Naplaćuje prijatelj 20% od cene za pronalaženje automobila

Poštovani Aleksandre, planiram da uvezem auto iz Nemačke, imam porodičnog prijatelja koji se bavi time e sad samo odabrati pravi i šta?on naplacuje 20 posto od vrednosti auta sa carinom spedicijom i dovozi do kuce,tvoje je samo registracija. Šta mislis o toj soluciji?

Opet dosli smo do toga da svaki dobar auto mora da se malo pretplati i to mi je jasno ,ja sam gledao prosecnu cenu tih automobilia i ocigledno zeleo da verujem da je to tako 🙂 ali lepo je da cujes glas zdravog razuma 🙂 sta onda mislis da moze da se trazi do 6500 e po tvom misljenju,po mogustvu porodicni auto,limuzinu ili hecback nebi karavana uzimao.

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, ako morate da kupite auto preko prijatelja, onda ga kupite. Ukoliko smatrate da 1.300 evra nije puno da date kao naknadu za dovoženje automobila koji košta 6.500 evra, onda nije puno. Eto mogu i ja da vam ponudim, da mi unapred uplatite 300 evra i kad vam dovezem auto na kućnu adresu još 1.000 evra, to je znatno više od onoga što ja naplaćujem u proseku pet puta, ali mogu da dignem cenu, ukoliko smatrate da ću se tako više angažovati. Šalu na stranu. Ja pronalaženje automobila naplaćujem simbolično. Ako smatrate da je bolje da uvezete auto iz Nemačke, koji ima izuzetno nisku cenu, a takvi su samo modeli koji su za export, odnosno za izvoz, a samo su za izvoz jer ne mogu da prođu tehnički pregled u Nemačkoj, zato što su to loši automobili. Ako se kod nad dodatno pooštre kriterujumi na tehničkim pregledima, a ima najave za tako nešto, uskoro nećete moći takav auto da registrujete ni u Srbiji.

Automobili u Nemačkoj su najskuplji. I novi, a samim tim logično je i polovni. Uvoz automobila iz Nemačke odavno nije isplativ, jer tamo solidni polovni automobili koštaju mnogo više nego u Belgiji, Francuskoj ili Italiji, Španiji. Polovan auto je polovan auto, nebitno iz koje je zemlje, pa vam je potrebna detaljna kontrola. Morate platiti carinu i PDV na carinu od 20%.  Evo imate na slici primer Opel Isignije iz 2009.godine koja je 9.750 evra, u solidnom je stanju, benzinac 1.6 16V. Imate puno lošijih Insignija za manje novca, ali kako kod da uradite lični, prijateljski uvoz je odavno neisplativ. Povoljne cene koje imate na placevima za pristojne automobile je moguće postići preko licitacija, za koje imate bankarske garancije.

Na kraju kakav je to (ne)prijatelj koji vam naplaćuje 20% od vrednosti automobila? Pa takvu maržu ne uzima ni mafija kad vam ukradu automobil.

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Majstori, majstori: zuji mi nešto u haubi!

Prostran auto za 4.500 evra – šta preporučujete?

Toyota Yaris ili Mazda 2?

G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?

Kako izabrati polovni automobil?

Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?

Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Volvo