Da li su vozači Juga, Zastave 101, Golfa 2 u problemu?

Mediji prenose informaciju da više od 100.000 automobila ove godine neće moći da prođe tehnički pregled. Najavljeni su stroži uslovi – koji standardi se uvode i koji automobili od jula neće moći da budu registrovani?

O ovoj temi koja interesuje brojne vlasnike automobila u Srbiji, za TV Prvu govori Vlada Marinković iz Asocijacije tehničkih pregleda.

Polovni auto može biti najbolji auto

 

“Pravilnik važi već dve i po godine, a odložena je stavka o pregledu izduvnih gasova koja će početi da se primenjuju od jula 2021. Jedini problem imaće vozači koji su izvršili neovlašćenu prepravku svog vozila, odnosno skidanje katalizatora i lambda sonde, DPF filtera, i naravno vozači koji ne održavaju svoj auto u ispravnom stanju, jer je tehnički pregled pre svega utvrđivanje minimalnih voznih i ekoloških karakteristika potrebnih za učestvovanje vozila u saobraćaju.”

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

“Vozila koja su napravljena, homologovana, odnosno odobrena bez katalizatora ne treba da imaju katalizator. Ta vozila nemaju katalizatore i kao takva će ostati u upotrebi dokle god ih registrujete. Dokle god ih održavate u ispravnom stanju, možete da ih registrujete. Jugo nema katalizator, Zastava 101 nema katalizator… Golf 2 nema DPF filter – za njih važe zakonske regulative koje su važile u trenutku njihove proizvodnje. Ljudi koji voze takve automobile, zaista ne treba da se brinu – nastaviće da prolaze tehnički pregled kao i do sada, za njih se ništa ne menja.”

Rešili ste da kupite auto?

Rešili ste da kupite auto, nameće Vam se mnogo nedoumica, pitanja, međutim, jedno od mnogih je i angažovanje mene….

Kako se odlučiti za kupovinu polovnog automobila uz moju pomoć? Kako da budete sigurni da Vas neću prevariti? Da Vam neću prodati loš auto?

 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

 

 

Odgovor je jednostavan. Iza mene ne stoji auto mafija, ne stoji MUP niti potkupljeni carinici. Iza mene je armija zadovoljnih klijenata ovih 20 godina. Iza mene su brojni tekstovi, analize, poređenja automobila koje potpuno besplatno čitate dve  decenije. Da li ste Vi ovom društvu poklonili nešto besplatno? Ne postoji ni jedan kupac kojem nisam pronašao najbolji mogući auto za njegov novac. Oni malobrojni ne žele da kupe auto koji im ja pronađem, niti me plate za moj mukotropni posao od nedelju dana. Takvih je oko 5%, i taj procenat se nije menjao svih ovih godina. Dakle ja rizikujem mnogo više nego Vi, jer kod automobila koji vam ja rezervišem, i pronađem nema nikakvih nepoznanica. Svako oštećenje Vam slikam i predočim, svaku manu vozila. Vi imate puno pravo da taj auto provere vaši majstori. Istina, stoji moja molba da me angažujete samo ako u mene imate maksimalno poverenje. Jer je ne želim da zbog zarade od 100 ili 200 evra moram da objašnjavam da ja nisam preprodavac, da ja radim profesionalno, da mi je cilj da pomognem ljudima. Pošto imam decu, porodicu, kredite, verujte mi da nisam u mogućnosti da volontiram i tražim vam auto nedelju dana besplatno. Gorivo košta, majstori za proveru automobila koje vam nađem poprilično koštaju. Moje preporuke, poređenje modela su vam potpuno besplatne, iako poredim automobile iz vaše perspektive, i u odnosu na automobile koje imate, koje ste vozili.

Foto: Aleksandar Todorović

Prvi put me vidite na sajtu, prvi put čitate o meni i opet se dvoumite…Pišem 20 godina, ali sam menjao jako puno redakcija, prvih  koraka na SAT Plusu, i portalu Automarket i B92 net se retko ko seća. Poslednjih 7 godina razvijam svoje sajtove najboljiauto.com i testoviautomobila.rs, koje sve više specijalizujem kao prva pomoć kupcima polovnih i novih automobila. Smatram da kupci u Srbiju žive u moru prevara i prevaranata, te smatram da su neki bar od vas pošteno zaradili svoje plate, novac, i da takvi kupci ne žele da kupe “mačku u džaku” već proveren auto. Lako je onima, koji kada naprave grešku – izborom lošeg polovnjaka isti prodaju tako što spuste 1 000 ili 2 000 evra i reše se krša – koji izgleda kao NOV, NOV, NOV auto – ali ispod toga je istina koja se zove leš od automobila sa preko 600 000 realnih kilometara.

 

 

 

Verovatno bi i ja da sam na Vašem mestu imao neke rezerve ka navedernim portalima, ali bi se radije opredelio za pomoć iskusnog novinara nego da kupim auto od preprodavca, ili na placu na kojem tvrde da ni jednom modelu nisu vratili kilometrtažu – a vratili su na svakom. Ja ću Vam za auto koji nađem dati realnu procenu koliko je kilometara vraćeno (mogu da vam nađem auto i sa originalnom kilometražom ako je mlađi od 8 godina). Iako se to Vama nikada ne dopada. Shvatite da je bolje da znate istinu! Znam da mnogo  više volite da verujete prevarantima koji će vas ubediti da je auto star 15 godina prešao samo 180 000 km, ali razmislite ipak još jednom……..Da li vredi živeti u lažima? Ja se lažima ne snalazim, i ako to očekujete od mene – preskočite me.

 

Sigurno da ja imam mnogo mana. To znaju ljudi oko mene, moji najbliži, ali i vrlina kojih se preko i zahvaljući veri trudim da unapredim. Ateistima smeta što sam verujući – ali to ne znači da je one koji ne veruju u Boga – ne poštujem i ne cenim –  On ponajviše brine baš o njima. Jer prava vera jeste sloboda svakog čoveka, i slobodan izbor u njoj. Tako da se Bog nikako ne može naljuti na Vas ako ne verujete u Njega. Zlim ljudima smeta što se svakoga dana budim sa pitanjem kome i koliko mogu da pomognem. Ali ne postoji ništa lepše i uzvišenije nego da pomognete svom bližnjem.

Ranije i pre otkrivanja posta, molitvi, Svete Liturgije i Pričešća sam se trudio da živim u skladu sa istinom, a sada mnogo više. Prvi i osnovni cilj prilikom pronalaženja Vašeg automobila, je usvajanje Vaših želja. Potom vaših potreba, mogućnosti, razmišljanja kao i ono što tražite od automobila. Pokušavam da shvatim šta očekuje Vaša žena od automobila. Jer ste Vi samo sa njom celina. Ljudi koji ne poštuju ono najvrednije – a to su njihove žene – ne poštuju nikoga – pa ni mene – takvim klijentima ne mogu da pomognem i ne želim da im tražim auto.

Mnogo sam automobila testirao, dosta analiza o njima pročitao, ali najvrednije što imam je zaista ogroman broj pregledanih automobila.

Živim gotovo sa njima, nikakva greška u radu motora ne može da mi promakne, i ne postoji šansa da od mene kupite auto sa lošim motorom. Svaku manu koju auto ima izložim Vam (a to je neminovost za svaki auto stariji od 4,5 godina – ako želite da bude bar malo realni).

Foto: Aleksandar Todorović

 

Retko ko obraća pažnju na Vašu bezbednost.. Meni je to Prvi, Glavni i Osnovni parametar od kojeg polazim prilikom pronalaženja automobila za Vas. da li Vi razmišljate o tome kada gledate automobil i da li znate li kako da to odredite? Mislite da je lako analizirati Euroncp kreš testove? (razmislite malo pre nego što odgovorite na ovo pitanje). Nikako ne želim da vas uvredim – ili da pomislite da vi to ne možete da savladate – jer možete – ali ne pristupate tako studiozno kao ja – niti se time bavite 20 godina poput mene. Nemojte se uvrediti, ali mislim da je pronalaženje autobila kompleksan posao i da puno zahteva od lica koji se tim poslom bavi.

Konkretno, Beograd, kao centar gde se najviše voze automoboli je veliki rizik za vožnju, neiskusnog vozača, ili prosečnog vozača. Prava je sreća preživeti vožnju od tačke A do tačke B. Udesa je užasno mnogo svakoga dana.

 

Vremenske prilike u kojima vozimo automobile su isto promenljive. Duža putovanja su za svakog vozača veliki ispit. Kiše, provala oblaka, grad, sneg su nepovoljnosti koje i sigurnog, opreznog kao i nadprosečnog vozača u dobrom automobilu mogu lako da dovedu do minilne greške, i da očas posla završi kraj puta. Tu Vam tek treba dobar izbor automobila za Vas i Vašu porodicu ukoliko Vam je do njih stalo. Nemojte mislite da se nesreće događaju samo pijanim i nesmotretnim vozačima.

 

 

 

Ako sami birate auto kockate se. A kockari uvek gube.

Ukoliko ste kockar i sav novac uložite u taj Vaš izbor, rizikujete mnogo, ne samo novac, već vaš život i živote vaše porodice i svih onih ljudi koje vozite.

 

Još nešto o meni. Moji tekstovi, moje reči iskazuju moj karakter, a to je Oštrina, Budnost i Obazrivost. Oni koji čitaju Sveto pismo znaju da je u Bogu i blagost i oštrina, ali i istina. Naš pokojni patrijarh Pavle kaže “Budite mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi”, te reči su mi često vodilja u životu….Zato dragi moji, budite pametni i napravite mudar izbor prilikom kupovine automobila. Hristos kaže: “Kucajte, i otvoriću Vam”, to je dovoljno…

 

Puno je to pitanja za Vas i Vašu porodicu, a meni je neizmerno drago što ću nekima od Vas imati tu čast da pronađem bezbedan i kvalitetan auto koji će Vas uz pomoć mojih majstora služiti dugi niz godina. Naravno da je Vaša anonimnost zagarantovana, i neće se pojaviti vaše ime i prezime na mojim portalima ukoliko vi to ne želite (ali vas molim da to navedete odmah u pitanju).

 

Svima želim u ovoj 2021. godini sve ono što i sami sebi želite, ali i puno ljubavi, dece, poslovnih uspeha, želim vam da Vam srce bude puno baš svakog dana, a deca radosna. Sveto Rođenje Hristovo sa svojim dragim i voljenim provedete i u Svetlosti Hristovoj zablistajte. Naravno želim Vam da dobro razmislite želite li biti kockar ili da sa znanjem koji imate budete svesni koliko ste u mogućnosti da ga sa novcem uložite u Vaše želje. Ali i da konačno kupite auto koji ste tako dugo želeli, sami ili uz moju pomoć. Želim Vam i da korona što pre postane ružna prošlost – puno, puno dobrog zdravlja!

Vaš Aca,

urednik najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

 

 

Tražim polovnjake za vas

Nije smak sveta ako nemate novca za nov auto. Samo 3% stanovnika Srbije može da kupi nov auto, ali i njihova iskustva nisu sjajna, jer garancija za nov auto ne pokriva sve. Naročito se iznenade kupci kada shvate da recimo dizne nisu pod garancijom, pa čak ni kod Mercedesa. Oni koji godinama kupuju polovne automobile dobro znaju da nije lako pronaći dobar primerak. Ali najvažnije kod polovnjaka je:

  1. Da nije ukraden
  2. Da nije izvršitelj stavio šape na njega. Notari to NE proveravaju!
  3. Da nije bio u sudaru (havarisan)
  4. Da ima ispravnu elektroniku
  5. Da ima ispravan motor

Imam iskustvo od preko 20 godina, i dobro znam koji dileri uvoze havarisane automobile, automobile iz poplave, ali mi takvi uglavnom i NE dozvoljavaju da proverim njihove automobile. Automobile proveravam i vozim ja, Majstore angažujem jer ne želim da mi nešto promakne, Tri stručnjaka UVEK vide više nego jedan, a osim toga želim da podelim odgovornost sa nekim, ali bogami i sa dilerom. Ja nisam svemogući, naravno da proverim sve što mogu, ali nije moguće 100% proceniti stanje motora, to prosto nije realno, al objektivno, 80% jeste.

 

Nije nužno da poslušate moje preporuke oko izbora modela (Gubite vi – a ne Ja). Nije obavezno da odradite veliki servis kod mojih majstora – ali ako vam pukne zupčasti kaiš i napravite havariju na motoru od 3 000 evra naravno da ste odgovorni vi a ne ja, jer niste hteli da uradite ono što je nužno. Isto ako vaš majstor radi veliki servis on je odgovoran a ne ja, niti moji majstori koji su preporičili da kupite konkretni auto. Dakle izlazim u susret svim vašim zahtevima. Cene velikog i malog servisa kod mojih majstora je prosečna cena tih servisa u Beogradu. U Leskovcu ili Kruševcu su cene nešto niže, ali su i troškovi života niži. Dobijete tačnu cenu svakog ugrađenog rezervnog dela.

Stigla je beba – Treba vam provereni auto?

Prošlo je vreme kada ste sami mogli da kupite polovni automobil. Danas su automobili sa mnogo više mana, kvarovi su nemerljivo skuplji, elektronika neuporedivo komplikovanija, a prodavci dovitljiviji nego ikada pre i spremni da sakriju sve te mane, čija će vas popravka koštati na hiljade evra. Šta je alternativa? Zar nije mudrije da angažujete nekog ko će umesto vas da proveri 20, 30 automobila, nađe auto bez mana, odradi vam veliki i mali servis, zameni gume po potrebi i i diskove, registruje auto umesto vas i doveze vam auto ispred kuće ili stana ako živite u Beogradu, a ako ne, da vam obezbedi probne tablice?

Ako imate malu decu, ili ste tek dobili decu, nemojte se igrati i nemojte ih voziti u neproverenim automobllima! Nemojte verovati dilerima koji ističu NOVO, NOVO a zapravo prodaju auto koji ima realnih 800 000 km. 

 

PREPORUKE MODELA DAJEM BESPLATNO ONIMA KOJI ME ANGAŽUJU (PODRAZUMEVA SE DA STE UPLATILI NOVAC ZA TRAŽENJE AUTOMOBILA). Ako sami kupujete auto, a želite moje preporuke, onda mi uplatite 18 000 dinara i dobićete na e mail, spisak najboljih modela shodno vašim afinitetima. Ako vam ja tražim auto, moje preporuke su GRATIS! 

 

Za vreme vanrednog stanja Delta BMW je nudio da vam auto posle servisa dovoze ispred kuće. Ja vam to nudim već godinama. Moj majstor vam na teritoriji Beograda isporuči nakon servisa auto ispred vašeg doma. Auto koji je proveren, spreman za svako putovanje. Imate u besplatne kontrole kod mojih majstora na 6 meseci. Imate moje savete oko izbora modela, motora, opreme. Sve ono znanje koje sam sticao preko 20 godina testirajući automobili po najrazličitijim putevima, svo ono iskustva iz servisa od 20 ak godina, i na hiljade i hiljade pitanja čitalaca koje sam morao da shvatim, razumem, i da na njih odgovorim. Sva ta pitanja su mi itekako pomogla da razumem vaše strahove, vaše nepoznavanje mehanike, elektronike. Vrhunski majstori nemaju kada da napuštaju servis, nemaju vremena da vam obilaze automobile na placevima, i to stoji. Dobar majstor nikada vam neće dati prognozu koliko će jedan motor još da traje. Iskusan majstor nikada neće hvaliti polovni automobil. Neću ni JA. Jer najbolji auto je nov auto. Ali naše plate su takve, da nemaju svi oko 20 000 evra za pristojan auto. A da kupujete nebezbedan, slab i loše opremljen automobil nije mudro, jer imate samo jednu ženu, i dvoje decu u proseku – zar želite da ih izgubite? Mislite da će Srbi prestati da piju? Da će prestati da voze 180 km/h tamo gde je ograničenje 80 km/h? Ja iskreno sumnjam……..a vi? Na hiljade zadovoljnih klijenate me preporučuje. Možete biti i vi jedan od njih.  Ali samo ako su vaši zahtevi realni, ako čuvate automobil i ako dolazite na dogovorenih 6 meseci na besplatne kontrole. Jer meni je cilj da vas auto odlično služi! Ako i vi imate taj cilj, javite se, pa da vidimo da li i koliko mogu da vam pomognem.

Možete me kontaktirati preko sajta, rubrike Pitajte A.Todorovića, ili preko Facebook stranica Testovi Automobila Sribja i Najboljiauto.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

 

Ja sam itekako konkretan, i svako od vas će dobiti od mene preporuke za modele koji najviše odgovoraju vašim porodicima. Neću svakom preporučiti isti automobil. Neko ima jedno dete, neko ima troje dece. Vi možda prelazite 10 000 km godišnje, a neko drugi 30 000 km. Neko sada ima Punto 1.2 a neko od vas vozi Toyotu Avensis, zar ne? Moram dakle preporučiti modele koji su bolji od automobile koji trenutno imate u svakom pogledu. Ali najvažnije je po meni – da vam preporučim najbezbedniji i najpouzdaniji auto za vaš novac. Kad kažem najpouzdaniji – to znači model koji ima proveren motor koji se i lako održava, i za koji su delovi dostupni. Preporuke dajem samo i kada me angažujete.  Odgovore na pitanja i poređenje modela vam mogu dati i ako me ne angažujete. Razlika je velika. Sve je u poverenju. Ako vi nemate poverenje u mene, da li ja treba da imam poverenje u vas? Mislim da ne. Tako da itekako zadržavam pravo kome ću tražiti auto, a kome ne. Mnogi sumnjaju u to, pa ostanu začuđeni kada ih odbijem, i kada ne želim da im tražim auto – a kada to uradim, za tako nešto imam bar 10 razloga. Znam da vas mrzi da pročitate moje testove automobile, odgovore na pitanja, shvatam i da ne možete da procenite koliko je moje znanje, ali to je jedino što mogu: da serviram besplatno online informacije do kojih sam teškom mukom došao. Ni jedan test automobila nije bilo jednostavno odraditi i napisati. Ja ne pišem PR testove i tekstove kao ostali novinari. Pročitajte par puta bilo koji moj tekst, i lako će te dođi do mog zaključka. Ne mogu raditi besplatno,  i ne mogu vas lagati. Za tako nešto morate da se obratite prodavcima automobila – jer ja to nsam. 

 

 Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete par godina star Golf  za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

  • Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.

Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

 

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

 

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

 

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 30 minuta razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora (USMENI odgovori su samo za klijente KOJIMA tražim auto),  preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

 

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovo

Volvo