Poštovani Aleksandre posle 18 automobila koje sam sam odabrao rešio sam da mi Vi pomognete u odabiru Scenica 4. Pošto imam 60 godina možda me malo i godine stigle pa gledam lakšu varijantu. Kupio bih Scenica 2018-2020 godiste,dizel ili benzin nije presudno. Trenutno vozim 1.5 dci 110 ks a posto sam izašao prosle godine iz 2.0 hdi 150ks možete da zamislite. Vidim da sadašnji 1.5 dci imaju 260 obrtni momenat za razliku od 240 pa razmišljam da li je to dovoljno? Ukoliko bi naišao bas dobar primerak ne smeta mi ni Grand Scenic sa 5 sedišta.Vozio sam 2 godine 1.9 dci 130ks i super je. Inače redovno održavam automobile i do sada nisam imao probleme.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Za rubriku Pitajte NOVI RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka
Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!
Kako najbolje održavati automobil?
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!
Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Ime i prezime: | Saša Jarić |
Mejl adresa: | 4sja#######@gmail.com |
Telefon: | +381656##### |
Kada planirate kupovinu?: | od danas pa za 30 dana |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | 12000-15000 |
Šta trenutno vozite?: | Renault Scenic 3 1.5 dci , 2015 god |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Renualt Scenic 4 i mozda C max |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | pratim ga stalno |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | oko 15000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Saša na pravom ste mestu. Renault Senic je godinama najprodavaniji miniven, zapravo Best Buy automobil u svojoj klasi. Svakako i konkurencija ima svoje adute, i to su uglavnom evropski automobili, pošto je japanska auto industrija i u ovoj klasi potučena do nogu (na moju veliku žalost). Toyota Verso je po meni kvalitetnija, pouzdanija ali ponuda je toliko lošta, da sam u poslednjih 5,6 godina, našao i prodao jedan Verso, mislim da je bio uvezen iz Belgije. Tako da ne vredi da vam preporučim ovaj model, jer ne mogu da vam ga i nađem, ako se i pojavi neki u oglasima, desi se da nije dobro održavan. Dakle, nije cilj sam po sebi kupiti bilo kakav Verso, nadam se da me razumete? Ako u Beogradu mogu da pogledam 10 ili više primeraka Senica, postoji mnogo veća šansa da vam nađem Renault u vrlo dobrom stanju. Svakako, Senic je po nekim karakteristikama bolji od Toyote Verso, a posebno mogu da istaknem odlični, vrhunski 1.6 dci motor. Popularniji, dostupniji je onaj sa vrlo štedljivim 1.5 dci motorom, koji vam u nekih 50.000 km za par godina može uštedeti brdo novca! Mogu da vam nađem i Senic, i C – Max u jako dobrom stanju za novac koji imate! Vrlo je moguće da nećete morati da radite veliki servis, jer ću vam naći skoro sigurno modele koji imaju manje od 180.000 km.
Renault Scenic ima dovoljno kvaliteta da nastavi stazama slave ovog modela, koji je sa preko 4 miliona prodatih primeraka od 1997. najprodavaniji model u klasi. Veća verzija, Grand Scenic ima osetno veći prtljažnik, i za nijansu je udobnija. Šteta što se kod nas uglavnom uvozi anemičnija, slabija verzija 1.5 DCI.
Ford C – Max pripada nekom drugom svetu, nudi manje mesta od Senica, ali je takođe to veoma upotrebljiv i praktičan automobil.
Bolje je kupiti model sa dizel motorom. Turbo benzinci sa sobom nose i jako puno loših karakteristika, ali o tome neću pisati na sajtu, već ću vam poslati na e – mail. Znam da će vas informacije neprijatno iznenaditi, ali tek sada posle nekoliko godina eksploatacije ovih motora, imama pravu sliku o (ne)pouzdanosti ovih modela.
Porodične vrednosti su primarne kod oba modela: mnogo prostora, veliki varijabilni prtljažnik, vrlo dobra nosivost, umerene cene održavanja, maksimalna bezbednost i konkurentne cene na tržištu polovnih automobila, ako poredimo naravno dizel verzije.
Ne morate se brinuti da li će u prtljažnik Renaulta stati vaš kompletan prtljag, jer vam je na raspolaganju više nego pristojnih 555 litara. Ni utovar kabastih stvari nije problem, jer se obaranjem zadnje klupe stvara više nego dovoljno mesta – tačno 1.870 l. C max nudi ipak manje, i prostora za putnike a i manji gepek. Ona nudi prtljažnik od samo 450 litara, a maksimalno 1.500 litara kada oborite zadnju klupu. Kada ga uporedite sa Senicom shvatite da Renault nudi više, kada su prostor i prtljažnik u pitanju. A kada sednete za volan, dodate gas, uđete u prvi, drugu krivinu, potom date malo odlučnije gas, potom oštrije kočenje, onda opet nanižete par krivina, vidite i shvatite da je Ford neki drugi svet. C Max ima jako precizan, direktan servo upravljač koji se bolje prilagođava potrebama vozača, shvatite da malo ubedljivije koči, da se manje naginje u krivinama, i da 2.0 TDCI motor od 150 KS vuče bolje! Slabiji Fordov motor 1.5 TDCi od 95 KS mislim da neće ispuniti vaša očekivanja.
