Poštovani gospodine Todoroviću, pre svega bih voleo prvo da pohvalim vaša oba sajta, koji su postali obavezna literature za sve one koje se interesuju za automobilizam i za one koje planiraju da kupe polovna kola. Iz vaših odgovora se vidi da radite posao koji volite, da imate dosta iskustva i znanja. U krajnjoj liniji, neko ko planira da kupi kola ne može ni u ludilu da sedne i istraži sve moguće opcije koje postoje.
Moje pitanje je sledeće:
Planiram kupovinu novog polovnjaka. Vozićemo ga i ja i supruga koja je dobar vozač ali umeren. Ja mislim da ja vozim umereno ali drugi imaju drugaćije mišljenje. Svakako ne vozim brže od dozvoljenog limita. Imamo ćerkicu od dve godine. Prelazimo oko 15,000 km godišnje. Ono što nam je bitno jeste sigurnost, ekonomičnost (potrošnja, pouzdanost (manjak kvarova), komfor (zbog dužih relacija) ali i “value for money”, stvarna vrednost nečega i da što manje gubi vrednost.
Budžet je oko 10.000 evra ali bi bili spremni da idemo i preko ako bi to nešto stvarno vredelo.
Gledali smo prvo 2014 Civic 1.8 ali nam nešto nije legao. Možda nam je bio suviše sportski.
Gledali smo takođe Aurisa 1.6 2014 ali stvarna potrošnja goriva je nešto što nismo očekivali (8~9 kombinovano), iako znam da to dosta zavisi od vozača. Ujedno mi se čini da Toyota možda ima malo vise nabijene cene. U jednom trenutku smo razmišljali da pozajmimo novac i proširimo budžet da kupimo novu Corolu sa TSS (TSS deluje fantistično za duže vožnje). Pošto se dosta gubi vrednost u prvih pet godina, odustali smo od tog plana. (doduše iz par izvora smo čuli da to nemora da bude tako i da zavisi ako dignu cenu novih vozila).
Gledali smo još i Ford Focus i on je zanimiljiv ali me plaši da uzimam Ecoboost motor sa turbinama zbog kvaliteta goriva u Srbiji.
Tako smo došli i do A3 i do V40.
Ono što sam video na oglasima je
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13159917/audi-a3-tfsi-hit-vikend-cena
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13050968/volvo-v40-16-nov
imamo i neku opciju za relativno klot Auris 2017 koji je prešao oko 10000 za 13500 evra, proverena kilometraža preko salona.
Molim vas za savet. Koja kola bi ste vi nama preporučili?
Odgovor ne mora da bude ništa preterano detaljan i može u kratkim crtama da mi odgovorite… nekada je to sasvim dovoljno.
Ukoliko imam neku nedoumicu da li možemo da se čujemo telefonom, pa da to direktno razjasnimo.
Unapred zahvalan, Vuk
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Jančiću, hvala vam na poverenju, i zanimljivim pitanjima. Imate veliki dar
vašu ćerkicu pa je čivajte kao oči u glavi i više od toga!
Usmeni odgovor je 8000 din
Napisaću vam pismeni odgovor
na sva vaša pitanja
iako sam na odmoru!
Neverovatno je dokle sve mogu da idu prodavci novih kola
poskupeće nova kola? kako da ne…
mozete samo za isti novac
da dobijete vise opreme i noviji bolji model
Linkove ne komentarišem, niti automobile, koje nisam pregledao, provozao, i dok ne čujem procenu, analizu mojih majstora. Ovako da ja pišem bilo šta na osnovu linka je neozbiljno i neprofesionalno. Mada jesam čuo da postoje majstori, koji daju procenu samo na osnovu linka, kako to čine, to je za mene pravo nedoumica, ja se ne igram pogađanja. Automobil mora da se pregleda.
Honda Civic 1.8 je odličan porodični automobil, vrhunskih vozanih karakteristika, a taj motor je elastičan za jedan atmosferski benzinac, razume se, ne može da se poredi sa modernijim turbo benzincima, kada im uporedimo međuubrzanja i potrošnju. Izuzetno je udoban, prostran, kvalitetan, problem je što je ponuda ovog modela na tržištu veoma slaba, retko se uvozi, jer je Honda u Evropi postala eksluziva, drže manje od 1% tržišta. Honda je napravila nekoliko propusta, koji su je udaljili od evropskih kupaca. Ali Civic je klasa za sebe, i ovaj mogu da vam preporučim, iako ima veoma jaku cenu. Možda ste pomislili da je to sportski automobil, jer ima precizan, i brz upravljač, perfektan menjač i lep metalni zvuk motora kada brojevi radilice pređu 5 000 o./min.
Karakter Audija A3 nije nikako naklonjen sportskoj vožnji. Napravljen je značajan zaokret sa ovim modelom koji vi želite da kupite. Kod nas je popularniji dizelaš 2.0 TDI, a ostali benzinski TFSI agregati u potpunosti podržavaju mogućnosti ovog Audijevog ogibljenja, ali ovom automobilu je sasvim dovoljno 105 KS i 250 Nm, pa nekako motor 1.6 TDI vidim kao najrazumniji izbor.. Urađeno je mnogo po pitanju dobrog ležanja i apsorbovanja loših deonica puta, ali, u oštrim krivinama, Audi ne želi da prati mogućnosti BMW-a,. Upravo se tako i ponaša ovaj automobil. On je veoma udoban i ugodan za vožnju. Volvo V40 je stabilniji, okretniji, i možete da brže voziti kroz krivine od Audija. A3 se lepo ponaša na brzinama preko 160 km/h, ipak je to nemački automobil!
Volvo V40 je nešto sasvim drugo. Stabilan, kvalitetan i veoma bezbedan automobil. Ponuda prostora nije za pohvalu, posebno kada ga uporedite sa Civicom, ali je od njega stabilniji, ima bolje kočnice, moćnije farove, ali i štedljive dizelaše. Onaj motor od 1.6 litara, delo PSA grupacije je ugrađen, tih, dovoljno štedljiv, ali nudi tek prosečne performanse.
Ponuda ovog modela na tržištu je relativno slaba, ali ipak uz malo više strpljenja i muke, možete pronaći dobar primerak, znajte da je cena održavanja slično cenu održavanje Peugeota 308. Volvo jeste premijum brend, ali ga je jeftnije održavati od Mercedesa ili BMW-a.
Ogibljenje je nešto tvrđe nego što naši vozači vole, očekuju, jer je Volvo pokušao da napravi pravi vozački automobil.
Auris je solidan automobil. Cena mu je kao polovnom zaista previsoka. Zaostaje po kvalitetu i za Mazdom 3, ali i za Nissanom Pulsar, i naravno da je daleko iza Honde Civic, koja je poslednjih nekoliko godina stvarno mnogo nadvisila Toyotu.
Problem sa Toyotom je loša servisna mreža, isto kao i sa Mazdom. Ali ako bi morao da se nosim u Srbiji sa lošim majstorima, lošim putevima i lošim servisima, radije bih to činio sa dinamičnijom, lepšom i bržom Mazdom 3.
Sa motorom 1.6, Auris ima sasvim pristojne performanse, naravno, morate malo više raditi sa ručicom menjača, i ne možete očekivati da ima performanse većeg i snažnijeg Hondinog 1.8 benzinca, ali je on sasvim dovoljan za većinu prosečnih vozača. Jedino je potrebno više pažnje i koncetracije prilikom preticanja. Morate dobro procenite situaciju na putu, uvek gas do poda, i morate odabrati pravi stepen prenosa, u suprotnom rizikujete da vašu porodicu pošaljete u smrt, jer preticanje su vrlo opasna, gotovo uvek, čak i kada vam se čini da je bezbedno, i da imate dovoljno vremena i prostora da obavite tu radnju.
Od navedenih automobila najmanje gubi vrednost Honda Civic, koju ste precrtali, potom Audi A3 i Toyota, i na kraju Volvo V40. Nemojte misliti da je Volvo teško prodati, jer je model V40 sve popularniji, sve se više auto placeva odlučuje da uvozi ovaj model, a iskren da budem, mene moji čitaoci jako često angažuju da im pronađem baš taj model.
Želim vam sve najbolje od srca, i nadam se da ćete uživati u vašem “novom” automobilu. Kupovina novog automobila se itekako isplati ako prelazite preko 50 000 km godišnje, ili ako su vam mesečni prihodi bar 2.000 evra, ako tako gledamo rata od par stotina evra, stvarno ne bi trebalo da predstavlja prepreku, osim ako ne mislite da vaš dijamant, vašu ćerku šaljete na studije u inostranstvu, ako vam je to plan, onda bolje kupite polovni auto star nekoliko godina.
- Nemojte kupiti Auris star 2 godine sa 15 000 km za 13.500 evra, jer taj auto ima 2 godine, iako je kilometraža smešna. Mnogo je bolje da dodate malo novca, i kupite nov auto, na primer Golf VII.
Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!
Poštovani gospodine Todoroviću,
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!
Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!
Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima
Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.
Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.
Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.
Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.
Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.
PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.
DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.
TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…
Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.
Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio. Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.
Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.
Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.
Za kraj
Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.
Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan. Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.
Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.
U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.
Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep.
Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.
Srdačan pozdrav
Bojan Tokić
Najbolje polovne automobile tražim za vas
Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost!
Piše: Urednik Aleksandar Todorović
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Pitajte Aleksandra Todorovića
Tražim najbolji polovnjak za vas!
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 8 000 dinara – za USMENI ODGOVOR.
Pitanja možete postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više). Osim u banci, možete uplatu izvršiti online, vidljiva mi je tada uplata za 1min, možete uplatiti u pošti (tad vidim vašu uplatu za 8h), u menjačnici (vidim vašu uplatu za oko 5h. Ako vam i tražim auto, onda uplatite 48 000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) ako vam tražim auto od 3500, 4000 evra i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?
Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 6 000 din, i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 90 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!