Često navodim mojim kupcima, klijentima, da ne gledam i ne prodajem vozila koja su bila havarisana! I toga se strogo držim! Ali sam primetio da neki zlomerni klijenti, kojima nađem auto star 10 godina, budu besni, što sam im našao auto koji ima ofarban, ili zamenjen branik, i onda tvrde de je auto bio havarisan! Havarisan je auto, onaj automobil koji posle udesa nije u voznom stanju! U ozbiljnim državama takav auto ide na otpad, i NE popravlja se, ali neki ipak love u mutnom, popravljaju takva kola koja nisu u voznom stanju, i potom ih oglase samo za eksport, to često možete videti u Nemačkoj! Pošto se u ozbiljnim državama ne može registrovati auto koji nije bio u voznom stanju, a naknadno je popravljen izvozi se u Ukrajinu, Tursku, Hrvatsku, Srbiju, Afriku! Istina neki vrhinski servisi mogu od havarisanog automobila da naprave prilično dobar auto, ali je to u principu totalno neisplativo, jer je cena takve popravke astronomska, a sve bude vrhunski odrađeno – naravno kada je to moguće! Piše: Aleksandar Todorović
Aleksandar Todorović
Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Pitajte Aleksandra Todorovića
Tražim najbolji polovnjak za vas!
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!
NAJBOLJIAUTO.COM: Sigurna kupovina polovnih automobila bez prevare
Prodajem vaš automobil!
Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca
Pitajte Aleksandra Todorovića
Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!
F.Stojković: Preporučujem Todorovića!
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!
Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!
Deca su ono najdivnije!
Nalazim automobile po vašoj želji
Iskustva: FIAT Croma
Auto koji je imao udaren prednji ili zadnji branik, nikako nije havarisan auto! Posebno ako udarac nije oštetio ostale komponente automobila. Zameni se branik, i automobil bude kao nov. Često može branik da se ispravi, ofarba, i takav auto nije bio havarisan. I takav auto ja mogu da preporučim i da prodam, jer je nerealno očekivati da kupite auto star 10 godina, a ne nije nikad farban! Možete naći takav auto, ali sa puno ogrebotina, i ulubljenja. Ako je očuvan daleko iznad proseka, u prvoj boji, ima jako veliku cenu, koju vi nećete i ne možete da platite.
Prema statistici, u Srbiji je samo u 2020. godini evidentirano 12.239 saobraćajnih udesa sa nastradalim licima. Veći je broj nezgoda u kojima nije bilo povređenih, ali se ukupna materijalna šteta na motornim vozilima meri u milionima evra.
To što vaš automobil nakon nesrećnog slučaja više nije u voznom stanju ili je pretrpeo značajna oštećenja koja zahtevaju veće popravke ne znači da se ne može prodati. Naprotiv, i tada vaš automobil ima određenu vrednost. Pun je vrednih rezervnih delova i komponenti za koje će vam firme koje se bave otkupom motornih vozila platiti u gotovini. Čak i automobili koji su potpuno slupani poseduju delove koji se mogu iskoristiti, a materijali od kojih su izrađeni se mogu reciklirati i iskoristiti u druge svrhe.
Pripremite dokumentaciju koja potvrđuje da je vozilo koje prodajete u vašem vlasništvu. U suprotnom, teško da ćete uspeti da prodate svoj havarisani auto, a čak i u slučaju da uspete da ga prodate na reč, teško da ćete dobiti dobru cenu. Dakle, ako ste izgubili dokumenta, moraćete da izvadite nova, pre nego što oglasite prodaju.
Takođe, bilo bi dobro da imate evidenciju održavanja automobila tokom godina.
Moj savet je da ne popravljate havarisan auto, a posebno da ga ne prodajete sa tvrdnjom da je kao nov! U slučaju da ne možete da pronađete fizičko lice koje je zainteresovano za kupovinu vašeg vozila, razmislite o prodaji vozila auto otpadu ili nekoj firmi koja se bavi kupovinom oštećenih i havarisanih automobila.
Možete kontaktirati agencije koje nude besplatno preuzimanje havarisanog vozila. U svakom slučaju, isplati se probati, jer jedini način da dobijete više novca je da kontaktirate što veći broj ljudi.
Ako kupujete auto star 6 ili 8 godina, ja vam mogu naći vozilo koje nije imalo nikakav sudar, koje je u prvoj boji, na kojem nisu farbani ili menjani čak i branici, ali će taj automobil koštati dosta više. Ako je prosečna cena takvog modela u oglasima recimo 10.000 evra, auto koji nije nimalo farban može koštati i dve hiljade evra više. Ali takav auto ne mora imati nužno i najbolji motor, najbolji menjač, opremu. Ako vam je bitnije da auto nimalo nije farban od stanje motora, to mi naglasite, ali znajte da kvar motora može da vas košta recimo preko 3.000 evra. Dakle platite auto skuplje, zato što je u prvoj boji, a potom i platite eventualni kvar motora, menjača, turba. Razmislite koji su vaši prioriteti i to mi napomenite!