Da li je došao kraj registraciji po kubikaži?

Odgovor na ovo pitanje bi uskoro trebali da dobijemo. Ministarstvo finansija mesecima već razmatra, kako da pravednije raspodeli namete, i da li je pravedno da automobili koji imaju motore preko 2.0 litra budu toliko skupi za registraciju. Ono što je sigurno je da neće više biti moguće da invalid registruje auto sa velikom kubikažom po povlašćenim cenama, a da ga potom ustupi drugoj osobi na korišćenje. Zapravo, država je shvatila da skoro niko i ne plaća ove velike dažbine za kola koja imaju motore radne zapremine od preko 2.0 litra. Da vas podsetim, tadašnji ministar Dinkić je uveo ovaj porez na luksuz, pa su se mnogo našli u problemu, jer nisu mogli da plate tako velike namete za automobile koji su bili često stariji od 10 godina. Kako može da bude luksuzan auto koji ima više od 10 godina?

 

Ministar za rad tvrdi da se veoma mnogo polemiše koliko je uredba o registraciji vozila po kubikaži isplativa i poštena i da se razmišlja o tome da se izmeni.

“Sigurni smo da će to ministarstvo učiniti napore da to učini prihvatljivijiim i jeftinijim, ne samo za osobe sa invaliditetom, već za sve registracije. Kada je reč o uredbi o kubikaži veoma se mnogo polemiše da li je to baš isplativo i pošteno”, rekao je ministar.

On se saglasio da je bilo zloupotreba pri registraciji automobila koji formalno pripadaju osobama sa invaliditetom, a zatim se ustupe nekom drugom. “To je naš propust, to je greška države. Mi to možemo da sprečimo i kontrolišemo”, rekao je odlazeći ministar za rad.

Ipak, pošto još nema izgleda da ćemo dobiti Vladu u skorije vreme, vozači će još morati da sačekaju na eventualne niže cene. Ja se bojim da će podići cene za registraciju vozila ispod 2.0 litra radne zapremine, a da će zanemerljivo sniziti namete za motore preko 3.0 litara radne zapremine. To je zapravo u duhu vladajuće koalicije. Preglomazna administracija se ne smanjuje, pa će to vozači morati  da plate. Nešto novo? Naravno da ne….

 

OVO JE SAMO UVOD ODGOVORA. KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT GOSPODINU NA MEJL

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

Šta kupiti: C4, Focus ili Astru?

Šta kupiti: Passat B 5.5 ili BMW?

Da li je Toyota zaista kvalitetna?

Šta kupiti: Alfu 156 ili Volvo V50?

Da li da kupim Mitsubishi Colt ili Daihatsu Sirion?

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Golf V bolja kupovina od Focusa i Astre H ili ne?

Ford Kuga 1.5 EcoBoost troši 12 litara?

Pitanje iz Travnika: Qashqai 1.2 Vs Qashqai 1.5 DCI

Da li kupiti Mondeo 1.8 TDCI sa 143.000 km?

Kakva je Opel Vectra C?

Polovan automobil: Dodge Caliber 1.8

Šta kupiti: Accord, Avensis, Lacetii ili…

Testoviautomobila RS LOGO

Volvo