Testoviautomobila.rs: Debi novog modela Opel ADAM S na Sajmu automobila u Parizu

Nova sportska zvezda porodice ADAM zove se ADAM S. On će obeležiti vrh palete živopisnog ADAM portfolija i pokazaće ono što ima da ponudi na salonu automobila 2014 u Parizu od 4. do 19. oktobra. Okretan dizajn, energičan sistem prenosa i naravno brojne mogućnosti individualizacije su karakteristike najnovijeg ADAM-a. Vozači koji vole donekle više sportski pogon pod haubom mogu pronaći 1,4- litarski Turbo ECOTEC motor sa 110 kW i150 ks. Osim toga, posebno podešena šasija i OPC sistem kočenja omogućavaju da ova džepna raketa ostane na putu čak i pri velikim brzinama. ADAM S-ov sportski pedigre je očigledan – dizajneri su mu dali jedinstven stajling, i spolja i iznutra. Ovaj mali trkački auto dopunjava paletu ADAM modela zajedno sa već predstavljenim ADAM ROCKS krosoverom. Modelom ADAM S, Opel je još jednom pokazao koliko je raznovrsna porodica ADAM, i uvek u skladu sa principom: individualan, uzbudljiv i moćan. ADAM S će sa svojim performansama dati drugu dimenziju najbolje povezanom malom automobilu i šampionu u individualizaciji.

Džepna raketa sa turbo punjenjem

Sa 110 kW i 150 KS i obrtnim momentom od 220 Nm, specijalna nova verzija 1,4-litarskog Turbo ECOTEC motora u modelu ADAM S može se pohvaliti posebnom izlaznom snagom od preko 100 ks/l. Ovo je motor sa turbo punjenjem i odličnim performansama nastao na osnovu ADAM-ovog postojećeg četvorocilindarskog 1,4-litarskog motora koji je posebno razvijen za model ADAM S. On isporučuje za 50 procenata više konjskih snaga i ima za 70 procenata veći obrtni momenat nego njegov 1,4-litarski rođak sa prirodnim usisavanjem. U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem, ADAM S postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 200 km/h.

ADAM S_1Uz ADAM S 1,4 Turbo motor prirodno ide i Start/Stop tehnologija, a motor je već usklađen sa budućim Euro 6 standardima za emisiju gasova. Poseduje dvostruko varijabilno otvaranje za kontinuirano varijabilno podešavanje ventila i turbo-punjač integrisan unutar izduvne grane radi smanjenja težine i kompaktnosti. Brojne uštede na težini podrazumevaju blok od livenog gvožđa sa šupljom nosećom strukturom, bregaste osovine sa šupljinama i plastičnu usisnu granu. Ovako doteran sportski model iz ADAM porodice troši 6,4 litre benzina na 100 km u kombinovanom režimu što je jednako emisiji 149 grama CO2 po kilometru.

Sportske karakteristike vožnje unapređene su posebno podešenom performantnom šasijom koja je proizvedena specijalno za model ADAM S, kao i direktnim, žustrim, performantnim sistemom upravljanja. Ali ova džepna raketa dobro se ponaša i u vanrednim situacijama – velike OPC S kočnice, pravljene za različite dimenzije točkova, obezbeđuju odlične karakteristike kočenja. 18-inčnim točkovima sa naplacima u obliku propelera odgovaraju gume 225/35 R 18 i crvena kočiona klješta. Točkovi od 17 inča su, po potrebi, takođe dostupni.

• Moćan izgled: sportski ADAM na salonu automobila u Parizu
• Moćne performanse: 1,4-litarski-turbo sa 110 kW/150 ks i performantnom šasijom
• Sjajano držanje: Impresivan OPC sistem kočenja
• Nežan stajling: ‚Red ’n‘ Roll‘- dizajn i brojne opcije individualizacije u modelu ADAM

Sportista na prvi pogled: Jedinstveni „Red ’n‘ Roll“ dizajn

Jedar dizajn modela ADAM S ne ostavlja mesta sumnji u ono što se nalazi pod haubom. Prednji spojler, umeci bočnih pragova i produženi zadnji branik koji je presečen upadljivom izduvnom cevi karakteristike su karoserije ovog mišićavog sportiste. Izbor od ukupno deset boja i još četiri kombinacije za krov dostupni su uz „Red’n’Roll“ dizajn krova koji je rezervisan isključivo za kupce modela ADAM S. Izgled je upotpunjen upadljivim zadnjim spojlerom iznad zadnjeg prozora i specijalnim logom ADAM S na C stubovima. Oni koji žele još impresivniji izgled, mogu individualizovati krov i karoseriju dodatnim posebnim „S“ grafikama.

Unutar vozila, vozač i suvozač mogu da biraju između četiri vrste različito uređenih sedišta, od kojih su tri ekskluzivno dostupne za ovu varijantu ADAM-a, uključujući Recaro performantna sedišta od morokana ili napa kože. Unutrašnjost odražava „Red ‘n’ Roll“ dizajn na mnogo načina, na primer, sa dodatnim kožnim paketom koji obuhvata crno-crveni volan, ručicu menjača i ručnu kočnicu od kože ili crveno-belo osvetljenje u instrument tabli i vratima. Sve ovo je zaokruženo malim detaljima kao što su specijalne ADAM S patosnice ili ključ dizajniran za ADAM S u sivo-crno-crvenoj boji. Postoji i mogućnost postavljanja zastave na kvadratiće što mu daje dodatni trkački šmek.

Takođe, ADAM S poseduje zatamnjena, dnevna i zadnja LED svetla, elektronsko upravljanje klimom i Opelov nagrađivani sofisticirani IntelliLink sistem koji nudi vrhunsko povezivanje i aplikacije. Ovaj info-zabavni sistem je u potpunosti kompatibilan sa najnovijim pametnim telefonima koji koriste ANDROID i Apple operativne sisteme. Sistem poseduje USB i Bluetooth konekcije, audio prenos, sedam zvučnika i 7-inčni ekran osetljiv na dodir u boji visoke rezolucije. Opelov pametni IntelliLink sistem takođe omogućava navigaciju pomoću BringGo aplikacije kao i Stitcher i TuneIn aplikacije. Integracija uređaja sa Apple iOS u sistem omogućava upotrebu SIRI EYES FREE funkcije glasovne kontrole. Ova tehnologija, bezbedna i laka za upotrebu, čini ADAM-a najbolje povezanim malim automobilom na tržištu.

VW Polo GTI za 2015. godinu

Testovi automobila – Testovi novih automobila – Testovi automobila na srpskom

polo gti za 2015 godinu

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.