Koji Golf manje troši: TSI ili TDI?

Pitanje: Gospodine Todoroviću, želim da kupim Golf V. Malo ljudi znam da ima Golf sa TSI motorom. Da li to znači da je taj motor loš? Meni je bitna potrošnja jer prelazim godišnje preko 30 000 km, a želim i da ima najveći paket opreme. Dizelaše nikada nisam voleo, rade kao traktor, a ljubitelji Golfa mi kažu da je 1.4 TSI slab za auto od 1300kg, ali pošto imam Punto 1.2 sa 60 KS, svakako ce mi ovih 120 ili više konja biti dovoljno. Milorad Tomanović.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Tražim za vas polovne automobile koji prolaze tehnički pregled

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodinu Tomanoviću, hvala na poverenju. Moderni VW-ovi TSI motiri jesu turbo benzinci koji su najpopularniji u ovoj klasi vozila, ali oni su pre svega benzinci, što znači da u gradskim uslovima vožnje ne mogu da pariraju dizelašima u stani-kreni vožnji. Kada motor radi sa delimičnim opterećenjem, kao što je u gradskoj vožnji, velika je prednost na strani dizelaša, koji efikasnije radi, odnosno manje troši. VW-ov TSI motor, ali radne zapremine 1.2 je izuzetno štedljiv, čak i snažnija verzija od 105 KS. Motor 1.4 TSI od 122, 140 i čak 170 KS, u nekim režimima vožnje troši više za čak 2,5 litra od motora 1.9 TDI. Dakle, vako vam je potrošnja primarna kao što ste naveli, birajte onda 1.9 TDI motor.

Kompletan odovor pročitajte na mom drugom sajtu www.Najboljiauto.com kliknite dole na link:

Koji Golf manje troši: TSI ili TDI?

 

Tražim polovne automobile za vas koji prolaze tehnički pregled

Verovatno ste već negde pročitali da od jula ove godine automobili koji ne zadovoljavaju norme o emisiji izduvnih gasova neće moći da prođu tehnički pregled. Proveravaće se detaljno i kočioni diskovi, da li auto mehanički ima katalizator i DPF. Znajte da mnogi polovni automobili u oglasima imaju skinut DPF ili katalizator, i da takav auto NE MOŽE da se registruje. Zašto je neko skidao DPF i katalizator? Zato što ako je motor loš, i kod motora koji imaju jako mnogo kilometara iza sebe (preko 400 000 km) dolazi do brzog zapušavanja filtera i katalizatora, onda motor otežano radi, više troši – pa su naši majstori rešavali vlasniku taj problem na najpovoljniji način – fizičkim uklanjanjem DPF-a i katalizatora. Takav auto i dalje ima loš motor, i motor koji je mnogo prešao – ali naši ljudi već decenijama zadovoljavaju da voze automobile u takvom stanju – čak i kada budžete dozvoljava mlađi i bolji auto. Bitnija je marka i veličina automobila, oprema. Vi najverovatnije kupujete auto jednom u 5 ili 10 godina, a ja ih gledam i proveravam svaki dan. Vama su svi  auto placevi isti – meni nisu – jer na nekim placevima mogu nesmetano sa majstorima da pregledam sve što želim – dok na nekim nisam ni dobrodošao – niti mogu da proveravam auto. Dileri oglašavaju da je svaka provera moguća – ali se itekako nadaju da nećete auto prebacivati šlepom u servis – ili da neće vaš majstor detaljno pregledati auto, a posebno imaju nadu da nećete insistirati da se auto i provoza. Oni koji su sami kupovali polovne automobile dobro znaju kroz kakav su pakao prolazili, i kakve su skupe kvarove imali. Najgore je kada saznate da auto ima duplo više kilometara nego što ste mislili. Smatram da je itekako važno da odaberete i najpouzdaniji, ali i najbezbedniji auto za vaš novac.  Postoje automobili koji koštaju 3500 ili 4500 evra, a koji su po svim strogim parametrima bezbedniji od recimo nove Dacije koja košta 12.000 evra a koja je dobila 2 zvezdice na kreš testu (kliknite ove za link o konkretnom modelu). Boja je manje bitna kod izbora automobila, a ni oprema ne sme da vam bude ono najvažnije kod kupovine. Primarno je da auto nije havarisan i da auto ima dobar motor, elektroniku, turbinu, zamajac, a nije loše da se detaljno proveri i trap – ne zato što je on “skup” za popravku (jer nije) – već zato što on skriva tragove havarije i otkriva da li je vlasnik bio brižan ili ne. Naravno da izbegavam da tražim automobile sa više od realnih 400 000 km, ali ako vi insistirate neću vam okrenuti leđa. Shvatite da je polovan auto dobrim delom “mačka u džaku” i da su zaista potrebne detaljne provere i pouzdaniji majstori koji vam ja obezbeđujem. Niste baš tako lako došli do novca, da bude i vi jedan od mnogih prevarenih. Nisam u mogućnosti da vam nađem polovan auto koji je kao nov – ako imate novca za dobar nov auto (oko 20 000 evra) sigurno vam preporučujem da investirate u njega. Ali nisu svima plate takve, da to možete i da priuštite, posebno je nov auto posle tri godine izgubi skoro polovinu svoje vrednosti. Automobili kupljeni u Srbiji itekako skrivaju brdo mana i ozbiljnih kvarova. Servisna knjižica vam ni na koji način ne ukazuje šta će se uskoro pokvariti i u kakvom je stanju motor, auto. Morate angažovati iskusne majstore – koji znaju majstore koji u ime ili za placeve maskiraju skupe probleme. Morate znati kako prevaranti rade da bi sprečili da vas prevare. Ukoliko imate svoj tim dobrih mehaničara – meni samo ostaje da vas posavetujem oko izbora modela i motora, ali uvek gledajte da u užem izboru imate više automobila – više modela i da odaberete auto sa dovoljno snažnim a štedljivim motorom. Proveravajte auto pre – a ne nakon kupovine. Kaparu auto placevi NE VRAĆAJU, nisu ni zakonski to u obavezi da čine – tako da polako i sa kupovinom – i sa izborom automobila!

