Nebezbedni automobili: Tipo, Duster, Peugeot 301

Pitanje: Poštovani Aleksandre, Za poćetak bih Vas zamolio, da moji lični i kontakt podaci ne budu objavljeni na sajtu. Pročitao sam veliki broj i vaših tekstova i testova, koji mi deluju jako zanimljivi i detaljni. Pored Vaših testova, mnogo toga sam pregledao i na netu. Jako volim priloge/testove, kde mogu da dobijem daleko vise informacija o automobilima, kde se oni dovode do nekih ekstremnih, ali sasvim normalnih situacija a ne vožnja samo nekim ravnim putevima. Želim da kupim nov auto i za to sam spreman da potrosim do 13.000€. Sa kupovinom ne zurim, spreman sam da cekam i do sajma u Beogradu. Moram da priznam, da sam u pocetku razmisljao, da kupim 4-5g starog polovnog SCENIC-a ili 3008-cu, ali shvativši kako ovde funkcioniše tržište polovnjaka, brzo sam od toga odustao. Sada vozim Daciu Logan 1.4 MPI kupljenu novu pre nekih 12g. Prešla je oko 100.000km. Pre toga sam vozio Kadeta Suzu 1.3 benzin. Auto nam sluzi za svakodnevni prevoz porodice (ja, zena i dva deteta, trenutno predskolskog uzrasta). Trenutno predjemo godisnje oko 10.000-11.000km, sa tendencijom porasta te kilometraze.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Nov ili polovan?

Koliko košta da mi pogledate auto?

Kad 7 majstora ne može da reši problem

Grčka/Hrvatska: Potrebna dokumenta

Lažni presretači haraju Srbijom

 

Najvise je gradske voznje oko 50%, regionalni putevi i auto put podjednako godisnje, s tim, da se auto putem vozi jednom ili dva puta godisnje, prilikom odlaska na odmor. Vecinom se pridrzavamo dozvoljenih brzina, te nam neka „brza“ masina nije potrebna. Do sada nas je Logan, gde smo hteli, svuda dovezao i s te strane smo sasvim zadovoljni. Naravno, ima on mana. Najveca mana mu je snaga- narocito izrazena na uzbrdicama, gde nekada jedva vuce i u drugoj, i slaba elasticnost motora, koja mi jako smeta narocito na auto putu, kada me nesto uspori na recimo 90-100, pa treba ponovo da ubrzam do 130, treba vreeeeme. Ima jos nekih manica, recimo zamagljivanje soferke zimi, pa nekada i leti(pri klimi) i mozda brava, laka za obijanje. Ali s druge strane, prost auto, lak za odrzavanje- jednom godisnje odem na servis i to je to.

Usmeni odgovori vam najviše pomažu oko izbora polovnjaka!

 

Zivimo u mestu, u ravnoj Vojvodini, te hvala bogu uzbrdica i nemamo, ali ponekad i to naidje na putu. Sigurno, najveca prednost Logana, za nasu porodicu, a cega sigurno ne zelimo da se odreknemo u novom autu, je veliki prtljazni prostor. Narocito se dobro pokazao, dolaskom nasa dva deteta. U njemu je svakodnevni inventar bar dve lopte, trotineti ili roleri… I pored toga ima solidno mesta. Vozila su se tu i velika kolica, 2 decja bicikla i jos svasta. A kad krenemo na duzi put, treba tu mnogo toga popakovati  Znaci auto, bez nekih 450l+ prtljaznog prostora ne gledamo! To u mnogome suzava izbor. Posto, putjemo i na zapad, a kako se tamo sve vise izbacuju dizelasi, ne zelim jednog dana da dodjem u situaciju da ispred nekog grada moram da ostavim auto.

Usmeni odgovori vam najviše pomažu oko izbora automobila!

S druge strane ni ne pravimo veliku kilometrazu, te s toga zelim iskljucivo benzinca. Pregledajuci ponude, moj izbor je pao na sledece, a kako ste Vi sve njih testirali, mislim, da bi mi jako pomoglo i neko Vase vidjenje i pre svega strucno znanje: 1. Fiat Tipo Sedan 1.4 95K 2. Peugeot 301 1.6 VTi 3. Dacia Duster 1.6 Sce Razmisljao sam i o „nasem“ 500l Urban, s obzirom da ste ga lepo nahvalili, ali mislim da je gepek i previse mali (pre svega uzan) za moje potrebe. A Wagon mi je pak nekako previse robustan i nisam siguran, kako ide sa 1.4 motorom. A narocito mi se kod 500l ne svidja, sto u Lounge paketu ide onaj stakleni krov- to nikako ne zelim, da mislim o jos jednoj staklenoj povrsini iznad glave. Razmisljao sam i o Skodi, ali posto ti TSI motori ne ulivaju poverenje, odustao sam. Nesto sam razmisljao i o Clio Grandtour, ali motor od 90KS mi nekako slab a onaj od 120 vec prekoracuje budzet. A i gepek, mislim da je i taj mali za nas. Naravno, otvoren sam i za neke druge predloge, ali bi voleo da u tih 13, eventualno 13.5K€ udje i solidan paket opreme. Pretpostavljam, da su svi ti motori ipak i mozda slabi za te izabrane automobile, ali to je nesto sto trenutno sebi mogu da priustim. A opet, s druge strane, to su atmosferski, oprobani, prosti motori… Pretpostavljam, da je Peogeot tu „najbrzi“, ali citam, da je taj motor malo problematican, narocito ako uzmemo u obzir, da je moja voznja, vecinom gradska. Duster mi se svidja svojom robusnoscu, a opet je to lep i dobar SUV za „malo“ novca, ali me malo brine s njim parkiranje.

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

 

S obzirom, da ga po gradu najviše vozi zena, ne zelim, da joj stvorim problem s parkiranjem. Mada isla bi tu verovatno kamera. A Fiat mi nekako ima najelegantniju liniju. Da se u njega ugradjuje 1.4T-Jet, verovatno bi se za to odlucio. Pretpostavljam, da bi mi potrosnja, za sve izabrane, verovatno bila na nivou mog Logana. Naravno, za sve te automobile, me pre svega interesuju, njihove vozne osobine, pre svega elasticnost, uzbrdice i ako moze uporedba sa mojim Loganom, eventualno i sa Peugeot-om 307 1.6Hdi i naravno medjusobna uporedba sva tri, prednosti i mane. S vremena na vreme provozam Peugeot 307 1.6Hdi i to je neka elasticnost koja bi me sigurno zadovoljila, ali znam, to je diesel. U svakom slucaju, neka vise informacija, bi mi dobro dosla. Hvala

 

 

 

  • Ime i prezime: Ime i prezime poznato redakciji
  • Mejl adresa: zlatko#####@gmail.com
  • Telefon: 064
  • Kada planirate kupovinu?: do aprila 2019
  • Kakav auto kupujete?: nov
  • Koliko novca želite da potrošite?: do 13.000€
  • Šta trenutno vozite?: Dacia Logan 1.4 MPI, 2006 godiste
  • Između kojih se automobila dvoumite?: Peugeo 301, Fiat Tipo, Dacia Duster
  • Gde ste čuli za ovaj sajt?: slucajno naisao
  • Koliko kilometara godišnje prelazite? : 11000
  • Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, drago mi je što ću moći da vam pomognem, ali bojim se želite da kupite nebezbedne automobile, koji su dobili samo 3 zvezdice na Euroncap kreš test, a pored toga Duster ima i jako loše kočnice, odnosno dug zaustavni put.

Vaš Logan je veoma nezbedan auto, slabe kočnice, slaba karoserija, pa ako već imate 13 000 e, kupite neki mnogo bezbedniji automobil, Mercedes, Volvo, BMW ili bar Renault Lagunu. Prelazite samo oko 10.000 km godišnje, pa vam je rentabilno održavanje polovnog automobila koji nema više od 250 000 km iza sebe. Ako kupujete nov auto, isplativo je samo ako prelazite preko 40 000 km. U prvoj godini gubite oko 25% vrednosti u drugoj 20%, a za oko 5 godina koliko traje garancija, samo za redovne servise pripremite oko 1.200 evra, jer je radni sat u ovlašćenim servisima apsolutno neprimeren našim platama. Znajte i to da će vam u ovlašćenom servisu zamenite delove trapa i zbog najmnjeg lufta, ugrađuje originalne delove, čije vam se cene neće dopasti. Najgore od svega je što su Tipo, 301  i Duster nebezbedni automobili, a kada ih kupite sa navedenim slabašnim osnovnim motorima, mnogo ste bliži groblju, a sahrane su skupe. Ne umem drugačije da vas urazumim, jer nemate vi pravo da ugrožavate tuđu bezbednost, odnosno bezbednost vaše dece. Da su vaša deca punoletna, verujem da ne bi odabrala automobile u kojima mogu najlakše da izgube život.

Polovni automobili od 5.000 do 6.000 evra

Znam ja da mi Srbi sumnjamo u Euroncap kreš test, znam da mi Srbi mislimo da se udesi dešavaju samo nekim drugim porodicama, ali na meni je da apelujem na vas da prestanete da razmišljate neodgovorno, i da kupite nov auto od 20 000 e, koji je dovoljno bezbedna, ili polovan auto od oko 10 000 e, koji je prešao daleko manje od 250 000 km, a koji ima mnogo bolje kočnice, i mnogo veću čvrstinu karoserije. Nije istina da svi dileri vraćaju kilometražu, i nije istina da se ne može lako utvrditi prava kilometraža. Ako niko neće da vam pomogne u utvrđivanju prave kilometraže, ja ću vam pomoći ukoliko mi vreme dozvoli, i pronaći ću vam auto sa pravom kilometražom u odličnom stanju, koji će nadživeti i Duster i Tipo.

Kada se budemo čuli telefonom, predložiću vam mnogo bolje alternative modelima koje ste želeli da kupite a koji koštaju oko 13.000 evra.

Znam da me nećete poslušati, i nadam se da vam se neće dogoditi udes, a udes ne bira, može da se desi i najboljim vozačima na svetu. Nek vas Bog čuva kao i do sada, ali morate znati da je mnogo bolje da se urazumite, jer život nema cenu. Posebno ne smete prema vašoj deci da se ponašate tako neodgovorno. Vaše ime i prezime nije objavljeno.

Na prethodno održanom sajmu automobila, imao sam svoj štand, za vreme sajma davao sam potpuno besplatne savete. I znate šta se događalo? Prilazili su mi masovno ljudi koji su upravo kupiti FIAT Tipo i pitali da li su napravili odličan izbor? U prvi mah sam im odgovarao, da je sada kasno da me pitaju, a kasnije sam im ipak odgovarao da su kupili najnebezbedniji auto na sajmu, ako ne računamo neke modele Suzukija. Kad ste vi meni moji dragi Srbi takvi eksperti, onda vam ja i moje znanje nismo potrebni. Kako Srbi biraju, imamo dokaz na svim poljima, uvek smo birali “najbolje” i zato nam eksperti vladaju državom, a tek će da vladaju, jer nikada ne uvažavamo mišljenja onih koji se u svoj posao razumeju. Zato tako napredno napredujemo na svim poljima!

Želim da mi nađete auto za 4000 evra

Žao mi je gospodine što vašoj ženi koja vam je rodila tu decu, koja je dojilu tu decu, niste obavestili šta sam vam napisao, jer muškarci nemaju osećaj šta znači roditi i odgojiti dete, i žene ne šalju svoju decu u smrt tako lako. Nemate prava da birate pogrešno kada ste otac i muž, glava porodice! Nikada, ali nikada neću nikome preporučiti da za 13 000 evra kupi NEBEZBEDAN AUTO!

Stanislav Stajfer: Zar se unapred plaća ceo honorar?

Da imate 1 000 e, pa da razumem, ali tada savetujem ljudima da NE kupuju ništa, i da putuju autobusom, putovanje autobusom je preko 20 puta bezbednije nego kolima, jer autobuse voze profesionalci, a vi dragi moji čitaoci ste daleko, jako daleko od dobrih vozača. Ja mogu da pišem i potpuno suprotno, i da budem daleko popularniji u Srbiji, da mi džep bude punije, ali nekako mislim da je obraz nešto iznda svega toga.

Tražim i automobile starije od 10 godina porodicama sa decom

Nemac će radije kupiti 3 ili 4 godine star Mercedes, nego nebezbedni novi FIAT Tipo iz Turske ili Duster iz Rumunije. U Nemačkoj se proda mnogo više polovnih Mercedesa starih 4 godine nego pomenuti nebezbedni automobili. Da ne bude da Nemci kupuju samo nove automobile. Posebno neće Nemac kupiti nov auto ako prelazi samo 10 000 km, nego će odabrati renta kar ili neki polovni automobili, koji može biti i BMW, Mercedes, Audi. Bolje je voziti bezbedan, kvalitetan, stabilan auto koji ima par godina iza sebe, i koji može da sahrani bilo koji novi auto niskobuždetnog kvaliteta koji je nemanjem siromašnijem tržištu Evrope. Ako kupujete nov auto, ako imate primanja preko 1.000 evra, onda bar kupite bezbedan nov auto sa dovoljno snažnim motorom! Preskočite osnovne motore, i osnovne pakete opreme.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Nov ili polovan?

Koliko košta da mi pogledate auto?

Kad 7 majstora ne može da reši problem

Grčka/Hrvatska: Potrebna dokumenta

Lažni presretači haraju Srbijom

 

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Poštovani gospodine Todoroviću,

Pre dve nedelje sam kupio Peugeot 308 koji ste mi našli.  Kupovina automobila preko vas je za mene jedno novo i drugačije iskustvo. Čitao sam vas godinama, i kada sam konačno skupio dovoljno novca, definitivno sam rešio da mi vi preporučite i nađete odgovarajući automobil. Muka mi je raznoranih prevaranata, i ne želim da kupim sumnjiv auto. Imao sam prilike konačno da doživim i vidim kako taj proces funkcioniše i hteo sam da sa Vama i čitaocima podelim to iskustvo, jer verujem da se mnogi potencijalni kupci lome da li da vas angažuju ili ne, sumnjičavi su prema internetu, i vole da biraju boju, opremu, i imaju hronični nedostatak poverenja. Svima predlažem da odvoje par meseci, pa i godinu dana, da zaprate objave urednika Todorovića na njegovim facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto, i da se uvere na koji način piše, deli savete, komunicira sa čitaocima. To je čovek kome je cilj da se prevarantima stane na rep, i novinar koji je meni, ali i mojim prijateljima svojim tekstovima razjasnio mnogo toga. Usluga košta, ali meni je Todorović uštedeo mnogo vremena, natezanja sa prodavcima, majstorima. Posle pet dana nestrpljivog iščekivanja, dobio sam slike, sve specifikacije najboljeg automobila koji je našao za mene. Dobio sam auto u boji koja mi nije omiljena, ali evo vozim taj auto par nedelja, sve funkcioniše besprekorno, ja sam prosto prezadovoljan! 
Zašto sam nekom drugom prepustio odabir auta, a ne samom sebi?
 
Kao i svaki prosečan Srbin, volim lep izgled auta, komfor… Još i ako on podiže društveni status, apsolutno onda znam šta bih birao. Ali pošto sam svoj prvi auto imao Renault, odlučio sam se da se još malo zadržim na ovo, brendu jer mi pruža udobnost a i imali su dobre benzince. Barem sam ja dobrog našao. Samo što taj auto sada ima 20 godina. Moj prvi odabir je bio Renault Megane 1.6 benzinac, godišta negde oko 2010, jer mlađi nisam mogao da nađem. Korona i ratovi su poremetili sve, tako da je odabir auta sada mnogo teži nego što je bio.
Nisam uspeo da nađem model koji mi odgovara jer to što sam tražio, brzo se prodalo. Kad sam krenuo da tražim alternativu, vidim da ta podela na benzinac/dizelaš nije uopšte više tako jednostavna. Ovi novi turbo-benzinci su jednako složeni i ništa jeftiniji za popravku od dizelaša. Vozio sam benzinca sa mišlju da su popravke jeftinije a sada pojma nemam šta je jeftinije.
E onda kad ne može kako ja hoću, sad ću iz inata da uzmem za te pare nekog matorog BMW-a ili Audija i obavezno limuzinu sa puno opreme i sebi oči povadim posle šta sam uradio. Naravno postoji velika verovatnoća da je taj auto dušu ispustio i da od tog auta više nikad ne bih napravio POUZDAN AUTO.
U stvari to me je nateralo da razmišljam. Šta ako sad uložim sav ovaj novac u tako neki auto i on se ispostavi kao kompletan promašaj? Pokvari se dok sam ja vlasnik, i sad ne mogu ni da ga prodam za te pare a još i treba da ga popravim. A ja podigao keš kredit. I sad ostajem sa kršem od auta koji jedva mogu da prodam a za pare koje mi ostanu od prodaje mogu samo skuter da kupim. A rata kredita ide još 6 godina. 
 6 GODINA KREDITNOG ROPSTVA da bih ja uživao jedva mesec dana u svom superiornom statusu neke kao face u gradu. Neće ovo ići. Ja ne mogu da se odrekem pogodnosti auta. Da stižem od tačke A do tačke B kad god želim i da ne mislim da li ću stići. Ja moram da stignem tamo gde želim. To je potreba i život 21. veka. Kakav god da je auto. Ma i da je najružniji, ipak meni treba da on ide, da se vozi…
Moj izbor je definitivno Aleksandar Todorović

Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.

Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.

Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.

Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.

Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.

PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.

DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.

TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…

Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.

Peugeot 308
 

Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio.  Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.

Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.

Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.

Za kraj

Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.

Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan.  Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.

 

Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.

U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.

Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep. 

Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.

Srdačan pozdrav

Bojan Tokić

 

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost! 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

 

Uvozi se svašta, ali zato sam ja tu, da vam proverim, i pronađem za vas najbolji primerak. Izbegavam da tražim automobile starije od 10 godina, jer to su islužena vozila, sa mnogo kilometara i potencijalnih skupljih i jeftinijih problema koji vam kidaju živce, i tope novčanik. Ali redovnim čitaocima, starim klijentima, onima koji su dobili bebu, ili imaju malu decu, izlazim u susret, i tražim automobile koji su stariji od 10 godina. Zašto sam odredio ovo ograničenje? Nije mala stvar tražiti i proverati polovnjake dve decenije! Mnogo je to vremena i mnogo polovnjaka. Pre korone, prosečna cena automobila koju sam tražio bila je 7.500 evra. Sada je tu negde oko 4.000 evra, toliko nam se srozao standard. Nikada se nije desilo za tih 20 godina da imam problem sa kolima koja su stara 4, 5 godina.

Ni jedan jedini kvar, ni jedna jedina greška. Nemojte misliti da je lako naći dobar auto star 5 godina, jer i na njima ima brdo mana, ozbiljnih kvarova, ili kvarova u najavi. Ali sa svojim znanjem, iskustvom, i uz pomoć dobrih mehničara, sa kolima koja su stara 7,8,9 godina, bude po neki sitniji kvar, vrlo retko kvar koji traži dublje zavlačenje u džep.

U svim tim situacijama, naravno da su vam na raspolaganju moji majstori, koji vas prime preko reda, i koji vam poprave samo to što se pokvarilo (majstori u Srbiji imaju neobičan način da zarađuju tako što vam zamene i ispravne delove) i za minimalnu cenu. To je ono što sigurno mogu da vam obezbedim. Neki moji klijenti se jave i sa najmanjim kvarom, i to rešimo brzo, kvalitetno i za malo nova. Neki drugi kupci, ljutiti što im se dogodio kvar od 100 evra posle godinu dana, biraju drugog, svog majstora, koji im popravku istog naplate 1 000 evra, ali to već nije moj problem. To je problem svakog od vas, koji misli da moji majstori nisu pošteni kvalitetni, i koji misle da auto star 10 godina ne sme da ima ni jedan kvar u godini dana! Imam i one koje smatraju da procureli amortizer, ležaj točka ne spada u redovno održavanje, i da je normalno da se to menja na tako starim kolima.

Ako rešite da me angažujete uplaćujete 6.000 dinara za pismeni odgovor (ako želite i usmeni odgovor cena je 18 000 dinara). Potom vam mejlom pošaljem konkretnu ponudu za traženje konkretnih modela – koje vi želite – i modela koje ja preporučujem. Cena je od 250 evra za kola koja su 3.000 evra, pa do 600 evra za automobile od 10.000 ili 14.000 evra. Honorar naplaćujem unapred, jer moram da kaparišem najbolji auto koji nađem za vas sa 400, 500 evra. 


Volvo