Vozili smo: Renault Clio IV 1.5 DCI

Testirana verzija trošila je u proseku 4,4 litara evro dizela, a potrošnja bi bila još i niža da temperature nisu bile u minusu, a sneg na putevima u “plusu” (zaista sam mogao da proverim da li ESP može da mi spasi život). Maksimalna brzina sa zimskim pneumaticima iznosi 183 km/h, a fabrika skromno obećava 181 km/h. Pred vama je jedan odličan automobil, koji nije bez mana, pa saznajte da li je ovo možda idealan automobil za vas.

Tekst: Aleksandar Todorović

Foto: Branka Todorović

testoviautomobila-rs-todorovicDizajn – Laurens van Den Acker: čista desetka

Francuzi tvrde da se kupci C-segmenta sve više okreću automobilima B segmenta. Zbog toga je Clio porastao na 406 cm, odnosno, za čitava 3,5 centimetra. Gepek ima čak 300 litara! Međutim, u putničkom prostoru on nudi manje mesta nego Clio III – na primer, širina na nivou laktova na prednjim sedištima je manja za 4 cm u odnosu na stari model. Manje je mesta i za glave putnika na zadnjem sedištu, ali je zato sada daleko više uživanja za volanom, toliko više da mnogi novinari širom Evrope nisu ni primetili gore navedene nedostatke (pogledaj video). Ponovo se potvrdilo da su emocije vozača važnije od statistika, performansi i spiskova opreme, pa su u Renaultu, izgleda, zaista rešili da primene filozofiju Alfa Romea, jer je sada dinamika vožnje bolja, a unapređen je i servo upravljač, koji nije više tako bezosećajan.

Test vožnju zakažite na: 063/648-446 Jevtović Auto www.jevtovic-auto.rs

Kompletan tekst pročitajte na ovom linku:

TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI

POSETILI SMO: Renaultov salon – Jevtović Auto d.o.o., Čačak

 

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.