 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije smak sveta ako nemate novca za nov auto. Samo 3% stanovnika Srbije može da kupi nov auto, ali i njihova iskustva nisu sjajna, jer garancija za nov auto ne pokriva sve. Naročito se iznenade kupci kada shvate da recimo dizne nisu pod garancijom, pa čak ni kod Mercedesa.

Oni koji godinama kupuju polovne automobile dobro znaju da nije lako pronaći dobar primerak. Ali najvažnije kod polovnjaka je:

Da nije ukraden
Da nije izvršitelj stavio šape na njega. Notari to NE proveravaju!
Da nije bio u sudaru (havarisan)
Da ima ispravnu elektroniku
Da ima ispravan motor
Imam iskustvo od preko 20 godina, i dobro znam koji dileri uvoze havarisane automobile, automobile iz poplave, ali mi takvi uglavnom i NE dozvoljavaju da proverim njihove automobile. Automobile proveravam i vozim ja, Majstore angažujem jer ne želim da mi nešto promakne, Tri stručnjaka UVEK vide više nego jedan, a osim toga želim da podelim odgovornost sa nekim, ali bogami i sa dilerom. Ja nisam svemogući, naravno da proverim sve što mogu, ali nije moguće 100% proceniti stanje motora, to prosto nije realno, al objektivno, 80% jeste.

Nije nužno da poslušate moje preporuke oko izbora modela (Gubite vi – a ne Ja). Nije obavezno da odradite veliki servis kod mojih majstora – ali ako vam pukne zupčasti kaiš i napravite havariju na motoru od 3 000 evra naravno da ste odgovorni vi a ne ja, jer niste hteli da uradite ono što je nužno. Isto ako vaš majstor radi veliki servis on je odgovoran a ne ja, niti moji majstori koji su preporučili da kupite konkretni auto. Dakle izlazim u susret svim vašim zahtevima. Cene velikog i malog servisa kod mojih majstora je prosečna cena tih servisa u Beogradu. U Leskovcu ili Kruševcu su cene nešto niže, ali su i troškovi života niži. Dobijete tačnu cenu svakog ugrađenog rezervnog dela.

PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE: 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

Stigla je beba – Treba vam provereni auto?

Prošlo je vreme kada ste sami mogli da kupite polovni automobil. Danas su automobili sa mnogo više mana, kvarovi su nemerljivo skuplji, elektronika neuporedivo komplikovanija, a prodavci dovitljiviji nego ikada pre i spremni da sakriju sve te mane, čija će vas popravka koštati na hiljade evra. Šta je alternativa? Zar nije mudrije da angažujete nekog ko će umesto vas da proveri 20, 30 automobila, nađe auto bez mana, odradi vam veliki i mali servis, zameni gume po potrebi i i diskove, registruje auto umesto vas i doveze vam auto ispred kuće ili stana ako živite u Beogradu, a ako ne, da vam obezbedi probne tablice?

Ako imate malu decu, ili ste tek dobili decu, nemojte se igrati i nemojte ih voziti u neproverenim automobllima! Nemojte verovati dilerima koji ističu NOVO, NOVO a zapravo prodaju auto koji ima realnih 800 000 km.

PREPORUKE MODELA DAJEM BESPLATNO ONIMA KOJI ME ANGAŽUJU (PODRAZUMEVA SE DA STE UPLATILI NOVAC ZA TRAŽENJE AUTOMOBILA). Ako sami kupujete auto, a želite moje preporuke, onda mi uplatite 18 000 dinara i dobićete na e mail, spisak najboljih modela shodno vašim afinitetima. Ako vam ja tražim auto, moje preporuke su GRATIS!

