Kako da za 5.000 evra kupite bolji auto nego za 8.000 evra

Cene automobila su jako visoke. Ponuda nije adekvatna. Kamate su jako velike, i keš krediti su samim tim preskupi. Vaš budžet za kupovinu kola je ostao isti, nije pratio cene koje su otišle naviše. Neki su zbog toga odustali od kupovine, i maltretiraju se bez automobila, troše mnogo više dragocenog vremena. To nije rešenje! Ja naravno imam preporuke modela za vas, brdo raznoraznih saveta koje možete dobiti u rubrici Pitajte Aleksandra Todorovića. Možemo se čuti i telefonom, i na taj način ću razrešti sve vaše dileme.

 

Podaci i statistika pokazuju da je prosečna cena polovnjaka 2021. godine bila 6.000 evra, a da je danas 10.000 evra. Da li je moguće da su polovni automobili toliko poskupeli? Da li ste proverili koliko su poskupeli stanovi? Meso? Struja? Do kakvog ste zaključka došli? Dobro, retko ko kupuje danas stan, mnogo veći broj vas kupuje automobil, koji je u Srbiji postao stvar prestiža. Cilj da se kupi veći, skuplji auto od komšije, nije od juče. Keš krediti se odobravaju na maksimalnu sumu od 5.000 evra. Kako onda za taj novac kupiti bolji auto od onih koji koštaju 7.000 evra? Odgovor je vrlo jednostavan, i do njega ste mogli i sami da dođete, kada bi imali informacije koje je imam, zato ću deo njih dragi moji čitaoci podeliti sa vama. Piše: Aleksandar Todorović urednik (posetite i moje facebook stranice Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto – kliknite ovde).

 

OTP banka odobrava kredite – NLB Komercijalna ne?

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

Najbezbedniji polovni automobili

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

Zašto automatski menjač lošije radi neposredno nakon zamene ulja?

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Da li da kupim Auris 1.4 D-4D: Kažu da je brz!

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

 

 

Jasno je da neki od vas misle da se jako dobro razumeju u automobile, i verujem da ako spadate u tu grupu, da ovaj tekst nećete ni čitati, zar ne? Vi već znate sve odgovore, na bilo koje pitanje iz auto industrije? Ili ipak, želite da nastavite sa čitanjem, da bi utvrdili da li imate isto mišljenje kao ja? Bilo kako bilo, ja ću sve vas posavetovati, a vi možete da cenite moj doprinost ili možda ne….

 

Kad ste relativno mladi, kad imate vozačku dozvolu tek desetak godina, kada od kolega ne možete ništa naučite, jer su ili netalentovani za testiranje automobila, ili su prosto loši novinari, kad ste okruženi osrednjim ili lošim mehaničarima, deluje kao razumno rešenje da se oslonite na nemački ADAC. Računate da su Nemci pedantni, i da realno i objektivno prikazuju broj kvarove određenih modela.

 

Onda prođe još 10 godina, ali 10 godine koje provedete i u servisima, proveravajući desetak automobila svaki dan, i onda konstatujete da nemački automobili uopšte nisu kvalitetni kao što su bili, i shvatite da se mnogo više kvare nego neki tamo omraženi Renault, Peuget ili Fiat, možda neki Ford (Srbi ne računaju Ford kao nemački auto – dokaz koliko je neznanje veliko).

 

Todorović hvali Mercedes, BMW ali i Opel!?

 

Ja nisam navijač. Zapravo navijam za Crvenu Zvezdu, ali ne za ovu koju vodi mafija (istina celu državu vodi mafija). Možda su navijači Partizana u pravi kada skandiraju: “Vučiću pederu”. Možda je to tačno, možda nije, ko zna da li ćemo to ikada saznati!

