Pitanje: Poštovani Aleksandre, Tek skoro sam otkrio Vaš portal i svaka čast za spoj uživanja i koristi koji priredjujete sebi, kao i na korisnim savjetima i uslugama koje pružate da se ljudi koliko-toliko snadju u ovoj našoj regionalnoj džungli. Cijenim kad neko prodaje znanje, a ne maglu i ne treba da se pravdate zbog čega naplaćujete savjete. Kupio bih auto u Srbiji ili Crnoj Gori (mogu registrovati na oba mjesta), u narednih mjesec/dva. To bi bio prvi lični automobil jer sam do sad vozio roditeljsko ili službeno (Renault 4, Renault 19 Chamade (1.4 benzin), Peugeot 504 GR (1.8 benzin), Hyundai Lantra (1.6 DOHC), Audi A3 Sportback (1.6 benzin), Land Cruiser, kratki, 3.0 D-4D… i dva gore navedena) Auto kupujem za potrebe porodice (žena, beba i ja). Žena ne vozi, a ni beba.
Nadam se solidnim putovanjima, kako po regionalnim, tako i po autoputevima. Po gradu ne bi odlazilo pretjerano, ali ne bi bio parkiran – obične potrebe. Ne bježim od benzinaca, ali nekako shvatam da potrebama i navedenim modelima pristaju moderni dizel motori. Važno mi je da na autoputu ne moram da razmišljam da li je auto nepristojno žedan na 150-160 km/h, kao i da ne moram puno da kalkulišem sa preticanjem i uzbrdicama po našim putevima, (nekad bih i za svoju dušu vozio). Bezbjednost mi je dosta bitna. Volio bih da auto služi meni, a ne ja njemu.
Nisam od od onih koji lickaju, ali osnovne stvari pratiti mi nije problem… Nadam se da ću za cca 3 godine moći da si priuštim novi auto, iako sam i sad na granici, ali iz više razloga ne mogu sad ulaziti sa mnogo većom cifrom od navedene. U nastavku nekoliko aktuelnih ponuda: http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1805970_Volvo_S40_2007_god (na polovni automobili mu je cijena nesto niza) http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1843941_Volvo_V50_2008_god (buni me da li je nov kupljen u Srbiji, kao i da li je sve OK i tačno… )
Osim toga, u ponudi imam i Lagunu III liftback, 2.0 dCi, 130 HP, prva registracija Jan.2009., znam ko je vozio, redovno odrzavana, zamjenjen set kvacila prije godinu-dvije, zamjenjen akumulator, polirana, potrebne nove gume, presla cca 145.000 (CG putevi + duza putovanja). (7.200)
Prije svega zbog autoputeva sam gledao 6. brzinu jer ne znam gdje je 5. dovoljno duga… Npr. za Auris? Scenic je povoljniji sa 1.5 dCi 110HP, ali mi se to cini malo za taj auto, pa gledah 1.9 dCi, ali oni prelaze 8.000.
Auris i Avensis drze cijenu, vjerujem da se kasnije teze preprodaju, kao i Volvo, ali to mi nije odlucujuca stvar.
Čini mi se da je za S40, a naročito V50 1.6d slabo rješenje!? Poštujem, ali ne volim njemačke automobile, rado bih zaobišao i njih i Škodu kao rješenje.
Ne vjerujem ni jednom autodileru, pa bih najradije, ali ne isključivo, uzeo bi kola kupljena nova u Srbiji ili CG i održavana redovno, iako to nosi boljke naših servisa i puteva, ali često, manju kilometražu nego vani… Ne znam koji je limit u ovom boxu, ali veljda mi cijeli tekst stane… Suština mog obraćanja je neki presjek svega ovoga da bih lakše mogao eliminisati kandidate ili dodati nekog. Ne mora potpuna analiza jer ste pisali o ovim modelima ranije, ali ne na jednom mjestu i sa konkretnom problematikom…
Vjerujem da u ovakvu priču upada Civic sedan, i30/Ceed… Kia koju vozim službeno (autoput i grad) odlično služi za te potrebe, ali imam osjećaj da bi se gušila po krivinama, preticanjima… pa tako ne bih umio izabrati ni motor za nju ili i30, koji bi zadovoljavao moje, gore navedene potrebe. Sa Hyundai Lantrom sam, prije 10tak godina, imao dobro iskustvo što se tiče lakoće vožnje i izdržljivosti, ali mislim da su navedeni modeli kvalitetniji od i30/Ceed?.
Kakvo je vaše gledanje, u svjetlu bezbijednosti, kad su u pitanju vozila koja su počela da se proizvode 2003/4 (S40/V50 + Avensis) u odnosu na ona koja su počela 2006/7 (Laguna + Auris)? Toliko za sad. Ako Vam je potrebno nešto konkretnije pojasniti – možemo mailom komunicirati. Uplatio bih sjutra ili u četvrtak 2.000, a Vi recite da li treba još nešto i koliko. Malo su me zbunila pravila, pa ne znam da li je to cifra za ovo što meni treba. Srdačni pozdrav, Marko
Ime i prezime: Marko Jaukovic
Kada planirate kupovinu?: U sledecih mjesec – dva
Kakav auto kupujete?: polovan
Koliko novca želite da potrošite?: cca 7.000 €
Šta trenutno vozite?: Astra F 1.6 benz. (1998. – jako dobro stanje, pozajmljena) i Kia Ceed 1.6 dizel (2011.)
Između kojih se automobila dvoumite?: Volvo S40/V50 2.0d (cca 2007-8.), Avensis II 2.0 D-4D (2007-8), Laguna III (2008.-9.), Auris, Scenic
Gde ste čuli za ovaj sajt?: Pretraga
Koliko kilometara godišnje prelazite? : 20.000 +
Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da
Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani gospodine jaukoviću, napisali ste zaista ogroman broj pitanja, nisam nikada u životu dobio toliko pitanja u jednom mejlu. Jako je dobro, korisno šta je vaš “uži” izbor modela koji dolaze u obzir tako širom, naveli ste bezmalo desetak automobila (Volvo S40, Volvo V50, Avensis, Lagunu III, Auris, Civic, Hyundai i30, Kiju, Scenic).
Postavili ste jako teška pitanja, upoređujete male i velike automobile, monovolumen sa limizunama, mali motor 1.5 DCI sa velikim agregatom 1.9 DCI.
Grešite odmah u startu prilikom eliminisanja dilera, polovnih automobila. Ima nekoliko ozbiljnih dilera za koje ja znam (sigurno ima i onih za koje ja ne znam, a rade maksimalno korektno), koji ne vraćaju kilometražu, i koji to nisu radili, i kod kojih se poklapa dokumentacija sa realnim kilometrima.
To što ne znate koji dileri rade dobro, korektno, pošteno, a koji ne, razumljivo je što ste se meni obratili.
Zaista, kupci u Srbiji više vole da kupe auto koji je kod nas kupljen, održavan. Ja često podržavam, i preporučujem ovlašćene servise, ali 99% njih sada ugrađuje kineske delove. To je proverana informacija, i ako budete dovoljno ljubazni i korektni u svakom ovlašćenom servisu u Srbiji, ako kažete da vam je originalni deo skup, ponudće vam zamenski deo, koji je proizveden u Kini. Reći će vam samo da je u pitanju recimo LUK, ili neka druga marka, ali ako zatražite kutiju, deklaraciju, videćete da su delovi iz Kine, i to naravno II, III klasa.
O našem gorivu ne treba trošiti reči. Loše je. OMV nama prodaja ono što ne sme da prodaje u Austriji. Naši putevi su nemerljivo gori od onih u Francuskoj, Italiji. Automobili koji dolaze iz uvoza kod nas imaju u proseku bolju opremu, bolje motore, trapove u mnogo boljem stanju.
Naravno, vi kupite automobil koji je kod nas kupljen, nemam ništa protiv toga. Iskreno, ja nudim pomoć prilikom pronalaženja automobila, ali tih 300 evra koliko u proseku tražim našim nezahvalnim ljudima je puno. Naš kupac kupuje automobile od recimo 7 000 €, i hoće da mu ja za 1 900 dinara, ili ti 16 evra, napamet preko linka, kaže to je dobro, to nije dobro.
To prosto ne funkcioniše tako, jer automobil treba da se testira, da se proba, da se pregleda u servisu, a onda da to isto učini moj majstor.
Naravno, naši ljudi vole da kupe auto od „prijatelja“, na slepo, verujući da je to najbolja kupovina.
Laguna 2.0 DCI iz 2009.godine sigurno nije auto koji spada u grupu pouzdanijih automobila. Od 10 000 automobila koji su u oglasima, vi ste se uhvatili baš za Lagunu? Samo je ona dobro servisirana? Zapravo, odabrali ste nju, jer vam je tako najlakše, ne morate da gubite vreme, živce a ni novac u potrazi za boljim automobilom.
Volvo jeste pouzdaniji, mislim na seriju S40 i V50, to su modeli bazirani na Fordovoj platformi, dakle na Fokusovoj platformi, ali na žalost sa Peugeotovim motorima. Osnovni motori 1.6 jesu sasvim solidni, ali nedovoljno dobrim i iskusnim vozačima nikada nije dovoljno snage i obrtnog momenta, pa biraju veći, žedniji i moćniji motor od 2.0 litra i 136 KS.
Bolji je taj veći Peugeotov motor 2.0 HDI od 136 KS koje se nalazi u Volvou V50, odnosno S40. Toyotin motor 2.0 D-4D prelazi 500 000 km bez ikakvih problema, ali traži vrhunsko ulje, originalno. Renault DCi i Peugeot HDI motori prelaze i više. Rade tiše, prosto francuski inženjeri imaju jako puno iskustva u proizvodnji common-rail motora.
Toyota Auris je puno manji automobil, i retke su verzija sa motorom 2.0 D-4D u oglasima, ali ih ponekad ima.
Auris sa 1.4 D-4D motorom od 90 KS ide pristojno, ima dovoljno veliki obrtni moment za umerene vozače, ali lošim vozačima smeta što nema ubrzanje VW-ovog 1.9 TDI motora od 130 KS.
Benzinci nemaju elastičnost velikih dizelaša, ali bilo koji benzinski motor od 2.0 radne zapremine jeste dovoljno snažan, i u trećem stepenu prenosa nudi sasvim dobra međuubrzanja za bezbednija preticanja. Ali svakako da je dizelaš elastičniji, i da nudi za 30% bolja međuubrzanja u trećem stepenu prenosa. U petom stepenu prenosa ta razlika je skoro 40%.
Problem je što su kod nas benzinci uglavnom uništeni ugradnjom gasa, a što dileri jako retko uvoze pouzdanije i jeftinije za održavanje benzinca od dizelaša, jer troše 11 litara, a dizelaši 7,5 l.
Verovatno znate da vam moderni dizalaš u nekoj eksploataciji od 3 godine može samo u kvarovima to naplatiti preko 3 000 €, dok su kod benzinca eventualni kvarovi i preko pet puta jeftiniji. Ali benzinac dospeva za generalnu na 250 000 km, a dizelaš kad pređe 500 000 km.
Benzinac nema turbo punjač, nema probleme sa pumpom, plivajućim zamajcem. Moderni turbo benzinci su druga priča, oni izguraju 100 000 km, i već počnu MNOGO da troše ulje, što je uvod za generalnu, koja je preko 2500 evra.!
Dakle, ako vam je zaista poudzanost bitna, stavite u prvi plan Toyotu Avensis, Toyotu Auris, Hondu Accord, Hondu Civic, Mazdu 6 ili Mazdu 3. Ali japanski automobili imaju problem sa korozijom. Sa DPF filterom, i preskupim delovima.
Bezbednost vam je takođe bitna. Možete upoređivati sve ove navedene automobile. Nema pravila. Automobil može biti konstruisan 2005.god i da bude pouzdaniji od onog iz 2010.godine.
Naveli ste ogroman broj modela, ja ću vam uporediti Avensis sa Volvo-om V50 i S40, odnosno sa Lagunom III.
Laguna III nudi najviše pasivne bezbednosti !!! Podvlačim pasivne bezbednosti. Svi modeli su osvojili maksimalnih pet zvezdica, ali Laguna III u frontalnom sudaru nudi najveće šanse da preživite jer je osvojila 15,9 ponea. Auris je dobio 15 poena, a Avensis 14 poena za frontalni sudar. VolvoV50 i S40 dobili su manje, odnosno 13 poena. Posebno kod Volvoa nije dovoljno dobra zašita suvozača, poslaću vam i PDF rezultata, pa ih sami pogledajte.
Što se aktivne bezbednosti tiče, Laguna III je primetno tvrđa, stabilnija od Lagune II, ali ipak Volvo 40 se neutralnije ponaša u krivinama, može da idrži već bočnu silug pre početka zanošenja, i ema i efikasnije kočnice. Toyota Avensis je takođe stabilnija, upravljivija od Lagune, kao i Auris, a obe Toyote i bolje koče.
Avensis 2.0 D-4D je izbor broj dva u ovom poređenju. Pošto prelazite jako malo kilometara mislim da biste trebali da razmotrite kupovinu benzinca, ali onog sa 2.0 litara radne zapremine, pošto vas plaši nedostatak obrtnog momenta prilikom preticanja.
Japanska Toyota već nekoliko decenija proizvodi najpouzdanije automobile na svetu, pa je takav i ovaj Avensis – neuništiv! Nakon 100.000 km Toyotini motori su tek razrađeni – podatak koji zadaje glavobolje konkurenciji. Osim toga, Avensis je i udoban, prostran, brz, bezbedan i moderan auto i bolje od toga ne nudi niko za ovaj novac. Ali dizelaši nisu baš toliko pouzdani, jer motor 2 0 D 4D ne trpi vozače sa teškom nogom na gasu, vožnju auto putem sa gasom do poda, dok DCI i HDI motori to bolje podnose!
Originalan dizajn Avensisa odlično skriva “bore” ove limuzine koja je već 12 godina na tržištu. Toyotin common-rail agregat od 2,0 litra i 126 KS dovoljno je uglađen, tih i štedljiv – nema problema sa plivajućim zamajcem, pumpom, i turbinom. Laguna 2.0 DCI je brža, elastična, i ima motor koji prelazi preko 600 000 km. Renault prosto pravi bolje dizel motore od Toyote.
Kokpit ne uzbuđuje – ali je ergonomija ove udobne lađe vrlo dobra, a isto važi i za Lagunu. Ako ste viši od 190 cm, imaćete problema da nađete idealnu poziciju za volanom. Slično je i sa Aurisom, ovde je najbolji V50 odnosno S40, iako na zadnjem sedištu upravo Volvo nudi najmanje mesta.
Morate znati da je Toyota svoju imperiju izgradila na osnovu kvaliteta svojih modela, a svoju dominaciju u D segmentu ostvaruje već dugi niz godina iz Engleske, gde se još od 1992.godine proizvode najkvalitetniji automobili na starom kontinentu. Epopeja započeta sa Carinom E, nastavljena je sa Avensisom, i potvrđena sa aktuelnim Avensisom druge generacije koji ima najštedljivije common-rail agregate na svetu (u klasi od 2.0 l radne zapremine).
Imajuću u vidu visoke cene goriva, treba podvući podatak da pri brzini od 90 km/h, Avensis 2.0 D-4D troši samo 4,4 litra evro dizela. Laguna 1.5 dci troši 4,0 lit, a Laguna 2.0 dci 4,5 lit na istoj brzini!.
Avensis se još od 2003. godine uspešno nosi sa konkurencijom, što je pravi dokaz da pouzdan auto uvek uspeva na tržištu. Odličan imidž Toyote upravo je ono što drži cenu ove limuzine, osim toga, japanske automobile ovog proizvođača je u Srbiji veoma lako preprodati. A to važi i za Auris.
Imate pogrešno mišljenje da je Toyotu teško prodati, istina je upravo suprotna!
Toyotina filozofija u konstruisanju limuzina najbolje se ogleda u Avensisu druge generacije koji, u karoseriji dugačkoj samo 464 cm, pozadi nudi dovoljno mesta za kolena i glave putnika, i veoma udobno oslanjanje. Ergonomija je vrlo dobra, i samo osobe više od 2 metra neće moći da nađu idealnu poziciju za volanom. Plišano ogibljenje Avensisa potvrđuje činjenicu da je pre svega konstruisan za duga, naporna putovanja, ali i da nudi dovoljno veliki nivo stabilnosti. Laguna III je nešto tvrđa, iako je to francuski automobil, jer su inženjeri Renaulta hteli da konkurišu nemačkim limuzinama!
Finalna obrada Avensisa je uzorna – bolja je nego kod francuskih automobila !
Finalna obrada Avensisa je vrlo dobra, čak i u prtljažniku, izabrani materijali odišu luksuzom, a zvučna izolacija je vrhunska. Primera radi, pokazatelj artikulacije buke od 67 naspram 61 kod Lagune III 2.0 DCI I VW Passata 2.0 TDI govori sam za sebe (veći broj znači da je u putničkom prostoru manji nivo buke).
Toyotin common-rail agregat od 2,0 litra i 126 KS nije samo uglađen i tih, već je i dovoljno elastičan. Japanski inženjeri su izdašno izolovali motorni prostor. Čak i na velikim brzinama, primerenim auto-putu, do putnika dopire veoma malo neprijatnih šumova i vibracija. Takvu tišinu možete naći samo još u Mercedesovoj C klasi.
Moguće je čak nesmetano komunicirati i pri maksimalnoj brzini od 200 km/h, ali ćete u ovom automobilu morati da se pomirite sa dosadnim dizajnom kokpita. Toyota ima odličnu aerodinamiku od samo Cw = 0.28. Posledica toga je i niža potrošnja japanske limuzine, koja je samo 7,5 litara. Umerenijom nogom na gasu onda može da se spusti bar jedan litar.
Iako moderni turbo dizelaši u ovim automobilima nude ubedljiva međuubrzanja, zahvaljujući raskošno velikim obrtnim momentima (Toyota – 300 Nm) sve se završava na bezbednim preticanjima i odličnim brzinskim prosecima.
Avensis nije sportska limuzin, ali je veoma, veoma stabilan i neutralan. Iako ima precizan upravljač, on nije dovoljno direktan, zbog čega nemate pravi osećaj šta se dešava pod točkovima, ali je svakako dosta bolji od onoga na Renaultu.
Elektro hidraulika kod Toyote nudi tek prosečan fidbek, a menjač bi mogao biti i precizniji, poput onog na BMW-u serije 3 ili Lexusu. Nije nimalo bolji onaj na Laguni.
Kočnice su joj dobre, na suvom, dok je na mokrom asfaltu Toyota daleko ubedljivija od konkurencije, ili tu u prevodu, pri brzini od 100 km/h potroši 30 m manje od Passata do zaustavljanja. Osim toga, Avensis, nudi putnicima mnogo mirniju i udobniju vožnju od nemačke konkurencije. Toyota nudi i maksimalnu bezbednost, jer je na EuroNCAP kreš testu osvojila maksimalnih pet zvezdica, i to još pre 12 godina.
Avensis je idealna prilika za vas, jer vi želite pre svega udoban i bezbedan automobil koji se veoma retko kvari.
Nije jeftin, ali sa druge strane, ipak zapravo predstavlja skromniji Lexus, pa je idealan za vozače koji kvalitet stavljaju ispred zadovoljstva u vožnji. Naposletku, iako konkurencija nudi jeftinije modele (Laguna, C5), Toyota ukupno gledano nudi više, u svakom pogledu, i na sreću svih kupaca polovnih automobile u Srbiji, još uvek je primetno jeftinija od Mercedesa C klase.
Na kraju, nemojte misliti da sam slučajno pomenuo ovaj nemački automobil, jer je Avensis zapravo “japanski Mercedes” u smelo dizajniranom odelu.
Najkvalitetniji i najudobniji Renault ikada je aktuelna Laguna III
Kvalitet Lagune III je dobar, ali je daleko od Toyote, Honde i Mazde, a daleko je i od Mercedesa, koji je doduše skuplji. Večita težnja Renaulta da napravi jednako kvalitetan i udoban automobil kao Mercedes sa ovom Lagunom je ispunjena tek delimično. Laguna III je preporuka broj jedan, jer je UBEDLJIVO NAJBEZBEDNIJA!
Laguna nije preterano skupa, jer je cenovno ostala tamo gde su Peugeot 407 ili Citroën C5, ali zato jeste otišla stepenicu više kada je kvalitet u pitanju.
Laguna III se dosta približila Mercedesu po filingu, komforu vožnje.
Još nešto neodoljivo spaja Lagunu i staru C klasu –inženjerski zaokret Renaulta, odnosno Mercedesa ka sportskim trimovima, jer nikada kao do sada ovi modeli nisu bili tako stabilni, brzi i izbalansirani, na pola puta između komfora i udobnosti.
Dizajn Lagune je avangardan, smeo, oštar i dinamičan i nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Raskošno udobna sedišta, izuzetno bogata serijska oprema i udobno ogibljenje je ono što se od Renaulta i očekuje. Avensis jeste udobniji, mekši, i ima bolja sedišta.
Renaultov 2.0 dCi motor od 150 KS je izuzetan: troši malo i izuzetno je elastičan i tih, ali se ravnopravno nosi I sa snažnijim agregatom u klasi zahvaljujući nešto kraćim prenosnim odnosima u menjaču. Motor 1.5 DCi sa 110 KS je više za ljude sa malo decom, koji ne ulaze u kritična preticanja, koji poštuju propise. Ima dugu šestu brzinu, tako da ste pri bzini od 150 km/h jako daleko od opasnih obrtaja radilice, i tu brzinu sa lakoćom održava!
Mada je Laguna znatno jeftinija od Passata ili Audija A4, njen kvalitet nije baš toliko lošiji od nemačke konkurencije, koliko je Renault jeftiniji.
Svakako Renault Laguna može da se poredi sa Opelom, Fordom, po pitanju kvaliteta
Ipak Laguna može parirati čak i Mercedesovoj C klasi kada je komfor u pitanju. Laguna nudi više mesta za putnike od svojih glavnih konkurenata (Peugeota 407, Opel Vectra), ali i od Mercedesa, i to za tačno 3,5 cm, ako merimo od papučice gasa do zadnjeg naslona sedišta. Samo Avensis nudi više!
Avangardni dizajn Lagune se jednim delom nastavlja i u enterijeru: sve je originalno i maštovito, jednom rečju – francuski moderno!
Kada utonete u udobno sedište, koje se može podešavati po svim osama, istog momenta shvatate da se nalazite u prestižnim automobilu, ali ne i limuzini, jer Laguna je ostala verna “liftbek” konceptu, koji objedinjuje eleganciju limuzine i praktičnog kompakta, odnosno “hečbeka”.
Klasična ručica parkirne kočnice je genijalno zamenjena malim pravougaonom “tasterom”, koja idealno funkcioniše sa računarom automobila, jer je centralna upravljačka jedinica sama otpušta kada shvati da želite da krenete na usponu.
Ovo je veliki kompliment za Renault, koji je uložio mnogo truda da konstruiše dovoljno aerodinamičnu karoseriju,bez dosadnih, oblih, nebrojeno puta viđenih linija. Osobenost Lagune ne prestaje i kada pritisnete gas, jer već posle nekoliko krivina morate prihvatiti činjenicu da se “prinova” u Renaultovoj gami ponaša značajno drugačije nego što smo to od ovog francuskog brenda očekivali – naime, veoma se malo naginje. Svakako, Laguna nema voznu dinamiku jednog BMW-a, ali je prilično blizu C klasi barem na umerenim brzinama. Dakle, cilj je postignut, jer je Laguna više nego dovoljno stabilna, energična i okretna, ali i dalje izuzetno udobna, bar kada su u pitanju kvalitetni kolovozi. Čini se da su francuski inženjeri prebrzo ušli i 21.vek i zaboravili da postoje države poput Srbije, sa očajnom putnom infrastrukturom.
Dok ste na autoputu, pomislite da je nova Laguna udobnija od prethodne, ali to ipak nije slučaj. Poprečne neravnine Laguna ne upija sa francuskom mekoćom i mirnoćom, iako je to i dalje dostojanstvenije od onoga što pruža trim jednog BMW-a serije 3.
Laguna je zato dovoljno stabilna i mirno reaguje pri naglim promenama pravca, a servo upravljač je sada direktniji, pa do umerenih brzina od 160 km/h može parirati onome što nudi precizniji servo Volvoa S40/V50.
Kada se brzina primakne magičnoj cifri od 200 km/h, Renault sve češće traži korekcije upravljača, a amortizeri takođe nisu tako efikasni kao oni kod Volvoa ili Mercedesa.
Za upravljačem Volvoa S40 velike brzine održavate sa manje napora, zahvaljujući boljem oslanjanju.
Niste mi se javili da li želite da vam pronađem par dobrih automobila, mislim da za 100 € to niko ne može da vam ponudi, sa sve kontrolom majstora, i proverom u servisu, pa vam želim puno sreće u kupovini polovnog automobila.
Šansa da sami pronađete dobar polovnjaka je minimalna, a ja da trošim svoje gorivo, i svoj automobil besplatno, nikako ne dolazi u obzir, jer to ne biste učinili ni vi za mene.
Dajte da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs
DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.
Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:
Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića
Suzuki SX4 ne mogu da preporučim
Toyota Celica bolja od Alfe GT?
Prevara ili ne?
Prostran auto za debelog muškarca
U kakvom su stanju HDI i JTD motori sa 250.000 km?
Koji polovan auto odabrati: Mazdu 6, Mondeo ili Volvo?
BMW: Vraćena kilometraža za preko 160.000 km!
PLIVAJUĆI ZAMAJAC: Pitanja, zablude i odgovori
Toyota Yaris ili Mazda 2?
G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?
Kako izabrati polovni automobil?
Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?
Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4
TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi
Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?
Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas
Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?
Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?
Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste
Koji auto preporučujete za 3.500€?
Saveti za kupovinu polovnog automobila
Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?
Grande Punto ili Ford Focus?
Kupovina polovnog vozila
Kupci koji prvi put biraju – kupuju auto su najkomplikovaniji
Njima je jako teško naći automobil – jer imaju pre svega nerealne zahteve. Ne mogu da shvate da se polovni automobili kvare, i da je potrebno da redovno prate nivo ulja u karteru i ostalih fluida. Nisu realni – jer očekuju da im amortizeri traju beskonačno – Ne mogu da shvate da ležaj točka strada lako ako vozite brzo po rupama. Trap nije nešto što se ne kvari – Itekako se kvari, posebno jer imamo puteve kakve imamo. Ako držite pritisnuto kvačilo stalno na semaforu, ne puštate ga nežno, normalno je da će ono da strada, a bogami i plivajući zamajac. Ako ste vozač početni, budite svesni da ćete habati auto brže nego iskusniji vozači, i da će kod vas kvarovi biti češći.
Sada verujem imate malo više vremena da razmislite o kupovini polovnog automobila narednog leta, i verujem da želite da odete na more, u julu, avgustu sa kolima koja se neće kvariti, i sa kojim će te lako i bezbedno stići u Grčku, Crnu Goru ili možda na Ohrid, zašto da ne?
Nemojte mi se javljati tek kada kupite polovan auto od prijatelja ili preprodavca, i kada shvatite da je auto loš i da je motor za generalnu. Niti moji majstori hoće da se malretiraju sa kolima koja su bez uvrede za otpad, niti ja mogu realno da vam tu puno pomognem. Ne mogu ni da preporučim taj auto na mojim sajtovima, jer neću da se brukam, i neću nekog da zavijem u crno. Najbolje je da prodate takav auto (ne)prijatelju od kojeg ste ga i kupili.
Shvatam ja da prijatelja poznajete, a mene ne, shvatam i da ste svoj novac zaradili teško, ali ja nemam nikakvu želju da vas ubeđujem da se u automobile razumem puno više nego vaš komšija, prijatelj, i da je mudrije da za vaš novac kupite ono najbolje što se nudi, a ne auto koji nudi vaš poznanik. Ako vi smatrate da je to ubedljivo najbolji auto koji postoji za vaš novac, onda u redu, prijateljstvo je jako važno, nekima važnije od svog novčanika.
Primetili ste da postoje rubrika Pitajte AleksandraTodorovića, Hitna Kupovina. Zaista, ja pomažem ljudima u izboru automobila, bez dlake na jeziku. Meni nije cilj da budem popularan, meni je cilj da građanima Srbije i regiona, pomognem da za svoj novac kupe što je moguće bezbednij, bolji i noviji automobil.
Često ljudi nisu sigurni ni kakav im automobil tačno treba, ne znaju koliko će prelaziti kilometara godišnje, a vrlo često se oslanjaju na savete sa foruma, ili preporuke majstora. Majstoru je cilj da vam se auto kvari što više, i da on ima dovoljno posla, oko vašeg automobila. Njemu je takođe cilj da kupite onaj model za koji on ima delove “ispod ruke”, da može da se ugradi i u cenu delova. Saveti sa foruma beskorisni ili ne?
Forumi mogu biti jako opasni. Zašto? Pravi znalci će spoznati ko piše neistine, gluposti, neproverene informacije, ali većina vozača, koji jesu realno laici to neće uspeti. Vrednost saveta je najbolje da vrednujte po tome ko vam taj odgovor, savet daje, piše. Ako su to ljudi koji su dokoni, i koji provode ceo dan za računarom, a nisu imali prilike da detaljno testiraju ili popravljaju modele i kojima pišu, onda su njihovi savetu bezvredni, odnosno gore od toga, oni su kontraproduktivni.
Ima i iskusnih majstora na forumima, koji znaju svoj posao, ali i oni upadaju u zamku, jer se oni tokom svog posla, recimo u poslednjih pet godina ne susreću sa svim modelima podjednako često, niti je broj automobila koji oni pregledaju servisiraju, dovoljno veliki da bi mogli da naprave ozbiljnu statistiku.
Ja se naravno oslanjam i na podatke tih servisa, ali se oslanjam na izvore iz stotinak servisa, koji mi samo služe da napravim otklon od statističkih podatak koji objavljuje veliki ADAC, TUV ili AAA.
Ja mogu da vam pronađem dobar polovan auto. Ali ne mogu da oborim cenu za 1 000 evra!
Naši kupci ponekad znaju šta žele, ali nemaju dovoljno novca. To ih ipak ne odbija od kupovine. Recimo, jedan od primera. Gospodine me kontaktira i želi da mu pronađem odličan Ford Focus – C Max za 2 500 evra. Odnosno za 3 000 evra, ali da u cenu bude uključen i veliki servis, i registracija, i sve ostalo što je potrebno da auto bude spreman za vožnju.
Da li je taj kupac možda proverio da li može da se kupi C-Max za 2 500 evra i kakav?
Verovatno jeste. I šta je utvrdio? Pa video je u oglasima da stoje cene od 2 500 do preko 4 500 evra. Kako sad da muja pronađem C-Max i to odličan za 2 500 evra? Kako da to izvedem? Imate li vi neku ideju?
Ja biram kome tražim auto, i kome želim da pomognem
Svi vi koji me redovno čitate, pratite, znate kako radim, znate da insistiram na proveri automobila pre kupovine, i znate da ne gledam automobile na placevima gde ne mogu detaljno da pogledam papire, deklaracije, i gde ne mogu da detaljno pregledam vozila sa mojim majstorem.
Znate, i da meni nije posao da vam pomaže u traženju polovnih automobila, ja sam urednik, novinar, testiram automobile, i pišem o njima.
Pronalaženje polovnog automobila je apsolutno nezahvalan posao, jer odličnih polovnih automobila koji su stariji od 3-4 godine praktični i nema. Ima solidnih automobila, ali ne i odličnih. Postoji razlika.
Međutim, pošto preprodavci na ime i dalje vraćaju po 300 000 km u proseku, pošto auto placevi kupuju kola na veliko, i realno i ne znaju šta kupuju, rešio sam da onima ljudima koji me redovni čitaju pomognem, koliko je to u mojoj moći, da kupe najmanje loš auto od ponuđenih automobila. Rešio sam da im obezbedim servis gde će im urediti veliki servis, i sve ono što mora da se odradi popravi za bezbednu vožnju.
Dobar C-Max može da se kupiti za 5 000 evra, ali ne i za 3 500 evra
Naši kupci, većina, su apsolutno nerealni. Tvrde da bi platili koliko treba, samo da je auto u prvoj boju, da je u odličnom stanju, a onda kada im nađem takav, psuju što je cene previsoka. Pa šta hoćete najbolji C-Max po najnižoj ceni? Da li su takvi kupci samo bezobrazni, drski, ili su prosto za psihijatriju, i to ne samo za posmatranje, nego i za lečenje.
Svakako da Srbi, kao Srbi gube potpuno kompas u kupovini polovnih automobila. Kupuju po pravilu vozila koja se najviše kvare, sa najgorim TDI motorima od realnih 400 000 km. Kupuju kola da bi lečili komplekse, zbog komšiluka, sebe. Onda posle kukaju i sve što zarade daju na popravku automobila, koji realni nikada nije u potpunosti ispravan.
Samo vi odlučite, da li želite da lažete sebe, da li ste rešili da pogledati istini u oči, i da li želite zaista pomoć, savet, ili mi samo trošite dragoceno vreme.
Možda je vreme da budete realni, i da kupite auto koji možete da održavate. Sigurno ste veliki ekspert za automobile, a još veći ekspert je vaš prijatelj koji piše savete po forumima, ili možda baš i niste? Odgovor znate samo vi. Ali znajte, pametni ljudi su uvek svesni koliko toga ne znaju. Glupi, ograničeni ljudi misle da sve znaju, i da su najpametniji. Da li ste vi sveznajući? Moguće da jeste, pa mogu samo da vam poželim srećnu kupovinu, zapravo mnogo sreće jer će vam itekako trebati.
Dajte da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs
DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.
Dušan: Da li je Senic najbolji izbor?
Najbolji auto za 10.000 evra
Da li je FIAT 500L bolji od Merive?
Uskoro će se Nađa voziti u bezbednom automobilu!
Dragi čitaoci, pošaljite i vi pitanje. Bolje da razjasnite sve, pre nego što potrošite brdo novca za vaš automobil.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 4 000 dinara – za USMENI ODGOVOR.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte
A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više). Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. odgovor od 6.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru). Ako vam i tražim auto, onda uplatite i 18.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?
Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 6 000 din (ili 4 000 din za usmeni odgovor), i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Majstore morate vi platite, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.
Ako ste iz Crne Gore, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 50 evra, za sve vas iz Hrvatske je 40 evra (zato što sam sva pitanja koja sam dobijao u poslednjih 20 godina bila uglavnom iz Hrvatske) a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 35 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 85 evra.
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: Najboljiauto.com
Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni.
Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka.
Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela. Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.
Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego u nekim mnogo bogatijim državama.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina. Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.
Urednik Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….
jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce
Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……
Priredio: Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina
Vaše pravo je da kupite loš auto!
Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.
Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.
Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.
Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!
Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.
Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.
Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.
Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte
I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.
Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen.
Priredio: Aleksandar Todorović
Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni, i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste. Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!
Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.
- Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite.
Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo.
TESTIRALI SMO: Honda Civic 1.0 VTEC TURBO
Pitajte Aleksandra Todorovića
- Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!
– I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….
Dragi moji čitaoci…
Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja
Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.
Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije
Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO
U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..
Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu
Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor
Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…
a vi kako hoćete
Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno
Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu
Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja
Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni
Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…
Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.
Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….
Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.
- – – – – ————– ————————————————————-
VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
-
Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
-
Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
————————————————————————-
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica???
-
Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte
A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.
Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i
Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali: