G.Pilja: pošaljite pitanje!

Poštovani gospodine Pilja, vidljiva je vaša uplata za odgovor na pitanje, ali nisam dobio vaše pitanje. Ako ne možete da se snađete na mom sajtu Testoviautomobila.rs (ali sve je vrlo jednostavno, penzioneri mi šalju pitanja) pošaljite mi pitanje na Facebook stranicu Testovi Automobila Srbija (Kliknite ovde). Hvala! Urednik Aleksandar Todorović.

 

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN:  Banka INTESA:  160600000211401946    Aleksandar Todorović

 

 

 

Tražim za vas lepe i dobre polovnjake!

Dragi moji čitaoci i budući klijenti uvek sam tu za vas! Preko dve decenije vam nudim pomoć oko izbora i traženja polovnih automobila. Mnogo dobrih polovnjaka sam za to vreme našao, i predao, prodao porodicama – da ih voze dugi niz godina. Ti kupci mi se vraćaju, zadovoljni su a neki i oduševljeni. Cena traženja je od 350. Budite i vi jedan od njih. Pregledam za vas automobile, dobijate garanciju za sve procene. Moji pouzdani i provereni mehaničari su uz vas i nakon kupovine. Efikasna i jeftina provera najboljih polovnih automobila. Ako vi proverite detaljno deset automobila, to vas košta 1.000 evra (bez uključenog šlepa), ja proverim dvadesetak automobila detaljno, i onaj najbolji rezervišem i kaparišem za vas, i sve to već za 350 evra, odnosno 450 evra za automobile skuplje od 6.000 evra. Preporuke automobila su za moje klijente besplatni! Piše: Aleksandar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs

 

 

 

 

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

 

 

Moja ideja je bila pre 23 godine kad sam svim mojim čitaocima ponudio opciju – traženje provenog polovnog automobila – da kupce u Srbiji spasim prevare! Da im nađem auto koji bi i sam kupio. Takav auto mora bito očuvan, dobro i brižno održavan, i enterijer mora biti pristojan.

 

PREGLED AUTOMOBILA SA GARANCIJOM NA SVE PROCENE

 

Niste dovoljno bogati da kupujete polovan auto bez detaljne i temeljne provere. Nekoliko puta ste kupovali polovni auto, i uvek ste bili prevareni, zar ne?  Ja sam vam na raspologanju da vas spasim prevare? Pa tu najviše mislim da im pomognem da izbegnu da kupe havarisan, nelegalan i auto koji ima vraćenu kilometražu. Svi misle vraćeni su kilometri, računaju da je to bar 50.000 km do 100.000 km. Dok sam bio urednik časopisa i sajta mojauto rs (kad je bio jači od portala polovniautomobili – da bilo je to davno) upoznao sam vlasnike svih većih placeva u Beogradu. Pošto nisam bio samo urednik, već i zadužen za marketing, reklamirali su se placevi na sajtu (mojauto rs) koji sam uređivao. Upoznate te ljude, pomalo se i družite, a onda shvatate da za 30 evra, momci dolaze na plac i skidaju kilometražu sa 450.000 km na 160.000 km. Vidim to jednom, drugi put, treći put, onda shvatim da je to tako kod 90% vozila. Imate sad već popularni carvetical, oni tvrde da preko 20% automobila ima vraćenu kilometražu – po onome što ja vidim je to preko 50%. Istina njihovi podaci su manjkavi, statisika im se bazira na vozilima koja su održavana u ovlašćenim servisima, i kod onih automobila koji su prijavljivali štetu na osnovu kasko osiguranja. Dakle nikako ne možete ni približno a kamoli u potpunosti da se oslonite na njih. Ponekad nema nikakvih podataka na njihovom sajtu za auto koji tražite, ili su oni baš šturi. Ali dobro je da postoje. Nije dobro što ljudi misle da je to besprekorna i detaljna provera. Dešavalo se da na tom sajtu stoji da je auto prešao recimo 300.000 km a da auto ima pravih 240.000 km (istina takvi slučajevi su baš retki.).

 

 

Kilometraža se vraća  – pa kako Todorović tu može da nam pomogne?

 

Na više načina vršim proveru automobila. Na samom placu ne možete da utvrdite pravo stanje motora, ali možete da vidite, čujete kako motor radi makar na leru. Zimi je lakše. Niske temperature su vam saveznik, posebno rano ujutru, i kad dođete čim se auto plac otvori, ili čim se vlasnik automobila pojavi na parkingu. Na minusu dizelaši pokazuju svoje manjkavosti, i istrošenost samog motora. Kratka probna vožnja tamo gde je to moguće znači puno. Ali najbolje je kad se auto prebaci u servis na detaljnu kontrolu. Kod provere automobila u servisu nema žurbe. Jedno je pregledati hladan motor, a sasvim drugo je kad on postigne radnu temperaturu. Treba imati strpljenja, ali i mnogo znanja.

 

Koliko god da su motor dobro oprali odozdo morate naći neki trag ulja, masnoće, ako naravno taj motor negde pušta ulje. Od tog traga idete, tragate dalje.

 

 

 

Iako se kilometri vrate, volan zameni, sedišta pretapaciraju tako da izgledaju kao nova (to je po meni sasvim ok ako auto nema skrivenih mana i ako je motor dobar), uvek postoje tragovi veće kilometraže od onoga što prodavac tvrdi. Gledam automobile na dizalici, to svi znaju, ali to ne radim da bi proverio stanje trapa (naravno da pogledam i trap) nego da nađem tragove curanje motora. Nekad je to beznačajno, a nekad vidite, utvrdite da je ozbiljan kvar (recimo mora da se zameni plastična usisna grana koji je preskupa). I nije problem što dosta košta da se taj kvar otkloni, nego je problem što je taj automobil verovatno vožen izvesno vreme sa tim kvarom, pa je došlo do većeg habanja motora. I kakav je to vlasnik koji vozi automobil sa takvim kvarom? Kakav je plac koji prodaje takav automobil? Auto placevi retko kada ozbiljno provere auto koji prodaju. Placevi koji prodaju novije automobile kupuju ih uglavnom na licitaciju, misle da ti automobili temeljno provereni – ali često to nije baš tako (pre licitacije proveravaju se one vidljive stvari – ne utvrđuje se stanje turba, dizni, motora – samo se proverava da li motor radi – pali, priloži se nekakva knjižica gde vidite da je ulje menjano na enormno velikih 30.000 km – umesto na 15.000 km i to je to).

 

 

Znajte da su Euro 5 i Euro 6 automobili mnogo komplikovani, nežni i da su u proseku osrednjeg ili lošeg kvaliteta a da su delovi za njuh često papreno skupi. Tako da može vam se vrlo lako desiti da prodate svoj auto star 12 ili 15 godina, i da kupite auto koji ima “samo” 7 ili 8 godina koji će vam se kvariti više nego vaš isluženi polovnjak. Pa kako je to moguće? Prosto, proizvođači su rešili da kupcima ponude više opreme, ali niži kvalitet. Neki su dobrano ovo osetili na svojoj koži.

 

 

Veliki je rizik da auto kupujete sami

 

Automobili nisu nimalo jeftini. Cene su otišle u nebo, a kvalitet na dno. Imajte u vidu da naši preprodavci, ali i većina placeva uvoze kod nas polovnjake koji su jeftini, koji su mnogo prešli, koji imaju manje ili više mana, a da automobili kupljeni i održavani u Srbiji prolaze kroz ekstremno loš vid eksploatacije (putevi su nam jezivo loši, gorivo nam je sa previše sumora, male oktanske ili cetinske vrednosti – dizel).

 

Kad sami kupujete auto vi nemate informacije koji placevi rade korektno, a koji se bave obzbiljnijim prevarama – ja to znam jer gledam automobile na tim placevima 23 godine. Vama vlasnik placa neće reći šta je popravljao na kupljenom automobilu, a šta nije – meni hoče. Vama neki dileri neće dozvoliti prebacivanje automobila u servis, a meni hoće – jer znaju da ja imam ozbiljunog kupca, i znaju da ako je auto dobar da ću ga ja detaljno pregledati, slikati i sigurno prodati. Kad sam kupujete auto možete da previditi brdo skrivenih a paprenih mana. Može da vam se desi da kupite auto sa nerešivim električnim problemima. Moderni benzinci već kao novi troše enormne količne ulja (manji kvalitet – kraći životni vek) i lako može da vam se desi da vam uvale motor za generalnu sa jako malom kilometražom (ispod 70.000 km). Lako može da se dogodi da kupite auto koji je imao ozbiljan sudar – struktura automobila je onda narušena – bezbednost vaše porodice je onda nikakva – osim toga preplatili ste auto bar dva puta.

