Istraživanja pokazala kod kojih automobila se vraća kilometraža u Srbiji

Istraživanje je analiziralo stvarne izveštaje o istoriji automobila koje su korisnici carVertical-a prikupili od novembra 2022. do novembra 2023. godine.

Kola iz ekonomske klase imaju često vraćenu kilometražu

Zanimljivo je da Renault Laguna, auto koji je ima veoma problematičnu elektroniku jeste model koji ima često vraćenu  kilometražu u Srbiji – 13,54 % od svih proverenih Laguna sa sigurnošću je imala je vraćenu kilometražu.  Ovaj broj je realno začajno veći Ovi značajni podaci ukazuju na to da bi jedna od sedam Laguna u zemlji mogla imati štelovanu originalnu kilometražu.

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Поиск авто в Сербии

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

 

Luksuzni Porsche Cayenne košta mnogo, pa se na njemu dobro zarađuje, i dokazano je da 9,9 % ovog fenomenalnog automobila ima vraćenu kilometražu. Na trećem mestu verovali ili ne je jeftina Opel Zafira sa 9,62 % ,  Vlasnici Alfe nisu takođe baš fer, jer je utvrđeno da se na modelu 159  čak 6,15 % primeraka ima sigurno vraćenu kilometražu (realan broj je mnogo veći). Potom sledi Land Rover Range Rover sa 6,06 %. Ovaj procenat se odnosi na primerke kojima se ulaskom u servisnu istoriju odmah očitavaju mnogo veće vrednosti kilometraže nego što prodavci tvrde. Oni koji su vratili manje od 100.000 km uglavnom prolaze “ispod radara”.

Od 20 modela sa najviše vraćanja kilometraže u Srbiji, četiri je proizveo Renault. Velika je potražnja za vozilima ekonomske klase koja su u dobrom stanju, što objašnjava zašto su Renault automobili tako popularni među prevarantima.

 

Peugeot 208 je navodno auto na kojem se  najmanje vraća kilometraža, sa udelom od 3,59%. Ja sa ovom tvrdnjom Carverticala ne mogu da se složim, zato što svaka treća 208 ica kojoj  sam proveravao verodostojnost kilometraže ima vraćenih bar 100.000 km.

 

 

Na listi je i Peugeot 508 sa 3,54 %, Audi A3 sa 4,02 %, Citroen C5 sa 4,1 % i Renault Megane sa 4,1 %, Ovi podaci mnogo odudaraju od onih iz Nemačke. U ovoj najmnogoljudnijoj zemlji Evrope, najviše se kilometraža vraća na modelima BMW-a, VW-a, Audija i Mercedesa. Svaki šesti primerak ima vraćenu kilometražu! Naravno da naši kupci ne žele da prihvate to kao istinu.  I našim kupcima koji sami za sebe uvoze auto, Nemačka je i dalje destinacija broj 1, iako su tamo ubeljivo najskuplji automobili (često ne i najbolji).

Prilikom traženja polovnog vozila niko nije potpuno zaštićen od prevaranata, pa je važno proveriti kilometražu i evidenciju oštećenja automobila. Uz to, probna vožnja i  provera u servisu je nešto što vam može povećati šansu da nađete solidan auto. Ako kupujete na oko rizikujete da izgubite novac ali i da ugrozite svoju bezbednost, jer neka skrivena mana na kolima može da vas košta života. Ionako su u državam EU počeli da oduzimaju kola sa našim tablicama, koja su uredno registrovana u Srbiji dugi niz godina, jer su u nekoj od tih država davnih dana ukradena, a pošto naš MUP ne radi dobro svoj posao, možete se neprijatno iznenaditi! Zato kupujte na proverenim auto placevima, jer je tamo legalnost zagarantovana, ali uvek proverite auto! Priredio: urednik Aleksandar Todorović.

 

 

 

V.Dimić: preporuke od zadovoljnog kupca za g.Todorovića!

Poštovani Aleksandre. Pišem ovaj rezime sa željom da ohrabrim vaše čitaoce,a potencijalne kupce,za saradnju sa vama jer ne znam kako bih drugačije uzvratila ovo zadovoljstvo. Kao i ostali,ni ja vas lično nisam poznavala,samo sam se vodila intuicijom.

