Polovnjak: Opel Vectra C

Opel Vectra C u oglasima i na auto pijacama se može naći za malo novca. Svakako modeli stariji od 10 godina, imaju realno preko 400.000 km. Kod nas je najpopularnija ona verzija sa motorom 1.9 CDTI. Ali oni koji žele vrhunske performanse mogu odabrati Opel i sa mnogo snažnijim motorom.

Na testu Opel Vectra C

Kada pogledamo starije modele Vectre zaista i ne vidimo ništa spektakularno čime bi se istakli, ali sa serijom C dogodio se zaista veliki korak napred. Uz peterovratnu verziju i GTS oznaku koja osim što zvuči sportski pomalo nas vraća i na legendarne Commodore GS/E modele ili Monzu.  Masivan prednji branik, tamna grafika prednjih farova, pozadi jednako moćan branik, vidljive izduvne cevi, decentni pragovi i spojleri te niska silueta glavne su odlike GTS modela, koji zaista i 10 godina nakon predstavljanja izgleda atraktivno i moćno.

Osim izgleda moćna je motorizacija pa krenimo od najjačeg 3.2 litrenog V6 motora (modificirani motor od Omege), maksimalnih 248km/h uz zavidne performanse i zvuk, a tu su još i 2.2, 1.8 i 1.6 litreni benzinci. Osim snažnih benzinaca jednako je moćna i dizelska konjica od 1.9, 2.0, 2.2 te najsnažnijeg 3.0 motora sa 6 cilindara koji se našao i kod nas na testu. Tekst i foto. Zoran Levačić.

Kompletan tekst pročitajte na mom novom sajtu Testoviautomobila.Net (Klikni ovde ili dole na link)

Na testu Opel Vectra C

Volvo