 

Košta vas više da sami kupujete auto. Da obiđete ove nedelje 20 auto placeva, a sledeće meseca još toliko, košta i gorivo, ali i vaše vreme, a to su sati i dani, a to su i izgubljeni vaši živci. Na kraju budete prinuđeni da se kockate – kupite auto za koji ne možete da procenite da valja ili ne. Ako eventualno za neki auto platite i majstora da dođe na plac, ni on vam ne može garantovati da će otkriti sve skrivene mane jer on ne zna vlasnika placa a ja ga znam. Vaš cilj je da kupite auto. Moj cilj je da vam nađem, preporučim najbolji auto koji je očuvan, koji ima lep enterijer, i koji će vas oduševiti i dobro služiti dugi niz godina. Ako imate isti cilj, kao ja, onda je naša saradnja vrlo izvesna. Ne mogu da vam obećam da ću vam naći srebrni automobil, ako vam je to omiljena boja, ali mogu da vam obećam da vam neću naći crni niti beli auto, ako su vam te dve boje recimo odbojne.

 

 

 

 

 

Kupovina automobila procedura preko Todorovića

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Ako ne želite da vaše ime i prezime bude objavljeno na mojim sajtovima, napomenite to odmah u pitanju. U tom slučaju rok za slanje odgovora je duži, a cena odgovora je za 50% veća. Ukoliko me i angažujete za traženje automobila, nećete dobiti besplatne kontrole u servisu na 4 meseca, niti besplatnu pomoć oko prodaje automobila. Meni je potrebna vaša javna podrška, i znači mi da stoji vaše ime i prezime na mom sajtu.  Ja sam iz Beograda. Ako ste recimo iz Subotice ili Leskovca, i nije vam prijatno da vozite po Beogradu, auto koji vam nađem, može vam biti isporučen ispred vašeg kuće! Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

Molim vas nemojte mi slati pitanja pre uplate. Hvala na razumevanju.  Ukoliko pošaljete pitanje a niste uplatili za odgovor,  jer vam navodno nešto nije jasno  (a  sve je prosto  i jasno u mojoj ponudi) ponuda za traženje automobila biće vam veća za 100 evra.

 

RAČUN Banka INTESA:  160600000211401946    Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Uvoz automobila iz EU koji vi odaberete

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

 

 

 

Izbegnite stres, izbegnite prevaru – kupite proveren polovni automobil!

 

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 15.000 evra je 450 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele, i automobile čija je ponuda na proverenim placevima dobra! Mogu da tražim i modele koji se vama dopadaju, a koje ja ne preporučujem. U takvim slučajevima cene traženja automobila su nešto veće.  Za automobile koje ja preporučujem, dobiću od vas gotovo sigurno preporuku, jer će vas odlično služiti i ti automobili će vas oduševiti, pa mi je u tom slučaju isplativo da vam tražim auto po nižoj ceni (mislim na iznos mog honorara).

 

Ja sam u Beogradu, i tražim za vas automobile u Beogradu i okoloni. Ako živite recimo u Subotici ili Nišu, i neugodno vam je da vozite u Beogradu, ili od Beograda do vašeg mesta, auto koji kupite može biti prebačen kamionom tačnog ispred vaše kuće. Cena traženja automobila koje vi želite a ja ih ne preporučujem je: 300 evra za kola od 3000 evra, odnosno 600 evra za kola od 8.000, 10.000 ili 14.000 evra. Preciznu ponudu dobijate kada mi pošaljete sken uplate (3.000 dinara) i pitanje. Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

RAČUN Banka INTESA:  160600000211401946    Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde)
  • 2) Nakon toga uplaćujete 6.500 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 3.000 dinara ako želite kratke odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila.  RAČUN: Banka INTESA:  160600000211401946    Aleksandar Todorović, Beograd. Detaljni odgovori, detaljno poređenje do 3 modela je 6.000 dinara. Vi birate šta vam više odgovara.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.  Honorar naplaćujem unapred.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 ili 20.000 evra je 450 evra. Za modele za koje ja smatram da su kvalitetni i pouzdani a koji koštaju do 6000 evra cena traženja je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele. Mogu da vam naravno nađem i model koji vi želite, makar ima jako veliki broj fabričkih mana. Vi ste kupac i ja vam izlazim u susret! 

