Beda kuca na vrata stanovništvu Rusije, ali oni su na to odavno već navikli, kad je period hladnog rata. Dok se rusko tržište automobila suočava sa padom od 24 %, broj novoregistrovanih vozila u EU skočio je za čak 10,6 %.
Tako je na puteve EU izašlo više od 1,6 miliona novih automobila. Ministarstvo industrije i trgovine Rusije smatra da bi bez državnih mera, prognoza za rusko tržište automobila bila pad od čak 50 odsto u odnosu na sadašnjih 24 odsto.
Sa druge strane, evropsko tržište, raste devetnaesti mesec uzastopno, a tome je doprineo i dvocifreni rast u Španiji i Italiji. Italija kupuje naš FIAT 500L, pa je moguće da će se povećati proizvodnja u Kragujevcu. “Sva velika tržišta pozitivno su uticala na opšti rast, posebno Španija (+40,5 %), i Italija (+15,1 %)”, navelo je Udruženje u saopštenju. Izvor: B92, Beta, Tanjug
Dodaje se da su tri vodeća tržišta vozila u EU takođe pokazala da jačaju – Velika Britanija (+6.0 %), Nemačka (+9.0 %) i Francuska (+9,3 %), u kojoj se FIAT 500L takođe dobro prodaje.
Prošla 2014. godina bila je godina oporavka u EU posle krize i završila se sa rastom prodaje ličnih vozila od 5,7 %. Firme su kupovale više.
Opel je zatvorio fabriku u Rusiji, a to je privremeno uradio i Volvo. Ostale fabrike su znatno smanjile proizvodnju vozila u Rusiji.
DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.
Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali: