Ford sada konkuruše premijum automobilima

Ford već godinama nudi automobile koji po performansama pariraju onim najboljim, premijum automobilima, kao što su Audi i Mercedes. Pravi vozački automobili, sada postaju još prefinjeniji, i kvalitetniji. Ford želi da se približi luksuznim markama automobila, pa će Ford kupcima u Evropi ponuditi premijum podbrend – Vignale.

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila-RS-LOGO

Reč je o vozilima koja su zasnovana na standardnim Fordovim modelima, ali su dodatno dorađena u Vignale centru, u Valensiji, kako bi zadovoljila potrebe probirljivije klijentele. Ford je za kraj aprila najavio početak prodaje prvog takvog modela – Vignale Mondea.

Automobil će biti dostupan u limuzinskoj i karavan verziji, i ekskluzivoj Vignale Nocciola metalik boji, dok će unutrašnjost biti presvučena specijalnom kožom. U Fordu ističu da se svi Vignale automobili ručno dorađuju u španskom pogonu te kompanije.

Vignale Mondeo je ujedno i prvi Fordov model na evropskom tržištu koji je opremljen novom tenologijom za smanjenje buke u kabini. Active Noise Cancellation sistem koristi tri mikrofona kako bi se registrovao zvuk motora koja se čuje u unutrašnjosti vozila. Zatim se preko zvučnika u kabini emituju zvučni talasi koji poništavaju buku motora. Da bi se Vignale verzija vizuelno razlikovala od standardnog Mondea, Ford je izvršio stilske modifikacije koje obuhvataju prednju masku i branik i ukrasne detalje od aluminijuma.

Automobil je opremljen i specijalno dizajniranim 18 inčnim alu felnama koje se mogu naručiti u beloj, srebrnoj ili crnoj boji. Spisak opreme između ostalog obuhvata i LED adaptivne farove, električno otvaranje prtljažnika, grejani volan i audio sistem sa 12 zvučnika koji je povezan sa multimedijalnim SYNC2 uređajem i navigacijom.

Vlasnici Vignale Mondea mogu da računaju i na tehnologiju za “čitanje” saobraćajnih znakova, sistem automatskog kočenja pri malim brzinama u gardskoj vožnji, asistenciju prilikom parkiranja.

Ford Vignale Mondeo imaće paletu od četiri agregata. Najmoćniji je 2.0 litarski EcoBoost turbo-benzinac sa 240 ks. Dva TDCi common-rail dizelaša iste zapremine, namenjeni su onima koji prelaze mnogo kilometara, slabiji sa 180 ks i bi-turbo sa 210 ks.

Kupcima je dostupna i hibridna verzija sa 187 ks, koja se sastoji od benzinskog i elektromotora. Uz doplatu, može se naručiti i Fordov iAWD sistem pogona na sva 4 točka.

S obzirom da Ford Vignale Mondeo u Velikoj Britaniji košta od 29.045 funti (oko 40.000 evra) postavlja se pitanje da li će sa tako visokom početnom cenom moći da konkuriše klasičnim premijum proizvođačima.

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

 

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.