Honda CR-V bolja od RAV-a 4?

Pitanje: Poštovani g. Todoroviću, pratim vaše rubrike preko godinu dana, i moram priznati da jako puno cenim vaše znanje, i voleo bih da mi ukratko uporedite ove automobile.  Prodao sam Hondu Civic 1.8 2008.godište pre mesec dana, i dojadilo mi je da budem bez automobila. Honda je bila dobra, ali ne i sjajna, na 164 000 km je počela da mi troši ulje, pa sam je prodao.  Ljudi su mi pričali kako Honde prelaze 500 000 km. Mene sada zanima da  li su Toyota RAV4 i Honda CR-V za preporuku ?  Nadam se da ćete i meni pomoći da rešim ovu dilemu.  Poslednjih par godina godišnje prelazim preko 20 000 km, jer porodični auto povremeno vozi i moja žena.

Testoviautomobila RS LOGO

 

Želim neki SUV, ako može 4×4 . Žena takođe hoće SUV, njoj se dopada Honda CR-V.  Pogon preko svih točkova nam treba samo kada idemo na zimovanje. Meni se mnogo dopada i Mazda CX-5. Napominjem meni auto treba svaki dan, i preko zime, kad ima puno snega.  Maksimalna brzina mi nije važna, vozim oko 150 km/h, ali naravno da bi voleo da imam snažan motor, zbog preticanja pre svega. Da li je ovaj novi Hondin motor 1.6 dizel sa 160 KS dovoljno jak, ili je ipak bolja Toyotina mašina 2.0 D-4D? Koji SUV je kvalitetniji? Koji biste vi kupili: RAV4 ili CR-V? Imam utisak da se vama više dopada Honda, zašto je to tako? Hvala unapred Miloš Jevremović.

CR-V Prototype

CR-V Prototype

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Jevremoviću, moj vam je savet da poslušate ženu. Ako žena kaže Honda CR-V, ona kupite Hondu, i dileme nema zar ne? Ukoliko zaista imate dozvolu da birate, ja vam preporučujem da prvo uradite ono što niste uradili, a to je da zakažete test vožnju oba modela.

I Delta, i Toyota Centar imaju navedene automobile za test vožnju, ako nemaju tog dana kad se vi pojavite, pozvaće vas sigurno za par dana na test vožnju, to je sasvim normalno, da probate auto pre kupovine.

Svakako, ako nemate dovoljno iskustva, test vožnja vas može samo dodatno zavarati, zbuniti. Jer iskreno, vi možete Hondu CR-V da probate na Novom Beogradu, gde je sve ravno, pa nećete imati realnu sliku o elastičnosti motora.

Morate znati da je Honda CR-V sa pogonom 4 x 4 teža za čak 400 kg, što je zaista mnogo, i ta se težina oseti, dakle ako kupujete CR-V sa dizel motorom kupite verziju samo sa prednjim pogonom.

honda-todorovic-2015-840x420

Ako ipak smatrate da vam je neophodan SUV sa pogonom 4 x 4 , onda zaboravite na sjajnu Mazdu CX-5, jer ona ne nudi tako pouzdan prenos 4 x 4 kao Toyota RAV4, koja je konstruisana da bude ozbiljan SUV. Mazda CX-5 kao i Honda CR-V su “podignute limuzine”. Niti Honda, a još manje Mazda nemaju ni približno iskusva u proizvodnji SUV-ova kao Toyota, koja je rodonačelnik ove klase.

Kvalitet je na strani Toyote u ovom konkretnom slučaju, jer se Honda proizvodi u Engleskoj, pa dolazi do manjih propusta, recimo posle 5 000 km počne da klapara “kaseta” za naočare iznad šoferke, što jako iritira, spas je zamena. To se kod Toyote RAV4 još uvek ne dešava, ona i dalje stiže iz Japana, kao i Mazda CX-5, koja je po meni takođe kvalitetnija od Honde.

Problem Mazde i Honde je što nemaju ni približno tako dobar servis kao Toyota, odnosno Toyota Centar, koji je za dve klase iznad servisne mreže ove japanske konkurencije.

Honda sa modelom CR-V druge generacije, nije želela da odustane od namere da poljulja poziciju Toyote RAV4. Honda je u tome dobrim delom uspela: druga generacija modela CR-V je izuzetno udobna, prostrana i vizuelno dopadljiva. Meni Honda izgleda mnogo bolje od Toyote RAV4, ali o ukusima ne vredi raspravljati, zar ne?

Pa ipak, CR-V nije terenac, iako na njega pomalo liči. Hondin pogon preko svih točkova je van asfalta prilično nemoćan – drugim rečima, CR-V je nešto između limuzine i ozbiljnog SUV-a. Zbog svega toga, upravo je ova Honda najbolji odgovor na pitanje zašto je sve manje kupaca limuzina. Zapravo, vama mnogo više odgovora CR-V od sportskog Accorda, koji vam ipak ne može ponuditi toliko prostora kao Hondin SUV. Aktuelna verzija je jako jeftina, i povoljna, i preležala je sve dečije bolesti, tako da ćete dobiti jedan jako sigurno, bezbedno, ali i pouzdano vozilo. CR-V jeste udobniji od RAV-a na lošim putevima, ima meške ogibljenje. Toyota RAV-4 je bolja van asfalta, ali vas off-roud karakteristike ne zanimaju previše.

RAV-4 jeste za nijansu stabilniji, okretniji, dinamičniji, ali vi niste sportski nastojeni vozač, osim toga CR-V se može vozite veoma brzo, mnogo brže nego što ćete vi to ikada činiti.

Toyota_RAV4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CR-V je ugodno voziti – vožnja je vrlo udobna, komande su mekane, doziranje kočnice je lako i predvidljivo, svetlosni snop je dovoljno širok i dubok, a ugrađeni audio sistem je “muzika za uši” u svakom smislu. Imate utisak kao da ste u limuzini koja je podignuta od tla desetak centimetara. CR-V ima brz, precizan upravljač koji nije baš svojstven terencima, ali jeste limuzinama.

Nažalost, dobra količina “limuzinskog filinga” se topi na brzinama većim od 160 km/h. Tada, zbog visine karoserije, vrlo brzo shvatite da vam do maksimalne brzine od oko 190 km/h treba dosta vremena i još više vozačkog umeća, jer pri velikim brzinama servo upravljač Honde nije dovoljno direktan, a tada se pokazuje i da je ogibljenje suviše mekano za praćenje najbržih na autoputu. Sve je to primetno lakše učiniti sa Toyotom RAV4 . Drugim rečima, CR-V nije sportski, već prefinjeni, veoma uglađeni SUV, koji pre svega nudi tihu, ugodnu vožnju, ali je i idealno vozilo za vašu porodicu.

Da ja kupujem SUV u ovom trenutku, radije bih odabrao RAV4, jer ja vozim jako brzo, i jer je motor 2.0 D-4D elastičniji od novog Hondinog dizelaša 1.6 sa 160 KS. Smatram da kad već dajete tolike pare, bolje je da kupite pravi SUV, sa dobrim 4 x 4 pogonom, tako da opet dolazimo do toga da je RAV4 bolji izbor. Na kraju, nikada u žuvotu nisam kupio nov automobil, a kada bi ga kupovao pouzdanost i kvalitet bi mi bili na prvom mestu, a pouzdano znam da je Toyota RAV4 najkvalitetnija Toyota koja se prodaje u Evropi.

Toyota Centar ima četiri RAV-a 4 na lageru, pa možete ostvariti, dobiti lep popust, moj vam je savet, da pre nego što kupite Hondu CR-V, odete do Toyota Centra, i zatražite ponudu, tražite direktno direktora prodaje g.Marka Krušku, jer ćete baš od njega dobiti najbolji popust, i najviše informacija.

Moj vam je savet da slušate ženu, ipak je ovo Srbija, a ako zaista imate slobodu izbora, mislim da je za vas mnogo bolji izbor RAV4! Proverite koju cenu možete dobiti, možda se vaša žena obraduje kada čuje da je Toyota jeftinija od Honde, pa dođe na ideju da obnovi recimo garderobu za razliku u ceni, ili da ode na krstarenje svetom, zamislite, bili biste bez žene punih mesec dana, sa novom Toyotom, a dame vole RAV4, mislim ova mlađe i nasmejane, one vas zanimaju?  Šalim se naravno, volite vi svoju ženu, i čuvajte vašu porodicu.

TOYOTA Centar doo, Zrenjaninski put 26, 11210 Beograd

T: +381 11 3316 300

F: +381 11 3318 861

E-mail:

info@toyota-centar.rs
prodaja@toyota-centar.rs  flotna.prodaja@toyota-centar.rs  koriscena.vozila@toyota-centar.rs
servis@toyota-centar.rs rezervni.delovi@toyota-centar.rs

 

Web:
www.toyota-centar.rs

www.proverena-vozila.rs

www.lexus.rs

 

Marko Kruška

Direktor prodaje i marketinga

Tel: 011-3316-303 / 060-4939-610

E-mail: marko.kruska@toyota-centar.rs

 

http://web.toyota-centar.rs/toyota/rav4-posebna-ponuda/45

 

Hondu CR-V takođe obavezno provozajte!

 

DELTA AUTOMOTO, Beograd

Honda prodajni salon

Tel: +381 (0)11 20 10 971, 20 10 938, 2010 914

Fax: +381 (0) 11 217 8036

Omladinskih brigada 33a, 11070 Novi Beograd

Radno vreme: radnim danima od 8:00 do 19:00, subotom od 09 do 15h

 

CR-V Prototype

CR-V Prototype

honda

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.