Po čemu su automobili kupljeni u Srbiji u lošijem stanju nego iz uvoza?

Pitanje: Po čemu su automobili kupljeni u Srbiji u lošijem stanju nego iz uvoza? Aleksandar Đorđević. Kostolac.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Odgovara Aleksandar Todorović;  Uvaženi g.Đorđeviću, računam da ste postavili ovo pitanje iz neznanja, a sa najboljom namerom da saznate u čemu je razlika između automobila iz uvoza, i ovih kupljenih u Srbiji. Primetio sam, a to traje i dalje, da neuki i neinformisani kupci u Srbiji (koji se vređaju kada to navodim – iako su činjenice prosto činjenice) daju prednost automobilima koji su kupljeni u Srbiji,  i koji su održavani u Srbiju, u odnosu na automobile koji se uvezu iz Francuske, Nemačke, Holandije, Italije, Belgije. Ja mogu zaista da razumem da kupci nemaju pravu informaciju, shvatam da se nema novca za putovanja do Nemačke, Italije, Holandije, i da prosto naši ljudi ovo malo godišnjeg odmora koji imaju radije provedu u nekom grčkom selu na moru. I ja više volim more, nego da posećujem Beč, Berlin, Milano i auto placeve u ovim gradovima (Beč zaboravite – polovnjaci su tamo preskupi).

Prvi servis

 

 

Pitam se često da li vozači u Srbiji zaista misle da je gorivo u Srbiji istog kvaliteta kao u Nemačkoj, Francuskoj ili Italiji? Možda ste sipali gorivo u Grčkoj, ili bar Bugarskoj? Primetili ste da auto ide bolje, da vuče motor bolje, da manje troši, zar ne? Ali nije glavna prednost kvalitetnijeg goriva manja potrošnja, iako to našeg vozača najviše obraduje, već je ono prioritetno da kvalitetnije gorivo manje prlja DPF, stvara manje naslaga na pokretnim delovima motora.

Mislite da je gorivo u Nemačkoj istog kvaliteta kao u Srbiji? Da li je neki stručnjak to potvrdio? Znam da je SAT plus tvrdio da je mađarsko gorivo samo 0,5% kvalitetnije od onog u Srbiji (retko ih gledam – može biti i su istakli da je 1%). Ali evo  ja predlažem da skoknete do mađarske sipate gorivo, podesite tempomat na 130 km/h i gledate trenutnu potrošnju goriva, a da onda to uradite u Srbiji sa sprkim gorivom. Da li tražim previše od vas? Videćete da razlika neće biti samo 0,5% već mnogo  veća. Zašto je kvalitet goriva u Srbiji loš? Zato što država Srbije uopšte nije naterala NIS, i ostale koji prodaju gorivo da zadovolje stroge EU norme. Na kraju, znate li da u Srbiji postoji jako mali broj inspektora koji uzorkuje i meri kvalitet goriva?! To našim političarima nikada nije bio prioritet, ni onim prošlim, ni ovim sadašnjima, iako ovi  sada imaju dva puta veće akcize na gorivo nego oni od pre 9 godina. Ali zašto da trošim svoje vreme i energiju na očigledne stvari, zar ne?

Neću dalje detaljno obrazlagati zašto su automobili iz uvoza u proseku MNOGO bolji (nisam rekao da su svi  automobili iz uvoza dobri – naprotiv!) nego automobili kupljeni u Srbiji, a sve što navedem mogu lako da dokažem, a to može svako ko se bavi  automobilima na ozbiljan  i profesionalan način.

  1. Automobili iz uvoza su bolji od onih kupljenih u Srbiji, jer su sagorevali mnogo kvalitetnije gorivo koje je mnogo manje prljalo pokretne delove motore. Što je gorivo kvalitetnije to je životni vek motora duži.
  2. Automobili iz uvoza su bolje održavani. Servisi u EU su mnogo bolji nego u Srbiji.
  3. Automobili iz uvoza su voženi po mnogo boljim putevima nego u Srbiji.
  4. Automobili iz uvoza su kvalitetniji bili u startu – jer se za naše tržište isporučuju novi automobili slabijeg kvaliteta. Kao što Milka, Nutela, Ariel nisu isti u Nemačkoj i Srbiji, tako nije isti Mercedes ili Peugeot za Srbiju odnosno za francuko tržište. Možete pitati bilo koju domaćicu koja je jednom u životu bila u Nemačkoj, Italiji, Francskoj.
  5. Automobili iz uvoza u proseku imaju mnogo bolju opremu neki modeli koji su kupljeni u Srbiji.
  6. Vlasnici automobila u Srbiji ugrađuju polovne delove i škart kineske delove (90% delova u prodaji u Srbiji su kineski i to najgoreg kvaliteta – Kinezi mogu da naprave i deo vrhnskog kvaliteta za prvu ugradnju ali to naš kupac NEĆE da plati!). Vlasnici automobila u Nemačkoj, Francuskoj održavaju svoje automobile uglavnom sa originalnim delovima.

Sve ovo NE znači da je svaki auto iz uvoza dobar! Preprodavci uvoze najgore moguće automobile, vrate bar 400 000 km, našminkaju ih, i vama ih ponude. Isto to radi i veliki broj auto placeva. Zato lepo angažujte proverene, ali VEOMA ISKUSNE majstore, da vam pregledaju 20 ak automobila, i odaberu onaj najbolji za vas. Ne morate mene da angažujete, prekopirajte moj način rada, jer imam isksustvo od preko 20 godina u pregledu i proveri automobila, i znam da često moram da pregledam i preko 30 automobila da nađem jedan pristojan. Mislim na automobile od 4 000, 5.000 ili 6.000 evra to je neki prosek, ali nailazim na jako ozbiljne kvarove i nedostatke i na automobilima koji su 15 000 evra i 2016.god. Brdo slika imam u svojoj arhivi i brdo dokaza za ovo što tvrdim. Većina vas misli,  ma samo da imam 15.000 e znao bi  ja da odaberem odličan auto. Ako ste ubeđeni u to ja mogu samo od srca da vam poželim da izbegnete bar one najgore primerke. U sreću veruju kockari i naivni ljudi, a u detaljnu proveru u servisu pre kupovine veruju ljudi koji su svoj novac zaradili, i koji imaju žene da od njih naprave ljude (pošto je muškarac bez žene – momak! – čitaj nezreo a samim tim ne možete od takvog kupca očekivati da bude racionalan!) . Na kraju dragi moji čitaoci IMATE DECU! Nemojte da se vaša deca voze u kršu, nebezbednom automobilu jer vi mrzite majstore, automehaničare, i jer vam Todorović nije simpatičan. Ljudi, shvatite niti hoću, niti mogu da pišem laži, niti da ližem guzice ovim ili onim političarima! Političari su pošteni koliko su to i kurve (mada dame sa najstarijim zanatom poštujem daleko, daleko više od ovih prvih!). Podmeću vam đubre od goriva, ne proveravaju kvalitet delova u radnjama, niti proveravaju servise. Kupac je prepušten da ga svi sa svih strana čerupaju i ######. Nemojte verovati uredniku Todoroviću, ako vam ruši vaše snove, iluzije, eto neka bude da sam se “šalio”.

 

 

Happy family riding in a car

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti, ali mene buni jedna stvar, konkretno ovaj primer ja hoću taj i taj model i ako ima tri automobila u ponudi vi ne tražite auto, jel onda ovih 15 hiljada dinara uzimate i kažete da nema tih kola,a ja kao kupac Hoću bas taj model kud puklo da puklo.

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Šta mogu da dobijem od vas: ” hvala i dovidjenja” ?. Malo mi je nejasno,za tih 15 hiljada dinara sta ja dobijam? Savet,sve su to krsevi uzmi neki drugi model za te pare ovo nista ne valja? Ili nešto konktretno,tipa ovo je prava stvar za vas,i odvedes me do kola i objasnis zasto ja kuci ne idem peske i postanem vlasnik auta koji mastam od 5 razreda osnovne skole?Mislim ako treba da dam 1000 evra da bi mi nasao auto od 4000 hiljade,batali i kola.

Odgovora Aleksandar Todorović: Shvatam vas vrlo dobro g.Jovane šta želite da kažete. Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto. Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 3000 din za odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo