LF Auto Centar: Popusti za Juke i Micru!

Nissanov diler u Beogradu LF Auto Centar nudi Juke po veoma povoljnoj ceni. Popust iznosi gotovo 6.000 evra.  Novi Nissan Juke  umesto 25 990 može biti vaš za 23 570 evra. Lista modela na popustu redovno se popunjava. Sniženja su značajna! Možete naravno kupiti i Nissan Micru, sa popustom. Micra 1.0 N-Sport koja košta 17.320 evra može biti vaša za 15.450 evra. Najbolje je da kontaktirate telefonom ili e mailom LF Auto Centar i dobijete ponude za modele koji vas zanimaju.

Novosadski autoput 73a
11080 Zemun
TELEFONI
+381 11 314-32-11
+381 11 314-32-12
RADNO VREME :

Ponedeljak – Petak: 09h – 18h
Subota: 09h – 14h  prodaja@nissan-lf.rs

TESTIRALI SMO: Nissan Micra 0.9 IG-T

Micra je prvi japanski automobil koji je dobio prestižnu nagradu „Automobil godine u Evropi“  1993. godine. Micra se proizvodi 35 godina, i iako je lutala između A i B segmenta – napravljeno je u preko 7.000.000 primeraka. Peta po redu Micra, sa prethodnim modelima zajedničko ima samo ime. Dozvolite mi da mislim da je ovo Nissan Sunny za 21.vek. Ako se sećate tog modela koji je ravnopravno konkurisao Mazdi 323 i Toyoti Corolla, jer Micra samo po dimenzijama pripada (sada) B segmentu. Ovo je jedan vrlo kvalitetan automobil, zabavan za vožnju, izuzetno udoban i tih, da ćete pomisliti da vozite VW Golf. Namerno sam pomenuo ovaj nemački automobil, jer konačno jedan japanski automobil pri brzini od 170 km/h leži kao prikovan za asfalt.To je svima vama manje važno, od prosečene potrošnje koja je bila tačno 5,0 litara. Zahvaljujući ljubaznosti najuspešnijeg Nissanovog dilera u Srbiji, LF Auto Centra, koji mi je ustupio Micru na test, saznaćete koje se sve mane kriju iza otmenog “odela” originalnog Nissana, kao i uvek na mojim testovima.

Tekst i foto: Aleksandar Todorović

Znam da vas pored potrošnje najviše zanima i cena. Ona je veća od cene Škode Fabije koju ćete verovatno kupiti, i startuje od 12.400€, dok model na testu sa najbogatijim paketom opreme treba platiti 13.750€. Ali ovaj automobil ionako nije za vas.  On je namenjen pre svega vlasnicima Nissana Qasqai ili X-Trail, koji su se uverili u kvalitet Nissana, ali kojima treba i jedan automobil koji je lakše parkirati u gradu, koji je jeftniji za održavanje i koji troši kao upaljač. Ako razmišljate i o Yarisu, nemojte! Toyotin benzinac od 1.5 litara je manje elastičan od Nissanovog turbaka, i troši bar 2 litra više u gradu. Yaris je pre nekoliko godina bio u vrhu B segmenta, automobil koji je bio za svaku preporuku, a danas pored Micre izgleda umorno, zastarelo, kao vaša supruga pored ljubavnice. Šalim se naravno! Mi Srbi obožavamo naše žene! Nemojte mi zameriti, što sam pokušao da bude duhovit…….Znam da nisam, oprostite mi.

Ja vas dragi čitaoci u potpunosti razumem.  Cena je previsoka, posebno ako sebi dozvolite taj luksuz da pre kupovine ne provozate Micru. Da ne bude zabune, i posle te test vožnje većina vas, neće primetiti koliko je Nissan visoko podigao lestvicu najboljeg automobila B segmenta ( u poverenju, Micra to jeste) jer niste svi vi rođeni da budete test vozači, niti je vaš posao da u krivinama tražite limite ovog japanca, ali ste svakako bolji vozači od velike većine novinara, koji vam svojim tekstovima (nazovi testovima) stvaraju konfuziju u glavi. Engleski novinari su posebna vrsta ljigavaca, koji su u stanju da bukvalno sve izvrnu. Iako zamislite imaju Nissanovu fabriku u Engleskoj (ali budimo iskreni, ni mi Srbi nismo puno bolji – takmičimo se godinama ko će se bolje posrati po modelu 500L zar ne?).

više na linku dole:

TESTIRALI SMO: Nissan Micra 0.9 IG-T

 

Volvo