 

Prateći vaš rad,shvatila sam da je vaše znanje i iskustvo ogromno i tako reših da vas angažujem.
Iznela sam vam svoje želje i potrebe i iskreno bila fascinirana ishodom.

 

Vođena Balkanskim mentalitetom i navikama,sebi do sada nisam dala priliku da vidim dalje od VW klase,misleći da sa naše ekonomske strane gledajući,to je jedino što mi materijalno sebi možemo da priuštimo.Sada sam vam neizmerno zahvalna na bezbednosti,udobnosti i naravno ekonomičnosti vozila koji ste mi pronašli,jer moj nissan qashqai ispunjava baš sve to.Dokazali ste mi da i ne tako nov auto,uz redovno održavanje,može da bude odličan i siguran auto,ali samo ako ekspert poput vas to potvrdi i garantuje.

 

Sa zadovoljstvom vas preporučujem svima kako ne bi bili prevareni i ostali i bez novca i bez auta.Hvala vam što sam uložila pametno.
Veliki pozdrav od Valentine Dimić. Beograd.

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

 

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvažena g.Valentina, jako mi je bilo drago što sam imao prilike da vam pomognem, da vas posavetujem, a jednako sam oduševljen što smo imali i malo sreće pa sam uspeo da nađem za vas auto sa origininalnom kilometražom u jako dobrom stanju sa vrhunskim 2.0 dci motorom (arhitektura motora je Nissanova, ali su na njemu radili i inženjeri Renaulta).

 

Drago mi je što ste ipak poslušalu mene, i pristali da vam nađem Nissan Qashqai a ne mnogo stariji, teži, žedniji i sporiji RAV4. Buduću moji klijenti moraju da znaju, da ja nemam nikakav problem da im nađem i auto koji oni žele, makar taj auto nudio puno manje od modela koje ja preporučujem. Dakle ovde nije poređenje modela koji su 2009.godištem, nego se radi o poređenju Nissana i Toyote RAV4 koja bi bila nekoliko godina starija i sa bar 150.000 km više iza sebe. Dakle morate u toj ravni da postavite stvari, kao i to da gospođa Valentina taj auto vozi i po Beogradu, gde je problem parkiranje nesnosno veliki.

 

 

Nije sve bilo idealno. Nedelju dana nakon kupovine upalila se lampica za DPF! G.Valentina se malo zabrinula, ali poslušala je odmah moje savete i savet mog mehaničara Miloša, provozala se auto putem 20 km, auto je odradio regeneraciju, i sve je bilo sjajno nakon toga. Propustio sam g.Valentini da napomenem, da kada je ovako hladno, ne sme da čeka da se upali lampica u rezervoaru, i da ne sme da sipa jeftiniji dizel, jer će se brže zapušiti dizne i DPF. Drago mi je što sam u stalnom kontaktu sa vama, što mogu da vas uvek posavetujem kako da bolje čuvate i održavate auto, i što su vam moji mehaničari uvek na raspolaganju!

 

Dakle dragi moji čitaoci, kad vam nađem, prodam auto naša saradnja tek počinje. I tu sam mnogo drugačiji od svih ostalih preprodavaca, placeva. Nije uvek lako odgovoriti, a nije jednostavno da moji mehaničari reše problem brzo i efikasno, i često besplatno! Naš cilj je da pomognemo ljudima, da ih spasimo prevara, i da dobijemo preporuke od njih. Kada imate dovoljno klijenata onda se uvek zaradi, pa ne mora baš sve i da se naplati. Mnogo ima onih koji misle da sam skup, ali profesionalci koji se bave uvozom automobila, kao i mehaničari, znaju da su moje cene itekako povoljne, jer mnogo automobila treba pregledati, i mnogo skrivenih mana treba otkriti. Ne gledam ja automobile na oglasima, ja ih gledam na placevima, u servisima. To dokumentujem fotografijama i video snimcima. Čak snimim i kada dolazi auto na kamionu u servisu (taj kamion isto moram da platim – u oba pravca). Pre nego me angažujete raspitajte se koliko košta kontrola jednog automobila u servisu, koliko dana morate da čekate na to, a uverite se i da nije jeftino da prebacite kamionom auto sa placa u servis i nazad (6000 dinara), i znajte da morate da uvedite vlasnika placa da će sa autom biti sve u najboljem redu, i da ste ozbiljan kupac. Iako vas upozoravam da NE KUPUJETE auto bez pregleda u proverenom servisu vi to i dalje masovno činite, i tako omogućavate auto mafiji da preživi. Ako više volite mafiju od mene, mog znanja i iskustva, vaš izbor. Zato nam je valjda Srbija ovakav kakava jeste.