Za vreme vanrednog stanja Delta BMW je nudio da vam auto posle servisa dovoze ispred kuće. Ja vam to nudim već godinama. Moj majstor vam na teritoriji Beograda isporuči nakon servisa auto ispred vašeg doma. Auto koji je proveren, spreman za svako putovanje. Imate i besplatne kontrole kod mojih majstora na 6 meseci. Imate moje savete oko izbora modela, motora, opreme. Sve ono znanje koje sam sticao preko 20 godina testirajući automobili po najrazličitijim putevima, svo ono iskustva iz servisa od 20 ak godina, i na hiljade i hiljade pitanja čitalaca koje sam morao da shvatim, razumem, i da na njih odgovorim. Sva ta pitanja su mi itekako pomogla da razumem vaše strahove, vaše nepoznavanje mehanike, elektronike. Vrhunski majstori nemaju kada da napuštaju servis, nemaju vremena da vam obilaze automobile na placevima, i to stoji. Dobar majstor nikada vam neće dati prognozu koliko će jedan motor još da traje. Iskusan majstor nikada neće hvaliti polovni automobil. Neću ni JA. Jer najbolji auto je nov auto. Ali naše plate su takve, da nemaju svi oko 20 000 evra za pristojan auto. A da kupujete nebezbedan, slab i loše opremljen automobil nije mudro, jer imate samo jednu ženu, i dvoje decu u proseku – zar želite da ih izgubite? Mislite da će Srbi prestati da piju? Da će prestati da voze 180 km/h tamo gde je ograničenje 80 km/h? Ja iskreno sumnjam……..a vi? Na hiljade zadovoljnih klijenate me preporučuje. Možete biti i vi jedan od njih. Ali samo ako su vaši zahtevi realni, ako čuvate automobil i ako dolazite na dogovorenih 6 meseci na besplatne kontrole. Jer meni je cilj da vas auto odlično služi! Ako i vi imate taj cilj, javite se, pa da vidimo da li i koliko mogu da vam pomognem.

Možete me kontaktirati preko sajta, rubrike Pitajte A.Todorovića, ili preko Facebook stranica Testovi Automobila Sribja i Najboljiauto.

Happy family riding in a car

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Ja sam itekako konkretan, i svako od vas će dobiti od mene preporuke za modele koji najviše odgovoraju vašim porodicima. Neću svakom preporučiti isti automobil. Neko ima jedno dete, neko ima troje dece. Vi možda prelazite 10 000 km godišnje, a neko drugi 30 000 km. Neko sada ima Punto 1.2 a neko od vas vozi Toyotu Avensis, zar ne? Moram dakle preporučiti modele koji su bolji od automobila koji trenutno imate u svakom pogledu. Ali najvažnije je po meni – da vam preporučim najbezbedniji i najpouzdaniji auto za vaš novac. Kad kažem najpouzdaniji – to znači model koji ima proveren motor koji se i lako održava, i za koji su delovi dostupni. Preporuke dajem samo i kada me angažujete. Odgovore na pitanja i poređenje modela vam mogu dati i ako me ne angažujete. Razlika je velika. Sve je u poverenju. Ako vi nemate poverenje u mene, da li ja treba da imam poverenje u vas? Mislim da ne. Tako da itekako zadržavam pravo kome ću tražiti auto, a kome ne. Mnogi sumnjaju u to, pa ostanu začuđeni kada ih odbijem, i kada ne želim da im tražim auto – a kada to uradim, za tako nešto imam bar 10 razloga. Znam da vas mrzi da pročitate moje testove automobila, odgovore na pitanja, shvatam i da ne možete da procenite koliko je moje znanje, ali to je jedino što mogu: da serviram besplatno online informacije do kojih sam teškom mukom došao. Ni jedan test automobila nije bilo jednostavno odraditi i napisati. Ja ne pišem PR testove i tekstove kao ostali novinari. Pročitajte par puta bilo koji moj tekst, i lako će te dođi do mog zaključka. Ne mogu raditi besplatno, i ne mogu vas lagati. Za tako nešto morate da se obratite prodavcima automobila – jer ja to nisam.

Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete par godina star Golf za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.
Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Kad kupite auto, meni plaćate honorar koji zavisi od cene automobila. Zavisi od toga koliko dana, nedelja moram da tražim konkretni auto za vas. I ima jako puno faktora, koje vam do detalja iznesem, kada me angažujete. Za auto od 3.000 evra honorar je oko 100 evra. Naravno, uvek ističenm, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
Najbolji Auto
Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović


Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen.

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni, i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste. Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.

Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite.
Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

– I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 30 minuta razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora (USMENI odgovori su samo za klijente KOJIMA tražim auto), preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Volvo