 

 

BMW prosto nije za svakog! Nije ni Mercedes. Itekako imaju veliki pad kvaliteta oba brenda. Cene održavanje nisu tako male, ali troškovi, oni godišnji mogu biti manji nego da kupite VW ili Toyotu, sve zavisi koji model odaberete, i u kavom je stanju. Oni koji vole sve da uproste i stave u tri rečenice, samo dokazuju da nemaju dovoljno znanja, naravno ni informacija, i da iz dosade plasiraju neistine, i netačne informacije, koje zbunjuje veliki broj kupaca. Ja volim i BMW i Mercedes, i dobro je što postoje, ali neki njihovi modeli jesu promašaji, neki njihovi motori jesu jako loši. Svaki auto ima svoje mane, i na njih morate obratiti posebno pažnju kada ih kupujete. Opel je napravio jako mnogo dobrih automobila, i jako mnogo loših. Zato nije fer reći ni da je Opel odličan, ali ni da je Opel loš. Razumete u kom pravcu ide ovaj tekst?

 

Danas kada su kamate izuzetno velike, morate da birate, kupujete pametno. Posebno kada kupujete polovan auto koji je skoro uvek “mačka u džaku”. Iznos keš kredita 600.000 RSD na 71 mesec, NKS 8,95%, EKS 12.83% , Mesečna rata 10,799,97 RSD.

Ukupan iznos kredita (glavnica, kamata i troškovi) koju klijent vraća nakon ugovorenog perioda kredita 845.643,99 RSD. I jedan savet od mene, kada je podizanje kredita u pitanju, uzmete na period otplate od oko 50 meseci, tada vas kredit košta oko 170.000 umesto 245.000 dinara, što vam je registracije za dve godine!

 

OTP banka odobrava kredite – NLB Komercijalna ne?

 

 

 

Ako želite da za 5.000 evra kupite jako dobar auto, evo nekoliko vrednih saveta!

 

1. Birajte model koji nije popularan – a koji jeste pouzdan

2. Birajte marku automobila koja nije najpopularnija

3. Odaberite motor koji je pouzdan – ali koji majstori ne hvale

4. Razmotrite kupovinu karavana ili limuzine – koštaju mnogo manje od SUV-ova i hečbeka

5. Ne budite isključivi po pitanju boje –

6. Birajte bezbedniji auto – pogledajte Euroncap testove!

7. Angažujete stručnjaka koji radi bar 20 godina na kontroli i proveri automobila.

 

 

Smernice imate, tako da možete ako želite da me poslušate da razmišljate u ovom pravcu. Ako je žena naredila da mora SUV po svaku cenu, ili se vama SUV najviše dopada, molim lepo, birajte onaj  najbolji, nakvalitetniji, najbezbedniji. Stabilnost, loša stabilnost im je mana, ali vi ste umereni vozač, poštujete ograničenje brzine, i primarno vam je da imate auto koji želite, zar ne?

Ono najvažnije je da dođete do pravih informacija, podatka, da bi sve to mogli da razmotrite, uporedite, i da donesete racionalnu odluku. Ako želite da znate koji su pouzdani motori, a koji nisu popularni, ti sam ja za vas, proslediću vam podatke, i ako me ne angažujete za traženje automobila. Samo pošaljite pitanje u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde). Ali morate da shvatite da mora onda neko drugi da vam detaljno proveri auto, motor. Zašto? Pa nadam se da shvatate šta je statistika? Matematika jeste precizna, ali kada se računa prosek kvarova na 10 000 ili 100.000 automobila to može da zbuni. I morate da shvatite da je jako važno kako je motor, auto održavan. To je valjda svima jasno, zar ne? Pošto ne možete verovati na reč prodavcu, makar vam to bio i najbolji prijetelj (kaže se: auto i žena se nikom ne pozajmljuju – ne bez razloga), morate u servisu otkriti sve skrivene mane automobila koji želite da kupite.

Sve navedeno je lako napisati, ali treba konkretno uporediti automobile, i ono što je još teže treba naći taj dobar auto koji je 5.000 evra. Koji ima zdrav motor, dobru elektroniku, auto koji nije havarisan, koji je dobro održavan. Mislite da je to lako? Ono što ja mogu da vam pomognem, je da iz vašeg ugla gledanja (kada mi napišete kakve ste automobile vozili, kako vozite, kakvi su vaši zahtevi) uporedim modele koji se vama dopadaju, i da vam preporučim pouzdanije, kvalitetnije i jeftine automobile od navedenih.

Iskreni ljudi znaju da napišu: pa i majstori nisu blesavi – normalno je da će ti preporučiti auto koji se mnogo kvari – da moraju da ga popravljaju i da mogu od vas lepo da zarade. Da li je tako? Procenite sami. Da li je majstoru u interesu da vam se auto kvari ili da se ne kvari? Da li je meni u interesu da vam prodam automobil koji se ne kvari, ako želim da se ovim poslom bavim još 21 godinu, ili mi je bolje da vam prodam auto koji vam se često kvari? Da li ću tada dobiti preporuku od vas? Znam da više verujete svom majstoru. To je prirodno, njega gledate skoro svaki dan (jer vam se auto stalno kvari). On vam se smeška (jer mu se možda dopada vaša žena ili ljubavnica), jer živi od vas. I ja moram da se oslonim na mehaničare, ali biram one koji imaju obraz i znanje. Nema takvih puno, ali u svakom poslu ima profesionalaca, a to znate vi, kao što to znam ja. Možemo da se pogledamo u uči, i da o svemu prodiskutujemo, ili da se čujemo telefonom, što da ne? A možete i da nastavite po starom, da verujete vašem omiljenom majstoru, samo zato što mrzi Vučića, kao što ga vi mrzite!? Šalim se, možda ste fan našeg predsednika, možda vi znate mnogo više o automobilima, politici, ženama od mene, to je sasvim legitimno. Onda mogu samo da vam poželim srećnu kupovinu, puno zdravlja vama i vašoj porodici, a možete i da pozdravite vašeg majstora! A ako se desi da na automobilu koji vam je majstor preporučio imate puno kvarova, za to mora da je neko drugi kriv! Nikako vaš majstor ili vi? To je prosto tako. Svako za sebe misli da je najpametniji i da sve zna! Ja tako za sebe ne mislim, učim svakog dana, i svakog dana saznajem koliko toga ne znam iuauto industriji, mehanici. Ja nisam idealan, ali imam dobru volju, puno iskustva, i dosta znanja. Vaš je izbor kome ćete verovati, i da li smete da se usudite da priznate da neko zna više i bolje od vas. Nije to lako! Sve vas razumem dragi moji. Jedno je sigurno za 5.000 evra danas vraški je teško naći dobar auto, to znate vrlo dobro, samo je potrebno da to sebi i priznate. Ako je ovo pročitala i vaša žena, nema nikakvih problema. Ona će zasigurno insistirati da se kupi SUV, i to određeni model u tačno onoj boji koju ona najviše voli. Ma šta ima veze, jedino je problem što ste utrošili 5 minuta na čitanje ovog teksta, a mogli ste za to vreme da gledate Pink, zar ne?

 

 

 

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

 

Uporedite bilo koja dva ili tri automobila uz mišljenje našeg urednika Aleksandra Todorovića. Prednost sajta Najboljiauto.com nad virtuelnim savetnikom, u odnosu na ostale portale, je što dobijate tačne, a ne fabričke podatke koji ne odgovaraju stvarnom stanju. Virtuelni savetni ne uzima u obzir vaše prioritete u izboru automobila, što vas može zbunuti i dovesti do pogrešnog zaključka. Pošaljite vaše pitanje ovde u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića.

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

Zašto automatski menjač lošije radi neposredno nakon zamene ulja?

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Da li da kupim C – Max ili Senic?

Najbolji auto je onaj koji kupac želi!

 

 

Zašto virtuelni savetnik nije dobro rešenje?

 

Ako već želite da sami poredite automobile onda je bolje da posetite strane sajtove koji imaju preciznije podatke o modelima koji vam se dopadaju. Virtuelni savetnik je običan katalog podataka, i u njima osim što ima puno grešaka, stoje fabrički a ne realni podaci. Recimo to može da bude problem kod potrošnje ili troškova održavanja (koji su uopše ne navode u takvom savetniku – a ja vam to precizno analiziram).

 

Virtuelni savetnik generiše i automatske tekstualne odgovore (nadovno neka vrsta poređenja) koja su često u koliziji sa istinom. Šta je rezultat toga? Kupac bude zbunjen, i ne može da donese valjan zaključak. Da li vam je to potrebno? Ili su vam potrebne realne informacije, od nekog ko je detaljno testirao te informacije i ko ima realne podatke, i sve ono što vas zanima!

 

Smatram da auto ne kupujete baš svaki dan ili svakog meseca, i da pogrešno odabrali model nije ono što vam treba u životu, zar ne? Nemate dovoljno vremena, stalno jurite, žurite, a za detaljnu analizu su vam potrebni i strpljenje i znanje, ali i iskustvo. Bolje je da dobijete savete od nekog ko svakog dana provera automobila u servisima, na placevima,  i od nekog ko zna sa kojim modelom ćete imati kakve kvarove. Ostaje mi još samo da vam poželim srećnu kupovinu i puno lepih kilometara sa automomobilom koji odaberete. Piše: urednik Aleksandar Todorović.

 

 

Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!

 

Izbegnite stres, izbegnite prevaru – kupite proveren polovni automobil!

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 evra je 400 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele, i automobile čija je ponuda na proverenim placevima dobra! 

 

Ja sam u Beogradu, i tražim za vas automobile u Beogradu i okoloni. Ako živite recimo u Subotici ili Nišu, i neugodno vam je da vozite u Beogradu, ili od Beograda do vašeg mesta, auto koji kupite može biti prebačen kamionom tačnog ispred vaše kuće. Cena traženja automobila koje vi želite a ja ih ne preporučujem je: 300 evra za kola od 3000 evra, odnosno 600 evra za kola od 8.000, 10.000 ili 14.000 evra. Preciznu ponudu dobijate kada mi pošaljete sken uplate (3.000 dinara) i pitanje. Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

 

 

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde)
  • 2) Nakon toga uplaćujete 6.500 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 3.000 dinara ako želite kratke odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.  Honorar naplaćujem unapred.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 evra je 400 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele.

 

 

 

  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana

  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.
  • 16) Vaš majstor može uraditi veliki i mali servis, ali onda je valjda on odgovoran za urađeno? Vaš majstor vam može održavati auto, ali podrazumeva se da ako vam “nestane” DPF da ga je on skinuo – jer ja vam obavezno prodajem auto sa DPF – om.
  • 17) Poželjno je da kada kupujete auto od mene dođete sa vašim majstorom (ukoliko ne želite da vam moji mehaničari održavaju kola), i da sve bude transparentno. Možda vi imate odlične majstore, koji prosto nemaju vremena da vam traže auto (ili neće da se upuštaju u ovaj jako naporan posao – pametni ljudi!)

Ako želite da i vam pomognem, i da vam nađem najbolji mogući polovni auto koji možete da kupite KLIKNITE OVDE. Srećna kupovina! Pošaljite pitanje, navedite kakav vam auto treba, dobićete odgovore na vaša pitanja, i konrektnu ponudu za traženje automobila ako su vaši zahtevi realni! Ako me angažujete preporuke modela su besplatne, kao i odtgovori na vaša dodatna pitanja. Odaberite da li želite odgovore preko telefona ili putem e – maila, ili vam odgovara i jedno i drugo! Vaš A.Todorović urednik. 

Volvo