 

 

 

 

 

 

Jorgačević : Preporučujem g.Todorovića!

 

Dragi Aleksandre,

Nadam se da si dobro i da ste svi zdravi.

Pišem ti da ti se zahvalim na automobilu koji si mi našao. Citroen Picasso nakon ovih 3 000 km lepo ide. Mogu samo reći da je auto odličan 🙂

 

Planiram uskoro kod Nemanje na redovnu kontrolu. Inače, nikakav problem nisam imao. Auto odlično vuče, start na niskim temepraturama bez problema. Nema podrhtavanja, nema dima. Naravno, zagrejem motor minimum par minuta pre nego krenem. Kupio sam nove zimske gume, neću da se zezam sa bezbednošću svoje porodice. Sve u svemu, ja sam prezadovoljan!

 

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Toyota Yaris ili Mazda 2?

G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?

Provereni polovni automobili

Tražim pouzdane polovne automobile za vas

Provera automobila pre kupovine

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Поиск авто в Сербии

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Kako izabrati polovni automobil?

Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?

Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

 

 

Verujem da si se čuo sa Nemanjom onda kada sam poslednji put bio kod njega. Išao sam da rešimo onaj “tupi metalni zvuk” napred levo, na koji sam ti se pozalio odmah nakon kupovine auta. Sam vlasnik servisa je bio tamo kada smo gledali sta to tandrce. Skinuli prednji levi tocak, sve u najboljem redu. Covek mi kaze: “Zakleo bih se da je zvuk napred levo!” Tek nakon jos jednog kruga skapirali da zvuk zapravo dolazi iz zadnjeg levog točka. Da skratim priču, zvuk je proizvodio sraf koji se nalazio u zadnjem levom točku! Nisam mogao da verujem kada sam otisao kod vulkanizera…Elem, sve pohvale za Nemanju i ceo servis. Ljudi odlicno rade svoj posao.

Video sam nedavno na tvom sajtu da planiras da prestanes da trazis automobile starije od 10 godina i vise od 250.000 km. Ispravna odluka 100%! Verujem da ces na kraju imati mnogo vise i para i razloga za zadovoljstvo!

Čujemo se! Puno pozdrava za tebe i tvoju porodicu!

Odgovara Aleksandar Todorović: Drago mi je g.Jorgačeviću da ste zadovoljni, i jednako mi je drago što mi se javljate redovno. Eto tri majstora sam angažaova za vas, tako da neće biti problema! Izgleda da moram da imam u timu i vulkanizera! 

Vama i vašoj porodic želim mnogo lepih kilometara sa ovim Citroenom, i da vas često odveze na planinu, more, i sva lepa mesta koje poželite!

 

Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!

Izbegnite stres, izbegnite prevaru – kupite proveren polovni automobil!

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Ja sam u Beogradu, i tražim za vas automobile u Beogradu i okoloni. Ako živite recimo u Subotici ili Nišu, i neugodno vam je da vozite u Beogradu, ili od Beograda do vašeg mesta, auto koji kupite može biti prebačen kamionom tačnog ispred vaše kuće. Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

 

 

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde)
  • 2) Nakon toga uplaćujete 6.500 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 4.500 dinara ako želite kratke odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović. Za modele koje ja preporučujem, cena traženja je  od 300 do 600 evra. Honorar naplaćujem unapred.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled.
  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana
  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.
  • 16) Vaš majstor može uraditi veliki i mali servis, ali onda je valjda on odgovoran za urađeno? Vaš majstor vam može održavati auto, ali podrazumeva se da ako vam “nestane” DPF da ga je on skinuo – jer ja vam obavezno prodajem auto sa DPF – om.
  • 17) Poželjno je da kada kupujete auto od mene dođete sa vašim majstorom (ukoliko ne želite da vam moji mehaničari održavaju kola), i da sve bude transparentno. Možda vi imate odlične majstore, koji prosto nemaju vremena da vam traže auto (ili neće da se upuštaju u ovaj jako naporan posao – pametni ljudi!)

 

 

 

 

ZA PRENOS VLASNIŠTVA POLOVNOG AUTOMOBILA SA PRODAVCA NA KUPCA POTREBNO JE SLEDEĆE :

1. Uraditi kupoprodajni ugovor.
2. Podneti poresku prijavu i platiti porez u Poreskoj upravi na opštini prebivališta prodavca.
3. Promeniti saobraćajnu dozvolu (a ukoliko je drugo registarsko područje) i tablice u MUP-u.

1. KOD JAVNOG BELEŽNIKA

Da i uradili kupoprodajni ugovor ili ugovor o poklonu potrebno je da prisustvuje i kupac i prodavca sa važećim ličnim kartama i saobraćajnom dozvolom. Ukoliko ste kupili vozilo od lica koje ima ovlašćenje od prodavca da u njegovo ime može da izvrši prodaju vozila, onda prisustvo prodavca nije potrebno, nego ovlašćeno lice sa svojom ličnom kartom i original ovlašćenjem koje obavezno mora da ima delovodni pečat sa brojem pod kojim je taj ugovor zaveden isključivo kod javnog beležnika.  Ali ja vam preporučujem da ne kupujete vozilo od prodavca koji nije vlasnik tog automobila, a razloga ima mnogo. Postoji mogućnost da se ugovor overi i parcijalno u razlićtim gradovima i u različito vreme, recimo prodavac overi svoj potpis u Nišu, kupac overi svoj potpis u Kraguejvcu, ali kada onda dati, primiti novac? Izbegnite ipak ovaj način kupovine! 

 

 

2. PORESKA UPRAVA

Nakon što potpišete kupoprodajni ugovor, znajte da imate rok za plaćanje poreza na prenos apsolutnih prava 15 dana. Ako je vozilo sa drugog registarskog područja od opštine na kojoj je prodavac, moraju se odjaviti tablice u mestu izdavanja registarskih tablica i tu platiti porez. Visinu poreza možete videti na poratalu E uprave,  Drugačije je kada je  PRODAVAC PRAVNO LICE I OBVEZNIK PDV-a).

 

– Online na e upravi dobijate tačan iznos poreza.
– Potrebno je 2 overena primerka kupoprodajnog ugovora dostaviti poreskoj upravi. Takođe Poreska uprava izdaje potvrdu o plaćenom porezu nakon uplate i to po protoku od 2 do 5 dana u zavisnosti od opštine.
– Ako se registarsko područje novog vlasnika razlikuje od registarskog prodručja prodavca, kupac nakon overe može sam da  odjavi vozilo, i  da izvrši promenu vlasništva u svojoj Policijskoj Upravi.

3. MUP

Nakon odjave vozila (ako je ona bila potrebna), neophodno je izvršiti promenu vlasnika motornog vozila u nadležnoj Policijskoj Upravi. Ako je do isteka registracije vozila ostalo više od mesec dana, da biste dobili saobraćajnu dozvolu na ime kupca, potrebno je:
– Poništena stara saobraćajna dozvola (poništena saobraćajna dozvola je probušena od strane službenika u Policijskoj upravi i naravno taj podatak eidentiran u IT sistemu MUP-a gde je vozilo odjavljeno)

kupoprodajni ugovor  sa potvrdom o plaćenom porezu u nadležnoj poreskoj upravi

– lična karta
– stara polisa
– uplata za administrativnu taksu za novu saobraćajnu dozvolu.

 

  • Kupovina na autoplacu je jednostavnija i svu potrebnu dokumentaciju ćete uglavnom dobijati od prodavca

 

Euro 6 automobili za 4.500 evra

Svećice – kad se menjaju?

Pitajte Aleksandra Todorovića – Uštedite novac!

