Ako ste nekad u životu prodavali makar svoj automobil, znajte da potencijalni kupci lažu sve vreme!
Dejvid Sandler je govorio: Svi potencijalni kupci lažu sve vreme! To ne znači da su loši ljudi, već je to jednostavno ljudska priroda. Šta bi se desilo da prodavac jednostavno odgovora na pitanja kao i svako drugi? Pogađate, verovatno bi se kupac raspitivao i na drugom mestu.
Pouka: Ne pomažite sagovorniku da vam radi nešto što vam se ne dopada!
Umesto besumučnog odgovaranja na mejlove i telefonske pozive, prihvatite dinamičko pravilo da svi potencijalni kupci lažu sve vreme.
Dve su važne stvari u profesionalnoj prodaji:
1. kako kvalifikovati šansu
2. sačuvati sebe u odnosu na druge koji u većini slučajeva ne brinu za naše mentalno zdravlje u prodaji. Moramo da naučimo da biramo a ne da budemo birani.
Postavite sebi iskreno pitanje: Koliko puta ste postupili na isti način i koliko ste kupaca izgubili jer niste umeli da vi njima postavite prava pitanja?
Kupcu postavljajte teška pitanja, i tako nametnite sebe i svoj auto koji prodajete. Ne gubite vreme sa kupcima koji nemaju novca, i koji ne znaju šta zapravo žele.
Kupci uvek lažu, neprestano lažu, pre svega sebe, a onda i vas. Nikako i nikada ne gubite vreme sa onima koji su rešili da samo potroše vaše živce.
Nikada preko telefona ne razgovarajte o ceni. Insistirajte da o tome pričitate tek kada kupac vidi vaš automobil. Jer ako ga mrzi da progleda vaš auto, on sigurno nije kupac.