Kia, Mazda ili Hyundai?

Pitanje: Dobar dan g.Todoroviću, hteo sam da se konsultujem sa Vama ,imam par nedoumica?, da skratim priču,uplatio bih Vam za usmenu konsultaciju,pa mi samo recite koliko bi trebalo da Vam uplatim?  Unapred zahvalan.

Želim da kupim SUV! Najviše mi se dopada Mazda CX5, Hyundai Tucson, Sportage, jer to je jedino realno za te pare, a odvojio sam 30.000 evra za nov auto.  Otvoren sam i za polovne automobile zato mi i treba konsultacija.  Platiću vam koliko god treba, što za nov, što za polovni jer mi je u glavi haos. Ako mi budete tražili polovan auto, onda bi izdvojio oko 15.000 evra. Milan iz Kraljeva.
Odgovara Aleksandar Todorović:Poštovani g.Milane, jedan od najkvalitetniji automobil u svojoj klasi – Mazda CX-5  dolazi na evropsko tržište direktno iz Hirošime. Ovaj japanski brend je proteklih godina po pouzdanosti uspeo da pretekne Toyotu i Hondu, preuzimajući lidersku poziciju u ovoj oblasti. Duh Hirošime je: nikada se ne predati, i uvek treba težiti savršenstvu. Problem je veliki što ste vi u Srbiji, a u Srbiji su Mazdini servisi jako loši, to su na teži način shvatili svi koji su kupili nove Mazde prethodnih dana. Usmeni odgovori su 6.000 dinara. Preporuke modela 18.000 dinara, preporuke su besplatne ako me angažujete za traženje automobila. Ako želite prvo preporuke, pa da razmislite, pa me kasnije angažujete, to je 18 000 din + 600 e kad rešite da me angažujete. Ako me odmah angažujete, uplatite 600 evra, onda dobijate besplatne preporuke. Ko ima više poverenje u mene, dobije bolju ponudu, i obratno. Ako se dvoumite da li da me angažujete ili ne, molim vas nemojte! Tražim automobile samo klijentima koji u mene imaju maksimalno poverenje.
Kupci moraju da shvate da bez dobrog servisa nema ni temeljnog, kvalitetnog održavanja. Moderni automobili zahtevaju iskusne, obučene servisere,  u suprotnom imaćete probleme i kod jednostavnih kvarova! Ako možete da je održavate u Nemačkoj, Austriji u ovlašćenim servisima to je onda druga priča, ali je tamo radni sat i do 8 puta skuplji nego u Srbiji, pa vi procenite šta vam je činiti. Mnogo je lakše održavati Mazde stare 10 godina, jer njih su iskusni majstori dobro upoznali, i imate u Beogradu par solidnih servisa za japanske automobila, a i moji majstori održavaju i Mazde, ali znajte da su cene delova prilično visoke. Delovi za Mazdu koštaju osetno više nego za Peugeot, Ford, Citroen, ali i više nego za Toyotu, Audi. Kia ima malo bolju servisnu mrežu, ali jedini solidni servis je ovaj u Beogradu. Ako kupujete Kiju, preporučujem samo novu, jer vam je garancija 7 godina, a osim toga, cene delova za Kiju su ponekad papreno skupi, tako da je polovna Kija nerentabilna – preskupa je za održavanje. Kia Sportage je sasvim solidan SUV, testirao sam je mnogo puta, a noviji model, je postao zreliji, bezbedniji i nadam se iskreno pouzdaniji i kvalitetniji. Motori su nedovoljno snažni i elastični za tako veliki SUV sa tako velikom masom, to je možda najveći minus korejskog brenda. Nema smisla da izdvojite 30.000 evra i da vas svi pretiču,  ili koš gore kada sa natovarenim automobilom na usponu sa uključenom klimom poželite da preteknete šleper, neugodno možete da se iznanadite sa nedostatkom obrtnog momenta i snage.
Za Hyundai Tuscon važi isto što i za Kiju, ali profesionalnog njihovih servisa su blago rečeno za pravu osudu! U prevodu ako kupujete nov auto, odaberite onu marku automobila za koje postoje dobri servisi! Moji majstori vam ne mogu održavati vašu novu Mazdu, jer gubite garanciju! Uostalom svi ti novi automobili su prepuni softverskih grešaka, a to vam moraju reševati ovlašćeni servisi. Hipeprodukcija, i previše komplikovanog softvera, brdo nežne elektronike i elektrike mogu biti noćna mora! Kupite nov auto, stane vam na putu, i niko živ ne može da vam pomogne, osim šlep koji će vam prebaciti auto u nestručni ovlašćeni servis! Loš servis je kao da vam ženu porađa ginekolog koga zanima samo seks, a svaki treći porođaj mu se završi sa povredom bebe, i pocepanom ženom. Da li to želite?
Mazda nije kriva (ili možda jeste) što je servisna mreža ovog brenda u Srbiji katastrofalno loša! Ali jeste ubedljivo najbolji SUV od ovde pobrojanih. Jako se lepo vozi (za jedan SUV), upravljač je skoro pa perfektan, direktan je, precizan, svaki vozač koji voli krivine, brzu vožnju se uvek oduševi sa Mazdom! Naravno, treba priznati i treba znati da je Mazda 6 mnogo stabilnija, ali i udobnija od Mazdinog SUV-a. Ali moda čini čuda, i SUV klasa je trenutno in.
Nosivost Mazde CX-5 je tek prosečna, a veličina prtljažnika i varijabilnost je ispod proseka klase. Na zadnjem sedištu neki konkurenti nude više prostora i udobnosti: Honda CR-V, VW Tiguan, Ford Kuga. Prosečna potrošnja u gradskim uslovima vožnje (Beograd) je 11,4 litara – sa automatskim menjačem 12,4 litara. Sistem i-stop je daleko od najboljih sistema stop/start. Displej se jedva vidi na jakom suncu, kod gore pobrojanih modela je puno bolje.
Kia nudi garanciju od 7 godina, diče se i sa novim vrlo atraktivnim dizajnom (meni se bar dopada) ali jedini motor koji uslovno mogu da preporučim (a to je da nigde ne žurite, da retko pretičete, i da na auto putu vozite oko 150 km/h a me brže) jeste 1.6 CRDI sa 136 KS. Nedostaje mu i snage i obrtnog momenta, mnogo je bio bolji stari dobri 2.0 CRDI ali njega Kia odavno ne ugrađuje! Turbo benzinaca je takođe 1.6 litara ima više snage – tačno 150 KS, ali vuče slabije od dizelaša jer ima manji obrtni moment, osim toga u gradu troši preko 12,5 litara što je stvarno previše! Dizelaš se zadovolji sa oko 8,5 litara mislim na Beograd i režim vožnje u Beogradu. Kia se kasnije teže prodaje, brže gubi vrednost od Mazde, i ipak nema japanski kvaliteta, ako želimo da budemo maksimalno iskreni! Cena dizelaša sa nekim solidnim paketom opreme je 43 000 evra, naravno sa AWD-om, odnosno sa pogonom preko svih točkova, je SUV sa samo prednjim pogonom je vrlo nestabilan, opasan čak u raznim situacijama, a zimi na snegu potpuno neupotrebljiv! Mnogo vam je bolje da kupite limizinu sa pogonom 4 x 4, Mercedes, BMW a još bolje Audi, ako volite da idete na zimovanja – nego SUV sa samo prednjim pogonom. Zapravo kada sam pomenuo BMW i Mercedes, serija 3 i C klasa su nemerljivo udobnije, bezbednije od Kije Sportage, a možete ih kupiti za manje od 50.000 evra, koliko treba dati za korejski SUV. Ako prelazite manje od 30.000 km godišnje, onda kupite polovan auto, jer je kupovina novog vozila ekonomski tada neislativa!
Osim toga polovan auto koji košta 30.000 evra, recimo 4 godine star mnogo manje gubi na vrednosti naredne 4 godine, nego nov auto koji košta 30.000 evra, jer nov auto gubi 25% vrednosti u prvoj godini, posle u drugoj 20% itd…Auto star 4 godine gubi svake naredne godine tek 8% svoje vrednosti. Mnogo je bezbedniji polovni auto od 30 000 evra nego nov od 30 000 evra, jer onda kupujete premium auto, recimo Volvo,  Mercedes, BMW i ne samo to, kupujete modele više klase sa većom masom, većom čvrstinom karoserijom! Ali naravno da većini kupaca nije najvažnija bezbednost, već je imperativ nov auto! Ako je vama cilj sam po sebi kupovina novih kola onda kupite nov auto! Kia je oko 45 000 evra. Da li bi ja kupio, platio Kiju toliko? Naravno da ne…..

Najbolje polovne automobile tražim za vas

Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveram automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost! 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 285233504000184788
AIK Banka

Uvozi se svašta, ali zato sam ja tu, da vam proverim, i pronađem za vas najbolji primerak. Izbegavam da tražim automobile starije od 10 godina, jer to su islužena vozila, sa mnogo kilometara i potencijalnih skupljih i jeftinijih problema koji vam kidaju živce, i tope novčanik. Ali redovnim čitaocima, starim klijentima, onima koji su dobili bebu, ili imaju malu decu, izlazim u susret, i tražim automobile koji su stariji od 10 godina. Zašto sam odredio ovo ograničenje? Nije mala stvar tražiti i proverati polovnjake dve decenije! Mnogo je to vremena i mnogo polovnjaka. Pre korone, prosečna cena automobila koju sam tražio bila je 7.500 evra. Sada je tu negde oko 4.000 evra, toliko nam se srozao standard. Nikada se nije desilo za tih 20 godina da imam problem sa kolima koja su stara 4, 5 godina. Ni jedan jedini kvar, ni jedna jedina greška. Nemojte misliti da je lako naći dobar auto star 5 godina, jer i na njima ima brdo mana, ozbiljnih kvarova, ili kvarova u najavi. Ali sa svojim znanjem, iskustvom, i uz pomoć dobrih mehničara, sa kolima koja su stara 7,8,9 godina, bude po neki sitniji kvar, vrlo retko kvar koji traži dublje zavlačenje u džep.

U svim tim situacijama, naravno da su vam na raspolaganju moji majstori, koji vas prime preko reda, i koji vam poprave samo to što se pokvarilo (majstori u Srbiji imaju neobičan način da zarađuju tako što vam zamene i ispravne delove) i za minimalnu cenu. To je ono što sigurno mogu da vam obezbedim. Neki moji klijenti se jave i sa najmanjim kvarom, i to rešimo brzo, kvalitetno i za malo nova. Neki drugi kupci, ljutiti što im se dogodio kvar od 100 evra posle godinu dana, biraju drugog, svog majstora, koji im popravku istog naplate 1 000 evra, ali to već nije moj problem. To je problem svakog od vas, koji misli da moji majstori nisu pošteni kvalitetni, i koji misle da auto star 10 godina ne sme da ima ni jedan kvar u godini dana! Imam i one koje smatraju da procureli amortizer, ležaj točka ne spada u redovno održavanje, i da je normalno da se to menja na tako starim kolima.

 

Ako rešite da me angažujete uplaćujete 6.000 dinara za pismeni odgovor (ako želite i usmeni odgovor cena je 18 000 dinara). Potom vam mejlom pošaljem konkretnu ponudu za traženje konkretnih modela – koje vi želite – i modela koje ja preporučujem. Cena je od 250 evra za kola koja su 3.000 evra, pa do 600 evra za automobile od 10.000 ili 14.000 evra. Honorar naplaćujem unapred, jer moram da kaparišem najbolji auto koji nađem za vas sa 400, 500 evra. 

Dragi moji čitaocinavršava se uskoro 21 godina kako nudim uslugu traženja polovnog automobila za vas! Dok sam pisao i uređivao list i sajt Mojauto, radio sam i deo vezan sa marketing, pa sam još u većoj meri sarađivao sa vlasnicima placeva. Nije mi bilo drago da vidim kako vraćaju kilometražu, kako maskiraju ozbiljne mane motora, automobila. Mehaničari su mi uvek maksimalno pomagali, ali oni nikako nisu svemogući. Ali tužno je što auto placevi mnogo manje varaju ljude, nego što to čine ostali kada prodaju svoj lični auto. Srbin je u stanju da vrati 400 000 km, da napuni auto aditivima, zameni ono najnužnije (naravno sa falš kineskim delovima), i da takav auto prodaje kao kola bez ulaganja! Na auto placevima za isti novac, u proseku (dakle navodim u proseku – jer svaki auto je za sebe) dobijate više, bar dobijate auto koji ima DPF (ozbiljni placevi odavno ne skidaju DPF i katalizator – ali UVEK PROVERAVAJTE!) i u koji su ugrađivani kvalitetni zamenski delovi.

 

Nije lako pronaći dobar, ili bar solidan polovni auto. Očekivanje većine vas su apsolutno nerealna. Prvi korak koji vam može pomoći je ako krenete od cene novog automobila, koji kupujete kao polovan. Ako je cena novog vozila bila 35 000 evra, a vi kupujete takav star 10 i više godina i auto koji sada košta 3.500 evra, dakle on je 10% vrednosti novog automobila, što treba da vam bude znak, da je auto pohaban 90%. Dakle vrlo je blizu otpadu, ili možemu da kažemo vrlo brlizu je generalnom remontu svih mogućih delova, odnosno takav  auto nije rentabilan za eksploataciju, ulaganje. Itekako veliki problem imam sa kupcima koji su fiksirali u svojim željama jedan model, i tačka. Često je to onaj auto koji je najnepouzdaniji u klasi, i model koji ima brdo fabričkih mana. Ja tražim takav auto, želim da klijentu izađem  u susret. Ali se uvek pitam, da li je trebalo da pokušam sve da ga ubedim da postoje bolji, mnogo bolji automobili za novac koji ima. Ovaj drugi pravac mog savetovanja se završava na tri načina. Prvi je 1) Trošio sam bespotrebno silno vreme jer kupac želi samo auto koji mu se dopada – bez obzira što znam da za taj novac neće kupiti dobar primerak  2) Kupac pristaje da mu nađem neki drugi model koji se njemu NE dopada – to za posledicu ima da kupi auto koji mu se ne sviđa, nije zadovoljan, nije oduševljen, kvar od 100 evra doživljava kao da je generelna 3) Kupacc pristaje da mu nađem neku drugi bolji auto za taj novac – Ali kad mu nađem auto, odustaje od kupovine, jer ipak shvata da žarko želi auto koji je insitirao da mu ja nađem. U najvećem broju slučajeva tražim auto koji kupac želi. Tako je bolje za moje klijente, bar tog dana kada kupuju automobil. Dugoročno gubimo svi, i kupac, i ja, ali i diler koju mu je prodao relativno loš auto. Ja nađem najbolji primerak modela, tu nema sumnje, i nema greške. Svaki auto koji ja nađem, može da ga proveri vaš majstor, i može da se prebaci šlepom u vaš servis!

Ali su RETKI iskusni mehaničari koji će vam reći kupi ovaj polovnjak ili nemojte ga kupiti! Jer je to veoma nezahvalan posao! Posao koji ja radim nije zahvalan, pun je rizika, problema. Ali nastavljam da ga radim, jer je 90% mojih kupaca zadovoljno kolima koje nađem, i meni je to veliki podstrek da nastavim da pomažem porodicama da dođu do solidnog automobila. Ako ste kreditno sposobni, uvek gledajte da kupite auto za više novca. Jer rata keš kredita je malo veća ako podignete 7000 evra umesto 5000 evra, ali je auto od 7 000 e često neuporedivo bolji od onog koji košta 5000 e, ako naravno govorimo o modelima koje ja preporučujem. Sigurno NE možete kupiti dobar Audi A6 za 7.000 evra, već možete kupiti krš, ali za 7.000 evra možete kupiti dobar Peugeot ili Ford na primer. Garanciju dobijate za automobile koji su stari 4, 5 ili 6 godina! Daje vam diler gde kupite auto. Jer diler bolje od mene zna koliko je dobar taj auto, diler zarađuje mnogo više od mene. I diler je lice koje vam prodaje auto, a ne ja. Za kola stara 10 i više godina, svaka garancija je nerealna. Neki dileri je daju, ali zahtevaju veliki servis u ovlašćenom servisu, zahtevaju da se svaki kvar tamo popravlja, i niz drugih nerealnih zahteva. A i kada ispunite te zahteve, diler ne želi da vam izađe u susret, iako je dao pismenu garanciju. Garanciju na dizne nemate ni kod novih automobila. Najgori su mi kupci službenih automobila. Celog života su vozili nova, i to službena kola. Sada im ja tražim kola za 4.000 evra, prilična stara,  sa puno km, koja nemaju ništa slično sa novim vozilima. Razmislite dobro, koliko mogu da vam pomognem, i da li vam znači da za to malo novca što imate dobijate preporuku, najbolji primerak za vaš novac i brižno održavanje. Nisam čarobanjak, i ne mogu da vam ponudim ono što vi želite, već ono što je realno, i iza čega mogu da stojim. Svaki auto možemo da prekontrolišemo 70%, maksimalno 80%. Ostalo je nagađanje.

 

 

Tražim najbolji polovnjak za vas!

Polovni automobili jesu mačka u džaku. Zato je potrebno da ih detaljno proverite pre kupovine! Ako vi to niste u stanju urednik Todorvić jeste. Ukoliko ste debili bebu, imate malu decu, vama ću izaći u susret i tražiti automobil koji je stariji od 10 godina (izbegavam da tražim i preporučim auto koji ima više od jedne decenije – jer je jako teško naći u dobrom stanju – a kupci su nerealni u svojim očekivanjima).

Nije smak sveta ako nemate novca za nov auto. Samo 3% stanovnika Srbije može da kupi nov auto, ali i njihova iskustva nisu sjajna, jer garancija za nov auto ne pokriva sve. Naročito se iznenade kupci kada shvate da recimo dizne nisu pod garancijom, pa čak ni kod Mercedesa. Oni koji godinama kupuju polovne automobile dobro znaju da nije lako pronaći dobar primerak. Ali najvažnije kod polovnjaka je:

  1. Da nije ukraden
  2. Da nije izvršitelj stavio šape na njega. Notari to NE proveravaju!
  3. Da nije bio u sudaru (havarisan)
  4. Da ima ispravnu elektroniku
  5. Da ima ispravan motor
  6. Da je trap besprekoran (Foto: Aleksandar Todorović)

 

Imam iskustvo od preko 20 godina, i dobro znam koji dileri uvoze havarisane automobile, automobile iz poplave, ali mi takvi uglavnom i NE dozvoljavaju da proverim njihove automobile. Automobile proveravam i vozim ja, Majstore angažujem jer ne želim da mi nešto promakne, Tri stručnjaka UVEK vide više nego jedan, a osim toga želim da podelim odgovornost sa nekim, ali bogami i sa dilerom. Ja nisam svemogući, naravno da proverim sve što mogu, ali nije moguće 100% proceniti stanje motora, to prosto nije realno, al objektivno, 80% jeste.

 

Nije nužno da poslušate moje preporuke oko izbora modela (Gubite vi – a ne Ja). Nije obavezno da odradite veliki servis kod mojih majstora – ali ako vam pukne zupčasti kaiš i napravite havariju na motoru od 3 000 evra naravno da ste odgovorni vi a ne ja, jer niste hteli da uradite ono što je nužno. Isto ako vaš majstor radi veliki servis on je odgovoran a ne ja, niti moji majstori koji su preporučili da kupite konkretni auto. Dakle izlazim u susret svim vašim zahtevima. Cene velikog i malog servisa kod mojih majstora je prosečna cena tih servisa u Beogradu. U Leskovcu ili Kruševcu su cene nešto niže, ali su i troškovi života niži. Dobijete tačnu cenu svakog ugrađenog rezervnog dela.

Stigla je beba – Treba vam provereni auto?

Prošlo je vreme kada ste sami mogli da kupite polovni automobil. Danas su automobili sa mnogo više mana, kvarovi su nemerljivo skuplji, elektronika neuporedivo komplikovanija, a prodavci dovitljiviji nego ikada pre i spremni da sakriju sve te mane, čija će vas popravka koštati na hiljade evra. Šta je alternativa? Zar nije mudrije da angažujete nekog ko će umesto vas da proveri 20, 30 automobila, nađe auto bez mana, odradi vam veliki i mali servis, zameni gume po potrebi i i diskove, registruje auto umesto vas i doveze vam auto ispred kuće ili stana ako živite u Beogradu, a ako ne, da vam obezbedi probne tablice?

Ako imate malu decu, ili ste tek dobili decu, nemojte se igrati i nemojte ih voziti u neproverenim automobllima! Nemojte verovati dilerima koji ističu NOVO, NOVO a zapravo prodaju auto koji ima realnih 800 000 km. 

 

PREPORUKE MODELA DAJEM BESPLATNO ONIMA KOJI ME ANGAŽUJU (PODRAZUMEVA SE DA STE UPLATILI NOVAC ZA TRAŽENJE AUTOMOBILA). Ako sami kupujete auto, a želite moje preporuke, onda mi uplatite 18 000 dinara i dobićete na e mail, spisak najboljih modela shodno vašim afinitetima. Ako vam ja tražim auto, moje preporuke su GRATIS! Odgovori – poređenje modela su za sve 6.000 dinara. 

 

 

Kaparišem samo jedan auto, onaj najbolji koji vam nađem, a ne dva ili tri automobila. Ne šaljem vam spisak automobila koji sam gledao, odnosno pre traženja automobila vam ne dostavljam adrese placeve gde planiram da gledam kola – jer imam dozvolu od placeva (onih profesionalnijih) da pregledam njihova kola u servisu, ali nemam dozvolu da vam prenosim gde sam našao automobile sa ozbiljnim manama, ili sa vraćenom kilometražom. Cene automobila koje gledam su vidljive na sajtu polovniautomobili com. Ja spustim cenu koliko diler želi da je snizi. Ne ponižavam se, i ne nudim nerealno nisku cenu. Ako je vama cilj da nađete auto sa  najnižom cenom, ili da maksimalno sputite cenu dilera, šta ću vam onda ja??? Ja vam tražim najbolji auto za vaš novac. Dobar auto ne može biti onaj sa najnižom cenom. A nappisao sam nekoliko puta da me NE kontaktirate ukoliko u mene nemate MAKSIMALNO poverenje? Zašto zato što za malo novca radim mnogo nezahvalan posao, i ne želim svim da tražim kola, niti želim da se trudim oko ljudi koji  ne žele da me preporučim. 

 

Za vreme vanrednog stanja Delta BMW je nudio da vam auto posle servisa dovoze ispred kuće. Ja vam to nudim već godinama. Moj majstor vam na teritoriji Beograda isporuči nakon servisa auto ispred vašeg doma. Auto koji je proveren, spreman za svako putovanje. Imate i besplatne kontrole kod mojih majstora na 6 meseci. Imate moje savete oko izbora modela, motora, opreme. Sve ono znanje koje sam sticao preko 20 godina testirajući automobili po najrazličitijim putevima, svo ono iskustva iz servisa od 20 ak godina, i na hiljade i hiljade pitanja čitalaca koje sam morao da shvatim, razumem, i da na njih odgovorim. Sva ta pitanja su mi itekako pomogla da razumem vaše strahove, vaše nepoznavanje mehanike, elektronike. Vrhunski majstori nemaju kada da napuštaju servis, nemaju vremena da vam obilaze automobile na placevima, i to stoji. Dobar majstor nikada vam neće dati prognozu koliko će jedan motor još da traje. Iskusan majstor nikada neće hvaliti polovni automobil. Neću ni JA. Jer najbolji auto je nov auto. Ali naše plate su takve, da nemaju svi oko 20 000 evra za pristojan auto. A da kupujete nebezbedan, slab i loše opremljen automobil nije mudro, jer imate samo jednu ženu, i dvoje decu u proseku – zar želite da ih izgubite? Mislite da će Srbi prestati da piju? Da će prestati da voze 180 km/h tamo gde je ograničenje 80 km/h? Ja iskreno sumnjam……..a vi? Na hiljade zadovoljnih klijenate me preporučuje. Možete biti i vi jedan od njih.  Ali samo ako su vaši zahtevi realni, ako čuvate automobil i ako dolazite na dogovorenih 6 meseci na besplatne kontrole. Jer meni je cilj da vas auto odlično služi! Ako i vi imate taj cilj, javite se, pa da vidimo da li i koliko mogu da vam pomognem.

Dobijate garanciju na motor. Godinu dana ili 20.000 km. Kao i garanciju na kilometražu! Ako vam tražim auto stariji od 7,8 godina….to NIJE realno da vam omogućim, ali i tada mogu da vam nađem daleko bolji auto nego što to sami možete. Svako može da kupi auto sa garancijom! Ali da li će te vi odabrati najbolji od 100 ili 200 potencijalnih automobila? I da se ne lažemo više, garancija se odnosi na BLOK MOTORA! Ako neko tvrdi suprotno laže, jer za pokretne delove motora NE postoji garancija. Aleksandar Todorović urednik.

Možete me kontaktirati preko sajta, rubrike Pitajte A.Todorovića, ili preko Facebook stranica Testovi Automobila Sribja i Najboljiauto.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
AIK Banka

Volvo