Svi mi kažu beži od Francuza – Zašto?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, komšije mi kažu beži od Renaulta, a to mi kaže i majstor koji mi je održavao Xsaru. Prodao sam auto, i već mesec dana muku mučim, gledam kola po placevima.  Kad nađem neki solidan Megane, u  servisu ne mogu da mi kažu koliko je vraćena, ali kažu da je vraćena kilometraža, i da taj auto nije video njihov servis pet punih godina.

Imam na raspolaganju 3 500 evra. Nisam pametan više šta da činim. Kupovina polovnjaka mi se pretvorila u noćnu moru. Žena mi je na ivici živaca zbog toga, meni nije toliki problem ja idem na posao busom. Kum mi preporučuje Stilo (on ima Stilo 1.9 JTD), a otac mi kaže kupi Opel Astru, da mi se ne smeju u selu kad dođeš da obiđeš. Sad ja ne kupujem kola zbog sela. Dopada mi se Renault Megane, provozao sam jedan sa 1.9 DCI motorom, i mogu reći da auto prosto leti.

Pitajte Aleksandra Todorovića

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Pronalazim za vas polovne automobile

Zašto mi svi kažu “beži od francuza” skupo održavanje, nećeš moći posle da gqa prodaš, i tako unedogled. Molim Vas da mi preporučite nešto i da to bude dizel pošto ga po prvi put kupujem. Ne mogu više da slušam priče te ovaj ima plivajuci zamajac te ovaj ima fap filter, te ovog ne možeš posle da “udaš”. Znam da na ovo pitanje mozete da mi odgovorite na 1000 strana ali Vas molim da napravite neki izbor od dva tri automobila. Unapred zahvalan! Zoran Milošević.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

Odgovara Aleksandar Todorovič: Poštovani g.Miloševiću, hvala vam na poverenju, i hvala vam na pitanju. Kupovina polovnog automobila je rizik, i toga ste verujem svesni, ali proverovom automobila u servisu, probnom vožnjom, ipak možete utvrditi da li kilometraža koliko toliko realna, ili je vraćena za 200 000 km, što je u Srbiji prosek. (tekst je pisan 3.aprila 2015. godine, ali je jedan od najčitanijih na mojim sajtovima)

Da li kupiti nov ili polovan auto?

 

Imajte na umu da je Renault Megane 1.9 DCI je bolji automobil od Fiata Stilo 1.9 JDT, ali i od Astre G 1.7 DTI, gotovo po svim aspektima. Što se tiče rezervenih delova, odnosno cena, pa delovi su za Megane jeftiniji bar za 30% u odnosu na Opel Astru G, ako upoređujemo cene originalnih rezervnih delova. To vam je bar lako do proverite, izvolite pozovite jedan, drugi, i treći servis i problem je rešen. Vaši prijatelji vas loše savetuju, odnosno govore vam blago rečeno neistine.

 

Da li su vam to zaista pravi priatelji, ili im je samo “malo krivo” što ćete kupiti bolji automobil od njih, recimo jedan Megane 1.9 DCI? Ovaj Megane ima samo jedan ozbiljan problem: karticu, koja se lako dekodira, pa morate imati Zeder bravu, mehanički blokadu menjača, i neki bolji alarm, jer su lopovi u Srbiji sada već jako dobro apsolvirali Megane.

megane-lep-autoImajte na umu da svaki automobil ima svog kupca, i nije tačno da se Megane II generacije, ako ne njega mislite teže prodaje od Astre G, baš naprotiv. Možda je u nekom selu lakše udomiti Astru G, ali ne i u Beogradu, Novom Sadu.

Toplo vam savetujem da pročitate bar dvadesetak mojih odgovora, koji se uklapaju u vaš cenovni limit, naći ćete jako puno saveta koji su baš za vas. Nemojte previše strahovati od plivajućeg zamajca, on otkazuje jako retko, druga je stvar što naši majstori “govore istinu”, kao vaši prijatelji, zamene nosač motora, a klijentu kažu da su mu zamenili plivajući zamajac koji košta neuporedivo više. Uvek konsultuje nekoliko servisa, i tražite da vam napisemno napišu da je problem u plivajućem zamajcu, a potom idite do HIT Auta na Novom Beogradu, i dobro poslušajte njihovu dijagnozu vašeg automobila. Svakako, pre kupovine Megane, “morate” posetiti servi HIT AUTA, za njega vam jedino garantujem da su majstori prošli obuku u Francuskoj.

 

 

Što se tile tri automobila za preporuku, to je najmanji problem: Toyota Corolla 2.0 D-4D, Ford Focus 1.8 TDCI, Alfa Romeo 156 1.9 JTD. Vaš izbor, Renault Megane, sigurno ulazi u prvih 10 automobila koje bih preporučio, Opel Astra G 1.7 DTI i Fiat Stilo 1.9 JTD na žalost ne. Prvi zbog slabašnog motora i tvrdog oslanjanja, a Stilo zbog toga što je po svim mogućim parametrima jedna od najlošijih automobil u kompakt klasi, ima samo vrlo dobar 1.9 JTD motra (ali je Renaultov 1.9 DCI moderniji, tiši, i uglađeniji).

V.Lazarević: Koja je tačno procedura da vas kontaktiramo g.Todoroviću

 

Renault Megane II je rezultat želje da se osmisli model uočljiv na prvi pogled. Elegantan sportski stajling francuskog kompakta bi trebalo da vas podseti na veliki uspeh Renaulta u Formuli 1, a kvalitetni materijali, i robustan izgled da je Megane sazreo, ozbiljan automobil koji će ispuniti i zahteve najprobirljivijih kupaca kada je kvalitet u pitanju. Kako su u Renaultu, za razliku od nemačke konkurencije, uvek imali hrabrosti da eksperimentišu sa oblicima, i rešenjima u enterijeru, ne treba da vas čudi izrazito dinamičan i originalan izgled kokpita, i originalno rešenih instrumenata koji nimalo ne nalikuju onome što nudi konkurencija.

Pronalazim za vas polovne automobile

Svima je već poznato da je Renault brend sa najvećim brojem modela koji su osvojili maksimalnih 5 zvezdica na EuroNCAP kreš testu, pa tako nije iznenađenje što je novi Megane zaslužio maksimalne ocene, i što je postavio nova merila u C segmentu, kada je u pitanju pasivna i aktivna bezbednost putnika.

Za odlično ponašanje u krivinama zaslužno je usklađeno oslanjanje, koje nudi maksimalni komfor putnicima, ali i zavidnu stabilnost. Na vama je samo da odaberete motor po vašoj meri, iz palete od pet common-rail dCi agregata od 85, 90, 105, 110 i 130 KS koji najveću snagu razvija pri niskih 3750 obr./min.

Evo zašto ugradnja gasa nije dobra

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

foto-todorovic-renoSlike – Sajam automobila u Beogradu – 2015.

Beogradski sajam: Salon automobila 2015.

Testoviautomobila.rs: TOYOTA na dohvat ruke!

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

V.Stanišić: Koliko je BMW bolji od Golfa V?

Astra H bolji auto od FIAT-a 500L?

Kakav auto je Mitsubishi Carisma?

Pitanje iz Crne Gore: ZAMENA ZUPČASTOG KAJIŠA

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

 

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

Polovan auto: Civic ili Cruze?

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Testoviautomobila-RS-LOGO

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: Najboljiauto.com

Volvo

8 komentara

  1. West

    Ja gospodine jos nisam upoznao nikoga ko se usrecio sa tim nesrecnim 1.9 DCI koji tako hvalite. Mora da niste nikada imali u vlasnistvu taj automobil. Taj motor je napravljen da trosi malo, da bi srecni vlasnik svu razliku u odnosu na benzinca ostavio majstoru. Ne znam o kom kvalitetu govorite, plastike su unutra gore nego na Yugu. Ja opet verujem da je lepse baciti pare na pumpi nego u servisu, ne znam mozda gresim. Od ovih automobila koje je covek pomenuo, mozda je najmanje zlo Astra 2.0 dti, strvina i na trapu i motorski, osim elektronike bos pumpe koju danas rade na svakom koraku pa i to nije nesto strasno. Uz to ima i lanac umesto kaisa pa i tu ima neke racunice. Da je tvrda i ruzna unutra stoji ali je narodski auto koji polako zamenjuje golfa dvojku. 1.7 dti zaobici, ide kao prebijena baba i cesto na vecoj km ume da crkava. Stilo odlican motor JTD, lepo se vozi, malo jeftinija plastika unutra, po meni best buy. Uglavnom najbitnije pri kupovini polovnog auta je ne kupiti sa motorom 1.9 DCI. Sto se tice dizela, mozemo do sutra da pricamo, nemacki automobili su tu kao i u svemu prvenci. To sto je neki francuz tisi nista mi ne znaci ako ce na 200 hiljada da okrene lezajeve na radilici. Mozda je gospodinu najbolja opcija da kupi benzinca pa da ugradi plin, em je usteda veca, em su mnogo vece sanse da nadje primerak sa manje km. Uz to nema potencijalnih skupih kvarova, turba, dizni, dmf-a i sl.

  2. Gospodine West, bilo bi dobro da ste se makar potpisali, imenom i prezimenom. Pustio sam vaš komentar, iako je pun nebuloza. Nemačka auto industrija ni danas, ni nikada nije imala najbolje dizelaše, to pod jedan. Pod dva motor 2.0 DTI je ispod proseka klase, i agregat 1.9 DCI je mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Opel nikada, ali nikada nije znao da napravi dizel motor. Zato su i kupili motore od FIAT-a. 1.9 Multijer je Opel prekrstio u 1.9 CDTi, na primer. Ugradnju plina nikada ne preporučujem, i napisao sam mnogo tekstova o tome, zašto i kako. Imate kompletno pogrešne informacije. Meni uopšte nije cilj da nemaćem vama svoje znanje, živite u zabludama vaše pravo gospodiine.

  3. Gospodine “West” pitaju me sa Facebook stranice Testovi Automobila Srbija da li ste vi iz Valjeva, da li vi vozite benzinca, Škodu Octaviju, i da li ste vi Momir Marković? Ne morate se mučute da mi sa različitih adresa šaljete komentare jer vam je isti IP broj, koji takođe vidim, a i da pošaljete sa drugog kompjutera jasno se vidi po stilu pisanja i velikom neznanju da ste to vi. Nemojte se ljutiti, ja moram da se ogradim od ovih netačnih informacija koje ste napisali. Računam, biće vam drago što sam pustio vaš komentar. Svako dobro vam želim. A.Todorović urednik.

  4. Nesha

    Vlasnik sam Fiatovog dizel motora Multi Jet 2.0. Imam ogromno iskustvo i posedovao puno razliciti automobila. Iskreno tvrdim da bolji motor (pogotovu dizel) nisam imao prilike da vozim (a vozio WV golf dizel, Audi diel, Peugeot dizel, Skodu Octaviju dizel) Pezoom sa i bio zadovoljan a Skodom (uzas) i nemcina ,,, onako. Ovaj motor je bez premca. Presao 170000km bez i jednog jedinog kvara, samo redovan servis (na 150000 veliki). Potrosnja nikakva (oko 6 u proseku) a ulje bez potrosnje izmedju zamena. Dokaz original servisna knjizica (sve u ovlascenom servisu). Moj surak (zagrizeni nemac) sa golfom dizel je totalno nezadovoljan) (nece da prizna ali se tesi “to je nemac) a fruncuzima puca blok na 100 hilada a Fijatu ne valja lim). Smesno. Ako gospodin West zeli, mogu da mu posaljem kopiju servisne knjizice.

  5. Imam renault fluence 1.5dci. Za 4.5 god presao 490000. Osim redovnih servisa i ovo: sva 4 lagera tockova, 2 spone ili jabucice (to nikako da upamtim i napravim razlike), senzor pokazivaca temperature na displeju, sajlu rucne kocnice i otisao je ali nisam promenio onaj granicnik/kocnica da vrata ostanu otvorena, sa vozacke strane.
    I to je to: kraj. Ako neko insistira i plati gorivo: dolazim da pokazem. Pozdrav svima

  6. Strahinja Milicevic

    1.Renault clio 1.5 dci 2002 god
    Vozio sam ga 2 godine presao 50000km sem velikig malog servisa zamenio sam zamo jedsn amortizer
    2.Renault Megane 2006 god 1.5 dci
    Vozio sam ga isko oko 2 godine presao 70000 uradio samo veliki i mali servis i zamenio nosac motora
    3.Renault Espace 2.2dci 2006 god
    Kupljen sa 190000 sada ima 300000
    nikada nista ulagano sem redovnih
    servisa.Pored njega posedujem vec 4 godine Renault Master hladnjacu koja radi svakodnevno minimum 150km sem redovnih servisa servisirao sam samo dizne i senzor radilice ,ali s obzirom da je presao kod mene oko 300000 mislim da je to vise nego odlicno.
    Tako da tvrdim da je Renault jedna jako ozbiljna i kvalitetna marka i mnogo bolja u odnosu na konkurenciju,a svi koji ga kude ili su kupili neodrzavam auto koji je presao brdo kilometara ili bi da a da mali servis ako je moguce ne urade nikada a kampli veliki i onda kude auto koji nije mogao sam sebe da odrzava.

  7. Goran

    Evo da se i ja pohvalim sa jednim nemcem, opel astra g 1.4, sjajan auto nemacki u opste se ne kvari. Samo izgleda da su mog nemca pravili francuzi, kupljen sa 4.5 godine i 66k sad ima 130k i 5 godina god mene. Nije imao krupnih kvarova, ali malo malo pa u servis po nesto sitno da zavrsim. Dosao sa pokvarenim motorom koji prebacuje klapnu vazduha pa maglio prvu zimu jer je ostao u zatvorenom polozaju. 2 puta popravljan, i 3 motora promenjena ali nesto stalno glavi… to je glupost, najnovije je da mi otisla lamela…. neki stabilizatori, gumice balans stangle, pletenica auspuha, usis vazduha ciscen svakih par meseci. Nosaci motora3-i4 komada. Strasno neudoban i tvrd.

  8. Bojan Filipović

    Sasvim slučajno sam se zakačio za ovu,, drugarsku”preporuku za kupovinu bilo čega što ima točkove i dci motor. Moj brat od strica je istog ovog nahvaljenog krsa kupio sa pravih 178000 u Holandiji, lično od prvog vlasnika i menjao plivajući zamajac nakon svega 4500 posle carinjenja i registracije. To je bilo 2016. godine u oktobru, da bi 2017.u martu radio reparaciju turbine na istom, jer je crkla bez ikakvih naznaka, da bi poslednje u nizu bila pumpa visokog pritiska u paketu sa reparacijom dizni. Sve to u ukupno 21500 km, uz naravno urdjen veliki servis pri kupovini. MOLIM VAS, O ČEMU VI OVDE PRIČATE, I O KOMKVALITETU UKOLIKO IZUZMEMO DIZAJN FRANCUSKE KANTE.
    P. S. Nisam ljubitelj Fiat Stila, nimalo, ružan je za moj ukus, ali taj auto u kombinaciji sa JTD motorom je ubica puteva za razliku od plastične francuske kante.
    Hvala i izvinjavam se ako sam ikoga uvredio

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.