 

 

 

  • 6) Najbolji i najlepši automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice). Enterijer mora biti očuvan. Uvek vam nalazim auto koji bi i ja kupio.
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana

 

  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.
  • 16) Vaš majstor može uraditi veliki i mali servis, ali onda je valjda on odgovoran za urađeno? Vaš majstor vam može održavati auto, ali podrazumeva se da ako vam “nestane” DPF da ga je on skinuo – jer ja vam obavezno prodajem auto sa DPF – om.
  • 17) Poželjno je da kada kupujete auto od mene dođete sa vašim majstorom (ukoliko ne želite da vam moji mehaničari održavaju kola), i da sve bude transparentno. Možda vi imate odlične majstore, koji prosto nemaju vremena da vam traže auto (ili neće da se upuštaju u ovaj jako naporan posao – pametni ljudi!)
  • 18) Novo! Uvozim automobile iz EU po vašem izboru! 

 

Za one koje ne čitaju pažljivo, ponavljam:  Molim vas nemojte mi slati pitanja pre uplate. Hvala na razumevanju.  Ukoliko pošaljete pitanje a niste uplatili za odgovor,  jer vam navodno nešto nije jasno  (a  sve je prosto  i jasno u mojoj ponudi) ponuda za traženje automobila biće vam veća za 100 evra.

 

– Vršimo i prodaju vašeg automobila ukoliko vam ja tražim auto ili kupujete moj auto. Ponude i vaše zahtebe nam možete slati na neke od mojih sajtova: Testoviautomobila.rs, Najboljiauto.com ili Facebook stranice Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto.

– GARANCIJA:

– Garancija na kilometražu.
– Garancija da je Dekra ustanovila da je auto bez mane.
– Garancija na tehničku ispravnost.
– Garancija na legalnost u zemlji i inostranstvu.
– Garancija da vozilo nije bilo havarisano.

– Garancija na veliki i mali servis ako ga želite!

 

– USLUGE:

– Za moje kupce vršim kompletnu registraciju automobila, od tehničkog pregleda do odlaska u SUP. Auto vas može čekati ispred vaše kuće, bez obzira u kom se gradu Srbije nalazite.
– Za kupce van Beograda, radim probne tablice ili prevoz vozila do željene destinacije šlep službom.
– Za kupce van Beograda, koji žele da pregledaju vozilo, a nisu u mogućnosti da to lično urade, moguća je da ja to uslužno uradim. A.Todorović glavni urednik najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

 

– FINANSIRANJE:

– Banke su ponekad nužno zlo. Krediti u evrima sa fiksnom kamatnom stopom od 6.8%
– Period otplate 18-84 meseci (18,24,36,48,60,72,84). Što kraći periot otplate to manje novca date za kamate.
– Godine starosti kupca od 20 do 68 god.
– Minimimalni uslov je da ste tri meseca zaposledni kod aktuelnog poslodavca na neodređeno vreme. Takođe morate imati ispunjen uslov od 6 meseci (kod nekih banaka 12 meseci) ukupnog radnog staža u Srbiji. Možete odabrati bilo koju banku.

 

 

ZA PRENOS VLASNIŠTVA POLOVNOG AUTOMOBILA SA PRODAVCA NA KUPCA POTREBNO JE SLEDEĆE :

1. Uraditi kupoprodajni ugovor.
2. Podneti poresku prijavu i platiti porez u Poreskoj upravi na opštini prebivališta prodavca.
3. Promeniti saobraćajnu dozvolu (a ukoliko je drugo registarsko područje) i tablice u MUP-u.

1. KOD JAVNOG BELEŽNIKA

Da i uradili kupoprodajni ugovor ili ugovor o poklonu potrebno je da prisustvuje i kupac i prodavca sa važećim ličnim kartama i saobraćajnom dozvolom. Ukoliko ste kupili vozilo od lica koje ima ovlašćenje od prodavca da u njegovo ime može da izvrši prodaju vozila, onda prisustvo prodavca nije potrebno, nego ovlašćeno lice sa svojom ličnom kartom i original ovlašćenjem koje obavezno mora da ima delovodni pečat sa brojem pod kojim je taj ugovor zaveden isključivo kod javnog beležnika.  Ali ja vam preporučujem da ne kupujete vozilo od prodavca koji nije vlasnik tog automobila, a razloga ima mnogo. Postoji mogućnost da se ugovor overi i parcijalno u razlićtim gradovima i u različito vreme, recimo prodavac overi svoj potpis u Nišu, kupac overi svoj potpis u Kraguejvcu, ali kada onda dati, primiti novac? Izbegnite ipak ovaj način kupovine! 

 

Volvo