Ford je U Parizu izložio modernizovani Ford C-MAX i Grand C-MAX za 2015. godinu. Dva Fordova monovolumena prošla su kroz niz vizuelnih i mehaničkih promena, među kojima je najupadljivija nova maska hladnjaka, a najznačajnija novi dizel motor. Oprema je sada bolja, pa je kupcima na raspolaganju i novi multimedijalni sistem SYNC 2, koji je debitovao u restilizovanom Focusu. Uz njega dolazi osmoinčni ekran osetljiv na dodir, koji je zamenio jedan broj dugmića u kabini. Pored toga, redizajniran je i volan, ali i komande klima uređaja. Uz neizbežne nove materijale i dezene sedišta, Ford je unapredio i zvučnu izolaciju i smanjio vibracije u kabini tokom vožnje, naročito u verzijama sa dizel motorima.
Ford C-MAX i Grand C-MAX biće dostupni sa novim 1.5 litarskim TDCi dizelašem sa 120 ks i poboljšanim 2.0 litarskim TDCi motorom, u verzijama sa 140 ks i 163 ks. Paletu benzinaca sačinjavaće 1.0 litarski EcoBoost sa 100 ks i 125, ks, kao i 1.5 litarski EcoBoost motor u varijantama od 150 ks i 180 ks. Ford je saopštio i da je na modelima za 2015. unapredio i upravljački sistem i sistem oslanjanja.
U ponudi je i MyKey tehnologija koja vlasnicima omogućava da pomoću podešavanja kontakt ključa ograniče maksimalnu brzinu vozila, jačinu ozvučenja i slično, kako bi se povećala bezbednost u vožnji kada automboilom upravljaju mlađe osobe bez velikog vozačkog iskustva.