen automobil nije mudro, jer imate samo jednu ženu, i dvoje decu u proseku – zar želite da ih izgubite? Mislite da će Srbi prestati da piju? Da će prestati da voze 180 km/h tamo gde je ograničenje 80 km/h? Ja iskreno sumnjam……..a vi?

Na hiljade zadovoljnih klijenate me preporučuje. Možete biti i vi jedan od njih.  Ali samo ako su vaši zahtevi realni, ako čuvate automobil i ako dolazite na dogovorenih 6 meseci na besplatne kontrole. Jer meni je cilj da vas auto odlično služi! Ako i vi imate taj cilj, javite se, pa da vidimo da li i koliko mogu da vam pomognem.

Možete me kontaktirati preko sajta, rubrike Pitajte A.Todorovića, ili preko Facebook stranica Testovi Automobila Sribja i Najboljiauto.

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti, ali mene buni jedna stvar, konkretno ovaj primer ja hoću taj i taj model i ako ima tri automobila u ponudi vi ne tražite auto, jel onda ovih 15 hiljada dinara uzimate i kažete da nema tih kola,a ja kao kupac Hoću bas taj model kud puklo da puklo.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Šta mogu da dobijem od vas: ” hvala i dovidjenja” ?. Malo mi je nejasno,za tih 15 hiljada dinara sta ja dobijam? Savet,sve su to krsevi uzmi neki drugi model za te pare ovo nista ne valja? Ili nešto konktretno,tipa ovo je prava stvar za vas,i odvedes me do kola i objasnis zasto ja kuci ne idem peske i postanem vlasnik auta koji mastam od 5 razreda osnovne skole?Mislim ako treba da dam 1000 evra da bi mi nasao auto od 4000 hiljade,batali i kola.

 

Odgovora Aleksandar Todorović: Shvatam vas vrlo dobro g.Jovane šta želite da kažete. Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

  • Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.

Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

 

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana StojanovicOd A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir TodorovicKo bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija>Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor

Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…

a vi kako hoćete

Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno

Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.

Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….

Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.

  • – – – – ————– ————————————————————-

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!

 

Najbolji Auto Hvala Pedja LazarevicTi si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model ? Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

 

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.
——————————————-
Goran KovačevićA da li Vi garantujete sa auto koji nadjete ?
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Testovi Automobila SrbijaSve zavisi o koliko starim kolima je reč. Ako su to automobili mlađi od 2013.godine. Dobijete od dilera GARANCIJU od godinu dana na motor! I pismenu garanciju na kilometražu! Kod starijih automobila dobijete garanciju na Veliki servis, i da auto nije bio havarisan. I mogućnost provere u bilo kom servisu, kako bi utvrdili da je sve u maksimalno ispravnom stanju. Ako fabrika daje garanciju na nov auto 3 godine, Ludo je davati i tražiti garanciju na kola stara 10 godina, od 3 godine???!!! Mislim da fabrika može da pruži garanciju od 10 ili 12 godina na motor ona bi to učinila.  Da ne bi dolazilo do skupih kvarova, ja insistiram kod kola starijih od 5 godina, da se rade kontrolni servis kod mojih majstora na 5-6 meseci, jer je bolje popraviti nešto za 30 evra, nego ćekati kvar od 1.000 e, ako se slažete. Ko neće da dolazi na kontroli pregled na 5 meseci, već hoće da mu njegov majstora održava kola, ja u tom slučaju ne garantujem ništa. Izbor svakog kupca. Zaista ne mogu d apronađem dilera koji ne kola stara 10 godina dati garanciju na motor od 2 godine. A ti dileri koji to daju to NE poštoju. A daju zbog bolje prodaje. NAdam se da sam odgovorio na sva vaša pitanja. Na kraju, znajte da ja nađem najbolji auto za recimo 5000 e. shodno vašim potrebama. gledamo sve modele. što više modle je u užem izboru to vam nađem bolji auto. Možete vi reći hoću Bravo 1.4 turbojet, ali ako ih ima samo 3 u pounudi, ja vam ga neću ni tražiti. Jer ja moram da pogledam bar 20 automobla, da bi našao jedan dobar. Cilj je da nađem dobar auto, auto koji vas služi. jer da nije tako, moja ponuda nema smisla, loš auto možete da nađete sami. Automobile gledam na placevima, ne kod preprodavaca koji uglavnim nisi ni vlasnici automobila koje prodaju, i koje ne možete tužiti jer nisu vlasnici ničega. Srećna vam nova godina i Sve najbolje g.Gorane!
PS.
Neki dileri i na kola starija od 10 godina daju garanciju na motor, ali onda podignu cenu za bar 1.000 evra! Da bi imali od čega da vam plate taj kvar. Svaki motor može da se uništi i za nekoliko dana vožnje, pa i nov motor. Dakle neko može namerno da uništi motor. Ko onda odgovara? 
———————————————————————
Νεκις Μρντακοπουλος Jedan dan savet kupite benzinca, drugi dan ubeđivanje za dizela i svi mi koji smo se čudili šta se događa, odakle takva nagla promena, smo dobili BLOK.
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica 
  • Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Aleksandar Kauric Po cemu ste vi bolji od ostalih majstora? Kako znate koje su mane nekog modela auta? Provozali ste svaki model auta koji postoji u oglasima i uopste? Nije mi jasno po kom osnovu toliko uzdizete sebe?
  • Najbolji Auto g.Kauriću Aleksandar Kauric ja sam urednik, novinar, imam mnogo više obrazovanje i znanja od majstora, ali jako cenim majstore, naravno one koji su profesionalci u svom poslu. Oni mi pomažu u proveri automobila koje je pronađem, i sa njima delim odgovornost za auto koji vam nađem, koji kupite, a delim ga i sa dilerom koji vam taj auto proda. ne želim da uzdižem sebe na bilo koji način. Ja jesam testirao preko 600 automobila u svom životu, detaljno testirao, puno tih testova je objavljeno na internetu i mojim sajtovima, i ako vam je mali broj od 10 000 odgovorenih pitanja. raznoraznim čitaocima, i moje iskustvo od 20 godina, onda ja nisam dovoljno dobar za Vas cenjeni g.Kauricu. Neka vama traži i održava auto vaš majstor, koji je takođe detaljno testirao i opisao 600 modela. Mene ionako angažuju uglavnom progrmeri, oko 80%, kao što je izuzetno cenim njih, tako oni cene mene. Ja nema da li u N.Itibeju ima programera, ali znam sigurno da nikom od vaših sugrađana nisam pisao savete, odgovore, niti nalazio automobil. Na kraju, ja biram kome tražim auto. AKO VAŠI ZAHTEVI NISU REALNI JA VAM NE TRAŽIM AUTO. HVALA NA PITANJU!
Aleksandar Kauric Ovako zanimljiv tekst dugo nisam procitao. ?
Дејан a koje su garancije? nek se plati sve maksimalno kod vasih majstora, preventivni servisi kod vas, i opet se desi havarija? ko to pokriva? i da li se ugovorom stite obe strane il se novac salje na poverenje rekla kazala bez pravne zastite i napismenih obaveza vas kao nekog ko pruza usluge, i sta ako se stavke ugovora ne ispune?

 

Najbolji Auto Garancija je pismena na motor godinu dana za automobile koji su 2013, 2014 (pismenu garanciju daje diler). Na starije automobile od 6 godina nema garancije na motor. Dobijete garanciju na uradjeno u servisu. Ako želite garanciju na auto koji ima 10 godina, a fabrika je dala garanciju od 3 godine, onda morate da se obratite SAT plusu koji je podržavao takav suludi zakon. Istina neki diler daju garanciju na motor od 6 mesecili ili godinu dana, ako platite uvećanu cenu vozila za recimo 1.500 ili 2.000 e, pa kad se nešto pokvari, diler ima odakle to i da popravi. I u Nemačkoj kola sa garancijom imaju daleko veću cenu. Ja naplatim kad vam nađem auto 100 ili 200 e, I za taj novac vam garantujem da je auto apsolutno ispravan, i da sam vam našao najbolji mogući automobil za vaš novac. Ako hoćete da vam ja dam garanciju na motor i da pravimo ugovor, onda mi platite 3000 evra, tražim da na svaka 3 meseca idete u ovlašćeni servis, i da se pri svakom servisu utvrdi da li automobil koristite onako kako je fabrika propisala, i morate da ugrađujete samo originalne delove u ovlaš.servisu, da li vam to odgovara?
Najbolji Auto Samo da pojasnim garancija na motor se odnosi na BLOK MOTORA. Kao kod novih automobila. Nema garancije na dizne, na primer.

Manage

Najbolji Auto Takođe znate da svaki motor može da se uništi i posle 500 km vožnje. A naveo sam da automobile tražim samo redovnim čitaocima i onima koji imaj MAKSIMALNO poverenje u mene. Pošto vi tražite nešto nerealno, vama sigurno ne bi tražio auto.
———— ——————————————————————–

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 4 000 dinara.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs.  odgovor od 6.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite  i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.

Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

 

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo