Poštovani Aleksandre, Kupili bi obiteljski automobil za gradsku vožnju i do pet duljih putovanja godišnje! Sanjali smo o mazdi6 2016g ali nismo više atletičari a tu su i dvoje djece pa sad gledamo nešto povišeno!Probali vozit a dopalo nam se: Mazdacx5,Toyota rav4,Subaru outback,Ww tiguan,nissan qashqai.Ma nama je sve to svemir nakon mazde 626 al evo da ne duljim! Visok sam 184 cm od 0-100 na vagi sekunda i volio bih automobil ne nužno suv al da mogu normalno sjest u auto! Nas zadovoljava veličina Mazde 626 i služi nas več 10g. Otporni i kvalitetni materijali, velika hauba te pouzdanost! Voljeli bi nešto do 5g.starosti i do 100000 km.Ne patimo na marku al da nije plastičan i škripav kao večina današnjih automobila! Vozili bi ga duže vrijeme,benzin ili dizel,euro5,euro6 pitanje je sad! Ako možete poslat uputu za uplatu! Unaprijed se zahvaljujem na pomoći. Lijep pozdrav iz Varaždina! |
Ime i prezime: | Krunoslav Kokijer |
Mejl adresa: | ######@gmail.com |
Kada planirate kupovinu?: | Do kraja godine |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | Do 20000 eura |
Šta trenutno vozite?: | Mazda 626 1.8 benzin |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Siguran obiteljski automobil |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | Na internetu |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | 10000 do 15000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Nov ili polovan?
Koliko košta da mi pogledate auto?
Kad 7 majstora ne može da reši problem
Grčka/Hrvatska: Potrebna dokumenta
Lažni presretači haraju Srbijom
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Kokijer, hvala na poverenju. Napravili ste odličan uži krug automobila, ili bolje reći SUV-ova. Potpuno vas razumem, što se tiče visine, jer sam ja visok 184 cm, i takođe ubrzavam od nula do 100 za sekundu kad stanem na vagu 🙂 .
SUV-ovi su zaista u modi, a pošto smo sve gojazniji, nekako nam je lakše da ulazimo i izlazimo iz vozila koji ima viši klirens i visoko pozicionirano sedište.
Pošto ste navikli već na limuzine D segmenta, verujem da će vam najviše odgovarati Nissan Qashqai, jer se za volanom ovog SUV-a osećate skoro kao da vozite limuzinu. Ponaša se jako neutralno u oštrim krivinama, ili kako vi kažete zavojima, prilično ima efikasne kočnice. Qashqai II generacije je rezultat programa oblikovanja kojim su razvijeni i usavršeni svi elementi važni evropskim kupcima. Qashqai je pravi japanski automobil, ali sa naglašenim evropskim dizajnom.
Ergonomija je takođe evropska, tako da će i krupniji vozači na Starom kontinentu biti više nego zadovoljni. U Nissanovim evropskim tehničkim centrima (NTCE) u Velikoj Britaniji i Španiji kreiran je automobil koji nadilazi standarde klase u svakom pogledu.
Prethodna generacija Nissana Qashqai je bila poznata po malom broju kvarova, što su evropski kupci umeli posebno da cene – Qashqai je najprodavaniji japanski automobil u Evropi, iako nije ni najmanji, a ni najjeftniji. Kupci su prepoznali kvalitet i prednosti ovog svestranog vozila, koji se može kupiti i sa pogonom 4×4, ali samo sa najsnažnijim 1.6 DCI motorom od 130 KS, koji su zajedničkim snagama konstruisali inženjeri Renaulta i Nissana. Ali, ostavimo sad dizel – zašto plaćati više, za manje?
Benzinac sa turbo punjačem i start-stop sistemom vrlo je racionalan prema gorivu u vašem rezervoaru: pri prosečno brzoj vožnji, on troši oko 6,0 litara goriva, zagađuje okolinu veoma malo i nije skup za održavanje. Nećete imati brigu sa plivajućim zamajcem, diznama, turbinom, DPF filterom, i svim ostalim boljkama modernih dizelaša. Pri tome treba imati u vidu da slabiji 1.5 dCi common-rail turbo dizelaš od 110 KS (inače temeljno obnovljen) nudi neznatno bolje performanse od benzinca sa 115 KS (koji ima nešto manji obrtni moment). Novi Nissanov turbo benzinac je pun pogodak – idealan pogon za novi Qashqai, njegove vozne osobine i mogućnosti.
OVO JE UVODNI DEO ODGOVORA. KOMPLETNI ODGOVORI SU GOSPODINU DATI USMENIM ODGOVOROM.