Ako želite kvalitetniji automobil od Renaulta onda je Ford odlično rešenje. C – max nije direktorski auto, a i žene će se verovatno mrštiti na njega. Ford će svakako kupiti oni malobrojni koji su već imali prethodni model, C – Max-om će biti oduševljeni oni koji nikad nisu mislili da je moguće da jedan monovolumem leži tako dobro u oštrim krivinama. Istina Senic jeste puno udobniji, malo i tiši, ugodniji za duža putovanja. Renault ima i bolju ergonomiju ako ste krupnije građe, a tu mislim na 190 cm, i oko 100 kg. Za one osetno niže, mnogo će lepše sedeti u Fordu.
Ali ako poredimo kvalitet izrade, finalnu obradu i upotrebljene materijale, Ford je skoro dve klase iznad ili ispred Renaulta, a to je tako vidljivo kod polovnjaka. Ford je stabilniji i na auto putu, a ne brzinama od 160 kmh i preko 160 kmh. Ako vozite recimo 130 kmh razlike u ponašanju između ova dva modela su minimalna. Uskoro će na našim auto putevima biti uvedena tolerancija od 20 km/h, pa kad svi mogu legalano da voze 150 km/h, verujem da će tek tada veći broj kupaca razmišljati o ponašanju automobila na većim brzinama.
Naravno niko vas u Hrvatskoj, Grčkoj neće zaistavljati zbog brzine od 150 kmh, kao ni u Italiji, Mađarskoj. Porodični ljudi koji voze lagano, sporo, ne umeju da uđu i izađz brzo iz krivine, oni neće primetiti ama nikakvu razliku između Forda i Renaulta u vožnju. Napominjem ovo, jer se desi da ljudi čitaju moje opise, provozaju pomenute modele, i onda se zapitaju šta sam ja to pisao? Jer ja ne vozim u krivinama 30 ili 40 km/h, već prođem 80 km/h. Ja ne kočim 20 sekundi pre krivine, nego 10 sekundi, ili 5 sekundi pre krivine, i to je kada vozim umereno, tečno, ugodno za putnike. Možda je bolje da ovo napomenem, da neko ne pomisli da Senic nije dovoljno stabilan za njega, i njegovo vozačko umeće. Zato je veći broj vozača birao Senic, a ne C – Max, Ford je napravio mnogo bolji auto nego što to običan vozač može da spozna.
Naravno, ako želite da vam nađem turbo benzinac, mislim na C – Max, nema nikakvih problema, ja ću vam pronaći najbolji mogući primerak! To isto važi za sve moje buduće klijente, ako ne želite dizelaš koji u proseku troši 7 litara, vež želite turbo benzinac koji troši oko 10 litara, meni to definitivno ne smeta. Ja ću vam napomeniti da se turbo benzinac kvari do pet puta više nego turbo dizelaš, i da ima do pet puta kraći životni vek, ako vam ni to ne smeta, sa zadovoljstvom ću vam naći turbo benzinac, NAJBOLJI PRIMERAK za vaš novac! Dakle ako vi trvrdite da su dizelaši bučni, da nisu po vašem ukusu, ja to lako mogu da ispoštujem!
Obrtni moment – Šta je to?
Obrtni moment je proizvod sile i udaljenosti mesta delovanja sile od ose rotacije. To znači da radilica motora koji ima duži hod klipa ima veći obrtni moment od motora iste radne zapremine koji ima manji hod klipa. Time motor sa kraćim hodom po pravilu postiže više obrtaja od ovog prvog.
Zamislite ključ za skidanje šrafova na točkovima. Što dužu polugu imate to će vam posao odvijanja biti lakši (što duži to bolje) jer ćete istu silu primenjivati na većoj udaljenosti od ose rotacije (šrafa). Ova se udaljenost zove “krak sile”, a ono što pri odvijanju primenjujete na šrafu zove se “moment” (jedinica: Nm).
Snaga motora, bitna je da bismo znali koliko će automobil ići brzo. Obrtni moment nam je potreban da bi znali kada će taj automobil ići brzo, odnosno on nam je bitan za međuubrzanja, i ubrzanja.
Obrtni moment vozaču je najviše bitan kada je preticanje u pitanju – povlačenje vozila. Takođe je i važno da maksimalni moment bude na što manjem broju obrtaja, jer se time izbegavaju visoki obrtaji, veće trenje i veća potrošnja. Vi nećete primetiti razlku između 240 i 260 Nm obrtnog momenta. Posebno što recimo na 3.000 obrtaja radilice, taj obrtni moment jeste gotovo identičan.
Nikako ne možemo da upoređujemo motore 1.5 dci i 1.9dci, jer je razlika zaista prevelika. Veći i snažniji 1.9 dci ne samo da ima veći maksimalni obrtni moment, veću snagu nego ima i mnogo manje turbo kašenjenje, i mnogo je primereniji automobilima sa velikom masom.
Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!
Poštovani gospodine Todoroviću,

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!
Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!
Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.
Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.
Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.
Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.
Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.
PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.
DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.
TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…
Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.

Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio. Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.
Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.
Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.
Za kraj
Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.
Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan. Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.
Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.
U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.
Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep.
Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.
Srdačan pozdrav
Bojan Tokić
Najbolje polovne automobile tražim za vas
Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost!
Piše: Urednik Aleksandar Todorović
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Pitajte Aleksandra Todorovića
Tražim najbolji polovnjak za vas!
RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović