Dragi Aco,Uplaticu 6000 rsd za poređenje modela: pouzdanost, bezbednost, prakticnost, performanse, troskovi održavanja i stabilnost rada elektronike (svako želi što manje kvarova…)Treba mi preporuka za model novog auta, tj. best buy od navedenih modela ili preporuka za neki drugi auto za koji ti smatraš da je bolji… |
Ime i prezime: | #### ######## |
Mejl adresa: | ##########@gmail.com |
Telefon: | 063############### |
Kada planirate kupovinu?: | Tekući mesec najverovatnije |
Kakav auto kupujete?: | Nov |
Koliko novca želite da potrošite?: | oko 11000 evra |
Šta trenutno vozite?: | Yugo 55 |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Reno Clio 2019 (restyled (IV) sa TCE 0.9 -turbobenzinac-oko 70 hp; Ford FIesta 1.1 – atmosferski benzinac – oko 70 hp oko 11000 evra; Grande Punto 1.2 8V -verovatno atmosferski benzinac-oko 11700 evra |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | Internet |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | do 15000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Dopuna pitanja:
Gosn Aleksandre,
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine hvala vam na vašim pitanjima. Nov auto je svakako dobar izbor, kad prelazite godišnje preko 40.000 kilometara, i kada nemate pouzdanog i dobrog majstora, a ni previše vremena da svaki čas proveravate automobile. Istina, vi i kod novog automobila možete menjati ulje na 10.000 km što je idealno, ali ovlašćeni servis insistiraju na zameni ulja tek na 20.000 ili 30.000 km, prosto inženjeri su izračunali da motor može da izgura nekih 100.000 km čak i ako menjate ulje na 30.000 km. Prosto se produžava period zamene ulja, iako su motori sve nežniji i nežniji.
Dragi gospodine, spadate u 3% ljudi u Srbiji, koji mogu da kupe nov automobil! Tako da čestitam, ipak ste u uskoj grupi uspešnih ljudi, koji sebi mogu da priušte luksuz kakav je nov auto! Dobro je da u Srbije nove cipele nisu luksuz, kao i pun frižider, ili jesu? Na kraju da li znate da se najviše traže polovanjaci koji koštaju 1.500 evra? Kako li se ti automobili održavaju, koliko se para i veza potroši na prođu tehnički pregled, to je tek nešto drugo. Ali znajte, kad izađete sa vašim novim automobilom na drumove širom Srbije, štrčaćete ko operksa pevačica na Pink televiziji. Prosto je to tako. A najgore je što za tako malo para, 12.000 evra, ja ne vidim ni jedan pristojan novi auto. A pristojan je auto, koji ima dovoljno snažan motor za duža putovanja. Pristojan je auto, koji je udoban, prostran, dobro opremljen, sa gepekom koji može da primi stvari petočlane porodice.
Možda vam ne smeta zvuk motora koji je kao zujalica za travu (na momente – 0.9 TCe), možda vama ne smeta zvuk plehanog tanjira koji šuplje odzvanja (301), možda vama nije strašno da se vozite iza šlepera 1h, jer je preticanje sa ovim automobilom veći rizik, nego vožnja kamikaza aviona. Oprostite, ja živim u Srbiji, kao i vi. Dnevno izbegnem par par puta, da se neko ne zakuca u moju bebu koja mi sedi na zadnjem sedištu. Mesečno izbegnem na desetine opasnih situacija po život moje porodice. I na budem iskren, izbegavam da testiram više ove male, “smešne” automobile, te ću morat da pronađem nekog mlađeg kolegu koji nema još porodicu da vozi ova slabašne “kamikaza” automobila. Imate i puno vozača koji veruju u sudbinu, to im je životna vodilja, pa računuju ako su preživeli u Jugu, preživeće i u Peugeotu 301 iako ima samo 3 zvezdice na kreš testu. Svako ima prava da veruje u bajke, i sve ono što mu prija, ja ću biti “drzak” i pisaću vam istinu, a vi svi koji me čitate, volja vam kako god želite, da shvatite moje dobre namere. Jer moja namera nije da kupite loš auto, nego dobar, bezbedan automobil.
- Ako vam je žena naredila da se kupi nov auto, onda mora da se kupi nov auto i tačka! Slažite ženu da sam vam napisao da su sva tri automobila odlična, i da sva tri automobila imaju dobre, “snažne” osnovne motore. Recite joj i da su dovoljno bezbedni, iako to nisu. Neće znato da lažete, i neće saznati da sam vas ja nagovorio na tu laž! Pa koja žena još čita moje tekstove? Ili odgovore na pitanja……Istina ima ih, ali ona ne bi kupovala nova kola za 12.000 evra…..zar ne? Ja realno mislim da čovek treba uvek da ide glavom kroz zid. Kakve racionalne odluke, kakvo razmišljanje…….Moraju kompleksi da se leče, jer ako to ne činite, upadate u depresiju, a posle …nema nazad….Koliko je meni poznatno, psihijtri ne leče, oni vas samo kljukaju tabletama, a možda grešim?
Šalim se malo naravno, zna se da u Srbiji muž sve odlučuje, zna se ko kosi, a ko vodu nisu, i ko nosi pantalone. Tu nema nikakve dileme, mi Srbi smo glavni u porodicama, i tu nema mesta za nikakve sumnje. Valjda je normalan, i legitimni cilj da se kupi nov auto, i da se vozi nekih 15 godina, ili dok se ne raspadne…pa on je nov kuplje, i kao takav…je skoro večno nov. Nekako to naši ljudi tako percipiraju, i ja evo posle 20 godina pisanje odgovora to polako shvatam. Isto kao što tek sada shvatam, da svadba mora da bude velika, da morate da pozovete na stotine ljudi, koje nikada niste videli, iako živite u sobičku, sa ženom, decom, i to još u taštinom stanu sa živom taštom i tastom, ili još gore sa svekrovom! Ali bre velika svadba ima da bidne, i ima da se sija nov auto isped zgrade, pa nek dušmani crknu od “zavis”………Bilo kako bilo……ispada da racionalno u životu ne donosi puno. Treba ići srcem, i punim stomakom? Ili tako nekako…
Nije lako napisati, savetovati kupce. Verujte mi da nije. Uvek je neko nakon toga razočaran, pa ako hoćete i ljut. Nikako bre da ljudi dobiju od mene odgovore koji su očekivali. A očekivali su da im potvrdim kako su odabrali odlične automobile, kako su dobro rezonovali, kako podržavam njihovu odluku! A ono tamo, taj Todorović piše kontra? Pa kako ženi smete da pokažete to što sam vam ja napisao kao odgovor? Ali imam ja jedan pregled, pokažite moj odgovor švalerki i koleginici, odnosni koleginici i koleginici, odnosno njoj i njoj, kako god ih vi zvali, dobićete mnogo iskreniji odgovor nego od vaše lepše polovine. Ionako svi mi valjda dobijemo iskreniji odgovor od švalerke, nego od žene…ili je beše to obrnuto……..sve mi se nekako izemešalo. Ne znam više kad trebada lažem. kad treba da ćutim, a kada da pišem istinu! Ja mislim da ovo poslednje nije potrebno? Šta vi kažete? Jeste da sam izgradio karijeru na tvrdoglavom opisivanju svih mana automobila, ali kome to treba? To je kao da neko želi da sazna sve mane svoje žene? Pa zar nije dovoljno ono što se vidi sopstvenim očima?
- Da ne bude zabune, ne podržavam švaleraciju, ni švalerke, osim ako za tako nešto imate dobro opravdanje, onda navijam za vas, i onda jesam na vašoj strani. Samo pokušavm svima vama da objasnim, da sve u životu možemo da posmatramo iz nekoliko uglova, i da nam na osnovu toga zaključci budu potpuno suprotni.
Prelazak na trocilidične motore, male radne zapremine, kao rezultat daje manju emisiju C02, lakše ispunjenje imbecilnih Euro normi. Nemojte da mislite da ja nisam pobornik očuvanje ekologija, ali to sigurno nećete učiniti tako, što ćete uvoditi hibirdidne ili električne automobile, koji imaju veoma kancerogene baterije. U prevodu, politika je u sve umešala prste, pa i u javno mnjenje, koje proguta sve što degenerisana EU servira. Ideja je da motori zapravo budu što nežniji, da se zanavlja vozni park na 3 umesto 5 ili 6 godina, i da proizvodnja o prodaja automobila bude što veća.
Kako to doprinosti očuvanju ekologije? Nikako! Izračunali su precizno inženjeri, koliko se priroda zagađuje proizvodnjom samo jednog automobila, i to je strahovito mnogo, više nego što jedan auto za godinu dana sagori goriva i ispusti u atmosferu otrovne gasove.
Čemu ovaj uvod, ionako se većina rukovodi politokom: što manje znam to bolje, i zašto se Todoroviću petljaš u politiku. Prvo EU je nešto nakaradno, i ja ću to javno da napišem, kad god želim, i kad god stignem. Drugo, ne podržavam ideju da se auto menja na 3 godine, po meni je to bacanje resursa, i totalno kapatilastički način razmišljanja.
Hoću zapravo ovim pisanijem da vam kažem, da turbo benzinci nisu nešto što dugoročno obezbeđuje vaš mir, i novčanik. Kada sam testirao novi Renaultov 0.9 TCe motor, mogao sam da konstatujem da bolje vuče od starog atmosferca 1.2, i da pomalo podseća na rad kosilice. Ali tada, pre nekoliko godina, nisam se susretao sa polovnim motorima 0.9 TCe, a danas se susrećem, i mogu da vam kažem da sam prilično razočaran. Neće Srbi u doglednoj budućnosti kupovati turbo benzince, jer turbina u kombinaciji sa benzincem male radne zapremine je mnogo pogubnija kombinaca od ugradnje gasa. Takav turbo benzinac osim šta ima kraći životni vek, jeste i skuplji za održavanje. Odnosno troškovi su slični, gotovo isti kao da vozite turbo dizelaš, stom razlikom što turbo dizelaš može da pređe 600.000 km pre generalne, a turbo benzinac oko 100.000 km.
Sa druge strane, pošto prelazite godišnje oko 15.000 km, možete kupiti Clio, voziti ga 8 godina, i onda ga uvalite nekom, ko mili da je 100.000 km za motor 0.9 TCe mala kilometraža, pa nek taj gospodin radi remont turbine, motora i komplenog automobila, šta vas to briga zar ne?
Limizina koja vam se dopada, i koju ste dodali na spisak jeste sestrinski model Citroena….Peugeot 301. U njega se ugrađuje takođe trocilidrični motor ali atmosferski, bez turbina, od 1.2 litara i 72 KS.
Upravo sam vratio Citroen C-Elysee (301) sa testa, pa su mi iskustva sa ovim motorom, i automobilom vrlo sveži. Pozitivni ali i negativni, kako to obično biva sa test automobilom. Imam utisak da je auto kvalitetniji, kompletniji od Dacije Logan, koja je ovom modelu glavni konkurent, jer je limuzina. Clio IV i Fiesta imaju mnogo manje mesta na zadnjem sedišti, manje gepeke, pa nisu direktna konkurencija modelu koji vam je zapao za oko.
Možda neko ne smeta jeftin zvuk kod zatvaranja vrata Peugeota 301. Možda osrednje kočnice, osrednja stabilnost, buka na brzinama preko 120 km/h, neće svakome zasmetati, posebno ne nekom ko je do sada vozio na primer Jugo. Ali ako iz Passata ili recimo Golfa V (koji je dobrano polovnjak u godinama) sednete u Peugeot 301, pomislićete da Peugeot kasni 20 godina za modernom auto industrijom. A da li je baš tako?
Ja zaista ne znam koliko košta proizvodnja Peugeota 301 ili Dacije Logan, ali ako smem, dao bi svoje mišljenje, da bi njihova cena trebalo da bude recimo 6.000 ili 5.000 evra. Ne zato što su mnogo polovni automobili koji koštaju 5.000 evra daleko bolji, udobniji, bezbedniji, već zato što koriste tehnologiju iz auto industrije 80-ih godina, Nije sada bitno koliko je zarade Dacija na Loganu, po poslednjim podacima, Dacia posluje jako dobro, ostvaruje veliki profit, iako proizvodi sve ali ne i bezbedne automobile.
Euro NCAP je snimo kako se ponaša Citroen, odnosno Peugeot 301, i rezultat je prilično jadan: samo 3 zvezdice na kreš testu. Nemate nikakve šanse da posle manjeg sudara ostanete sa čitavim nogama, dakle kao da vam je jedina budućnost invaliditet u ovom vozilu. A neki će se upitati ako smo do sada vozili Jugo? Ja ću vam reći kako, pošto mi je otac Magistar ortopedije: U Jugi su ljudi jako često ostajali bez ruke, noge, i bez glave. Nije nešto što preporučuje Jugo, i nije mudro da vozite vašu bebu u Jugu. E sad je na vama, da li ćete dodati malo novca, i za recimo 20.000 evra kupiti mnogo bezbedniji nov auto, ili ćete rizikovati u ovoj konzervi, to je već na vama. Otkud ovako loš rezultat? Ljudi ne razmišljaju puno o svojoj deci, porodici. Bitniji su oni sami, njihova švalerka, važno je da to bude nov auto, pa makar i ovakar, jer ko pobogu gleda rezultate Euro NCAP kreš testa? Verujte mi skoro niko u Srbiji. Ako pitate prodavca novih automobila, da li ih neki pita za rezultate kreš testa, odgovoriće vam niko! Niko, ako pričamo, pišemo o automobilima koji koštaju oko 12.000 evra. Ali zanmarite vi ovo što ja pišem, kao što to čini većina vas svih ovih godina. Niti će ovo pročitati vaše žena, niti vaša majka. Smestite bebu u Peugeot 301 i vozite. Ko će vas optuživati, ako dođe do udesa? Ma niko, opušteni budite…svi će reći ..to je prosto loša sudbina…Zar ne? Neka naša razmišljanja u našem narodu su na nivou srednjeg veka, a sudeći po broju onih koji veruju u crno magiju, i time se bave, ozbiljno treba proveriti da li mi živimo u 21.veku?!
Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 6 000 din (ili 4 000 din za usmeni odgovor), i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Majstore morate vi platite, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.
Ako ste iz Crne Gore, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 50 evra, za sve vas iz Hrvatske je 40 evra (zato što sam sva pitanja koja sam dobijao u poslednjih 20 godina bila uglavnom iz Hrvatske) a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 35 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 85 evra.
Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?
Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti, ali mene buni jedna stvar, konkretno ovaj primer ja hoću taj i taj model i ako ima tri automobila u ponudi vi ne tražite auto, jel onda ovih 15 hiljada dinara uzimate i kažete da nema tih kola,a ja kao kupac Hoću bas taj model kud puklo da puklo.
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Šta mogu da dobijem od vas: ” hvala i dovidjenja” ?. Malo mi je nejasno,za tih 15 hiljada dinara sta ja dobijam? Savet,sve su to krsevi uzmi neki drugi model za te pare ovo nista ne valja? Ili nešto konktretno,tipa ovo je prava stvar za vas,i odvedes me do kola i objasnis zasto ja kuci ne idem peske i postanem vlasnik auta koji mastam od 5 razreda osnovne skole?Mislim ako treba da dam 1000 evra da bi mi nasao auto od 4000 hiljade,batali i kola.
Odgovora Aleksandar Todorović: Shvatam vas vrlo dobro g.Jovane šta želite da kažete. Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.
- Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.
Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.
Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!
Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.
Dodatno pitanje g.Petrovića:
-
Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
-
Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…——————————————————————————————————
-
Testovi Automobila Srbija>Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….
jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce
Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……
Priredio: Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina
Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.
Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.
Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.
ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!
Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.
Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.
Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.
Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte
I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.
DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.
Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:
Menjam kola na 2 godine
Polovni automobili: Civic ili S60?
Yaris, Jazz ili C3?
Polovni Sandero za preporuku ili ne?
Koji polovnjak za 800€?
Audi A4 3.0 TDI ili 2.0 TFSI?
Uporedite mi Civic i Auris sa Accordom
Šta kupiti za 8.000 evra?
Polovna Škoda Yeti 1.2 TSI dobra kupovina?
Pitanje iz Hrvatske: Astra H Vs Focus II
Pitanje iz Splita: Da li Volvo XC60 vrijedi 39.000 evra?
Focus, Astra H ili Grande Punto?
Peugeot 308 sa motorom 1.6 VTi nije za preporuku?
U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€
Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?
Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz
Polovan BMW X3 ili Corolla 1.6?
Šta kupiti: Nov Sandero ili polovan auto?
Dopada mi se Zafira i C-Max: Koji je bolji?
Đorđe Živković: Izgleda da je nameštena priča oko VW-a
Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3
G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda
G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila
Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića
Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?
Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?
Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas
Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?
Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?
Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste
Koji auto preporučujete za 3.500€?
Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?
Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?
Najbolji auto za 10.000€: šta preporučujete?
Kakav je auto Citroen Xsara Picasso?
Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?