 

 

 

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Poštovani gospodine Todoroviću,

Pre dve nedelje sam kupio Peugeot 308 koji ste mi našli.  Kupovina automobila preko vas je za mene jedno novo i drugačije iskustvo. Čitao sam vas godinama, i kada sam konačno skupio dovoljno novca, definitivno sam rešio da mi vi preporučite i nađete odgovarajući automobil. Muka mi je raznoranih prevaranata, i ne želim da kupim sumnjiv auto. Imao sam prilike konačno da doživim i vidim kako taj proces funkcioniše i hteo sam da sa Vama i čitaocima podelim to iskustvo, jer verujem da se mnogi potencijalni kupci lome da li da vas angažuju ili ne, sumnjičavi su prema internetu, i vole da biraju boju, opremu, i imaju hronični nedostatak poverenja. Svima predlažem da odvoje par meseci, pa i godinu dana, da zaprate objave urednika Todorovića na njegovim facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto, i da se uvere na koji način piše, deli savete, komunicira sa čitaocima. To je čovek kome je cilj da se prevarantima stane na rep, i novinar koji je meni, ali i mojim prijateljima svojim tekstovima razjasnio mnogo toga. Usluga košta, ali meni je Todorović uštedeo mnogo vremena, natezanja sa prodavcima, majstorima. Posle pet dana nestrpljivog iščekivanja, dobio sam slike, sve specifikacije najboljeg automobila koji je našao za mene. Dobio sam auto u boji koja mi nije omiljena, ali evo vozim taj auto par nedelja, sve funkcioniše besprekorno, ja sam prosto prezadovoljan!
Zašto sam nekom drugom prepustio odabir auta, a ne samom sebi?
Kao i svaki prosečan Srbin, volim lep izgled auta, komfor… Još i ako on podiže društveni status, apsolutno onda znam šta bih birao. Ali pošto sam svoj prvi auto imao Renault, odlučio sam se da se još malo zadržim na ovo, brendu jer mi pruža udobnost a i imali su dobre benzince. Barem sam ja dobrog našao. Samo što taj auto sada ima 20 godina. Moj prvi odabir je bio Renault Megane 1.6 benzinac, godišta negde oko 2010, jer mlađi nisam mogao da nađem. Korona i ratovi su poremetili sve, tako da je odabir auta sada mnogo teži nego što je bio.
Nisam uspeo da nađem model koji mi odgovara jer to što sam tražio, brzo se prodalo. Kad sam krenuo da tražim alternativu, vidim da ta podela na benzinac/dizelaš nije uopšte više tako jednostavna. Ovi novi turbo-benzinci su jednako složeni i ništa jeftiniji za popravku od dizelaša. Vozio sam benzinca sa mišlju da su popravke jeftinije a sada pojma nemam šta je jeftinije.
E onda kad ne može kako ja hoću, sad ću iz inata da uzmem za te pare nekog matorog BMW-a ili Audija i obavezno limuzinu sa puno opreme i sebi oči povadim posle šta sam uradio. Naravno postoji velika verovatnoća da je taj auto dušu ispustio i da od tog auta više nikad ne bih napravio POUZDAN AUTO.
U stvari to me je nateralo da razmišljam. Šta ako sad uložim sav ovaj novac u tako neki auto i on se ispostavi kao kompletan promašaj? Pokvari se dok sam ja vlasnik, i sad ne mogu ni da ga prodam za te pare a još i treba da ga popravim. A ja podigao keš kredit. I sad ostajem sa kršem od auta koji jedva mogu da prodam a za pare koje mi ostanu od prodaje mogu samo skuter da kupim. A rata kredita ide još 6 godina.
 6 GODINA KREDITNOG ROPSTVA da bih ja uživao jedva mesec dana u svom superiornom statusu neke kao face u gradu. Neće ovo ići. Ja ne mogu da se odrekem pogodnosti auta. Da stižem od tačke A do tačke B kad god želim i da ne mislim da li ću stići. Ja moram da stignem tamo gde želim. To je potreba i život 21. veka. Kakav god da je auto. Ma i da je najružniji, ipak meni treba da on ide, da se vozi…

Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.

Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.

Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.

Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.

Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.

PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.

DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.

TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…

Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.

Peugeot 308

Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio.  Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.

Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.

Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.

Za kraj

Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.

Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan.  Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.

 

Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.

U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.

Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep. 

Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.

Srdačan pozdrav

Bojan Tokić

 

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost! 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Tražim najbolji polovnjak za vas!

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

 

 

 

 

 

 

Bojan Tokić: Preporučujem urednika Todorovića!

 

 

 

Поиск авто в Сербии

 

Volvo